Mah Raceland je, pa ni OK za začet. Jest sm tam začel, pa bi nekomu ki gre prvič na "pisto", svetoval kej drugega. Pod pogojem da nima lih pol leta izpita in ZNA hitro vozit
Grobnik je spet preveč specifičen, RedBullring je že kar fajn (samo bremze morš met res dobre), samo so hitrosti že toliko višje, da te hitro preslepi in se pozabiš učit linije, točke zaviranja in podobne stvari. Spet po drugi strani je RL bolj kot ne 3 hitri ovinki in en kup premetavanja levo desno, slalomi pri nas so bili do zdaj podobna stvar.
Ne pravim da to ni OK, pa da ne it probat, samo je dejstvo, da za KVALITETNO učenje na RL in slalomu, rabiš dost trde stabilizatorje ali komplet podvozje, da se avto ne gunca k ladja in ene res dobre zice oz. pasove, da lahko upravljaš z avtom, namesto da se probaš obdržat na mestu
Na večji pisti pa tudi mehkejše podvozje lahko solidno dela, ker ovinek traja vseeno malo dlje kot 2-3s, kot na RL in imaš čas "čutit" kaj avto dela ob določenih kretnjah voznika, ko si res na meji ali malo čez njo. Pa ne se bat, tudi s 100KM/tono se da solidno peljat, pravzaprav če švohejši je avto, prej se boš naučil kvalitetno peljat, ker veš da te konji pač ne bodo rešili in moreš to nadoknadit v ovinkih in na zaviranjih.
Mogoče je Novi Marof eno stopničko višje kot RL, pa vseeno ni prehiter za začetnika, mi gremo probat konec meseca, kolegi so kar navdušeni, tko da...
Je pa vsaka stvar za probat, ker vsakemu paše svoje, meni je na avtu s podvozjem "mišljenim" za na cesto, bolje hitrejša in odprta proga, eni pa vržejo 10k€, naredijo hud avto in pol peglajo samo in izključno RL skor usak vikend. Kot pravim, usak ma svoje veselje.
X-hair, do zdej sem že večino tehnik naštudirou, z levo razen pri majhni hitrosti in na snegu pa še nimam jajc se igrat. Bi se enkrat priporoču za inštrukcije, vadu bom pa že sam zdejle ko bo vreme "tapravo"