Začelo se je takole v eni od predstavitvenih tem za naša ne-projektna vozila:
ŽucMac napisal/-a:Ko sem urejal zavarovanje, sem Matjažu (mi daje neke "male" popuste na Grawe) rekel kaj strašiš s tem smeškom.
Tak se boš ti smejal ko boš šel ven iz pisarne, mi je rekel.
In sem se še bolj.
Polno zavarovanje za 128 kW je na Grawe 736 ojrov. S Passota sem prenesel 50% bonus, ker nisem karamboljeros, so mi priznali 60% bonus (menda edina zavarovalnica pri nas!), pa še 10% na stalnost in 10% na gotovino in sem plačal 254 EUR
Se mi je res smejalo, cestnina je sicer ku za Ferrari, 194 ojrov, tak da sem plačal za eno leto registracije vsega okoli 450 EUR
... to se je malo pokomentiralo in nadaljevalo takole:
ŽucMac napisal/-a:Jap, je tudi mene presenetilo tole z zavarovanjem, pozitivno seveda
Leto in pol nazaj sem iskal najbolj ugodno varianto za rdečo dvojko, 1.3/40 kW.
Na Triglavu so mi rekli, da pride latno zavarovanje 342 EUR brez bonusa.
Vprašam kolko mi dajo skonto, ker sem njihova stranka cca 19 let, po večini z dvema avtomobiloma
in vsaj na enem že huulala let s 50%. Ne dajo nič. Kaj pa gotovinski ali stalnostni ali karkoli popust ? Nič.
Sem rekel adijo in me ne vidijo več.
Na Grawe mi je rekel točno 300 EUR, kar je že precej ceneje od Triglava.
Grem tja, naredim polico točno za pol leta (do poteka veljavnosti tehničnega pregleda),
tip mi da še gotovinski popust, kljub temu da me je videl prvič v življenju še stalnostnega
(morate vedet, da imajo vsi agenti možnost prostega razpolaganja z 10%, temu rečejo Prosti popust)
in sem na koncu plačal 137 ojrov za pol leta.
Celo leto torej 274 ojrov za zavarovanje brez bonusa, 14. premijski razred
Kar velika razlika proti Triglavovim 342 Eur, kaj
No, da ne bo tema zašla preveč v zavarovalniške vode, če koga okoli tega še kaj zanima,
naj mi piše na ZS al pa če v Krčmi kako rečemo. Al pa Splošnih pogovorih, ne vem kje bo bolj prav.
Verjeli, ne verjeli, mi je pravzaprav vseeno, sem pa obljubil da bom skeniral polico in se lahko vidi iz nje same da se da marsikaj izpogajat samo usta je treba odpret. Serijske številke, moje osebne podatke ipd. sem seveda brisal, tolko pa spet nisem da bom to javno objavljal, kaj.
Na AMZS strani si lahko naredimo primerjavo, najprej brez bonusa:
Grawe torej v osnovi v razredu od 100-130 kW sploh ni poceni, ravno narobe, je najdražji (736 eur)
Še primerjava cen z 50% bonusom:
"Moja" zavarovalnica še vedno najdražja, vendar edina ponuja max 60%, kar pri meni znese za plačilo 294 eur in tu sem pa že prišel najceneje skozi. Ker sem Triglav futral od leta 1989 s svojimi zavarovanji večino s po dvemi, par let celo tremi avtomobili (vsi na moje ime), me je zanimalo kak skonto mi nudijo dodatno. Nič. Edino 10%, ker sem starejši od 33 let. Nobenih stalnostnih, gotovinskih, količinskih popustov na več registrirsnih in zavarovanih avtomobilov na isto ime, skratka nič. Če odbijem 10% na pol-penzionista, torej nad 33 let, bi na Triglavu plačal 295,2 EUR, kar je še vedno 1EUR več kot na "moji" zavarovalnici.
Tu pa se pravi popusti šele začnejo in končno plačilo za Sharana VR-6 2.8 s 174 KM (oz. 128 kW) je bilo takole:
To je delni scan police, polno zavarovanje 736 ojrov, minus vsi omenjeni bonusi in popusti, za plačilo 254 ojrov
Po moje je več ali manj vse odvisno od agenta, tisti ki so "dobili nogo" na zavarovalnicah in sedaj še vedno delajo za njih kot s.p.-ji, so po moje najbolj prilagodljivi in se da z njimi marsikaj dogovorit. Popusti, ki ti jih odobrijo, gredo namreč od njihovih provizij in je potem samo stvar pogajanj. Zdaj 5 eur gor ali dol je vseeno, ampak iz moje police se vidi, da sem dodatno izpogajal 73 eur za razliko med 50 in 60% bonusom, +29 eur prostega popusta + 26 eur gotovinskega popusta, skupaj torej 128 eur dodatnih popustov. Zneski so neto, če bo kdo preverjal, mora na koncu obračunati še 6,5% Davek od prometa zavarovalniških poslov.
Dodatni popust v višini 128 eur je pa že kar nekaj