Za na raceland rabiš nekaj lahkega in še tisto malo olajšat. Konjev ne rabiš 465 ampak jih bo do 150 vrh glave. Ampak naj bojo poskočni, ne pa prefukani z 400.000km. Gume izbereš po lastni presoji kar meniš, da se ti bo obneslo najbolje. Koliko pumpat ne vem. Jaz sem probal od 2-3bare pa morem rečt, da neke razlike sam nisem opazil. Da bi točno videl razliko, bi bilo treba gledat čas, ker to potem postanejo finese. Kot sem opazil ciljaš na celotno sezono in zmago. Navadna klasa ali unlimited? Pri unlimited klasi ti potem OGROMNO pomenijo gume. Obrni se na Jurtz-a, ker prodaja najbrž tapravo robo za take zadeve. Ampak to je potem čisto drug svet, katerega se je treba navadit, ker človek takega oprijema ni navajen. Tudi sam ga še nisem probal in upam, da mi bo 1x uspelo doživeti tudi tole. Navadi se na levo zavirat. Ne bodi presenečen, ko boš ob prvem poizkusu skoraj z glavo udaril ob vetrobransko steklo. Svetujem, da si privezan.
Tako je, ampak v levi ni občutka za tole, ker leva zna samo na polno pohodi sklopko. Stvari delaj z občutkom. Ni vse na polno "zagarat" v ovinek, dokonca namotan volan in lih, da ti ne sleče gume iz feltne. Kako se tega navadit? Jaz poznam enostaven recept. Vaja dela mojstra, potem pa mojster dela vajo. Izberi si zavito cesto in treniraj. Najbolje ponoči, da ne narediš pizdarije. Ko ti avto sili v undesteer, samo na rahlo pohodiš zavoro in te potegne nazaj v ovinek. Super zadeva. Sploh na mokrem je fun do konca, da ne govorim po snegu. MADAFAKA kakšen užitek tole rata.
Se spomnim znanca, kateri je bil eden redkih, ko je prišel uživat na Raceladn in ne kazat penisa s svojim strojem. Po končanem deževnem racelandu mi je rekel, ker si res ni mislil, da bo neka gnila dvojka za njim. Lahko tebi, daš levo nogo na zavoro in se pelješ okoli ovinka. Sem mu odgovoril. In koga ti čakaš? Maš avto narejen za tole, imaš konje, imaš pogone,...Je pa res, da on ni videl vseh dežnih kilometrov, ko sem jih treniral po Zali gor in dol ob 2h ponoči. Jebi ga, če človek v nečem uživa, mu to ni težko delat in bi rad stvar izpeljal v 0.
Kot so ti že omenili pojdi na avtoslalom. Če drugega ne, je žur. Ampak kot za prvič ne bodi predober, ker potem takoj pristaneš v kuhinji. Sploh če maš kaki star avto. Ker v tem slovenistanu, bog ne daj, da bi kdo izstopal z znanjem. Sploh, če se ljudje že leta trudijo in vlagajo v avto, ma več konjev od gnile dvojke ter jih potem že prvič nažgeš. Tam si pa samo zato, ker bi rad malo zabave in si drugače ne moreš privoščiti divjanja ( no ja, slalom ni ravno divjanje, ma je vsaj akcija). Navadi se left foot breaking.
Torej. Zaključek. Avto kateri je lahek že v originalu. Poišči ga sam. Neki moped v njem, kateri ni težak in ima 150konjev. Ne rabiš jih 465, to je za ljudi kateri se vozijo naravnost (pa to ni sedaj mišljeno slabo namerno, ker se bo takoj kdo usral z nečem, ko nima nobene veze s tem, kar človek sprašuje v tej temi). Meni osebno je VR čisto falen za raceland. Maš nos prekleto težak, tam ti pa vsak kilogram pomeni veliko. Pista je zavita in narejena za gokarde.
Moja malenkost, sam kaj bom jaz spet neki briht s tisto gnilo dvojko (slava ji).