Moji vozovi

Podforum namenjen predstavitvam novih uporabnikov

Moji vozovi

OdgovorNapisal/-a SebastjanM dne Pe Jul 20, 2007 12:21 am

Nekaj utrinkov od mojega starega VW vozila, restavriranega pod mojimi prsti, s pridobljenim stalnim certifikatom za starodobnika. Letnik '74, motor 1200 ccm, ki premore 34 KS :). Zraven se tudi vidi moj še starejši motorček, Lambretta 150 Li, serie I, letnik '58, prav tako plod mojega prostega časa (v časih ko sem ga še imel.. :) ) Na redni progi pa je Audi 80, ki je že tudi bil deležen rahlih modifikacij..

Slika

Wolffsburg edition

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

in še B4-ka '94 2.0 E

Slika

Najbistveneje v zadnjem času pa je tole:

Slika

Malo za predstavitev, slik je še na zalogi, od gradnje hrošča, lambrette in prav tako o Audiju in šarenju po njemu, pa naj še ostane za drugič.
Uporabniški avatar
SebastjanM
Kalamar
 
Prispevkov: 374
Pridružen: Po Jun 25, 2007 11:02 pm
Kraj: Celje
Avto: Audi 80 2.0 '94 Competition

OdgovorNapisal/-a jinx82 dne Pe Jul 20, 2007 1:30 pm

Svaka čast za hrošča 8) ...glede na to da je poskrbljeno za vsak detajl je verjetno tudi motorni prostor urejen? Kakšna slika nebi bla odveč :wink:


Res lepo!
Uporabniški avatar
jinx82
Mati bwožja
 
Prispevkov: 12580
Pridružen: To Jan 24, 2006 11:57 pm

OdgovorNapisal/-a wtf dne Pe Jul 20, 2007 2:20 pm

Hmm! Tudi moj dedek je imel hrošča. Kupil je novega, letnik 73 in je menda tudi bil wolfsburg edition ker je mel isti volan.. no leta 2002 je romal na odpad.. ker več ni imel moči in je že precej pregnil... So mi kar solze pritekle ko sem videl tvojega hrošča :shock: :lol:
wtf
Novinec
 
Prispevkov: 50
Pridružen: Sr Avg 02, 2006 9:54 pm
Kraj: ms
Avto: BMW

OdgovorNapisal/-a kr3mn1 Van den BOSCH dne Pe Jul 20, 2007 3:21 pm

wolfsburg edition hrošč? sej te volani so bili ja povsod, še v moji 50ki je original not tak, pa ni niti VW :)

lep hroščič, čeprav mene bolj lambreta mika.
rad tepem majhne otroke in Ĺženske z velikimi dojkami


Slika
Uporabniški avatar
kr3mn1 Van den BOSCH
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 2640
Pridružen: To Jan 24, 2006 11:07 pm
Kraj: Kranjcan - vsepovsod sam na babi ne

OdgovorNapisal/-a MortaL dne Pe Jul 20, 2007 3:43 pm

Super stvarce! Kot zmenjeno pridem najverjetneje v nedeljo to v zivo pogledat.
Nič ni težko, kar se mora!
Uporabniški avatar
MortaL
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 92
Pridružen: Če Sep 28, 2006 1:34 pm
Kraj: MB
Avto: Audi A4 Avant 1.9 TDI 04, Audi 80 B4 1.6 benc. 94

OdgovorNapisal/-a ChromArt dne Pe Jul 20, 2007 4:42 pm

To sem želel videt!!!

Ampak nekaj pa mi pri tebi ni čisto jasno: V hrošča,ki je res "kapo dol" si nabil JVC,v audiju,ki je pa malo bolj vsakdanji, pa še vedno lepo shajaš z original gammo :)

Drugače pa,baje imaš nekje še nekaj slik od poteka restavriranja,prav tako zanimiva bi bila slika iz hišne kleti.....


HOREX!! :wink:
V dolini tihi je motorka pela...
Uporabniški avatar
ChromArt
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 336
Pridružen: Sr Jan 25, 2006 7:43 pm
Kraj: Stolovnik,KRŠKO
Avto: AUDI 80 TDI; GOLF 2 1.8 PB; GOLF 4 VAR TDI 4MOTION

OdgovorNapisal/-a SebastjanM dne Pe Jul 20, 2007 4:56 pm

Še pridejo slike, ko se uspem prebiti do galerije :) Sicer od celega postopka restavriranja nimam, je pa bistvo vidno. Radio? Škoda, ker nimam orig. za hrošča- v bistvu mam starega Beckerja, ki bi ga moral en v roke dobit da bi oživel, pol bi blo. Je pa bil ta hrošč moj vsakdanji avto in od tu tudi ideja za muziko.
Tisto iz kleti ne vem če je glih za ta forum (motorji), drugače je pa tisto le delček :), za videt je tudi puch '38, Zundap '27 in '35, Dkw '54 in '55, tudi Horex, ki pa še ni končan. Moram pa še neki slik poskenirat, ker od obnove mam samo v analogni tehniki dokumentacijo..
Uporabniški avatar
SebastjanM
Kalamar
 
Prispevkov: 374
Pridružen: Po Jun 25, 2007 11:02 pm
Kraj: Celje
Avto: Audi 80 2.0 '94 Competition

OdgovorNapisal/-a super98 dne Pe Jul 20, 2007 5:27 pm

kefr seka
TJUNING PA TO...
Uporabniški avatar
super98
Mirko
 
Prispevkov: 3563
Pridružen: Sr Jan 25, 2006 4:30 pm
Kraj: Ljubljana
Avto: Golf II G60, MB W123 coupe

OdgovorNapisal/-a fritz dne Pe Jul 20, 2007 7:34 pm

ja, nekaj takega bi ti sedlo...

Slika

Slika

Slika

ga moram en dan vzet iz naftalina in probat ce se vzge...
drugace pa v vseh teh mojih vw-letih za wolfsburg edition kaefer se nisem slisal. no, mogoce sem narobe razumel in si mislu samo na znak na prestavni rocici. lepo in okusno restavrirano. dobra izbira platisc. edino kar mi na hroscih res nikoli ni blo vsec so brow eye. prlepi se kaksno sliko motorja, najbrz je D?
pohvalno v vseh pogledih.
Uporabniški avatar
fritz
Wheel whore
 
Prispevkov: 13403
Pridružen: Sr Jan 25, 2006 10:52 pm
Kraj: tanajtabujsiklima
Avto: Golf Rallye G60

OdgovorNapisal/-a CABBY dne Pe Jul 20, 2007 7:36 pm

Prelepa oldya. A si jih še vedno lastiš ali sta romala že v roke drugih občudovalcev?
A guy told me one time:" Don't let yourself get attached to anything you're not willing to walk out on in 30 seconds flat if you feel a heat around the corner."
Uporabniški avatar
CABBY
Vulvo
 
Prispevkov: 2548
Pridružen: Če Jan 26, 2006 12:01 pm
Kraj: Celje - pravo srce Slovenije
Avto: Alte Mercedes mit 4 ventil technik

OdgovorNapisal/-a SebastjanM dne So Jul 21, 2007 12:03 am

:D wolfsburg edition, ja, mišljen je le znak na volanu in prestavni ročici. Drugače so pa to imeli tisti, ki so bli narejeni v Wolfsburgu-originale nemci. Ja, motor je tip D in sem dobil enega z original 30.000 km, samo očistil- razdrl do cilindrov, pa notr z njim, laufa ko urca, kompresija kot nov in suh kot poper.

Z radijem zaenkrat ne bom kompliciral, bom nekoč dal beckerja not, ampak bo treba tut zadnjo polico ven in nove tapete na vratih, pa samo en zvočnik zravn števca!

Cabby: si jih lastim, upam da ne bosta romala proč..
Pa še slika od zadaj:


Slika
Uporabniški avatar
SebastjanM
Kalamar
 
Prispevkov: 374
Pridružen: Po Jun 25, 2007 11:02 pm
Kraj: Celje
Avto: Audi 80 2.0 '94 Competition

OdgovorNapisal/-a SebastjanM dne So Jul 21, 2007 10:49 pm

No, pa gremo še malo v preteklost. Začelo se je leta 2001, ko sem si domov navlekel hrošča- kao zakon študentski avto.Avto kupil v LJ, za nakup so me prepričali sedeži, ki so se brezhibno premikali naprej nazaj (smešno, ampak do takrat tega nism še na nobenem videl, povsod zanič podi itd.), pa tudi barva, ki je še vedno enaka. Ker sem avto kupil pod snegom, je bil tudi na zunaj brezhiben, ampak čez nekaj ur v garaži... Pikast, robovi mehurjasti, blatniki, no ja, tudi podn pod voznikovim sedežem se je kmalu udrl. Ampak že takoj sem nekje našel rostrfrei pragove- gor z njimi. Neki slik iz leta 2002, lepo viden blatnik in rja na robovih.
Slika

Slika

leder zici :)
Slika

Nato sem se odločil, da bi zadevo malo poštimal, pa če že delam, pa dajmo ornk. Avto razkopal do zadnjega šravfa, školjko in podvozje narazen (13 in 17 ključ če maš srečo, če ne pa flex). Začel iz nule, nove podne, nove bremze, dve ornk plate pleha, nove amortizerje, ležaje, končnike, skratka vso mehaniko. Motor razdrl, porihtal glave (novi ventili in vodila), novi glavni ležaji, nova tesnila. Školjko pošvasal in na koncu vse temeljito zaščitil.

drobovje
Slika

podvozje, s katerim se prav lepo tudi pelje :)
Slika

:) kantica za bencin, 1 L
Slika

Ko je bla zadeva skup, pa do ličarja.
Slika

Slika

Slika

Tudi pri ličarju sem bil skozi zraven, kar se tiče priprave, sem jo izpeljal s pomočjo brata in očeta sam, saj je blo šmirglanja res čez glavo. Ličar pa vsake tolko z roko čez in "še tule bo treba enmal..."

Čez nekaj časa, je k meni prispela pošiljka: Ko sem ga zagledal, sem sigurno eno uro hodil okol kot mačka okoli vrele kaše- srečen, ne veš kje bi začel.

Slika

pol smo pa sestavljal..
Slika

Takrat je tudi prišel na vrsto tapetnik, ki je celega od znotraj prenovil, kar je najlepše vidno na začetnih slikah. V letu 2003 sem uspešno pridobil certifikat starodobnika, od takrat pa vse do poletja 2006 je bil to moj edini avto, s katerim sem srečno prevozil dobrih 60.000 km in niti enkrat niti ene same težave (razen enkrat na AC ostal brez bencina). Lani sem pa naredil en update, ga malo znižal (spredaj dal novo, nastavljivo premo, dodal par detajlov, tako da te spet malo prevzame). Avto je še vedno brez pikice, kljub lepemu št. km in let, z razliko da je zdaj ostal samo za lepe nedelje in srečanja. Pridobil je tudi stalni certifikat- za vedno! Žal mi je, da nimam drugih slik od obnove, ampak takrat človek misli na druge stvari...
Uporabniški avatar
SebastjanM
Kalamar
 
Prispevkov: 374
Pridružen: Po Jun 25, 2007 11:02 pm
Kraj: Celje
Avto: Audi 80 2.0 '94 Competition

OdgovorNapisal/-a ChromArt dne Ne Jul 22, 2007 9:31 am

:D :D :D
V dolini tihi je motorka pela...
Uporabniški avatar
ChromArt
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 336
Pridružen: Sr Jan 25, 2006 7:43 pm
Kraj: Stolovnik,KRŠKO
Avto: AUDI 80 TDI; GOLF 2 1.8 PB; GOLF 4 VAR TDI 4MOTION

OdgovorNapisal/-a MortaL dne Po Jul 23, 2007 9:54 am

Tudi sam imel cast videt oba stroja v zivo.... in ostal brez besed 8) . Sicer me je navdusila ze njegova 80tka (oz od punce), a ko sem videl hrosca, me je pa kr lubosumje zgrablo. Oblubleno imam se eno voznjo z njim, tako da komaj cakam tiste 3 tedna ko spet pridem na obisk. :lol:
Nič ni težko, kar se mora!
Uporabniški avatar
MortaL
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 92
Pridružen: Če Sep 28, 2006 1:34 pm
Kraj: MB
Avto: Audi A4 Avant 1.9 TDI 04, Audi 80 B4 1.6 benc. 94

OdgovorNapisal/-a frcac dne Po Jul 23, 2007 1:41 pm

Tomideli 8)
Uporabniški avatar
frcac
Propeler fahrer
 
Prispevkov: 1570
Pridružen: Sr Jan 25, 2006 9:08 pm
Kraj: Godovič
Avto: BMW pa še en BMW


Vrni se na Za nove uporabnike

Kdo je na strani

Po forumu brska: davy_agten in 4 gostov

cron