ker nekako prodajm passata (ni ga pogoj prodati), je ze kar nekaj folka prislo pogledat zadevo in vedno se ustavi ko se pogleda prednjo havbo (pokrov motorja). in zgodba vedno nekako taksna. jaoooo pa ka ma to tolk pikic od kamna oni passat zadnjic pa je mel enako km in nobene pikice in prve luci ko nove. pa kaj folku ni jasno, pri 185k km ni ampak res ni avta da nebi mel na havbi pikic od kaksnega kamencka. pa mi pol jamra da kao potem kako naj vrjame na kilometre itd. zadnc me je en model prov razkuru ko je zacel z takimi. pa kaj folk gleda rabljene avte pa misli da so ko novi. in tisti ki bo mel pri 185k km prve luci ko nove in havbo ko novo, pol je sam dvoje al je bil zbit, al pa je lastnik tolk skrbn pa je dal popravit, kar je pri doticnem avtu nekje 1500€-2000€. v 99,9% je prva moznost.
jaz vsakemu recem da naj gre pa naj uzame oni avto ko je pri taksni kilometrazi se ko nov in naj bo v velikem prepricanju da je kupu nekaramboliran avto.
ali pa una fora, jaoo kolk kilometrov pa ma, pol pa mal zracunas 185k km na 7let je nekje 26,4k na leto oz. 2,2k km na mesec oz. nekje 80km na dan, kar pri meni znese ravno vsako dnevno voznjo v lj. je pa res da avto kaksen vikend napravi tut po 2k km in to vec vikendov zapored. in tu spet ma nek passat pol man km in vozen samo na dolge relacije
, pa mu recem da greva lah km prevrit in ce so realni pol on placa ce ne pa jaz in se za pico mu dam. pa se kar neki pacijo.
je bil pa zdnc kolega dobr ko je ravno uletu pri tej situaci in je zgledal nekako takole: ''ja ni panike, ti sam povej kolk km bi rat, tu na nulo ti jih dam. samo povej'' pa pomoje tip sploh ni vedu da se to da.
mi slim kaksne ma to folk, mislim da sem edn redkih ki posteno z posteno kilometrazo prodaja avto in potem taksne zgodbice pri prodaji.
kaksno mate pa vi misljenje glede prvega odstavka o havbi in luci.