bean napisal/-a:Srečno! Kolk kubikov?
Me martra za nekaj nabavit al CBF al bandit?
test dummy napisal/-a:Yamaha FZ1 je odlična, ampak motor je nad 8000 brutalc, spodaj pa precej len. Ta motor zahteva znanje.
Če so ti dolge ture v planu, pa ti je všeč tak stil motorja (naked ali poloklep, japonec, 4 valjnik...) potem si poglej še Hondo CB 1300 S. To je klasika z dobrimi komponentami, odličnim motorjem, ima sicer samo pet prestav (ampak je peta dovolj dolga), veliko prostora na sedežu, uporabnim predalom na armaturi, v glavnem dober motor za razumen denar.
FZ-1 je naked motor v vsakem pogledu - torej slečen superšportnik in ima vse lastnosti le-tega.
CBF 1000 F (pa tud S) je pa športni tourer. Stil vožnje pri obeh se razlikuje - na CBF se sedi bistveno bolj vzravnano. So pa Honde itak znane kot zelo uglajeni japonski motorji in res čist nič "živčni", tako kot recimo Benijeva Suza.
Nasploh je filozofija Hondinih tourerjev taka, da jih morjo obvladat tako začetniki kot tudi zahtevnejši vozniki. CBF se da vozit zelo lepo, lahko pa tud bolj dinamično. Ampak kot rečeno za superšportno vožnjo pa ni.
CB 1300 S je pa isto top zadeva! Sicer precej klasična - tako na oko kot za vožnjo. Navor je pa tud bomba! 1000 kubikov za tourerja ti je potem kmalu premalo.
Bandita sem pa premalo vozil, da bi ga komentiral. Vem le, da se ga precej poceni dobi...
V bistvu moraš premisliti, za kaj točno rabiš motor - nedeljske vožnje, potovanje, vožnja v dvoje... - in it sam poskusit ter ugotovit, kakšen stil vožnje in kakšen motor ti najbolj odgovarja. V vsakem primeru pa priporočam kombinacijo z ABS.