Ferrari Enzo "vs." Hohenester Audi Quattro Sport

Brez cenzure ... Za pogovore, ki ne spadajo nikamor drugam

Ferrari Enzo "vs." Hohenester Audi Quattro Sport

OdgovorNapisal/-a Aly dne Če Dec 30, 2010 12:25 am

Men osebno zelo zanimiva zgodba, upam da ni že bila...

Slika

Obstajajo dvoboji, ki jih človek nikoli ne pozabi: David proti Goljatu, Ali proti Foremanu, Nemčija proti Nizozemski na SP 1976. In... Ferrarijev superšportnik proti 23 let staremu Audiju Quattro.

"Noro, ampak genialno," je bil prvi pomislek redakcije Auto Bilda, ko jim je Alfons Hohenester povedal o svoji stavi. Nekako gredoč je tunerski starosta govoril o kolegu, ki mu je nagajal Launch Control v njegovem Gerrariju Enzo. "Pa sem mu rekel, da njegova Italijanska diva tako ali tako nima šans proti konkretnemu avtu kot je moj Sport Quattro," je rekel Hohenester v šali. In šel še korak dlje: "Greva stavit da moj SQ bolje pospeši od tvojega Enza?"

Lastnik Ferrarija, Martin Sonnleitner, je odgovoril takoj: "Stava velja!" Tako je prišlo do tega, da se je tri tedne kasneje milijon evrov vreden tovornjak za dirkalne avtomobile odpravil na pot iz juga Nemčije proti zaprtemu letališču Lemwerder v okolici Bremna, kjer naj bi se izvršil dvoboj v pospeševanju.

Dve desetletji ločita nasprotnika. Najprej Ferrari Enzo, eden najhitrejših serijskih avtomobilov s ceno 645.000 €. Letnik 2004, narejen le 399-krat, superšportnik čistega rodovnika. Najbrž edini cestni avtomobil, kjer v mislih voznika pri dolivanju bencina na bencinskem servisu teče štoparica. Nasproti stoječ, Audi Quattro Sport. Ob njegovi predstavitvi, leta 1984, najdražji nemški avto (195.000 DEM). Z 224 primerki še bolj redek kot Enzo. Narejen za homologacijo Audijevih rallyjevskih zverin skupine B. Ta Sport Quattro, s prijemi Hohenesterja, pa je še bolj brutalen kot običajni.

Slika

Čista dirkaška tehnologija v Enzu

Sprva vreme ne igra zraven. Mrzel veter piha na dan odločitve čez progo, ob temu dež. Slabi pogoji, tekmeca postajata nemirna. Toda ko tovornjak odpre vrata, vlada tišina. Spodaj stoji Enzo s svojim markantnim nosom, nad njim oglat zadek Sport Quattra. Vsak posebej redkost, oba skupaj - senzacija. Enzo že v mirovanju zgleda kot da gre hitro, čeprav je Pininfarina karoserijo ukrojil povsem brez spojlerja.

Zaradi izpiljene aerodinamike z ravnim dnom avtomobila, difuzorja v zadku in variabilnih rež za zajemanje zraka se Enzo pri 300 km/h prisesa na cesto s skoraj 750 kilogrami potiska. Pod pokrovom motorja preži 12 valjev, 48 ventilov in 4 odmične gredi v glavah - dovolj za 660 KM. Zmogljivosti, izmerjene v Fioranu: iz ničle do 100 km/h v 3,65. Iz ničle do 200 km/h v 9,5 sekunde. Najvišja hitrost: preko 350 km/h. Kokpit z zaobljenim prostorom za merilnike spominja na kokpit bojnega letala. Merilnik hitrosti do 400 km/h, obratomer do 10.000 rpm, sedeži iz karbona in volan z gumbi kot Ferrari F1.

Proti High-Tech okolju Enza deluje interier Audija skromno. Ročaji vrat, ročice in stikala so iz Audi/Volkswagnove police. Olivno-zeleni Recaro sedeži dokazujejo divji okus 80-ih let. ABS se vklopi prek stikala. Le gumb za vklop zapor diferencialov in merilnik tlaka turbopuhala do treh barov pričata o moči, ki po želji eksplodira pod superlahkim pokrovom motorja iz kevlarja.

Slika

460 KM v sliki in zvoku iz 80-ih

Namesto originalnega 2,1 litrskega petvaljnika s 306 KM je Hohenester uporabil 20-ventilski motor iz Audija 200 Turbo. S spremenjeno glavno gredjo, povečano prostornino motorja (2,5 litra), večjim turbopolnilnikom in intercoolerjem zmore SQ 460 KM.

P.S. - Medtem je prenehalo deževati. Toda proga je še vedno vlažna. Pri poskusnih vožnjah pometa Enzo z zadkom po cesti kot jezen krokodil s svojim repom. Audi se ne obnaša veliko bolje, kljub štirikolesnemu pogonu ga pri polnem plinu celo v tretji prestavi vleče vstran. Dunlopove Formula-R semi-slick gume ne dosežejo delovne temperature. Počakati bo treba.

Za krajšanje časa si nasprotnika pripomnita kakšno tu in tam. Hohenester: "Pri tvojem Ferrariju moram paziti, da se ne spotaknem ob njega." Sonnleitner: "Alfons, tvoje gume so tako stare da zgledajo kot iz cele gume." Opazi se takoj, vzdušje je pravo. Namreč oba izhajata iz iste okolice in peljeta skupaj v vztrajnostnih dirkah. Poleg tega prisega zbiratelj Ferrarijev Sonnleitner v vsakdanu na Hohenesterjevega Audija RS4 s 480 'konji'. Slednji ima že 170.000 kilometrov na števcu - "brez problema". To povezuje. Pri toliko harmonije mora vreme preprosto sodelovati - in res pride Sonce izza oblakov.

High-Noon: Ura je poldne, proga je suha. Ura odločitve je prišla. Merilne naprave se namestijo. 10 poskusov ima vsak, meri se pospešek do 100 in do 200 km/h. Najprej zapodi Sonnleitner v tovarniško svežem Ferrariju (490 prevoženih km) na stezo. Nekaj ogrevanja preden postane resno. Iz daljave se Enzo približuje kot puščica in med mimovozom v uho gledalca zavrta boleč F1 zvok.

Slika

Zmogljivosti

Potem gre zares. Za volanom si udarci hitro sledijo - dobesedno. Sekvenčni menjalnik menja prestave v 150 milisekundah tako brutalno da se počuti človek kot v strelskem spopadu dveh mafijskih tolp. Po desetih poskusih je najboljši rezultat iz ničle do 100 km/h 3,94 sekunde, in do 200 km/h 10,64 sekunde. Čeprav je za tri desetinke zgrešil tovarniška zagotovila je Sonnleitner zadovoljen. "Pri takih pogojih je to realno," deja in skozi odprto okno zakliče: "Alfons, ne uspe ti nikoli!" Hohenester ostane neimpresioniran in se z nasmeškom vsede v avto.

Nepredstavljiv spektakel - stari quattro preglasi vse in vsakogar z razbijaškim gromskim zvokom. Pri štartu se avto izstreli kot pobesnel konj. Ob tem vse štiri gume za kratek čas proizvedejo dim, potem pa se vkopljejo v asfalt. Pri izmeritvi zastane vsem prisotnim zrak: neverjetne 3,77 sekunde do 100 km/h. Prav tako senzacionalno: 12,6 sekunde do 200 km/h.

V konvoju se potem odpravimo v Oschersleben na Photoshootnig. Prvi v koloni, tovornjak z 'dirkalnikoma'. Zatem Alfons Hohenester in Martin Sonnleitner v limuzini. "Kdo je torej zmagal?" "Hmmm, eden do 100, drugi do 200. Zgleda kot neodločeno!"

SLIKE

Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika

Vir: Audi team forum (auto bild 2005)
povezava do izvorne strani
http://www.autobild.de/artikel/ferrari- ... 48822.html

LP
Uporabniški avatar
Aly
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 89
Pridružen: So Dec 05, 2009 10:54 pm
Kraj: Maribor
Avto: VW Passat 1.9TDI 131HP 2005

Re: Ferrari Enzo "vs." Hohenester Audi Quattro Sport

OdgovorNapisal/-a KlemenZuzek dne Če Dec 30, 2010 12:41 am

Tako doživeto napisan, da maš občutek, kot da si tam zram
Slika
Uporabniški avatar
KlemenZuzek
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 128
Pridružen: Sr Jun 09, 2010 12:02 am
Kraj: Dobrna
Avto: VW Golf II l. 1991

Re: Ferrari Enzo "vs." Hohenester Audi Quattro Sport

OdgovorNapisal/-a Gloga dne Če Dec 30, 2010 1:53 am

Aly napisal/-a:Olivno-zeleni Recaro sedeži dokazujejo divji okus 80-ih let.


:D

Zakon fotoreportaza! 8)
Oh Nein, die Manta's!
Uporabniški avatar
Gloga
Blazen na cvick
 
Prispevkov: 5239
Pridružen: Sr Feb 01, 2006 3:22 am
Kraj: Scheraunitz
Avto: '97 Henri Lloyd Yachting

Re: Ferrari Enzo "vs." Hohenester Audi Quattro Sport

OdgovorNapisal/-a fritz dne Če Dec 30, 2010 4:02 am

to je direkt za na stran.
Uporabniški avatar
fritz
Wheel whore
 
Prispevkov: 13403
Pridružen: Sr Jan 25, 2006 10:52 pm
Kraj: tanajtabujsiklima
Avto: Golf Rallye G60

Re: Ferrari Enzo "vs." Hohenester Audi Quattro Sport

OdgovorNapisal/-a super98 dne Če Dec 30, 2010 11:20 am

fritz napisal/-a:to je direkt za na stran.



se strinjam!!
TJUNING PA TO...
Uporabniški avatar
super98
Mirko
 
Prispevkov: 3563
Pridružen: Sr Jan 25, 2006 4:30 pm
Kraj: Ljubljana
Avto: Golf II G60, MB W123 coupe

Re: Ferrari Enzo "vs." Hohenester Audi Quattro Sport

OdgovorNapisal/-a Aly dne Če Dec 30, 2010 11:55 am

Kar je zanimivo je to, da tud na "našem" Honda forumu smo vsi naenkrat vau, pa to pa ono, bilo nam je všeč tako kot vam, zato sem se odločil da dam to tud na Team VW in vaš forum...in rezultat tukaj sami vidite, na Team VW forumu pa nihče niti ne odreagira, niti pisne ne da bi komu bilo sploh kaj všeč :D Svašta, kolk smo si različni... :lol: ... men je tud svetovna zgodba, zato pa sem reko da jo bom delil z vami. Me veseli da je tud vam všeč.
Uporabniški avatar
Aly
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 89
Pridružen: So Dec 05, 2009 10:54 pm
Kraj: Maribor
Avto: VW Passat 1.9TDI 131HP 2005

Re: Ferrari Enzo "vs." Hohenester Audi Quattro Sport

OdgovorNapisal/-a Jurtz dne Po Jan 03, 2011 9:41 pm

super98 napisal/-a:
fritz napisal/-a:to je direkt za na stran.



se strinjam!!

najprej se je treba vprašati par stvari... kdo je avtor tega, je že kje objavljeno, kako je z avtorskimi pravicami...

drugače pa ja, super članek...
Uporabniški avatar
Jurtz
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 11471
Pridružen: To Jan 24, 2006 10:32 pm
Avto: '08 Golf GTI, '02 Polo Gr. A

Re: Ferrari Enzo "vs." Hohenester Audi Quattro Sport

OdgovorNapisal/-a $küll dne Po Jan 03, 2011 10:13 pm

s tem da 460 konjev ni boh ve kaj za ta motor...
Uporabniški avatar
$küll
Tabornik
 
Prispevkov: 8833
Pridružen: Sr Jan 25, 2006 3:02 pm
Kraj: Kolombanburg
Avto: Audi 80 competition + ///// Audi 80 CD 5E

Re: Ferrari Enzo "vs." Hohenester Audi Quattro Sport

OdgovorNapisal/-a cheff dne Po Jan 03, 2011 10:17 pm

Pa še audi ima ročni menjalnik...
Kupim oldruknbatnfilterklemungo.
Uporabniški avatar
cheff
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 1028
Pridružen: Po Nov 03, 2008 11:04 pm
Kraj: Benedikt
Avto: SLK

Re: Ferrari Enzo "vs." Hohenester Audi Quattro Sport

OdgovorNapisal/-a Marcel dne Po Jan 03, 2011 10:33 pm

tud aerodinamika je pomoj mal drugačna :D
naj bo pes auto al pa motor Nemc more bit!!!
MULTIVAN T4 VR6
AUDI 100 C3 (1986) (RIP)
VW HROŠČ (1975)
JAWA 350 ČZ
Uporabniški avatar
Marcel
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 1604
Pridružen: Ne Avg 19, 2007 12:19 pm
Kraj: Celje

Re: Ferrari Enzo "vs." Hohenester Audi Quattro Sport

OdgovorNapisal/-a RedEvil dne To Jan 04, 2011 9:08 pm

u fak :shock: moram tist poster k mam od Enzota v garaži dol strgat.........
Uporabniški avatar
RedEvil
Fasader
 
Prispevkov: 1247
Pridružen: Ne Nov 18, 2007 1:46 am
Avto: VW MK3 GTI Juby,Jetta TDI


Vrni se na Krčma

Kdo je na strani

Po forumu brska: Google [Bot] in 10 gostov

cron