kmetek napisal/-a: Ja, se strinjam da je to brezveze, ampak če bi jih polovico nehalo plačevati članarine in avto zavarovalo po normalni tarifi, bi tale društva hitro čutila primankljaj € in bi mogoče razmislili o bedarijah, ki jih počnejo
se popolnoma strinjam, itak je pa tako, da če imaš 50% bonusa ali pa kakšen dober komercialni popust, zavarovanje za razne mlinčke tja do 150 konjev in cca 2 litra prostornine relativno ugodna zadeva, še bolj pa če se ti ljubi odjavljat in prijavljat vsake pol leta če se voziš naprimer samo poleti. Ne rečem, certifikat za kakšen V8 ali pa 200+ konjev. Ampak ponavadi je tudi tako, da glih ne daš zadnjega evra za oldtimerja. Registracija pač pride zraven. Saj tud ko greš na pico zraven spiješ še en ali pa dva pira.
Sam sem si na primer za en star motor samo zato certifikat zrihtal, da sem lahko zadevo, ki je bila drugače brez dokumentov na cesto spravil. Na certifikat so mi vpisali, da sem lastnik in potem me ni pri registraciji nobeden več spraševal za kakšne originalne račune, prometne, pogodbe ali druge dokumente. Enstavno so mi zadevo registrirali, aja pa moral sem napisati neko izjavo, da je motor moj. Tako bom zdaj naredil tudi za en star traktor, ne pa da iščem tam neke bivše lastnike, ki so že zdavnaj v večnih loviščih.