vem, da bo zadeva šla v dve smeri, na eni strani dodelana s2000 grupa z turbo kiti, na drugi pa zdajšnja N4 grupa s sekvenčnimi menjalniki (na grobo).
Ampak ni vse tako enostavno, ker potem bi najbrž sti in evo že prej dobila konkurenco, ki pa je kot vemo ni, ker sta avtomobila v osnovi narejena kot osnova za rally homologacijo, česar ni nikjer drugje. po drugi strani pa dvomim da se bosta subaru in mitsubishi sploh še udejstvovala v rallyju če jima bodo hoteli "podturiti" nek za vse enak pogonski (diff+menjalnik) paket. Če pa bo v tej grupi (zaradi zahtev subaruja in mitsubishija) prisiljeni uporabljati original 4x4pogon in menjalnik, pa roko na srce vw z vsemi 4motioni, synchroti, quattroti pogori na celi črti.
Konkurenčnih avtov v tem spektru pač ni že od Cossieja naprej.
Zakaj ne polo? Slabi rezultati? V prvem uradnem nastopu v prvenstvu IRC, podprtem s strani VW Belgium, je Cassier dosegel 4. mesto v skupni razvrstitvi! Polota so neodvisno razvijali v Belgiji, s popolno podporo VW Belgium, in v Južni Afriki, prav tako s podporo tamkajšnjega VWja. Tako da je pomoje Polo zaenkrat najbolj realna izbira. je pa res da je zadeva še precej oddaljena...
No nato pa je tukaj še škoda, ki že ima s2000 dirkalnik in tud kar precej dirkalnega in wrc razvoja in izkušenj za sabo, tako da se pojavlja vprašanje, koliko medsebojnega rivalstva med znamkami bodo dopustili v koncernu. konec koncev je vse skupaj le draga reklama.
Ampak pustimo se presenetiti, do takrat je še dolgo časa, in vse kar so pri vwju nardi je da so dal izjavo da preučujejo tud možnost wrcja, ker je dejansko daleč daleč od dejanske izvedbe.