Hehe, jaz sem sicer bil vedno Hondaš in sem mel marsikaj, med drugim tudi Accord TypeR, ampak nisem človek kot nekateri za katerga je samo Honda avto itd....so ble včasih zelo dobre, sedaj (novejše) so pa že dokaj povprečne, tak da...
No da gremo na temo... Ta fant Mitja, je imel vedno v tej ITR (Integra TypeR) neke tunane mašine, najprej je delal N/A tuning B18 bloka, ko je vrgel noter denarja še pa još, zamenjano vse kaj je bilo možno, je šel na optimizacijo k Ercu, so naredili blokado na 9500 in uredili optimizacijo do konca, nakar je fant želel vsaj 1x vsaj na kratko slišat kako se sliši motor na 10krpm
In bolj kot sta mu Ervin in Vojko (mehanik) govorila da nima pravih vzmeti ventilov, da ne bo vzdržalo, ampak se ni pustil ... kako se je proba končala si lahko mislite
Lahko so šli na novo dele nabavljat
Nakar v drugem poskusu so zadevo sestavili, jo optimizirali, avto je delal nekaj časa, pol pa saj ne vem, mislim da spet nekak zaribal, to nisem čist 100%.
No potem se je fantine odločil da gre na turbo, nabavli so delov vse povprek, nov blok s jeklenimi pušami iz Amerike, bati itak, vse povprek prirejeno za Turbo, so to sestavili in optimizirali, nakar avto ni prišel niti iz nm do Lj, tam je ribno, kje kak zakaj ne vem. Vem samo da je en drug s turbo Integro rekel da njemu že 2 leti dela avto brez problemov, ker se ni vtikoval v delo tunerja, te pa ne vem kaj so imeli na optimizaciji...v glavnem zariban je baje, kje in kak pa ne vem, to veš ti bolj Maki zgleda.