Stran 1 od 567

OdgovorObjavljeno: To Nov 13, 2007 2:29 pm
Napisal/-a super98
situacija je komplikovana

OdgovorObjavljeno: To Nov 13, 2007 2:31 pm
Napisal/-a dules
ma kaj če mormo delat celi dan trenutno sm pa na malici doma

OdgovorObjavljeno: To Nov 13, 2007 2:40 pm
Napisal/-a hex
dusko, si ze kej vprasal za felgo ce jo lohk mam?

OdgovorObjavljeno: To Nov 13, 2007 2:43 pm
Napisal/-a eugene
Ej krema če nimaš kaj, poglej si V8 hajabuza( če nisi še). 10.000rpm. In vžig ni simetrično razporejen. Po dve ojnici na enem metu gredi.Ala harlič. 4x180 in kot med glavami 75°. V glavnem zgleda da dela. Zakaj se nismo mi tega spomnili.

OdgovorObjavljeno: To Nov 13, 2007 2:52 pm
Napisal/-a kr3mn1 Van den BOSCH
sm že gledal. s tem da je HD tko....adijo pamet sekret. dobr da so se spomnil twincama nardit, ker standart pa evo mašine so samo za gledat. pa une ultrakompenzatorske gredi. bog jih nima rad.

OdgovorObjavljeno: To Nov 13, 2007 3:01 pm
Napisal/-a eugene
Saj to je blo meni čudno pri tem V8. Nisem se spravu lih računat sil in navorov prvega in drugega reda me pa zanima kaj bi vrglo ven. Ampak zgleda da je tek kar smooth. Kaj gred od vr6- ke ima zamaknjene plane od ojnic za 15 stopinj? torej razmak 120° in vsaka driuga + 15° Kaj je konfiguriran kot vrstnni 6 ali V6 kar se tiče vžigov in gredi.

OdgovorObjavljeno: To Nov 13, 2007 3:06 pm
Napisal/-a kr3mn1 Van den BOSCH
straight firing order :)

OdgovorObjavljeno: To Nov 13, 2007 3:08 pm
Napisal/-a eugene
tisto o 15° zamiku pa imam prav verjamem. saj je kot me d cilindri 15 ne?

OdgovorObjavljeno: To Nov 13, 2007 3:38 pm
Napisal/-a kr3mn1 Van den BOSCH
ja 15 stopinj ima. čak mal. :)))

OdgovorObjavljeno: To Nov 13, 2007 3:57 pm
Napisal/-a $küll

OdgovorObjavljeno: To Nov 13, 2007 4:03 pm
Napisal/-a Goti
Če potuješ v Nemčijo, je turbina 35 evronov? kul.

OdgovorObjavljeno: To Nov 13, 2007 4:14 pm
Napisal/-a kr3mn1 Van den BOSCH
evo, prodali so motor, rekli - samo v avto daš in pali.

kako je resnica drugačna kadar si trezen nazorno pokaže tale zadeva


motor naj bi bil ohranjen, super poštiman, delal ko urcica. mi smo vsi peki prot tej mašini.


prvo presenečenje

Slika


nisem vedel da obstaja toliko originalnih sveč. z enim pecljem, z dvema in s štirimi. zajebano...


vztrajnik seveda kot nov....bolj ko iz pi*čke. kšne kravje al pa kozje

Slika

slike pritisne plošče in lamele zaradi morebitnih srčnih težav bralcev foruma ne bomo pokazali. šele po 11. uri zvečer.

pa dobro, tudi to še nekako preživiš, ampak tak pornjak kot je tole...6 cilindrov, vseh 6 totalno porisanih??!?! WTF? strokovnjaki pri montaži, čistoča na vrhuncu. kaj naj rečemo...škoda, a na tem mestu nisem več imel fotiča pri roki. v lovilcu oljne črpalke (seveda pofafan zajemalec do amena) je bil srebrn papirček od cigaret (tisti ki pokriva cigarete ko prvič odprete škatlico, znamka WEST) 2 končka lesa, in pa polno špiatra. več o temu kasneje. najprej osnova...ki mora nujno malo na LPP.

Slika

malo megleno, ampak cilinder je obrisan na suho

Slika


no...pa smo pri ostankih špiatra

skrbno opazuj gornji drsnik ketne...sploh prelomnico za prvim vijakom z leve proti desni...sicer se ne opazi, a tista stopnička navzven je prelom drsnika, ki se tam premika sedaj 1cm gor dol ali pa levo-desno. po želji.

Slika


ostanki,..ni še definirano njihovo izhodišče...veliko jih je v oljnem lovilcu.

Slika


saj ne veš ali bi se smejal, jokal, ali pa samo fuk*nu vse skup tja nekam v kanto. un konec drsnika ni od tu, delov od tega ni več nikjer, razen 4h netov ki so vztrajno pilili po krmilni ketni

Slika


drsnik na hidrošponarju je prav tako "tanka" senca nekoč debele obloge, zobnik oljne črpalke je pogrižen ko svinčnik prvošolčka....eh brez veze. šalabajzarji.

nič, gremo na glavno gred. tam normalno ni prevč škode. japajade. ni to normalen motor in tud normalni ga ne vozjo

Slika

pri tem da so vsi ležaji prepiljeni, 6, 2 in 1 pa so že stekli. tisti ki vedo kaj to pomeni vedo da je motor samo čakal da ga en ustreli nekam v zid od kake močne bajte in mu zada milostni strel


še kontra slika. zelo močan efekt bliskavice, a se vidi v zgornji delih ležajev segment, kjer kositra ni več. šu. papa.

Slika


seveda je glavna gred brez poškodb.

Slika

deus ex machina. petarda. ni kej.


seveda je bilo izgorevanje zgoraj naštetemu v ponos....

Slika


tu še mala opomba. bat 4ga cilindra je zariban v sorniku. uporaba kladiva in 4h rok da je sornik prišel ven. dinos vabi.


razveselilo me je edino ko sem pogledal na glavo. frišno planana, sedeži ventilov porajbani, menjana vodila vsisnih ventilov...? to sm pa že nekje slišal...

Slika


ja seveda sm nekje slišal :) našel na 5em cilindru svoj podpis.

Slika




tolk o mojem brezdelju. mogoče jutr spet kak prispevek.


v glavnem paradajzarji.

OdgovorObjavljeno: To Nov 13, 2007 4:37 pm
Napisal/-a eugene
Zakaj pa samo vodila od vsisnih? niso bolj na udaru od izpušnih?

OdgovorObjavljeno: To Nov 13, 2007 4:40 pm
Napisal/-a super98
vrđoš

OdgovorObjavljeno: To Nov 13, 2007 4:41 pm
Napisal/-a kr3mn1 Van den BOSCH
sis ventili so skoraj še enkrat večji od izpušnih. izpušni ogorijo hitreje, vodila pa crknejo tam kjer je večja "gobica"

OdgovorObjavljeno: To Nov 13, 2007 6:47 pm
Napisal/-a CABBY
Kaj si to podiral eno gajbo??

Jaz pa sem celi dan skakal mal ven mal not, pa da ne boste rekli da sem spolno občeval. :lol: Navsezgodaj zjutraj me je zunaj pri 0 st. C grel kalorifer, poleg njega sta bila prisotna še špric kit in krep papir + malce smirkovega papirja granulacije 280, 320 in 800. No pa smo hitro porihtali prag, potem smo do 15 ure delali, potem pa smo si rekli, da bi lahko še malo zamenjali hladilno tekočino v Alfi in ohohoj veselo na delo. 2 litra koncentrata, 0,5 litra zmešanega in 6 litrov vode je bilo dovolj da bom sedaj mirno spal. Kakšna voda oziroma hladilna tekočina je bila notri pa raje ne bom izgubljal besed. Sem bil bolj umazan kot če bi menjal olje. :lol:
Dan se počasi preveša v noč, jaz pa se ukvarjam z prodajnimi številkami za prejšnji mesec. No ja nekaj cekinov pa bo spoet padlo v našo gospodarsko družbo. Ob 00:00 grem danes še v Maribor in to službeno. Kakšna služba je to da moraš ob 00:00 na pot. :lol: :lol: No potem pa sem prost do srede 8:00.

OdgovorObjavljeno: To Nov 13, 2007 7:02 pm
Napisal/-a Jurtz
jest se pa že cel dan treznem :o

OdgovorObjavljeno: To Nov 13, 2007 7:09 pm
Napisal/-a samurai
Pizda krema si pa ti šalabajzersko to naredil, pa dej se človek malo v roke vzami no, pa sem ti rekel, da se ventili na roke "rajbajo" in ne na vrtalni stroj :lol: :lol: Dej malo posluš starejše no :wink:

OdgovorObjavljeno: Sr Nov 14, 2007 12:38 am
Napisal/-a bajta
supr da se je še ena "taka" tema za podnevi naredla :D

čeprav zdaj je že skor noč no.. sam zame ko sm bil cel dan u *jeb*** delavnci pa poslušu šefa ko ga je cel cajt mašin dobesedn je** v glavu si lohka končn mal odahnem pa se v miru nasmejim na šihtu se nism smel ko je bil tk jezn da bi me še tepu :lol: :lol:



edit: david kaj to za en mašin ? nism čist zaslediv tega podatka kje :D

OdgovorObjavljeno: Sr Nov 14, 2007 12:41 am
Napisal/-a MERKLIN
Mialim, da je VR6....ampak pazi jaz sem ličar, ne me držat za besedo

OdgovorObjavljeno: Sr Nov 14, 2007 12:44 am
Napisal/-a eugene
Pa to je inconfondibile razpored cilindrov, no.

OdgovorObjavljeno: Sr Nov 14, 2007 5:09 pm
Napisal/-a bajta
zdaj pa še manj vem eugene no :D

OdgovorObjavljeno: Sr Nov 14, 2007 7:03 pm
Napisal/-a kr3mn1 Van den BOSCH
Ich, der Baron von Schlagsahne, sagte schon immer - wo Vier reingehen, gehen auch Sechs. Auch wenn es dabei zu etwas partnerreibung vorkommen koente.

Auf einen Schlag. Die Schlagsahne.

OdgovorObjavljeno: Sr Nov 14, 2007 9:42 pm
Napisal/-a Jurtz
kr3mn1 Van den BOSCH napisal/-a:Die Schlagsahne.

mit Banane? :lol:

OdgovorObjavljeno: Če Nov 15, 2007 12:57 am
Napisal/-a kr3mn1 Van den BOSCH
sej unih slik ni več ane?