iz mojih izkušenj je najslabše to, da o teh motorjih nihče pojma nima.
tak da ku kaj rikne, ga ni druge kot da sam poiščeš, najdeš in odpraviš napako.
kar se pitja tiče, je mene pozitivno presenetil, dejansko sem pričakoval povprečno porabo okoli 15l/100km,
saj sharana, težkega dobrih 1.700kg šestkaratno srce ne bo lih suhih ust okrog vozilo, no pa furam na
slabih 11 že kar lep čas (btw., z enko nisem naredil niti 300 "divjih" km po mestu s 40-lit. tankom...).
ajd, mal je tud čiča-drive-modus kriv, ampak po odpravljenih težavah z nevžiganjem vročega motorja in
odkritjem lufta na vakumu, je tudi enomesečna vožnja na 22l/100km pozabljena.
en standarden feler je na teh šestakih, in sicer cev za vodo na sprednji strani bloka slej ko prej popusti,
tud sam sem jo menjal že v prvem tednu lastništva.
tale lulček je tak mali, da kar stran pade zaradi preperenosti:
sicer ne vem kako je v golfu, malo boljše sigurno, ampak v sharanu je obupno pomanjkanje prostora v motor-bayu.
kar koli greš šravfat nižje od zgornjega roba prednje vezne stene, se poslovi od živcev, kože na rokah in časa.
za zamenjavo regulatorja na alternatorju sem porabil dva dni... al pa če bi sprednjo vezno vzel dol (+ hladilnik
+ klima zadevščine), ampak bi spet blo dva dni
na 1.3JX-u je to fertig v 10minutah...
sam sem imel srečo in našel avto, ki je bil 11 let v prvih (ženskih) rokah,
nato je pol leta iskal novega lastnika in našel mene
avto redno vzdrževan, menjani deli so vsi origi, zgodovina več ali manj znana iz različnih virov.
no ja, to velja za vse avte, ne samo za VR, če najdeš kaj takega, nimaš kaj razmišljat.
o šestakovem zvoku ne bi, poje in grmi kadar treba, drugače je popolnoma tih, saj sex-cyl s takim navorom kot ga ima
lahko čisto džentelmensko kruza v nizkih obratih tako po l'blanskih zgužvanih ulicah kot po obvoznici in AC.
ker motorino nima zobatega jermena, ima notri namontirani dve ketni, ki znata cingljat in živce kravžljat.
da to zamenjaš, moraš lih vse razkopat.
če na mojem po naslednjem servisu ne bo vsaj malo bolje, bo to treba imet v planu.
pa sploh še ni tako glasna ketna, ampak od šestaka pričakujem wruuuum brez tingl-tangl vmes
v glavnem, pred nakupom sem imel dva velika straha, poraba in popravila.
oba sta se izkazala za upravičena in za oba sem poskrbel sam.
poraba je pod tistim kar sem pričakoval, za popravila bom pa res moral sam skrbeti.
ampak tudi z GTi-jem je bilo pred 15, 16-imi leti enako,
živ bog ni vedel kaj in kako, dizla je znal pa vsak župnik zrihtat
pole pa sam svoj mojster in je šlo.
če se bom še kaj spomnil, bom pa napisal