test dummy napisal/-a:meni je to brez kakšnih posebnih težav uspelo rešiti tako, da sem najprej pridobil certifikat starodobnika. Tja so mi vpisali da sem jaz lastnik in potem šel na tehnične, tam opravil identifikacijo in potem zadevo registriral brez kakšnih težav. Imel sem tudi neko izjavo prejšnjega lastnika in kupoprodajno pogodbo, ampak jih ta dva papirja niti nista zanimala.
Tako nekako gre preverjeno skozi. Jaz imam izkušnjo z klubom codelli al nekej podobnega iz Lj in sicer sem peljal motor na LPP in uredil vse razen tehnicnega naenkrat. Mogoce bi kje najdu še številko od človeka. Najmanj komplikacij, sicer nekaj plačaš ampak maš v enem dnevu zrihtano vse. Papirje dobiš v nekih 14 dneh po pošti...
Je pa varjanta s servisno knjigo, ki jo lahko nepopisano kupiš na bolhi in jo izpolneš kakor ti pač paše ter velja kot račun... Ni preverjeno z moje strani, vem pa da ljudje to delajo.
Motornega kolesa se ne da in se ni nikoli dalo registrirat na izjavo...
Za dele za SLa se lahko kdo tut name obrne pa še za kkšno drugo Tomosovo redkost tut.