1.8T vs. 1.8G60 vs. G60 16V vs. TDI :o)

Brez cenzure ... Za pogovore, ki ne spadajo nikamor drugam

1.8T vs. 1.8G60 vs. G60 16V vs. TDI :o)

OdgovorNapisal/-a X-Hair dne Sr Jan 27, 2010 7:31 pm

Torej. Jaz sanjam sam še o 1.8T to pa zato, ker menim, da lahko pridem z njim najlažje do še potrebnih konjev, z ne preveč dodatne teže, z ne preveč problemi, s smešno porabo, pali vozi, ... Men so druge stvari pomembne in ne koliko klusetov imam za krotit. Staro v mlado ali mlado v staro. Ja, stvar okusa, sanj, želja in potreb vsakega posameznika. :D

Izvolite

Slika

:mrgreen:
EKOTOP - globinsko kemično čiščenje
Uporabniški avatar
X-Hair
Ga bazni!
 
Prispevkov: 2689
Pridružen: Ne Feb 05, 2006 8:50 pm
Kraj: Fant od Fare
Avto: Beli 16V-strah in trepet Zale

Re: 1.8T vs. 1.8G60 vs. G60 16V vs. TDI :o)

OdgovorNapisal/-a Jurtz dne Sr Jan 27, 2010 7:34 pm

hja, lih kar plug and play ni tale zadeva z 1.8t ane.

moja izbira za "racing" dvojko bi bil defintivno en napiljen ABF.

NA al pa neč. :D
Uporabniški avatar
Jurtz
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 11471
Pridružen: To Jan 24, 2006 10:32 pm
Avto: '08 Golf GTI, '02 Polo Gr. A

Re: 1.8T vs. 1.8G60 vs. G60 16V vs. TDI :o)

OdgovorNapisal/-a jinx82 dne Sr Jan 27, 2010 7:34 pm

Ja pol pa sanjaj še naprej... :mrgreen:
Uporabniški avatar
jinx82
Mati bwožja
 
Prispevkov: 12580
Pridružen: To Jan 24, 2006 11:57 pm

Re: 1.8T vs. 1.8G60 vs. G60 16V vs. TDI :o)

OdgovorNapisal/-a GOMK316V dne Sr Jan 27, 2010 8:21 pm

Ja vem x to s ze lani v izoli povedal :D
GTI je v redu star ali nov.
TDI je pa za reveze ker pije ful premal.
Uporabniški avatar
GOMK316V
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 2618
Pridružen: Sr Jan 21, 2009 9:30 pm
Kraj: V narocj Gorenskh planin
Avto: Golf3 16v,vw Käfer 1300 1968

Re: 1.8T vs. 1.8G60 vs. G60 16V vs. TDI :o)

OdgovorNapisal/-a Gloga dne Sr Jan 27, 2010 10:34 pm

Moj freedom of choice bi bil nic od tega. 1.8 16v ali 2.0 16v na trobenticah.
Oh Nein, die Manta's!
Uporabniški avatar
Gloga
Blazen na cvick
 
Prispevkov: 5239
Pridružen: Sr Feb 01, 2006 3:22 am
Kraj: Scheraunitz
Avto: '97 Henri Lloyd Yachting

Re: 1.8T vs. 1.8G60 vs. G60 16V vs. TDI :o)

OdgovorNapisal/-a bean dne Sr Jan 27, 2010 11:19 pm

jst bi se pa za TDI odloču...usi mi neki obljubljajo pa še zdej nism mel možnosti občutit G-power :D
Uporabniški avatar
bean
Ajvar
 
Prispevkov: 1517
Pridružen: To Jun 17, 2008 12:17 am
Kraj: Studeno; Postojna
Avto: Hrošč 1200J '74, Golf mkVI GTI '11

Re: 1.8T vs. 1.8G60 vs. G60 16V vs. TDI :o)

OdgovorNapisal/-a BureK dne Sr Jan 27, 2010 11:27 pm

odmontiraš tako lager kot nosilec na vseh treh točkah od original motorja iz mk2 in jih prišravfaš na 1.8T (najraje AGU) motor+menjalnik. turbino je treba zarotirat, ker tika desni nosilec motorja in cevi izdelat komplet druge. za intercooler lahko daš 300-500€ za original ali skoraj raje kako drugo varijanto. menjalnik najraje na zajle ali tistega, ki lahko recimo dobiš v kompletu z motorjem in štromom torej original. v vsakem primeru boš mogu prestavni mehanizem kupit pa potem premisliš če je smiselno vržt še kaj več dnarja pa nabavit repliko motorsport šalthebla in pa adapter iz mehanske na hidro sklopko. od turbine do katalizatorja oziroma tiste flanše od auspuha bo treba izdelat ovinek in to naj bi nekako bilo to.

motor dobiš v kompletu z inštalacijo in menjalnikom lahko za 700-1000€, intercooler od 100-500€, šalthebl odvisno od prilike :mrgreen: , tisti pretvornik za sklopko je tudi ene 100€ in torej greš od 1000€ naprej, odvisno kolko in kaj :)

če govorimo o TDI je potem lahko nabavna cena za motor višja ampak ostalo naj bi nekako bilo isto.
pri G60 je treba dobit dober motor in ga servisirat ali dobit neki srednjega in dobro obnovit in če prišteješ samo nove bate in kompresor, si na 1600€...ventili s srajcami in tefloni pa so potem tudi odvisni od izbire glave :D

skratka kakorkoli pogledaš je treba počit ful dnarja. če hočeš imet zabavno in ne preveč požrešno zverinco je pač treba imet prisilno polnjeno mašino in Turbo je vsekakor bolj poceni kot Kompresor pri samem vzdrževanju oziroma življenjski dobi.
TDI je mogoče vreden greha.. :D
G60 je za dušo
1.8T je za vsakdanjo dinamično vožnjo [smilie=auto.gif]
Uporabniški avatar
BureK
Z jogurtom
 
Prispevkov: 10874
Pridružen: Sr Jan 25, 2006 12:34 pm
Kraj: predor Markovec
Avto: Rallye Golf

Re: 1.8T vs. 1.8G60 vs. G60 16V vs. TDI :o)

OdgovorNapisal/-a čare dne Sr Jan 27, 2010 11:45 pm

Ma jaz sploh ne bi neki kompliciral.V eno res lepo dvojko z vso možno opremo bi pahnil 110 konjskega TDI-ja mogoče bi ga še mal čipal pa bi se vozil z malo porabo ko lord.
Mogoče še eno glupo pitanje.Zakaj noben ne spravi na TDI-ja G-ladra??
Svi mi volimo pičić,samo Mile Kitić
Uporabniški avatar
čare
Tiger
 
Prispevkov: 3465
Pridružen: Ne Feb 12, 2006 7:32 pm
Kraj: ljubljana
Avto: FIAT Marea JTD

Re: 1.8T vs. 1.8G60 vs. G60 16V vs. TDI :o)

OdgovorNapisal/-a BureK dne Sr Jan 27, 2010 11:55 pm

sem prebral prvo tole temo in šele potem danijevo temo med projekte tako da tole gor ko sem pisal sem imel v mislih, da bo X-hair montiral motor v svojga golfa.

če je govora o danijevem, potem itak G60 original.
X se fura non stop okoli pa na raceland gre rade volje in pri njemu bi se pomoje bolj pokazal problem servisiranja ladra. res pa, da bo turbo lag j**al na racelandu :mrgreen: :mrgreen: [smilie=auto.gif]
Uporabniški avatar
BureK
Z jogurtom
 
Prispevkov: 10874
Pridružen: Sr Jan 25, 2006 12:34 pm
Kraj: predor Markovec
Avto: Rallye Golf

Re: 1.8T vs. 1.8G60 vs. G60 16V vs. TDI :o)

OdgovorNapisal/-a Jurtz dne Če Jan 28, 2010 12:18 am

BureK napisal/-a:res pa, da bo turbo lag j**al na racelandu :mrgreen: :mrgreen: [smilie=auto.gif]

na grobniku pa ne ;) ;) ;)
Uporabniški avatar
Jurtz
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 11471
Pridružen: To Jan 24, 2006 10:32 pm
Avto: '08 Golf GTI, '02 Polo Gr. A

Re: 1.8T vs. 1.8G60 vs. G60 16V vs. TDI :o)

OdgovorNapisal/-a Vičo dne Če Jan 28, 2010 12:21 am

U bistrci stoji ena usuta 4ka GTI, če bi kdo projekt-iral :)
1.8T, Recaro, Climatronic... za okrog 700 da bi šla :wink:
Ladeluftgekühlt
Uporabniški avatar
Vičo
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 3327
Pridružen: Pe Jan 27, 2006 12:28 am
Kraj: Bistrc
Avto: '90 GTi G60

Re: 1.8T vs. 1.8G60 vs. G60 16V vs. TDI :o)

OdgovorNapisal/-a super98 dne Če Jan 28, 2010 12:22 am

jaaaooo lihkar sem se šel malo okol zapelat z G60ko. ma fak no.

motor se dobesedno poigrava s tistimi 950kg avta. Mk6 pomoje ostane zadaj tudi pri medpospeševanju od 100 do 200km/h. kako to zgleda...100km/h, 4. prestava, dobrih 3000 na obratomeru. poln gas, šus v zic od momenta in potem drži in drži do dobrih 5k, šaltaš v peto, pohodiš in se zgodba ponovi. 200km/h je res šala mala. vse se je pa dogajalo od šentviškega tunela do izvoza za podutik. max hitrost okoli 210. neverjetno gre ta stara kanta...

no ko sem ga zaklenil ob prihodu v garažo se je pa verjetno zlomilo kladivce v kljuki, tako da ne morem več odpret voznikovih vrat :D :D in še dobro, da ne morem odpret niti sovoznikovih vrat, ker sem parkiral tik ob steno. aja pa tudi prtljažnika ne morem odpret ker sem ga tudi narikvercal do tazadnje stene v garaži. to bo zdaj projekt prit v avto :D :D a razbijem happich-a da pridem not?? hahahhah... pol pa reč kej bi rekel nekdo

OK no whateva...jaz ostanem na G60ki, ker je zadeva res zanimiva za vozit...

1.8T ja kul za performance itak da je boljša izbira kot G60, no verjetno je ta motor najboljša izbira... najlažje je uporabit, kakšno starejšo varianto motorja, ki ima gas na zajlo (rečmo AGU), tako da ti ostane manj dela, improvizacije ipd... Most se uporabi od Mk3 VR6, ki ima okrogli zadnji nosilec motorja, nosilec menjalnika je treba dobiti od G60 (02A) menjalnika in potem paše na karoserijo. lahko se pa uporabi tudi komplet menjalnik od G60, ki paše ko ata na sosedo, ampak so baje prestavna razmerja malo "čudna" za 1.8T motor. Kako je s sprednjim nosilcem motorja pa ne vem, samo najbrž se da kaj pokombinirat ali se pa kupi kako čudo z ebay-a (kot ga imajo za Mk2 VR6 predelave)... Pol pa še čirulečarule okoli turbine kot je burek pisal, pa potrebno je narediti custom downpipe. glede štroma pa moraš prvo dat "odklenit" računalnik, da ti ne išče kodo ključa ali števca. če ne ne bo prdnil. verjetno je najbolje narediti standalone za motorno vejo od 1.8T. se pravi iz obstoječega fusebox-a potegnit napajanje, releje in komande za 1.8T ECU in zvezat motor nanj. pri standalonih je problem to, ker je ta ECU že novejše generacije in kontrolira celo čudo elektronike v avtu in zna metat ven napake, ker te stvari ne bodo priklopljene nanj (razne lampe, stikala, kontrolke itd..). je pa motor kot vsi vemo zelo "tunable", lahek in zna bit prava raketa.

ajmo dalje...2.0 16V ABF iz trojke. Eno TAS-ovsko dvojko, oguljeno do konca, dve školjke, napiljenega ABF-a in gasa. Ta predelava je odličen upgrade za 8V GTIja. Oba uporabljata isti princip elektrike ZE2, isti oziroma zelo podoben sistem vbrizga/vžiga (digifant). To pomeni da zbašeš motor not priklopiš konektorje varianta p’n’p v fuse-box in gasa. Dela ti vse razen obratomera in luči/žmigavcev, ki jih je potrebno prevezat. Menjalnik lahko uporabiš obstoječi 020 od 8Vja in čakaš da ti ga odtrga po diferencialu ali daš not 02A na zajle od 16V trojke in pizdiš nad kilavim šaltanjem… Če hočeš imeti close-ratio 02A menjalnik ga uzameš od passata 35i 1.8 75PS (končna 200-205)… vse ostalo ostane od 8Vja, releplata komplet z releji in varovalkami, benzpumpe… Pomoje je zadeva konkretna, ker dvojka ni tako “debela” v primerjavi s trojko, če se še malo poigraš z ABF-om je pa sploh zakon.

TDI v dvojko. Kul, pomoje vredno greha. Kateri TDI? Vsekakor tisti iz prve serije TDIjev (zunanja vodna pumpa). Vseeno ali 90PS 1Z motor ali 110PS AFN, postopek je isti. Iz katerega avta? Najlažje je iz toledota 1L (taprvi toledo), ker je ta avto komplet narejen na podvozju od dvojke (most, roke, koloteki, medosna, vse je enako…). Štroma je malo več, ampak ne bi smel bit panike, ker je vse ZE2. Vse od golfa ven pa od seata not. Lahko narediš celo tako da cel spredni konec z mostom, motorjem, amortizerji, hladilniki, izpuhom kar komplet prestaviš v Mk2. Bi moglo pasat. Fino je tudi to da se da te dizelčke kar lepo načipat na 140PS. V kombinaciji z veliko navora in malo težo…raketa z malo porabo. Fabia RS variant



Kaj nam še ostane Mk2 VR6?? Aka “fatnose”??
TJUNING PA TO...
Uporabniški avatar
super98
Mirko
 
Prispevkov: 3563
Pridružen: Sr Jan 25, 2006 4:30 pm
Kraj: Ljubljana
Avto: Golf II G60, MB W123 coupe

Re: 1.8T vs. 1.8G60 vs. G60 16V vs. TDI :o)

OdgovorNapisal/-a Davor80 dne Če Jan 28, 2010 12:24 am

čare napisal/-a:Ma jaz sploh ne bi neki kompliciral.V eno res lepo dvojko z vso možno opremo bi pahnil 110 konjskega TDI-ja mogoče bi ga še mal čipal pa bi se vozil z malo porabo ko lord.
Mogoče še eno glupo pitanje.Zakaj noben ne spravi na TDI-ja G-ladra??

eno je bencinar drugo je dizel,že sam obrati predstavljajo problem pomoje,druga stvar lader je velik k kanta za
smeti in ponavad stoji tam kjer je bosch pumpa,že sam prostorska stiska naredi problem :D
nc ne vem pa še to nism zihr
Slika
Uporabniški avatar
Davor80
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 1406
Pridružen: To Mar 06, 2007 11:51 pm
Kraj: Ljubljana
Avto: fiat tipo :-(

Re: 1.8T vs. 1.8G60 vs. G60 16V vs. TDI :o)

OdgovorNapisal/-a Vičo dne Če Jan 28, 2010 12:33 am

super98 napisal/-a:
Kaj nam še ostane Mk2 VR6?? Aka “fatnose”??


:mrgreen:

Slika

Čeprav baje da se da z kombinacijo fedrov in amortizerjev tudi to rešit :wink:
Ladeluftgekühlt
Uporabniški avatar
Vičo
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 3327
Pridružen: Pe Jan 27, 2006 12:28 am
Kraj: Bistrc
Avto: '90 GTi G60

Re: 1.8T vs. 1.8G60 vs. G60 16V vs. TDI :o)

OdgovorNapisal/-a eugene dne Če Jan 28, 2010 1:09 am

in kje je frankenstein?
"Try not. Do. Or do not. There is no try." - Master Yoda
Uporabniški avatar
eugene
Valček s.p.
 
Prispevkov: 3819
Pridružen: To Avg 08, 2006 2:21 pm
Kraj: Vukojebina
Avto: Mk1 gti, hrošč '67, volvo 145 in 245 superpolar

Re: 1.8T vs. 1.8G60 vs. G60 16V vs. TDI :o)

OdgovorNapisal/-a BureK dne Če Jan 28, 2010 3:30 am

tistega si ne upa noben sestavit :) boš ti ? :D
Uporabniški avatar
BureK
Z jogurtom
 
Prispevkov: 10874
Pridružen: Sr Jan 25, 2006 12:34 pm
Kraj: predor Markovec
Avto: Rallye Golf

Re: 1.8T vs. 1.8G60 vs. G60 16V vs. TDI :o)

OdgovorNapisal/-a CABBY dne To Feb 02, 2010 10:01 pm

super98 napisal/-a:motor se dobesedno poigrava s tistimi 950kg avta. Mk6 pomoje ostane zadaj tudi pri medpospeševanju od 100 do 200km/h. kako to zgleda...100km/h, 4. prestava, dobrih 3000 na obratomeru. poln gas, šus v zic od momenta in potem drži in drži do dobrih 5k, šaltaš v peto, pohodiš in se zgodba ponovi. 200km/h je res šala mala. vse se je pa dogajalo od šentviškega tunela do izvoza za podutik. max hitrost okoli 210. neverjetno gre ta stara kanta...

.........................


A si ga že kej meril kolk rabi od 100 - 200 ??
Za primerjavo 120 - 200 v 5 prestavi cca. 18 sekund..............tolk ma moj Volvo.
A guy told me one time:" Don't let yourself get attached to anything you're not willing to walk out on in 30 seconds flat if you feel a heat around the corner."
Uporabniški avatar
CABBY
Vulvo
 
Prispevkov: 2548
Pridružen: Če Jan 26, 2006 12:01 pm
Kraj: Celje - pravo srce Slovenije
Avto: Alte Mercedes mit 4 ventil technik

Re: 1.8T vs. 1.8G60 vs. G60 16V vs. TDI :o)

OdgovorNapisal/-a Jurtz dne To Feb 02, 2010 10:48 pm

ma dej, koga briga 100-200. dirkanje po ravnih avtocestah je za softiče. važno je kako hitr si do 100-120. fun is not a straight line. ;)
Uporabniški avatar
Jurtz
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 11471
Pridružen: To Jan 24, 2006 10:32 pm
Avto: '08 Golf GTI, '02 Polo Gr. A

Re: 1.8T vs. 1.8G60 vs. G60 16V vs. TDI :o)

OdgovorNapisal/-a pocesnkII dne To Feb 02, 2010 11:12 pm

moj ma od 100 -120 recmo sekundo
od 0-100,120 je pa druga pesem [smilie=biggrin.gif]
Servis, diagnostika osebnih in tovornih vozil--->PM
Uporabniški avatar
pocesnkII
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 2761
Pridružen: Ne Dec 16, 2007 8:39 pm
Kraj: Kamnik mi je predmestje
Avto: GTI VI KILLER->M5 touring

Re: 1.8T vs. 1.8G60 vs. G60 16V vs. TDI :o)

OdgovorNapisal/-a Jurtz dne Sr Feb 03, 2010 2:21 am

sej jest sm napisal DO 100 oziroma 120 ;)
Uporabniški avatar
Jurtz
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 11471
Pridružen: To Jan 24, 2006 10:32 pm
Avto: '08 Golf GTI, '02 Polo Gr. A

Re: 1.8T vs. 1.8G60 vs. G60 16V vs. TDI :o)

OdgovorNapisal/-a X-Hair dne Sr Feb 03, 2010 3:16 am

Huh, malo pozabil na to temo.

Jurtz napisal/-a:hja, lih kar plug and play ni tale zadeva z 1.8t ane.

Verjamem da ne, zato raziskujem.


Jurtz napisal/-a:moja izbira za "racing" dvojko bi bil defintivno en napiljen ABF.
NA al pa neč. :D


Hja no, "racing", pač ordinary virgin dvojkica, z eno malenkost nekaj 10 konji več (kar si najbrž imel v mislih). Da govorimo o enih 180-190 zdravih poskočnih lipicancev. Kolk bi bil potem kaj ABF vdržljiv v primerjavi z 1.8T. Nimam v mislih tiščanja, ampak ordinari vožnja kot sedaj in občasni fleši in šolanja. :mrgreen: Po pogovoru bi bil ABF en peace of cake, pa kater model bi sploh vedel zakaj se gre (nobenih papirnih zadev in brezveznega metanja denarja stran). Še vedno en 1.8 ventilar. Edina stvar, ki me še jebe, če uporabim zloženko, kein turbo kein spass, .....je tist odvečni nadtlak, ko gre v luft :P :D

BureK napisal/-a:sem prebral prvo tole temo in šele potem danijevo temo med projekte tako da tole gor ko sem pisal sem imel v mislih, da bo X-hair montiral motor v svojga golfa.


Tam so se začel neki hujskat in sem hitro izkoristil priložnost in odprl topic. Da se hujskajo tukaj naprej in jaz kaj pametnega preberem ter obenem še izkoristim kako bi poceni dobil voznih nekaj 10 oslov. :D


BureK napisal/-a: X se fura non stop okoli pa na raceland gre rade volje in pri njemu bi se pomoje bolj pokazal problem servisiranja ladra.

Mislim da sem lader že odpisal.

BureK napisal/-a: res pa,
da bo turbo lag j**al na racelandu :mrgreen: :mrgreen: [smilie=auto.gif]

Bom jaz najbrž zrihtal turbo lag. To bom videl v nekaj krogih in me ne skrbi. Sicer pa, konji fant, konji. Bom vse pridobil na ravnini :mrgreen: :lol:

CABBY napisal/-a:A si ga že kej meril kolk rabi od 100 - 200 ??
Za primerjavo 120 - 200 v 5 prestavi cca. 18 sekund..............tolk ma moj Volvo.

Koliko prestav imaš?
Imam druge hitrosti, ma jih boš že sam probal potem. Če najdem listek, jih dodam. Verjetno imam celo pred posegom in po cinjenju RSR-a.

super98, bo treba pridit na en sok zgleda.
EKOTOP - globinsko kemično čiščenje
Uporabniški avatar
X-Hair
Ga bazni!
 
Prispevkov: 2689
Pridružen: Ne Feb 05, 2006 8:50 pm
Kraj: Fant od Fare
Avto: Beli 16V-strah in trepet Zale

Re: 1.8T vs. 1.8G60 vs. G60 16V vs. TDI :o)

OdgovorNapisal/-a ŽucMac dne Sr Feb 03, 2010 4:25 am

pocesnkII napisal/-a:moj ma od 100 -120 recmo sekundo
od 0-100,120 je pa druga pesem [smilie=biggrin.gif]


Ti Jurtza nisi lih zastopu.
Jaz pa tebe ne.

Pr 100 pritisneš na gas in si čez sekundo na 120 ?
A dej no...
[smilie=blink.gif]
“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience.” - Mark Twain
Uporabniški avatar
ŽucMac
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 6697
Pridružen: Sr Feb 11, 2009 12:57 am

Re: 1.8T vs. 1.8G60 vs. G60 16V vs. TDI :o)

OdgovorNapisal/-a ŽucMac dne Sr Feb 03, 2010 4:30 am

super98 napisal/-a:no ko sem ga zaklenil ob prihodu v garažo se je pa verjetno zlomilo kladivce v kljuki, tako da ne morem več odpret voznikovih vrat :D :D in še dobro, da ne morem odpret niti sovoznikovih vrat, ker sem parkiral tik ob steno. aja pa tudi prtljažnika ne morem odpret ker sem ga tudi narikvercal do tazadnje stene v garaži. to bo zdaj projekt prit v avto :D :D a razbijem happich-a da pridem not?? hahahhah... pol pa reč kej bi rekel nekdo


Mona, na roke ga potegni 1m ven, pa si pri zadnji havbi.
Pol pa reč kej...
:mrgreen:



PS: taka lepa kanta, čisti pesek v oči, samo motor dela pa še tega zdaj ne moreš vžgat...
[smilie=zeppelin.gif]
“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience.” - Mark Twain
Uporabniški avatar
ŽucMac
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 6697
Pridružen: Sr Feb 11, 2009 12:57 am

Re: 1.8T vs. 1.8G60 vs. G60 16V vs. TDI :o)

OdgovorNapisal/-a CABBY dne Sr Feb 03, 2010 11:11 am

Jurtz napisal/-a:ma dej, koga briga 100-200. dirkanje po ravnih avtocestah je za softiče. važno je kako hitr si do 100-120. fun is not a straight line. ;)


Nč bat Jurtz, nisem še za v staro šaro.........sam bojevnikov, ki bi ob 1-ih zjutraj bili pripravljeni štartat iz Celja v Ljubljano in ki bi seveda upali staviti ni več. Kurc pa dirka, brez stave. :D :D
Tisti, ki verjame vase in v svoje sposobnosti bo pa ja dal tistih 100-200 EUR na mizo pa tankal zmagovalcu avto na koncu.................če ne je brezveze.
A guy told me one time:" Don't let yourself get attached to anything you're not willing to walk out on in 30 seconds flat if you feel a heat around the corner."
Uporabniški avatar
CABBY
Vulvo
 
Prispevkov: 2548
Pridružen: Če Jan 26, 2006 12:01 pm
Kraj: Celje - pravo srce Slovenije
Avto: Alte Mercedes mit 4 ventil technik

Re: 1.8T vs. 1.8G60 vs. G60 16V vs. TDI :o)

OdgovorNapisal/-a samurai dne Sr Feb 03, 2010 1:22 pm

CABBY napisal/-a:
Nč bat Jurtz, nisem še za v staro šaro.........sam bojevnikov, ki bi ob 1-ih zjutraj bili pripravljeni štartat iz Celja v Ljubljano in ki bi seveda upali staviti ni več. Kurc pa dirka, brez stave. :D :D
Tisti, ki verjame vase in v svoje sposobnosti bo pa ja dal tistih 100-200 EUR na mizo pa tankal zmagovalcu avto na koncu.................če ne je brezveze.


bojevnik se javlja, ravno rabim tistih 100-200€ - kdaj greva CABBY [smilie=auto.gif]
ak hočeš vozit porsche-a, plati ga!!!!!!!! nemoj kukat kako je skup! nije on skup nego se nema para pa najlakše je kukat! a zapravo možeš vozit i stojadina i porše ti ne treba da bi živio...
Uporabniški avatar
samurai
Udarni sogovornik
 
Prispevkov: 2158
Pridružen: Če Okt 05, 2006 9:46 pm
Kraj: Celje
Avto: corrado

Naslednja

Vrni se na Krčma

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 10 gostov

cron