Fiat Seicento CUP

Podforum za opise večjih predelav, obnov in restavriranj ostalih vozil (Seat, Škoda, BMW, Mercedes-Benz, Porsche, ...)

Re: Fiat Seicento CUP

OdgovorNapisal/-a DogsBody dne Če Avg 29, 2013 9:00 am

Bom poskeniru tisti del homologacije pa prilepu slike. Ker tudi sam ne razumem koliko KM so imeli, ker tukaj Jurtz navaja nekih 75KM nekje sem zasledil 84KM na avto.net se pa vi prodajajo za okrog 100KM.

Me pa zanima, če mogoče ve kdo za koga, da mu doma ležijo tista platišča k so jih imeli pokalni seicentoti.
Boljše slike nisem našel :) sprednja platišča.
Slika
Uporabniški avatar
DogsBody
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 180
Pridružen: Ne Feb 19, 2006 12:14 am
Kraj: Trbovlje
Avto: Seicento CUP

Re: Fiat Seicento CUP

OdgovorNapisal/-a nalim dne Če Avg 29, 2013 11:52 am

Kar se tiče predelav motorja je že Jurtz prav povedal: avte smo daljne pomladi 1999 prevzeli z drugim izpuhom, odmično, elektroniko (delal jo je Senica), in športnim zračnim filtrom. Po ocenah naj bi avti takrat imeli med 72 in 75KM, na AC je tak Seicento nabral blizu 190km/h. :twisted:
Po homologaciji je bilo dovoljeno manjše spuščanje glave/nižanje bloka, lajšanje vztrajnika, odstranitev izolacije školjke, menjava varnostnih komponent za boljše (sedež, ...) in nastavitve optike.
Za 2. sezono so po pravilniku skrajšali diferencial in to je bilo to, potem pokalu nisem več podrobno sledil.

Se je pa že takoj na prvih dirkah sezone 1999 odkrilo precej nedovoljenih predelav pri izkušenih tekmovalcih (imeli smo bogat nabor tekmovalcev iz pokalov Daihatsu, Clio in starejših YU kategorij) in posledično diskvalifikacij ali samo opozoril: spomnem se lopute od močnejšega Puntota na Grgarju, uporabe nitra na gorski tekmi v Višnji gori, ...

A to je bil glede na dejansko stanje samo vrh ledene gor - pred krožno dirko na LJ obvoznici so nam med drugim stehtali avte: moj 'serijski' je bil recimo od Pavličevega težji dobrih 70kg: za približno 25kg sem vedel kje jih najti (na mojem Seicentu ni bila odstranjena izolacija in nisem imel karbonskega sedeža, ki je bil cca 15kg lažji od vgrajenega tekmovalnega s cevno konstrukcijo), za preostalih 40kg pa smo lahko le ugibali: govorilo se je, da so premožnejši tekmovalci iz GB vozili karoserijske dele iz tanjše pločevine, tanjša stekla, uporabljali so lažje ali celo izpraznjene gasilne aparate, motorje se je razdiralo in pililo v detajle, medtem ko nas je nekaj revnejših vozilo osnovno predelane motorje, kot jih je Valant dostavil. Posledično začetniki na krožnih nismo prišli blizu eliti, na gorskih pa se je dalo z vožnjo na nož kaj kompenzirati. :mrgreen:

Še platišča: poleg serijskih smo vozili platišča BWA, ki so bila z manjšim ET (pomaknjena bolj ven => slabšanje dinamične optike), težja in precej manj močna, zato so se vsaj na sprednji osi uporabljala serijska.
Uporabniški avatar
nalim
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 220
Pridružen: Če Nov 19, 2009 2:53 pm
Kraj: okolica MB
Avto: OOOO | \X/ | *

Re: Fiat Seicento CUP

OdgovorNapisal/-a Ježek dne Če Avg 29, 2013 11:05 pm

Zanimivo branje, več takih! [smilie=beer2.gif]
Stuck back in time..
Uporabniški avatar
Ježek
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 1459
Pridružen: To Jan 04, 2011 11:54 pm
Kraj: Velenje
Avto: Mk1

Re: Fiat Seicento CUP

OdgovorNapisal/-a DogsBody dne Ne Okt 13, 2013 11:03 pm

Malo jesenskega tihožitja :)

Slika

Slika
Uporabniški avatar
DogsBody
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 180
Pridružen: Ne Feb 19, 2006 12:14 am
Kraj: Trbovlje
Avto: Seicento CUP

Re: Fiat Seicento CUP

OdgovorNapisal/-a _B3yBo_ dne Sr Nov 06, 2013 1:08 pm

ravno zadnic so enega merili ki se zmeraj vozi ghd in zmerili so 65hp. Te org. nasi pokalci zal so bolj nepremicnine. Sem imel zgulfanega ki je imel cca 130hp in je cisto druga zgodba. Od 0 do 100 na zimskih 145 gumah (samo vrtelo v prazno) je imel zmerjenih 7,4s. Da negovorim o pospesovanju pri visjih hitrostih. Imam celo kak filmcek. Org. pokalci porabijo cca 10s.
Tisti sivi ki se sedaj prodaja se mi je zdel potem prava nepremicnina, ker je bil org. pokalc.

Ats mu pasejo zelo, ce se enmotim bos rabil 0.5cm distanco. Nism siguren ker je ze dovgo od tega ko sem jih imel gor. Lep primerek imas cuvaj ga.
Slika
Uporabniški avatar
_B3yBo_
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 293
Pridružen: Po Dec 31, 2007 4:30 am
Kraj: Vrhnika
Avto: Audi S6 4.2 V8 quattro

Re: Fiat Seicento CUP

OdgovorNapisal/-a DogsBody dne Če Nov 07, 2013 10:23 am

Ja spredaj bom rabil distančnike cca. 7mm bojo široki, zadaj bo pa brez ker je dovolj prostora.

Samo nekaj me zanima katere gume si mel za cestno uporabo ker v dimenziji 155/65/13 ni nič pametnega.
Uporabniški avatar
DogsBody
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 180
Pridružen: Ne Feb 19, 2006 12:14 am
Kraj: Trbovlje
Avto: Seicento CUP

Re: Fiat Seicento CUP

OdgovorNapisal/-a BureK dne Če Nov 07, 2013 11:15 am

_B3yBo_ napisal/-a:ravno zadnic so enega merili ki se zmeraj vozi ghd in zmerili so 65hp. Te org. nasi pokalci zal so bolj nepremicnine. Sem imel zgulfanega ki je imel cca 130hp in je cisto druga zgodba. Od 0 do 100 na zimskih 145 gumah (samo vrtelo v prazno) je imel zmerjenih 7,4s. Da negovorim o pospesovanju pri visjih hitrostih. Imam celo kak filmcek. Org. pokalci porabijo cca 10s.
Tisti sivi ki se sedaj prodaja se mi je zdel potem prava nepremicnina, ker je bil org. pokalc.

Ats mu pasejo zelo, ce se enmotim bos rabil 0.5cm distanco. Nism siguren ker je ze dovgo od tega ko sem jih imel gor. Lep primerek imas cuvaj ga.



sam da fiata "zgoljufaš" in potegneš 130 konjev iz 1.2 mašine kot za šalo - to pa prvič čujem. vam uspevajo stvari, ki niti BMW-jevim inženirjem ne.
Uporabniški avatar
BureK
Z jogurtom
 
Prispevkov: 10874
Pridružen: Sr Jan 25, 2006 12:34 pm
Kraj: predor Markovec
Avto: Rallye Golf

Re: Fiat Seicento CUP

OdgovorNapisal/-a super98 dne Če Nov 07, 2013 11:17 am

Ej tut mene zanima kako ste ga zgoljufali za skoraj 2x večjo moč
TJUNING PA TO...
Uporabniški avatar
super98
Mirko
 
Prispevkov: 3563
Pridružen: Sr Jan 25, 2006 4:30 pm
Kraj: Ljubljana
Avto: Golf II G60, MB W123 coupe

Re: Fiat Seicento CUP

OdgovorNapisal/-a BureK dne Če Nov 07, 2013 11:19 am

zdaj bo napisal da so dali od unota turbo mašino not :mrgreen:


na "izi in hitro" zgoljufano :mrgreen:
Uporabniški avatar
BureK
Z jogurtom
 
Prispevkov: 10874
Pridružen: Sr Jan 25, 2006 12:34 pm
Kraj: predor Markovec
Avto: Rallye Golf

Re: Fiat Seicento CUP

OdgovorNapisal/-a _B3yBo_ dne Če Nov 07, 2013 1:37 pm

DogsBody napisal/-a:Ja spredaj bom rabil distančnike cca. 7mm bojo široki, zadaj bo pa brez ker je dovolj prostora.

Samo nekaj me zanima katere gume si mel za cestno uporabo ker v dimenziji 155/65/13 ni nič pametnega.


Kokr se spomnem sem imel Fulda katere so me cisto razocarale. Potem sem mel neko Savo in je bila 100x bolsa. Sedaj ima dimenzijo 175/50/13 tako da ti tesko svetujem.



BureK napisal/-a:

sam da fiata "zgoljufaš" in potegneš 130 konjev iz 1.2 mašine kot za šalo - to pa prvič čujem. vam uspevajo stvari, ki niti BMW-jevim inženirjem ne.


ce se ze neki gres je masina 1.1 in ne 1.2. Drugace sem kupil ze tak avto, od koga pa nebom napisal ker nebom nobenega v slabo luc metal. Avto je imel tudi spero ki jo pokalci niso imeli in se mnogo tega. V Italjanskem Cupu so imeli vsi cca 145hp tako da istisnit se da veliko, samo je temu primeren vlozek. In se tko ti povem da spredaj negre masina 1.4T ker so kraki preoski in vse ti zadane v pozarno + menalnik se ti na kolo nasloni. Pomeni bi moral porezat pozarno, nove krake naresti in nove nosilce za roke. Samo nebomo tukajo tem da ne smetimo teme.
Slika
Uporabniški avatar
_B3yBo_
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 293
Pridružen: Po Dec 31, 2007 4:30 am
Kraj: Vrhnika
Avto: Audi S6 4.2 V8 quattro

Re: Fiat Seicento CUP

OdgovorNapisal/-a Jurtz dne Če Nov 07, 2013 3:45 pm

sej yugoti v srbiji majo tud 120km, iz originalnega 1.3 65 motorja ;)
Uporabniški avatar
Jurtz
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 11471
Pridružen: To Jan 24, 2006 10:32 pm
Avto: '08 Golf GTI, '02 Polo Gr. A

Re: Fiat Seicento CUP

OdgovorNapisal/-a malinuc dne Če Nov 07, 2013 5:04 pm

men je voznik dirkalne 101ke rekel da so naredili iz 1.3 motorja okrog 150 konjev
Uporabniški avatar
malinuc
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 453
Pridružen: Pe Jun 04, 2010 4:39 pm
Kraj: Zagorje ob Savi
Avto: Golf II GL TDI, MB 190D 2.5

Re: Fiat Seicento CUP

OdgovorNapisal/-a Jurtz dne Če Nov 07, 2013 5:39 pm

Ja, z ITBji, al pa z duplimi fergazarji. Z "originalnim" sesalnim sistemom pa bolj teško pomoje.
Uporabniški avatar
Jurtz
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 11471
Pridružen: To Jan 24, 2006 10:32 pm
Avto: '08 Golf GTI, '02 Polo Gr. A

Re: Fiat Seicento CUP

OdgovorNapisal/-a malinuc dne Če Nov 07, 2013 5:50 pm

jaja z ITBji, polirani kanali za zrak, olje, spremenjena glavna gred, ojnice, večji ventili ...
Uporabniški avatar
malinuc
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 453
Pridružen: Pe Jun 04, 2010 4:39 pm
Kraj: Zagorje ob Savi
Avto: Golf II GL TDI, MB 190D 2.5

Re: Fiat Seicento CUP

OdgovorNapisal/-a BureK dne Če Nov 07, 2013 7:11 pm

pa to ne razumem kako je možno. če je Cup se določi menda kakšne kose naj bi avti imeli ter kolko konjev imajo lahko maksimalno.
kolko vem, je pri Cup-ih lih to trik da morejo vsi avti bit identični zato da pride do izraza pilot. kako lahko imaš uraden cup in en avto s 65 in drugega s 150 konji [smilie=zeppelin.gif]

če pa je rally ali ghd ipd, potem spadaš v kategorije glede prostornino ali polnjenje in tam te verjetno ne grejo spraševat če imaš enake vžig in vbrizg kot uni drugi v tretjem avtu.

ko si napisal zgoljufano sem bolj imel v mislih da na Cupu neki na hitro narediš, pa da ti avto podivja.

ene določene kategorije pri rally-ju imajo po pravilniku določen Fi difuzorja na turbini čeprav je turbina dejansko večja in tekmujejo subaruji in peugeoti in mitsubishi pa ni mogoče da bi imeli vsi enake motorje da bi jih spravil v Cup, so pa lahko podobnih karakteristik da bi jih dal v enako skupinio.
Uporabniški avatar
BureK
Z jogurtom
 
Prispevkov: 10874
Pridružen: Sr Jan 25, 2006 12:34 pm
Kraj: predor Markovec
Avto: Rallye Golf

Re: Fiat Seicento CUP

OdgovorNapisal/-a pocesnkII dne Če Nov 07, 2013 8:22 pm

nalim napisal/-a:Kar se tiče predelav motorja je že Jurtz prav povedal: avte smo daljne pomladi 1999 prevzeli z drugim izpuhom, odmično, elektroniko (delal jo je Senica), in športnim zračnim filtrom. Po ocenah naj bi avti takrat imeli med 72 in 75KM, na AC je tak Seicento nabral blizu 190km/h. :twisted:
Po homologaciji je bilo dovoljeno manjše spuščanje glave/nižanje bloka, lajšanje vztrajnika, odstranitev izolacije školjke, menjava varnostnih komponent za boljše (sedež, ...) in nastavitve optike.
Za 2. sezono so po pravilniku skrajšali diferencial in to je bilo to, potem pokalu nisem več podrobno sledil.

Se je pa že takoj na prvih dirkah sezone 1999 odkrilo precej nedovoljenih predelav pri izkušenih tekmovalcih (imeli smo bogat nabor tekmovalcev iz pokalov Daihatsu, Clio in starejših YU kategorij) in posledično diskvalifikacij ali samo opozoril: spomnem se lopute od močnejšega Puntota na Grgarju, uporabe nitra na gorski tekmi v Višnji gori, ...

A to je bil glede na dejansko stanje samo vrh ledene gor - pred krožno dirko na LJ obvoznici so nam med drugim stehtali avte: moj 'serijski' je bil recimo od Pavličevega težji dobrih 70kg: za približno 25kg sem vedel kje jih najti (na mojem Seicentu ni bila odstranjena izolacija in nisem imel karbonskega sedeža, ki je bil cca 15kg lažji od vgrajenega tekmovalnega s cevno konstrukcijo), za preostalih 40kg pa smo lahko le ugibali: govorilo se je, da so premožnejši tekmovalci iz GB vozili karoserijske dele iz tanjše pločevine, tanjša stekla, uporabljali so lažje ali celo izpraznjene gasilne aparate, motorje se je razdiralo in pililo v detajle, medtem ko nas je nekaj revnejših vozilo osnovno predelane motorje, kot jih je Valant dostavil. Posledično začetniki na krožnih nismo prišli blizu eliti, na gorskih pa se je dalo z vožnjo na nož kaj kompenzirati. :mrgreen:

Še platišča: poleg serijskih smo vozili platišča BWA, ki so bila z manjšim ET (pomaknjena bolj ven => slabšanje dinamične optike), težja in precej manj močna, zato so se vsaj na sprednji osi uporabljala serijska.



jaz ti lahko glede kilaze povem to da smo mi na ''naših dveh'' imeli namesto stekl, plexi, navrtano pločevino skoraj povsod kjer se je dalo, povarjena platišča kaj so bila zaena nevem več (zavarjene original luknje in navrtane nove da je pasalo na avto. motor se je pa pililo po potrebi, odvisno kaj je bilo razdrto. aja nekateri ''plehnati deli'' so bili iz carbona [smilie=biggrin.gif] .
Servis, diagnostika osebnih in tovornih vozil--->PM
Uporabniški avatar
pocesnkII
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 2761
Pridružen: Ne Dec 16, 2007 8:39 pm
Kraj: Kamnik mi je predmestje
Avto: GTI VI KILLER->M5 touring

Re: Fiat Seicento CUP

OdgovorNapisal/-a Jurtz dne Če Nov 07, 2013 10:19 pm

Burek: Ja sej za pokale in za tekmovanja pod okriljem FIA-e je vse zelo točno določeno in predpisano, kaj se lahko in kaj se ne sme. Imaš splošni FIA tehnični pravilnik in še posebej FIA homologacijo, izdano od proizvajalca in potrjeno s strani FIA-e za vsak model posebej, kjer je vse točno (do grama in milimetra) določeno.
Tako da se da vse preverit, po potrebi. Imaš tudi vedno (na/po dirki) opcijo protesta al pa priziva: plačaš kavcijo, komisija pogleda tisti del na katerega si dal protest in v kolikor je upravičen dobiš kavcijo nazaj in kršitelja se sankcionira. Čene pač popušiš kavcijo. Seicento cupa že dolgo let ni več in posledično tud nekega pametnega nadzora ne, niti se z avti resno kej dost ne dirka več, ker drugje kot v cupu niti niso konkurenčni. Zato pa so tud avti zdej taki kot so... ostalo je sam še ime "cup" za te seicentote, ki so nekoč vozili v seicento cupu.

To kar sva jest in malinuc govorila je sam kaj je možno v kakšni no-limit klasi, al pa za lasten gušt narest. lih zato tud yugoti po FIA grupi A nimajo 150 konjev, ampak bolj okrog 100 ;)

se je pa še povsod (in se tudi še) kjer se je dalo, vedno kej mučkalo, mutilo in goljufalo, dokler niso koga dobil in je ratala zadeva predraga :) Nekateri pač ne znajo športno zmagovat. ;)

pocesnk: plexi namesto stekel in karbonski deli namesto plehnatih zagotovo niso bili po pravilniku. banda goljufiva! :mrgreen:
Uporabniški avatar
Jurtz
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 11471
Pridružen: To Jan 24, 2006 10:32 pm
Avto: '08 Golf GTI, '02 Polo Gr. A

Re: Fiat Seicento CUP

OdgovorNapisal/-a bertovtone dne Pe Nov 08, 2013 12:01 am

pocestnica vse ste mel pa noben ni nc vide kaj zej se bos zbudil ze enkrat iz teh tvojih sanj
old volkswagens never die,they just get lower
----------------------------------------------------------
luža pod starim avtomobilom je švic od konjev
-----------------------------------------------------------
Uporabniški avatar
bertovtone
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 2019
Pridružen: Sr Apr 21, 2010 3:09 pm
Kraj: /\^¿
Avto: mk1 GTI 16V./passat R line/.Land cruiser

Re: Fiat Seicento CUP

OdgovorNapisal/-a BureK dne Pe Nov 08, 2013 8:30 am

Jurtz: ja razumem. to je to ko sem pravil, da imajo limitiran Fi na vstopu zraka v turbino avti iz WRC-ja. sej tudi to sem slišal, da namontirajo nalašč te omejevalce bolj "preko kurca" zato da odpade sam med dirko in imaš pol unih 600 konjev na razpolago, ker drugače jih je 300. temu bi jaz reku "na hitro zgoljufano" ma da prideš na dirko s komplet prefukano mašino in da nihče od vseh udeleženih ne opazi, da ima od oka tvoj avto dvakrat večjo moč kot drugi - to mi je malo čudno.

pa bejba pravi da so italjani imeli vsi tako napiljene mašine na dirkah samo to je sigurno potem bla neka taka no limit kategorija ker kot sem prej omenil ime Cup pomeni to, da so avti 100% identični zato da se vidi kdo je pilot.

če spelješ ovinek lepše od vseh, in je doooolga ravnica po tem ovinku, je velika verjetnost da bo tvoja končna hitrost na koncu te ravnice bila višja od tiste od konkurence, ki niso speljali lepo ovinka. če ima nekdo od konkurentov že par kil lažje vozilo zaradi plexija ali kake luknje odveč, bo on lahko speljal preko kurca ovinek in te še vedno ulovil na koncu ravnine. zato pol debili ki nimajo pojma vozit - zmagujejo dirke in zato da se to ne bi dogajalo se sporazumno zmenijo za kateri avto in kakšno moč bo imel. že če si legenda in želiš SEBI dokazat da si pilot, ne boš šel goljufat. če si pa cepec pa so vse opcije odprte.


vglavnem...če se ti cel mesec jebeš v delavnici tam pilit in luknjat in izdelovat kose iz karbona zato da boš na dirki pometel s konkurenco - je to en mesec težkega jebanja in ne neko goljufanje na hitro.
in če se tolko truda vloži v goljufanje, si potem drek in ne pilot in se nimaš kaj hvalit o tvojih dosežkih na področju moči mašine, ker tvoj trud ni šel za nič pametnega ampak za zajebat vse ostale udeležence na dirki.

za vse ostale opcije v katerih smo vsi mi tu... neki swapi in predelave - to se mi zdi ok. ker na cesti nismo v kategorijah in nimamo nobenega Cup-a, zato mi prav dol visi kolko konjev se izstisne iz fiatovega ali renaultovega 1.1 ali 5.0 motorja. naredi si bolid in se vozi veselo z njim [smilie=auto.gif]
Uporabniški avatar
BureK
Z jogurtom
 
Prispevkov: 10874
Pridružen: Sr Jan 25, 2006 12:34 pm
Kraj: predor Markovec
Avto: Rallye Golf

Re: Fiat Seicento CUP

OdgovorNapisal/-a pocesnkII dne Pe Nov 08, 2013 8:37 am

če se jaz prov spomnim da nekih hudih pravil ni bilo,(lahko se pa motim, sem mal pozabu to sceno) je bilo vse bolj ohlapno, zato je pomoje pihajalo do takšnih zadev.


pa da nebo kdo mislu da smo imeli prvi takšne zadeve na avtih, bolj bi reku da smo bili v zlati sredini.
Servis, diagnostika osebnih in tovornih vozil--->PM
Uporabniški avatar
pocesnkII
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 2761
Pridružen: Ne Dec 16, 2007 8:39 pm
Kraj: Kamnik mi je predmestje
Avto: GTI VI KILLER->M5 touring

Re: Fiat Seicento CUP

OdgovorNapisal/-a pocesnkII dne Pe Nov 08, 2013 8:38 am

bertovtone napisal/-a:pocestnica vse ste mel pa noben ni nc vide kaj zej se bos zbudil ze enkrat iz teh tvojih sanj



če bi kdaj podrobno spremljal avte, bi na dveh opazil lepo št. nalepk Steklarstvo Pxxxxxx, bel napis in zelena podlaga
Servis, diagnostika osebnih in tovornih vozil--->PM
Uporabniški avatar
pocesnkII
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 2761
Pridružen: Ne Dec 16, 2007 8:39 pm
Kraj: Kamnik mi je predmestje
Avto: GTI VI KILLER->M5 touring

Re: Fiat Seicento CUP

OdgovorNapisal/-a Jurtz dne Pe Nov 08, 2013 10:09 am

pocesnk: pri FIA pravilnikih velja, da kar ni izrecno dovoljeno, je prepovedano. Pol ti je loh jasno kaj vse ni blo prav :)
Uporabniški avatar
Jurtz
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 11471
Pridružen: To Jan 24, 2006 10:32 pm
Avto: '08 Golf GTI, '02 Polo Gr. A

Re: Fiat Seicento CUP

OdgovorNapisal/-a pocesnkII dne Pe Nov 08, 2013 10:40 am

Jurtz napisal/-a:pocesnk: pri FIA pravilnikih velja, da kar ni izrecno dovoljeno, je prepovedano. Pol ti je loh jasno kaj vse ni blo prav :)

to zdej poveš [smilie=biggrin.gif]
Servis, diagnostika osebnih in tovornih vozil--->PM
Uporabniški avatar
pocesnkII
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 2761
Pridružen: Ne Dec 16, 2007 8:39 pm
Kraj: Kamnik mi je predmestje
Avto: GTI VI KILLER->M5 touring

Re: Fiat Seicento CUP

OdgovorNapisal/-a _B3yBo_ dne Pe Nov 08, 2013 12:26 pm

BureK napisal/-a:
pa bejba pravi da so italjani imeli vsi tako napiljene mašine na dirkah samo to je sigurno potem bla neka taka no limit kategorija ker kot sem prej omenil ime Cup pomeni to, da so avti 100% identični zato da se vidi kdo je pilot.



v italiji to ni bil kot pri nas zacetniski oz vstopni ali najcenejsi cup da bi bil vsem dostopen. Tam so imeli vsi sekvenco not, itb-je, nastavliv podvozje, itd (ker je bilo dovoljeno)... ne pa kot pri nas samo par minimalnih predelav. Tudi njihoovi avti rableni so prodajajo po cca 15.000€
Slika
Uporabniški avatar
_B3yBo_
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 293
Pridružen: Po Dec 31, 2007 4:30 am
Kraj: Vrhnika
Avto: Audi S6 4.2 V8 quattro

Re: Fiat Seicento CUP

OdgovorNapisal/-a test dummy dne Pe Nov 08, 2013 10:13 pm

sicer se na to sceno ne spoznam, ampak vsak ki je eno samo luknjo zavrtal v pleh in ni bil prvak je navaden pezde. Izgovora tipa 'saj on je tudi' in 'nisem bil prvi' so bizarni.
Sem pa včasih posodil služben Scudo in se nemesto z njim parkrat vozil z Seicentom, ki ga je imel Milosavljevič (ali kaj je že točno bil) za treninge pa tko mal za reklamo delat Avtotriglavu, in to je bil zabaven voziček. Vleklo ni ne vem kako dobro, ampak je znalo kar fajn gristi v ovinke.
Uporabniški avatar
test dummy
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 485
Pridružen: To Jun 29, 2010 1:24 am
Kraj: lj
Avto: vw VR6

PrejšnjaNaslednja

Vrni se na Ostali projekti

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 6 gostov