Napisal/-a eugene dne Pe Nov 06, 2015 1:36 am
Problem je ker so radi pokali bloki okrog vijakov glave. Imam tri take bloke doma. Cena je zelo relativna stvar. Zame nepreverjen- se pravi brez da vzemem dol glavo in vidim da ni počen ni vreden praktično nič. če ne pa sam več kot 200e za takega , ki rabi generalko in ni počen ne bi dajal. Raje poišči en DX to je 1.8 iz enke GTI. ali pa kakega iz poznejšega cabriota. To ne bi smelo bit problem homologirat. Če ne pa katerikoli 8v iz dvojke ali trojke in nabiješ gor novo kodo (številke) motorja če te skrbi homologacija. prav tako lahko na vsakega montiraš k-jet če ti je to nuja. je pa 1.6 GTI specifika ker je heron izvedbe ( komorni prostor v batu glava je pa ravna kot pri dizlu) vsi ostali 1.8 8v kakor tudi 1.6 frgazer so klasične izvedbe. Aja so pa 1.6 iz dvojk in poznejših cabriotov v bistvu 1.8 bloki z gredjo z manj hoda medtem ko so 1.6 GTI in 1.6 frgazer iz enke pa pravi 1.6 blok z manšo izvrtino in 80mm hoda. kaj je katera koda pa si poglej na doppelwober.
"Try not. Do. Or do not. There is no try." - Master Yoda