Abf vs. Abv

Pogovori o Volkswagen in Audi tematiki in ostali avtomobilski tematiki, ki ne spadajo v nobenega izmed ostalih podforumov

Abf vs. Abv

OdgovorNapisal/-a Matic dne Sr Avg 21, 2013 12:02 am

No da vidm vaše mnenje.
Prvo kar me zanima so pospeški ABF 150km 2.0 proti vr6 2.9 ABF 190km. > SERIJSKA
Drugo pa. Kater avto se da bolje napiliti (za daljšo uporabo) ? :D

Hvala
Matic
Uporabniški avatar
Matic
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 138
Pridružen: Ne Okt 07, 2012 4:01 pm
Kraj: Vrhnika
Avto: VW Golf2, Ford Kuga

Re: Abf vs. Abv

OdgovorNapisal/-a pocesnkII dne Sr Avg 21, 2013 7:49 am

vr6 is wave to go
Servis, diagnostika osebnih in tovornih vozil--->PM
Uporabniški avatar
pocesnkII
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 2761
Pridružen: Ne Dec 16, 2007 8:39 pm
Kraj: Kamnik mi je predmestje
Avto: GTI VI KILLER->M5 touring

Re: Abf vs. Abv

OdgovorNapisal/-a Gloga dne Sr Avg 21, 2013 10:57 am

Slika



Drugace pa resno. Tedva stavka nekako ne greta vkp.

Matic napisal/-a:Kater avto se da bolje napiliti (za daljšo uporabo) ?


pocesnkII napisal/-a:vr6
Oh Nein, die Manta's!
Uporabniški avatar
Gloga
Blazen na cvick
 
Prispevkov: 5239
Pridružen: Sr Feb 01, 2006 3:22 am
Kraj: Scheraunitz
Avto: '97 Henri Lloyd Yachting

Re: Abf vs. Abv

OdgovorNapisal/-a pocesnkII dne Sr Avg 21, 2013 11:48 am

sem prebral samo katerga se da BOLJ napiliti [smilie=biggrin.gif]
Servis, diagnostika osebnih in tovornih vozil--->PM
Uporabniški avatar
pocesnkII
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 2761
Pridružen: Ne Dec 16, 2007 8:39 pm
Kraj: Kamnik mi je predmestje
Avto: GTI VI KILLER->M5 touring

Re: Abf vs. Abv

OdgovorNapisal/-a Gloga dne Sr Avg 21, 2013 2:00 pm

Sicer bo stroka povedala svoje, ker sem cisti laik. Ampak kolk pa lahko "napilis" motor z dvem ventili na valj, ki ima enotockoven vbrizg?

Kar sem po vecini prebral na tem forumu, se da s krajsim menjalnikom, odmicnimi, izpuhom in cipom spravit spodobne & uporabne konje na cesto.

Sicer pa upam da se bo oglasil uporabnik G-laden, pa naj pove kaj in kako z Abf motorjem.

@edit:

Tovarniski podatki:
abf 8.3s 0-100km/h
abv(syncro) 7.5s 0-100km/h
Oh Nein, die Manta's!
Uporabniški avatar
Gloga
Blazen na cvick
 
Prispevkov: 5239
Pridružen: Sr Feb 01, 2006 3:22 am
Kraj: Scheraunitz
Avto: '97 Henri Lloyd Yachting

Re: Abf vs. Abv

OdgovorNapisal/-a Jurtz dne Sr Avg 21, 2013 4:44 pm

Gloga napisal/-a:Sicer bo stroka povedala svoje, ker sem cisti laik. Ampak kolk pa lahko "napilis" motor z dvem ventili na valj, ki ima enotockoven vbrizg?

če dnar ni ovira... vsaj za 50% bp :)
Uporabniški avatar
Jurtz
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 11471
Pridružen: To Jan 24, 2006 10:32 pm
Avto: '08 Golf GTI, '02 Polo Gr. A

Re: Abf vs. Abv

OdgovorNapisal/-a Gloga dne Sr Avg 21, 2013 6:03 pm

Dnar vsi vemo da je zmeraj ovira. Pri meni in pri 99% populacije. :D

Sicer pa zakaj bi sel navijat, recimo za 50%+ moci, motor ki je skoraj predpotopen in zahteva veliko vec euro/konj kot pa kaksen kaksen 1.8t. Se abf-a ima pomoje veliko ceneje upgrade $$/moc. Ce ne bi na raznih ghd & podobno, dirkal z vr6 in ne abf-i, ane? :wink:
Pa pustmo mokre sanje švabov in riglijev z raznimi vr6T ob vrbskem jezeru..
Oh Nein, die Manta's!
Uporabniški avatar
Gloga
Blazen na cvick
 
Prispevkov: 5239
Pridružen: Sr Feb 01, 2006 3:22 am
Kraj: Scheraunitz
Avto: '97 Henri Lloyd Yachting

Re: Abf vs. Abv

OdgovorNapisal/-a Jurtz dne Sr Avg 21, 2013 7:25 pm

No, če je dnar problem, je konkretno "piljenje" obeh zgornjih primerov nesmiselno. Ker za par jurjev vložka nimaš še nič konkretnega. (hmmm.. edino kompresor na vr6? a se ne dobijo neki kiti? a ni mel en pr nas tega?)

Kar se pa serijskih tiče, so pa performance seveda logično na strani vr6, prav tako pa tudi več problemov in stroškov :)

dirka se pa s takimi motorji predvsem zaradi FIA skupin -> -1400ccm, -2000ccm ... v višjih pa serijski avti že ne pridejo več v poštev, ker so v konkurenci formule In prototipi. ;)
Uporabniški avatar
Jurtz
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 11471
Pridružen: To Jan 24, 2006 10:32 pm
Avto: '08 Golf GTI, '02 Polo Gr. A

Re: Abf vs. Abv

OdgovorNapisal/-a Matic dne Sr Avg 21, 2013 10:33 pm

Hehe dobro ste se razpisali kar je super.

Torej zaključek: ABF je boljši :)
Matic
Uporabniški avatar
Matic
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 138
Pridružen: Ne Okt 07, 2012 4:01 pm
Kraj: Vrhnika
Avto: VW Golf2, Ford Kuga

Re: Abf vs. Abv

OdgovorNapisal/-a ŽucMac dne Sr Avg 21, 2013 11:31 pm

Gloga napisal/-a:Ce ne bi na raznih ghd & podobno, dirkal z vr6 in ne abf-i, ane?


mogoče bi res, če ne bi čudno zgledalo da najprej vse pomečejo ven iz avta, montirajo plastične havbe in vrata namesto plehnatih, nato pa v avto vstavijo motor in menjalnik, ki sta težja za enih 100kg... :wink:
“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience.” - Mark Twain
Uporabniški avatar
ŽucMac
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 6697
Pridružen: Sr Feb 11, 2009 12:57 am

Re: Abf vs. Abv

OdgovorNapisal/-a Gloga dne Če Avg 22, 2013 12:03 am

Jurtz napisal/-a:No, če je dnar problem, je konkretno "piljenje" obeh zgornjih primerov nesmiselno.

...Kar se pa serijskih tiče, so pa performance seveda logično na strani vr6, prav tako pa tudi več problemov in stroškov :)


Hvalabogu smo kljub drkariji na forumu na isti valovni. Ce ne bos odsoten na kaksnen odpuljenem ghd pocukaj za pivo v Ilirski.

Jurtz napisal/-a:edino kompresor na vr6? a se ne dobijo neki kiti? a ni mel en pr nas tega?


Uporabnik @Green ga je imel. Baje je bla taprava bestija.

Jurtz napisal/-a:dirka se pa s takimi motorji predvsem zaradi FIA skupin -> -1400ccm, -2000ccm ...


Sem vedu da je nekje fora, ampak ker nimam podlage razen gostilniskih debat, vcasih ustrelim v prazno, in raje vidim da me stroka popravi.
Oh Nein, die Manta's!
Uporabniški avatar
Gloga
Blazen na cvick
 
Prispevkov: 5239
Pridružen: Sr Feb 01, 2006 3:22 am
Kraj: Scheraunitz
Avto: '97 Henri Lloyd Yachting

Re: Abf vs. Abv

OdgovorNapisal/-a Jure dne Če Avg 22, 2013 12:42 pm

Kaj iščeš ti motor za "piliti" al za "dalj časa" ?
Brdi fakin brdi!
Uporabniški avatar
Jure
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 627
Pridružen: Če Mar 08, 2007 6:03 pm
Kraj: Ilirska Bistrica
Avto: pussyshifter mk5 gti

Re: Abf vs. Abv

OdgovorNapisal/-a ŽucMac dne Če Avg 22, 2013 1:35 pm

napisal je oboje.

da se ga da napilit in uporabljat dalj časa, torej da bo imel navito makino, ki ne bo riknila lih isto leto :wink:
“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience.” - Mark Twain
Uporabniški avatar
ŽucMac
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 6697
Pridružen: Sr Feb 11, 2009 12:57 am

Re: Abf vs. Abv

OdgovorNapisal/-a Jure dne Če Avg 22, 2013 5:53 pm

Se pravi te zanima kateri od teh dveh bi navit na 500 konj delal normalno še 200k kilometrov. [smilie=biggrin.gif]
Brdi fakin brdi!
Uporabniški avatar
Jure
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 627
Pridružen: Če Mar 08, 2007 6:03 pm
Kraj: Ilirska Bistrica
Avto: pussyshifter mk5 gti

Re: Abf vs. Abv

OdgovorNapisal/-a Matic dne Če Avg 22, 2013 8:48 pm

Glej vsi so razumeli kaj sem hotel vprašat.
Matic
Uporabniški avatar
Matic
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 138
Pridružen: Ne Okt 07, 2012 4:01 pm
Kraj: Vrhnika
Avto: VW Golf2, Ford Kuga

Re: Abf vs. Abv

OdgovorNapisal/-a 4m4t3r dne Če Avg 22, 2013 9:53 pm

nevem no jaz sn bil vedno pristaš več cilindrov že zarad zvokaaa [smilie=biggrin.gif]
THATS ME---->>>> THATS ME

d(>_<)b Was ist besser als sex? Audi V sechs!!!
Audi 80 Cabrio 2.8 & Audi A6 c4 2.5 TDI d(>_<)b
Uporabniški avatar
4m4t3r
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 3231
Pridružen: Po Dec 18, 2006 10:31 pm
Kraj: Pettau aka. Ptuj
Avto: Audi 80 Cabrio 2.8 & A6 2.5

Re: Abf vs. Abv

OdgovorNapisal/-a G-laden dne Pe Avg 23, 2013 12:34 am

ABF je zakon :)

V stirih letih narejenih ca 120.000km (3-je razlicni avti in vsi motorji neserijski),neplanirano se je menjala samo cinspula in alternator.
Z relativno majhnim vlozkom se ga da spravit na ca 180KM kar je kot noc in dan v primerjavi z originalnim pa ceprav samo 30KM prirastka.

Trenutno je v dvojki malo napiljen ABF, poraba na avtocesti na racun "dolgega" menjalnika ca 5.5L pri 120km/h :D , povprecje ca 7.5L, tiscanje ca 10-12L.
pospesek do 100 nekje 6sec - teza avta naredi svoje :)

Meni osebno je VR6 zanimiv samo za turbo predelavo, zamenjas ojnicne, vstavis "sendvic" plato pa motor zdrzi do 500KM z orig. deli
aufgeladen...
Uporabniški avatar
G-laden
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 83
Pridružen: Pe Jun 16, 2006 8:11 pm
Avto: mk2 ABF

Re: Abf vs. Abv

OdgovorNapisal/-a Steiner dne Pe Avg 23, 2013 2:30 pm

Maš za VR turbo kite, ki so malo da ne kinderspiel za zmontirat. Dva jurja pa pov na plano pa maš 380konj in fertik.
Audi A6 Avant 2.5TDi Sold
Golf II wannabe GTi Parted
Golf II GTi RIP
Golf I 1.6D Sold
Golf II synchro Sold
Passat W8 Sold
Golf 3 VR6
Audi S3 Daily
Uporabniški avatar
Steiner
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 193
Pridružen: Sr Okt 31, 2012 7:12 pm
Kraj: Wochein
Avto: Audi S3

Re: Abf vs. Abv

OdgovorNapisal/-a kmetek dne So Avg 24, 2013 11:58 am

G-laden napisal/-a:...Z relativno majhnim vlozkom se ga da spravit na ca 180KM...


Če ni skrivnost, kaj točno? Odmične, kompresija, portanje, optimizacija, izpuh, še kaj?
Uporabniški avatar
kmetek
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 202
Pridružen: Po Mar 19, 2012 3:08 am
Kraj: Bloke
Avto: Clio 16S + E30

Re: Abf vs. Abv

OdgovorNapisal/-a G-laden dne So Avg 24, 2013 3:54 pm

Steiner napisal/-a:Dva jurja pa pov na plano pa maš 380konj in fertik.


fertik se zdalec ne; sklopka za tako moc,komplet izpuh 3",mocnejska bencinska pumpa, software priznanega tunerja, prikazovalnik temperature izpusnih plinov je tudi "muss" zadeva pri taki predelavi pa si ob dodatnih 1500eur s tem da motor sploh se ni obnovljen :) In na koncu imas se vedno turbino iz LIDL-a
Raje sam sestavit kit z rabljenimi deli in original turbino pa bi na koncu prisel s podobno ceno skozi.


kmetek napisal/-a:Če ni skrivnost, kaj točno? Odmične, kompresija, portanje, optimizacija, izpuh, še kaj?


Odmicnih ni treba, drugace si pa vse ze sam nastel, pac standard program :)

Brusenje glave za 0.4-0.5mm, s tem dobis kompresijo ca 11:1, komplet izpusni sistem 60mm ali 2.5" in optimizacija.
Pri meni je 185KM in 220Nm s tem da je se par malenkosti predelanih (portanje,loputa,vztrajnik in kolektor)

LP
aufgeladen...
Uporabniški avatar
G-laden
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 83
Pridružen: Pe Jun 16, 2006 8:11 pm
Avto: mk2 ABF

Re: Abf vs. Abv

OdgovorNapisal/-a kmetek dne So Avg 24, 2013 8:58 pm

Kaj je serijsko tako slaba mapa, al kako to da so serijske odmične dobre za toliko pretoka? Ker to je le precej prirastka.
Uporabniški avatar
kmetek
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 202
Pridružen: Po Mar 19, 2012 3:08 am
Kraj: Bloke
Avto: Clio 16S + E30

Re: Abf vs. Abv

OdgovorNapisal/-a mačk dne Ne Avg 25, 2013 10:49 am

Zelo rad bi si ogledu mapo telih 185KM!
Uporabniški avatar
mačk
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 141
Pridružen: Ne Feb 01, 2009 4:19 pm

Re: Abf vs. Abv

OdgovorNapisal/-a G-laden dne Ne Avg 25, 2013 2:30 pm

mapa je bila delana na valjih, imam tudi graf katerega ti lahko posljem ampak sele ko ti prilimas svojega z "RALLY" glavo in 210-imi konji :lol:

viewtopic.php?f=20&t=3326&p=69135#p69135

@kmetek, ABF je pac posebnez,malo pobrskaj po forumu zakaj so mu omejili moc

tu imas zanimivo temo angleza s predelavami in dyno grafi, na koncu je z 268 vsisno in ABF izpusno prisel na 196KM.

http://www.clubgti.com/showthread.php?1 ... hen-to-now

LP
aufgeladen...
Uporabniški avatar
G-laden
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 83
Pridružen: Pe Jun 16, 2006 8:11 pm
Avto: mk2 ABF

Re: Abf vs. Abv

OdgovorNapisal/-a gti97 dne Ne Avg 25, 2013 5:23 pm

reli glava je zakon [smilie=zeppelin.gif]
gti97
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 403
Pridružen: So Okt 25, 2008 11:40 pm

Re: Abf vs. Abv

OdgovorNapisal/-a mačk dne Po Avg 26, 2013 11:17 pm

kdo pa pravi da jih je kdaj imel 210...phhh res ste tapravi majstri k se sam z zamenjanimi ojnicami spravte delat nekih 500 konjev hahah
Uporabniški avatar
mačk
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 141
Pridružen: Ne Feb 01, 2009 4:19 pm

Naslednja

Vrni se na Splošni pogovori

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 7 gostov