_B3yBo_ napisal/-a:ravno zadnic so enega merili ki se zmeraj vozi ghd in zmerili so 65hp. Te org. nasi pokalci zal so bolj nepremicnine. Sem imel zgulfanega ki je imel cca 130hp in je cisto druga zgodba. Od 0 do 100 na zimskih 145 gumah (samo vrtelo v prazno) je imel zmerjenih 7,4s. Da negovorim o pospesovanju pri visjih hitrostih. Imam celo kak filmcek. Org. pokalci porabijo cca 10s.
Tisti sivi ki se sedaj prodaja se mi je zdel potem prava nepremicnina, ker je bil org. pokalc.
Ats mu pasejo zelo, ce se enmotim bos rabil 0.5cm distanco. Nism siguren ker je ze dovgo od tega ko sem jih imel gor. Lep primerek imas cuvaj ga.
DogsBody napisal/-a:Ja spredaj bom rabil distančnike cca. 7mm bojo široki, zadaj bo pa brez ker je dovolj prostora.
Samo nekaj me zanima katere gume si mel za cestno uporabo ker v dimenziji 155/65/13 ni nič pametnega.
BureK napisal/-a:
sam da fiata "zgoljufaš" in potegneš 130 konjev iz 1.2 mašine kot za šalo - to pa prvič čujem. vam uspevajo stvari, ki niti BMW-jevim inženirjem ne.
nalim napisal/-a:Kar se tiče predelav motorja je že Jurtz prav povedal: avte smo daljne pomladi 1999 prevzeli z drugim izpuhom, odmično, elektroniko (delal jo je Senica), in športnim zračnim filtrom. Po ocenah naj bi avti takrat imeli med 72 in 75KM, na AC je tak Seicento nabral blizu 190km/h.
Po homologaciji je bilo dovoljeno manjše spuščanje glave/nižanje bloka, lajšanje vztrajnika, odstranitev izolacije školjke, menjava varnostnih komponent za boljše (sedež, ...) in nastavitve optike.
Za 2. sezono so po pravilniku skrajšali diferencial in to je bilo to, potem pokalu nisem več podrobno sledil.
Se je pa že takoj na prvih dirkah sezone 1999 odkrilo precej nedovoljenih predelav pri izkušenih tekmovalcih (imeli smo bogat nabor tekmovalcev iz pokalov Daihatsu, Clio in starejših YU kategorij) in posledično diskvalifikacij ali samo opozoril: spomnem se lopute od močnejšega Puntota na Grgarju, uporabe nitra na gorski tekmi v Višnji gori, ...
A to je bil glede na dejansko stanje samo vrh ledene gor - pred krožno dirko na LJ obvoznici so nam med drugim stehtali avte: moj 'serijski' je bil recimo od Pavličevega težji dobrih 70kg: za približno 25kg sem vedel kje jih najti (na mojem Seicentu ni bila odstranjena izolacija in nisem imel karbonskega sedeža, ki je bil cca 15kg lažji od vgrajenega tekmovalnega s cevno konstrukcijo), za preostalih 40kg pa smo lahko le ugibali: govorilo se je, da so premožnejši tekmovalci iz GB vozili karoserijske dele iz tanjše pločevine, tanjša stekla, uporabljali so lažje ali celo izpraznjene gasilne aparate, motorje se je razdiralo in pililo v detajle, medtem ko nas je nekaj revnejših vozilo osnovno predelane motorje, kot jih je Valant dostavil. Posledično začetniki na krožnih nismo prišli blizu eliti, na gorskih pa se je dalo z vožnjo na nož kaj kompenzirati.
Še platišča: poleg serijskih smo vozili platišča BWA, ki so bila z manjšim ET (pomaknjena bolj ven => slabšanje dinamične optike), težja in precej manj močna, zato so se vsaj na sprednji osi uporabljala serijska.
bertovtone napisal/-a:pocestnica vse ste mel pa noben ni nc vide kaj zej se bos zbudil ze enkrat iz teh tvojih sanj
Jurtz napisal/-a:pocesnk: pri FIA pravilnikih velja, da kar ni izrecno dovoljeno, je prepovedano. Pol ti je loh jasno kaj vse ni blo prav
BureK napisal/-a:
pa bejba pravi da so italjani imeli vsi tako napiljene mašine na dirkah samo to je sigurno potem bla neka taka no limit kategorija ker kot sem prej omenil ime Cup pomeni to, da so avti 100% identični zato da se vidi kdo je pilot.
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 15 gostov