evo, prodali so motor, rekli - samo v avto daš in pali.
kako je resnica drugačna kadar si trezen nazorno pokaže tale zadeva
motor naj bi bil ohranjen, super poštiman, delal ko urcica. mi smo vsi peki prot tej mašini.
prvo presenečenje
nisem vedel da obstaja toliko originalnih sveč. z enim pecljem, z dvema in s štirimi. zajebano...
vztrajnik seveda kot nov....bolj ko iz pi*čke. kšne kravje al pa kozje
slike pritisne plošče in lamele zaradi morebitnih srčnih težav bralcev foruma ne bomo pokazali. šele po 11. uri zvečer.
pa dobro, tudi to še nekako preživiš, ampak tak pornjak kot je tole...6 cilindrov, vseh 6 totalno porisanih??!?! WTF? strokovnjaki pri montaži, čistoča na vrhuncu. kaj naj rečemo...škoda, a na tem mestu nisem več imel fotiča pri roki. v lovilcu oljne črpalke (seveda pofafan zajemalec do amena) je bil srebrn papirček od cigaret (tisti ki pokriva cigarete ko prvič odprete škatlico, znamka WEST) 2 končka lesa, in pa polno špiatra. več o temu kasneje. najprej osnova...ki mora nujno malo na LPP.
malo megleno, ampak cilinder je obrisan na suho
no...pa smo pri ostankih špiatra
skrbno opazuj gornji drsnik ketne...sploh prelomnico za prvim vijakom z leve proti desni...sicer se ne opazi, a tista stopnička navzven je prelom drsnika, ki se tam premika sedaj 1cm gor dol ali pa levo-desno. po želji.
ostanki,..ni še definirano njihovo izhodišče...veliko jih je v oljnem lovilcu.
saj ne veš ali bi se smejal, jokal, ali pa samo fuk*nu vse skup tja nekam v kanto. un konec drsnika ni od tu, delov od tega ni več nikjer, razen 4h netov ki so vztrajno pilili po krmilni ketni
drsnik na hidrošponarju je prav tako "tanka" senca nekoč debele obloge, zobnik oljne črpalke je pogrižen ko svinčnik prvošolčka....eh brez veze. šalabajzarji.
nič, gremo na glavno gred. tam normalno ni prevč škode. japajade. ni to normalen motor in tud normalni ga ne vozjo
pri tem da so vsi ležaji prepiljeni, 6, 2 in 1 pa so že stekli. tisti ki vedo kaj to pomeni vedo da je motor samo čakal da ga en ustreli nekam v zid od kake močne bajte in mu zada milostni strel
še kontra slika. zelo močan efekt bliskavice, a se vidi v zgornji delih ležajev segment, kjer kositra ni več. šu. papa.
seveda je glavna gred brez poškodb.
deus ex machina. petarda. ni kej.
seveda je bilo izgorevanje zgoraj naštetemu v ponos....
tu še mala opomba. bat 4ga cilindra je zariban v sorniku. uporaba kladiva in 4h rok da je sornik prišel ven. dinos vabi.
razveselilo me je edino ko sem pogledal na glavo. frišno planana, sedeži ventilov porajbani, menjana vodila vsisnih ventilov...? to sm pa že nekje slišal...
ja seveda sm nekje slišal
našel na 5em cilindru svoj podpis.
tolk o mojem brezdelju. mogoče jutr spet kak prispevek.
v glavnem paradajzarji.