Izkusnje VR6

Pogovori o Volkswagen in Audi tematiki in ostali avtomobilski tematiki, ki ne spadajo v nobenega izmed ostalih podforumov

Re: Izkusnje VR6

OdgovorNapisal/-a X-Hair dne Po Okt 07, 2013 10:06 am

A lahko pridem? Mi je dovoljeno? :mrgreen: Ma jaz bi z veseljem prišel, ma nimam tudi za ...... jebi ga. Sicer pa upam,da bo kdaj spet ropotala dvojka po sloveniji. Sam, da ne bo gnila. :lol: Proga je pa res videt lepa, odprta. :wink: 8)

Hvala test dummy.
EKOTOP - globinsko kemično čiščenje
Uporabniški avatar
X-Hair
Ga bazni!
 
Prispevkov: 2689
Pridružen: Ne Feb 05, 2006 8:50 pm
Kraj: Fant od Fare
Avto: Beli 16V-strah in trepet Zale

Re: Izkusnje VR6

OdgovorNapisal/-a kmetek dne Po Okt 07, 2013 9:29 pm

Mah Raceland je, pa ni OK za začet. Jest sm tam začel, pa bi nekomu ki gre prvič na "pisto", svetoval kej drugega. Pod pogojem da nima lih pol leta izpita in ZNA hitro vozit :wink: Grobnik je spet preveč specifičen, RedBullring je že kar fajn (samo bremze morš met res dobre), samo so hitrosti že toliko višje, da te hitro preslepi in se pozabiš učit linije, točke zaviranja in podobne stvari. Spet po drugi strani je RL bolj kot ne 3 hitri ovinki in en kup premetavanja levo desno, slalomi pri nas so bili do zdaj podobna stvar.

Ne pravim da to ni OK, pa da ne it probat, samo je dejstvo, da za KVALITETNO učenje na RL in slalomu, rabiš dost trde stabilizatorje ali komplet podvozje, da se avto ne gunca k ladja in ene res dobre zice oz. pasove, da lahko upravljaš z avtom, namesto da se probaš obdržat na mestu :lol: Na večji pisti pa tudi mehkejše podvozje lahko solidno dela, ker ovinek traja vseeno malo dlje kot 2-3s, kot na RL in imaš čas "čutit" kaj avto dela ob določenih kretnjah voznika, ko si res na meji ali malo čez njo. Pa ne se bat, tudi s 100KM/tono se da solidno peljat, pravzaprav če švohejši je avto, prej se boš naučil kvalitetno peljat, ker veš da te konji pač ne bodo rešili in moreš to nadoknadit v ovinkih in na zaviranjih.

Mogoče je Novi Marof eno stopničko višje kot RL, pa vseeno ni prehiter za začetnika, mi gremo probat konec meseca, kolegi so kar navdušeni, tko da...

Je pa vsaka stvar za probat, ker vsakemu paše svoje, meni je na avtu s podvozjem "mišljenim" za na cesto, bolje hitrejša in odprta proga, eni pa vržejo 10k€, naredijo hud avto in pol peglajo samo in izključno RL skor usak vikend. Kot pravim, usak ma svoje veselje.

X-hair, do zdej sem že večino tehnik naštudirou, z levo razen pri majhni hitrosti in na snegu pa še nimam jajc se igrat. Bi se enkrat priporoču za inštrukcije, vadu bom pa že sam zdejle ko bo vreme "tapravo" :mrgreen:
Uporabniški avatar
kmetek
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 202
Pridružen: Po Mar 19, 2012 3:08 am
Kraj: Bloke
Avto: Clio 16S + E30

Re: Izkusnje VR6

OdgovorNapisal/-a bajta dne Po Okt 07, 2013 10:26 pm

zakaj pa ti tut nebi prletel v ljubečno :D bo dost odprt slalom da bo drugačen. :D
Uporabniški avatar
bajta
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 857
Pridružen: Ne Mar 11, 2007 5:05 pm
Kraj: Ravne na Koroškem.

Re: Izkusnje VR6

OdgovorNapisal/-a stonecat dne To Okt 08, 2013 11:02 pm

Ja za Ljubečno proga lepo izgleda!

stonecat
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 187
Pridružen: Če Apr 05, 2012 5:00 pm
Kraj: Zasavje

Re: Izkusnje VR6

OdgovorNapisal/-a genuss dne To Okt 08, 2013 11:29 pm

Bravo stonedcat, ta video res lepo povzame in zakroži tole temo z naslovom ''Izkušnje VR6''.
Jeden Tag steigt die Zahl derer, die mich am Arsch lecken können
Uporabniški avatar
genuss
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 723
Pridružen: Sr Avg 20, 2008 9:43 pm
Kraj: Velike Lašče

Re: Izkusnje VR6

OdgovorNapisal/-a Matic dne Sr Okt 09, 2013 11:19 pm

@genuss: se strinjam malo sem tudi sam kriv za off :)

Drgač pa: A to morš prov slalom med stožci vozt al lahko sam okol :D ??
Matic
Uporabniški avatar
Matic
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 138
Pridružen: Ne Okt 07, 2012 4:01 pm
Kraj: Vrhnika
Avto: VW Golf2, Ford Kuga

Re: Izkusnje VR6

OdgovorNapisal/-a ŽucMac dne Sr Okt 09, 2013 11:22 pm

genuss napisal/-a:Bravo stonedcat, ta video res lepo povzame in zakroži tole temo z naslovom ''Izkušnje VR6''.


:lol: :lol: [smilie=biggrin.gif]
“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience.” - Mark Twain
Uporabniški avatar
ŽucMac
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 6697
Pridružen: Sr Feb 11, 2009 12:57 am

Re: Izkusnje VR6

OdgovorNapisal/-a bajta dne Če Okt 10, 2013 12:15 am

pač proga bo postavljena. :D
Uporabniški avatar
bajta
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 857
Pridružen: Ne Mar 11, 2007 5:05 pm
Kraj: Ravne na Koroškem.

Re: Izkusnje VR6

OdgovorNapisal/-a Marcel dne Če Jul 31, 2014 12:29 am

Prenekatera izkušnja ki je napisana drži tud iz moje strani. V Multivanu sem prvo mašino mogo menjat zaradi obrabe cilindrov :S (370kkm). Tud glavo sm mogo zrihtat na onem ki sm ga kupo in je baje mel neki čez 200kkm v sharanu. Zdaj po vloženih nekje 500 eur v motor se pa vozim zelo zadovoljno. Na morje smo šli 6 komadov s prtljago za en teden in zadi čoln nekje 700-800 kg in je plina pil tak kot če bi pil 8l bencina na 100km če preračunam. Avtocesta 100-120kmh in moči ne manjka za tako vožnjo kljub polnim kapacitetam! Je pa v T4-ki ta motor drugače konfiguriran. Ima 140PS in 280Nm tak da je zadeva čist drugačna za vozit. pri 2000rpm začne "odpirat" pri 4000RPM pa je že konec veselja. Je pa vrekakor pretežek motor ker prednji konec plava kot bi mel še 5 žaklov cementa na haubi :S
naj bo pes auto al pa motor Nemc more bit!!!
MULTIVAN T4 VR6
AUDI 100 C3 (1986) (RIP)
VW HROŠČ (1975)
JAWA 350 ČZ
Uporabniški avatar
Marcel
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 1604
Pridružen: Ne Avg 19, 2007 12:19 pm
Kraj: Celje

Re: Izkusnje VR6

OdgovorNapisal/-a ChromArt dne Če Sep 18, 2014 8:18 pm

Še moje izkušnje po treh letih uporabe VR6 motorja v Sharanu syncro: avto ima 180 Tkm, letnik 99/00, vsa možna oprema razen usnja in webasto, vožen na kratke razdalje. Poraba z avtomatskim menjalnikom zelo redko pod 11l, večinoma pa nekje 11.8-13l. Prva napaka razpoka na vžigalni tuljavi- posledično občasen missfire na 2. cilindru. Popravil sam, letos vgradil drugo tuljavo. Lani sredi poletja je začela puščat cev od termostata do glave (menjal vse komplet s termostatom-65€ E-gay). Potem čez dva dni odprlo prednjo pečico gretja v kabini- 92€ lokalc. Potem redno menjavanje temp. tipal azijskega porekla, dokler ti ne zmanjka denarja in kupiš original. Nedavno pa je odpovedal še rele za benz. pumpo, rešitev je rabljen iz golfa 4 1.4 16v, ki ima že tovarniško močnejši nazivni preklopni tok in praviloma ne crkne. Največja mora pa je na mojem LMM. Odpovedal kmalu po nakupu, opazil sem pa šele po parih tednih, ko sem dobil avto v roke. Drugače žena z njim vozi otroke, tanka z mojo kartico in ne opazi, da avto pije 22 in ne 12 litrov. Original LMM je enak polovici cene avta. Obnovljen bosch stane 230 minus rabat, nekje na jugu španije sem takrat našel edinega no-name, kopija boscha za 65€ in je delal 2 leti. Sedaj je ponovno crknil, popravilo doma pa pri tem tipu ne pali- iščem rabljenega original.

Kar se pa pospeškov tiče-popolna tema do 150 km/h. Avtomatik drži obrate na 3-4 jurje konstantno (nimaš direktnega potega lopute za gas, ampak je vmes še servo zaradi pogoja obremenitve menjalnika), navora nikakršnega, pospeški na ravni 1.4 16v golfa. Res je, da ima avto cca 2 toni, pa vseeno. Če hočeš karkoli forsirat, samo prestavi eno ali dve nižje in se potem samo še bolj dere, pospešuje pa isto kot prej. Malo se je stvar popravila s predelavo računalnika za menjalnik. Nad 150 je pa avto itak že v četrti, servo vleče loputo za gas direkt pa tudi hidravlika nekako prime in potem začne stvar dejansko letet do 200+. Če bi imel tak navor od začetka, bi bil z njim več kot zadovoljen, tako pa ta motor v kombinaciji z avtomatikom odsvetujem. Marcel me bo verjetno podprl v izjavi.

Da pa še malo pohvalim: zvok 1A++, nadebudnežem da takoj vedeti, da ni šale na ac. Motor tih, miren; pali ko mina topel, hladen, moker, suh... Pogon je pa stvar zase: po snegu je popolnoma konkurenčen osemdesetki Quattro z zadnjo špero. In kljub temu, da imam do doma en del ceste s klancem, ki se je še plug pozimi boji, še ni zatajil. 80-ka je , ker je nasedla.
V dolini tihi je motorka pela...
Uporabniški avatar
ChromArt
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 336
Pridružen: Sr Jan 25, 2006 7:43 pm
Kraj: Stolovnik,KRŠKO
Avto: AUDI 80 TDI; GOLF 2 1.8 PB; GOLF 4 VAR TDI 4MOTION

Re: Izkusnje VR6

OdgovorNapisal/-a eugene dne Če Sep 18, 2014 10:46 pm

ke merda..
"Try not. Do. Or do not. There is no try." - Master Yoda
Uporabniški avatar
eugene
Valček s.p.
 
Prispevkov: 3819
Pridružen: To Avg 08, 2006 2:21 pm
Kraj: Vukojebina
Avto: Mk1 gti, hrošč '67, volvo 145 in 245 superpolar

Re: Izkusnje VR6

OdgovorNapisal/-a Marcel dne To Dec 30, 2014 1:25 am

Kr žalostno je ko je v križišču ob tebi passat in pol ga pri zeleni sicer prehitiš ampak tam tam in pol si cel navdušen :D sam da on je 1.9 to pa je 2.8, nevem kaj so hotl s tem motorjem dokazat :roll:
Matjaž itak da se strinjam sej sma že predebatirala to temo :) Ko dam od sharana "pamet" v glavo pa še dopišem kak občutek... (pozitivn-negativn... nevem)
naj bo pes auto al pa motor Nemc more bit!!!
MULTIVAN T4 VR6
AUDI 100 C3 (1986) (RIP)
VW HROŠČ (1975)
JAWA 350 ČZ
Uporabniški avatar
Marcel
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 1604
Pridružen: Ne Avg 19, 2007 12:19 pm
Kraj: Celje

Re: Izkusnje VR6

OdgovorNapisal/-a Marcel dne Pe Feb 27, 2015 11:20 pm

Da se mal oglasim s5 in še kaj dobrega povem da ne bom sam blato :) Zdaj sm dal odmične in ecu od sharana (174PS) in je razlika očitna. Avto gre bolj zvezno in gladko. Poraba je za kak liter padla. In zdaj že avto en čas celo deluje :D Počas zmanjkuje stvari ki jih še nisem menjal tak da sm se mal potolažo...
naj bo pes auto al pa motor Nemc more bit!!!
MULTIVAN T4 VR6
AUDI 100 C3 (1986) (RIP)
VW HROŠČ (1975)
JAWA 350 ČZ
Uporabniški avatar
Marcel
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 1604
Pridružen: Ne Avg 19, 2007 12:19 pm
Kraj: Celje

Re: Izkusnje VR6

OdgovorNapisal/-a ŽucMac dne Če Mar 05, 2015 1:16 am

Marcel napisal/-a:Poraba je za kak liter padla.

sčasoma boš zgruntal, da vr sploh ni tak požeruh, samo zgruntat ga je treba.
jaz bom pa tisti luknji ko jo najdem, ebal mater na polno.
pezda, se vozim na normalne litre na sto, pa mi vsake tolko kdo živc dvigne,
vržem dve šaltngi nižje in kišta zagrmi ter pokaže kaj je pod havbo,
pol pa zaslišim tist pihanje in ode poraba v qrac.
za par dni, pol se zgleda razpočnica zapre in se spet peljemo za male pare.
“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience.” - Mark Twain
Uporabniški avatar
ŽucMac
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 6697
Pridružen: Sr Feb 11, 2009 12:57 am

Re: Izkusnje VR6

OdgovorNapisal/-a Marcel dne Pe Mar 06, 2015 6:03 pm

Ma ne da se mi skos neki ahtat na obrate in to. Če mam 5cm gasa na razpolago itak da ga bom pohodo :D Je pa za vozit podobn režim kot 1.8T ko se pa le čuti da od 3krpm je neki več :)
naj bo pes auto al pa motor Nemc more bit!!!
MULTIVAN T4 VR6
AUDI 100 C3 (1986) (RIP)
VW HROŠČ (1975)
JAWA 350 ČZ
Uporabniški avatar
Marcel
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 1604
Pridružen: Ne Avg 19, 2007 12:19 pm
Kraj: Celje

Re: Izkusnje VR6

OdgovorNapisal/-a ŽucMac dne So Mar 14, 2015 12:23 pm

mrzel vr požre tolko, da ti zjebe povprečno porabo za cel dan :wink:
jaz grem parkrat tedensko do stranke, ki je po najkraši poti oddaljena 6km, vmes še par semaforjev in torej bremza/gas/bremza, ko pridem tja, je statistika taka: 6km, 10-12min vožnje, povprečna poraba na cilju 12,5-13,5l (na 100km), štartal z mrzlim motorjem jasno.

pol sem probal še dve drugi poti, povsod isto al pa še slabše.
najbolje se je izkazala četrta, najdaljša pot, ker grem na obvoznico, nobenih semaforjev, nobenega bremzanja/pospeševanja, konsatanti obrati in brzina 100km/h, itak je mrezel motor in omejitev 110.
statistika: 10km, 9-10min vožnje, povprečna poraba na cilju 9,5-10,5l (na 100km), štartal z mrzlim motorjem.

če greš računat, je sicer res da je na daljši varianti realno porabil več bencina (cca. 2dcl, če se prav spomnim), ampak je dnevna poraba zvečer še vedno precej nižja, tako da se z mrzlim motorjem izogibam kratkim vožnjam, še posebej takim s postanki (semaforji ipd). povprečna poraba mi še kar pada, škoda le ker sem pozimi moral menjat akumulator in mi je zbrisalo podatke za par tisoč kilometrov [smilie=angry.gif]

tak da vsaj pri mojem vr-ju in mojih opravkih velja, da je daljša pot hitrejša in cenejša [smilie=biggrin.gif]
“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience.” - Mark Twain
Uporabniški avatar
ŽucMac
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 6697
Pridružen: Sr Feb 11, 2009 12:57 am

Re: Izkusnje VR6

OdgovorNapisal/-a Marcel dne So Mar 14, 2015 9:26 pm

Js mam 90% relacije 7-10km in to z mrzlim tak da...
naj bo pes auto al pa motor Nemc more bit!!!
MULTIVAN T4 VR6
AUDI 100 C3 (1986) (RIP)
VW HROŠČ (1975)
JAWA 350 ČZ
Uporabniški avatar
Marcel
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 1604
Pridružen: Ne Avg 19, 2007 12:19 pm
Kraj: Celje

Re: Izkusnje VR6

OdgovorNapisal/-a 4m4t3r dne Ne Mar 15, 2015 1:45 am

No ravno ni vr ampak moj v6 2.8 cabrio in celo z enakimi konji 174 kot vr6 je bil pravi sparavcek na relacijah..sem tudi izbiral za primer: recimo pot do moje punce sem imel dve varianti blizja 4.7km cez hrib dalsa 6km pa ravnica skozi peta..in seveda majn bencina spila dalsa varianta brez nekiga saltavanja in bremzanja kar se pri takih motorih ogromno pozna..verjeli pa mi niso njeni doma se par let to ne..zdaj pa ze opazam da se vedno vec zadnje case po dalsi poti vozijo 8)
THATS ME---->>>> THATS ME

d(>_<)b Was ist besser als sex? Audi V sechs!!!
Audi 80 Cabrio 2.8 & Audi A6 c4 2.5 TDI d(>_<)b
Uporabniški avatar
4m4t3r
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 3231
Pridružen: Po Dec 18, 2006 10:31 pm
Kraj: Pettau aka. Ptuj
Avto: Audi 80 Cabrio 2.8 & A6 2.5

Re: Izkusnje VR6

OdgovorNapisal/-a bajta dne Ne Mar 15, 2015 11:25 am

s tem da je tastar 2.8 motor v audiju kr bomba za vozit. zarad unih kurčevih loput v kolektorju ko men sicer niso prav delale :lol: pa še neuničljiv je.

sam se ornk pozna. V6 vleče iz nule, pa še z veseljem se zavrti.

vr6 pa ne glih.
Uporabniški avatar
bajta
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 857
Pridružen: Ne Mar 11, 2007 5:05 pm
Kraj: Ravne na Koroškem.

Re: Izkusnje VR6

OdgovorNapisal/-a 4m4t3r dne Ne Mar 15, 2015 12:17 pm

Edino kaj pa audiev motor nebo nikol dal tak svinsko dobriga zvoka kot vr6 pa lahko naredis kaj ces..
THATS ME---->>>> THATS ME

d(>_<)b Was ist besser als sex? Audi V sechs!!!
Audi 80 Cabrio 2.8 & Audi A6 c4 2.5 TDI d(>_<)b
Uporabniški avatar
4m4t3r
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 3231
Pridružen: Po Dec 18, 2006 10:31 pm
Kraj: Pettau aka. Ptuj
Avto: Audi 80 Cabrio 2.8 & A6 2.5

Re: Izkusnje VR6

OdgovorNapisal/-a bajta dne Ne Mar 15, 2015 4:27 pm

zato je pa audi naredil še V8 motor :D
Uporabniški avatar
bajta
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 857
Pridružen: Ne Mar 11, 2007 5:05 pm
Kraj: Ravne na Koroškem.

Re: Izkusnje VR6

OdgovorNapisal/-a Marcel dne Ne Mar 15, 2015 5:41 pm

Ja VR6 zvok je res lep ampak tud V6 ni slab. En motor ma na zvoku drugi pa na karakteristikah večja jajca...
naj bo pes auto al pa motor Nemc more bit!!!
MULTIVAN T4 VR6
AUDI 100 C3 (1986) (RIP)
VW HROŠČ (1975)
JAWA 350 ČZ
Uporabniški avatar
Marcel
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 1604
Pridružen: Ne Avg 19, 2007 12:19 pm
Kraj: Celje

Prejšnja

Vrni se na Splošni pogovori

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 5 gostov

cron