No, pa gremo še malo v preteklost. Začelo se je leta 2001, ko sem si domov navlekel hrošča- kao zakon študentski avto.Avto kupil v LJ, za nakup so me prepričali sedeži, ki so se brezhibno premikali naprej nazaj (smešno, ampak do takrat tega nism še na nobenem videl, povsod zanič podi itd.), pa tudi barva, ki je še vedno enaka. Ker sem avto kupil pod snegom, je bil tudi na zunaj brezhiben, ampak čez nekaj ur v garaži... Pikast, robovi mehurjasti, blatniki, no ja, tudi podn pod voznikovim sedežem se je kmalu udrl. Ampak že takoj sem nekje našel rostrfrei pragove- gor z njimi. Neki slik iz leta 2002, lepo viden blatnik in rja na robovih.
leder zici
Nato sem se odločil, da bi zadevo malo poštimal, pa če že delam, pa dajmo ornk. Avto razkopal do zadnjega šravfa, školjko in podvozje narazen (13 in 17 ključ če maš srečo, če ne pa flex). Začel iz nule, nove podne, nove bremze, dve ornk plate pleha, nove amortizerje, ležaje, končnike, skratka vso mehaniko. Motor razdrl, porihtal glave (novi ventili in vodila), novi glavni ležaji, nova tesnila. Školjko pošvasal in na koncu vse temeljito zaščitil.
drobovje
podvozje, s katerim se prav lepo tudi pelje
kantica za bencin, 1 L
Ko je bla zadeva skup, pa do ličarja.
Tudi pri ličarju sem bil skozi zraven, kar se tiče priprave, sem jo izpeljal s pomočjo brata in očeta sam, saj je blo šmirglanja res čez glavo. Ličar pa vsake tolko z roko čez in "še tule bo treba enmal..."
Čez nekaj časa, je k meni prispela pošiljka: Ko sem ga zagledal, sem sigurno eno uro hodil okol kot mačka okoli vrele kaše- srečen, ne veš kje bi začel.
pol smo pa sestavljal..
Takrat je tudi prišel na vrsto tapetnik, ki je celega od znotraj prenovil, kar je najlepše vidno na začetnih slikah. V letu 2003 sem uspešno pridobil certifikat starodobnika, od takrat pa vse do poletja 2006 je bil to moj edini avto, s katerim sem srečno prevozil dobrih 60.000 km in niti enkrat niti ene same težave (razen enkrat na AC ostal brez bencina). Lani sem pa naredil en update, ga malo znižal (spredaj dal novo, nastavljivo premo, dodal par detajlov, tako da te spet malo prevzame). Avto je še vedno brez pikice, kljub lepemu št. km in let, z razliko da je zdaj ostal samo za lepe nedelje in srečanja. Pridobil je tudi stalni certifikat- za vedno! Žal mi je, da nimam drugih slik od obnove, ampak takrat človek misli na druge stvari...