Stran 2 od 3

Re: Fiat Seicento CUP

OdgovorObjavljeno: Če Avg 29, 2013 9:00 am
Napisal/-a DogsBody
Bom poskeniru tisti del homologacije pa prilepu slike. Ker tudi sam ne razumem koliko KM so imeli, ker tukaj Jurtz navaja nekih 75KM nekje sem zasledil 84KM na avto.net se pa vi prodajajo za okrog 100KM.

Me pa zanima, če mogoče ve kdo za koga, da mu doma ležijo tista platišča k so jih imeli pokalni seicentoti.
Boljše slike nisem našel :) sprednja platišča.
Slika

Re: Fiat Seicento CUP

OdgovorObjavljeno: Če Avg 29, 2013 11:52 am
Napisal/-a nalim
Kar se tiče predelav motorja je že Jurtz prav povedal: avte smo daljne pomladi 1999 prevzeli z drugim izpuhom, odmično, elektroniko (delal jo je Senica), in športnim zračnim filtrom. Po ocenah naj bi avti takrat imeli med 72 in 75KM, na AC je tak Seicento nabral blizu 190km/h. :twisted:
Po homologaciji je bilo dovoljeno manjše spuščanje glave/nižanje bloka, lajšanje vztrajnika, odstranitev izolacije školjke, menjava varnostnih komponent za boljše (sedež, ...) in nastavitve optike.
Za 2. sezono so po pravilniku skrajšali diferencial in to je bilo to, potem pokalu nisem več podrobno sledil.

Se je pa že takoj na prvih dirkah sezone 1999 odkrilo precej nedovoljenih predelav pri izkušenih tekmovalcih (imeli smo bogat nabor tekmovalcev iz pokalov Daihatsu, Clio in starejših YU kategorij) in posledično diskvalifikacij ali samo opozoril: spomnem se lopute od močnejšega Puntota na Grgarju, uporabe nitra na gorski tekmi v Višnji gori, ...

A to je bil glede na dejansko stanje samo vrh ledene gor - pred krožno dirko na LJ obvoznici so nam med drugim stehtali avte: moj 'serijski' je bil recimo od Pavličevega težji dobrih 70kg: za približno 25kg sem vedel kje jih najti (na mojem Seicentu ni bila odstranjena izolacija in nisem imel karbonskega sedeža, ki je bil cca 15kg lažji od vgrajenega tekmovalnega s cevno konstrukcijo), za preostalih 40kg pa smo lahko le ugibali: govorilo se je, da so premožnejši tekmovalci iz GB vozili karoserijske dele iz tanjše pločevine, tanjša stekla, uporabljali so lažje ali celo izpraznjene gasilne aparate, motorje se je razdiralo in pililo v detajle, medtem ko nas je nekaj revnejših vozilo osnovno predelane motorje, kot jih je Valant dostavil. Posledično začetniki na krožnih nismo prišli blizu eliti, na gorskih pa se je dalo z vožnjo na nož kaj kompenzirati. :mrgreen:

Še platišča: poleg serijskih smo vozili platišča BWA, ki so bila z manjšim ET (pomaknjena bolj ven => slabšanje dinamične optike), težja in precej manj močna, zato so se vsaj na sprednji osi uporabljala serijska.

Re: Fiat Seicento CUP

OdgovorObjavljeno: Če Avg 29, 2013 11:05 pm
Napisal/-a Ježek
Zanimivo branje, več takih! [smilie=beer2.gif]

Re: Fiat Seicento CUP

OdgovorObjavljeno: Ne Okt 13, 2013 11:03 pm
Napisal/-a DogsBody
Malo jesenskega tihožitja :)

Slika

Slika

Re: Fiat Seicento CUP

OdgovorObjavljeno: Sr Nov 06, 2013 1:08 pm
Napisal/-a _B3yBo_
ravno zadnic so enega merili ki se zmeraj vozi ghd in zmerili so 65hp. Te org. nasi pokalci zal so bolj nepremicnine. Sem imel zgulfanega ki je imel cca 130hp in je cisto druga zgodba. Od 0 do 100 na zimskih 145 gumah (samo vrtelo v prazno) je imel zmerjenih 7,4s. Da negovorim o pospesovanju pri visjih hitrostih. Imam celo kak filmcek. Org. pokalci porabijo cca 10s.
Tisti sivi ki se sedaj prodaja se mi je zdel potem prava nepremicnina, ker je bil org. pokalc.

Ats mu pasejo zelo, ce se enmotim bos rabil 0.5cm distanco. Nism siguren ker je ze dovgo od tega ko sem jih imel gor. Lep primerek imas cuvaj ga.

Re: Fiat Seicento CUP

OdgovorObjavljeno: Če Nov 07, 2013 10:23 am
Napisal/-a DogsBody
Ja spredaj bom rabil distančnike cca. 7mm bojo široki, zadaj bo pa brez ker je dovolj prostora.

Samo nekaj me zanima katere gume si mel za cestno uporabo ker v dimenziji 155/65/13 ni nič pametnega.

Re: Fiat Seicento CUP

OdgovorObjavljeno: Če Nov 07, 2013 11:15 am
Napisal/-a BureK
_B3yBo_ napisal/-a:ravno zadnic so enega merili ki se zmeraj vozi ghd in zmerili so 65hp. Te org. nasi pokalci zal so bolj nepremicnine. Sem imel zgulfanega ki je imel cca 130hp in je cisto druga zgodba. Od 0 do 100 na zimskih 145 gumah (samo vrtelo v prazno) je imel zmerjenih 7,4s. Da negovorim o pospesovanju pri visjih hitrostih. Imam celo kak filmcek. Org. pokalci porabijo cca 10s.
Tisti sivi ki se sedaj prodaja se mi je zdel potem prava nepremicnina, ker je bil org. pokalc.

Ats mu pasejo zelo, ce se enmotim bos rabil 0.5cm distanco. Nism siguren ker je ze dovgo od tega ko sem jih imel gor. Lep primerek imas cuvaj ga.



sam da fiata "zgoljufaš" in potegneš 130 konjev iz 1.2 mašine kot za šalo - to pa prvič čujem. vam uspevajo stvari, ki niti BMW-jevim inženirjem ne.

Re: Fiat Seicento CUP

OdgovorObjavljeno: Če Nov 07, 2013 11:17 am
Napisal/-a super98
Ej tut mene zanima kako ste ga zgoljufali za skoraj 2x večjo moč

Re: Fiat Seicento CUP

OdgovorObjavljeno: Če Nov 07, 2013 11:19 am
Napisal/-a BureK
zdaj bo napisal da so dali od unota turbo mašino not :mrgreen:


na "izi in hitro" zgoljufano :mrgreen:

Re: Fiat Seicento CUP

OdgovorObjavljeno: Če Nov 07, 2013 1:37 pm
Napisal/-a _B3yBo_
DogsBody napisal/-a:Ja spredaj bom rabil distančnike cca. 7mm bojo široki, zadaj bo pa brez ker je dovolj prostora.

Samo nekaj me zanima katere gume si mel za cestno uporabo ker v dimenziji 155/65/13 ni nič pametnega.


Kokr se spomnem sem imel Fulda katere so me cisto razocarale. Potem sem mel neko Savo in je bila 100x bolsa. Sedaj ima dimenzijo 175/50/13 tako da ti tesko svetujem.



BureK napisal/-a:

sam da fiata "zgoljufaš" in potegneš 130 konjev iz 1.2 mašine kot za šalo - to pa prvič čujem. vam uspevajo stvari, ki niti BMW-jevim inženirjem ne.


ce se ze neki gres je masina 1.1 in ne 1.2. Drugace sem kupil ze tak avto, od koga pa nebom napisal ker nebom nobenega v slabo luc metal. Avto je imel tudi spero ki jo pokalci niso imeli in se mnogo tega. V Italjanskem Cupu so imeli vsi cca 145hp tako da istisnit se da veliko, samo je temu primeren vlozek. In se tko ti povem da spredaj negre masina 1.4T ker so kraki preoski in vse ti zadane v pozarno + menalnik se ti na kolo nasloni. Pomeni bi moral porezat pozarno, nove krake naresti in nove nosilce za roke. Samo nebomo tukajo tem da ne smetimo teme.

Re: Fiat Seicento CUP

OdgovorObjavljeno: Če Nov 07, 2013 3:45 pm
Napisal/-a Jurtz
sej yugoti v srbiji majo tud 120km, iz originalnega 1.3 65 motorja ;)

Re: Fiat Seicento CUP

OdgovorObjavljeno: Če Nov 07, 2013 5:04 pm
Napisal/-a malinuc
men je voznik dirkalne 101ke rekel da so naredili iz 1.3 motorja okrog 150 konjev

Re: Fiat Seicento CUP

OdgovorObjavljeno: Če Nov 07, 2013 5:39 pm
Napisal/-a Jurtz
Ja, z ITBji, al pa z duplimi fergazarji. Z "originalnim" sesalnim sistemom pa bolj teško pomoje.

Re: Fiat Seicento CUP

OdgovorObjavljeno: Če Nov 07, 2013 5:50 pm
Napisal/-a malinuc
jaja z ITBji, polirani kanali za zrak, olje, spremenjena glavna gred, ojnice, večji ventili ...

Re: Fiat Seicento CUP

OdgovorObjavljeno: Če Nov 07, 2013 7:11 pm
Napisal/-a BureK
pa to ne razumem kako je možno. če je Cup se določi menda kakšne kose naj bi avti imeli ter kolko konjev imajo lahko maksimalno.
kolko vem, je pri Cup-ih lih to trik da morejo vsi avti bit identični zato da pride do izraza pilot. kako lahko imaš uraden cup in en avto s 65 in drugega s 150 konji [smilie=zeppelin.gif]

če pa je rally ali ghd ipd, potem spadaš v kategorije glede prostornino ali polnjenje in tam te verjetno ne grejo spraševat če imaš enake vžig in vbrizg kot uni drugi v tretjem avtu.

ko si napisal zgoljufano sem bolj imel v mislih da na Cupu neki na hitro narediš, pa da ti avto podivja.

ene določene kategorije pri rally-ju imajo po pravilniku določen Fi difuzorja na turbini čeprav je turbina dejansko večja in tekmujejo subaruji in peugeoti in mitsubishi pa ni mogoče da bi imeli vsi enake motorje da bi jih spravil v Cup, so pa lahko podobnih karakteristik da bi jih dal v enako skupinio.

Re: Fiat Seicento CUP

OdgovorObjavljeno: Če Nov 07, 2013 8:22 pm
Napisal/-a pocesnkII
nalim napisal/-a:Kar se tiče predelav motorja je že Jurtz prav povedal: avte smo daljne pomladi 1999 prevzeli z drugim izpuhom, odmično, elektroniko (delal jo je Senica), in športnim zračnim filtrom. Po ocenah naj bi avti takrat imeli med 72 in 75KM, na AC je tak Seicento nabral blizu 190km/h. :twisted:
Po homologaciji je bilo dovoljeno manjše spuščanje glave/nižanje bloka, lajšanje vztrajnika, odstranitev izolacije školjke, menjava varnostnih komponent za boljše (sedež, ...) in nastavitve optike.
Za 2. sezono so po pravilniku skrajšali diferencial in to je bilo to, potem pokalu nisem več podrobno sledil.

Se je pa že takoj na prvih dirkah sezone 1999 odkrilo precej nedovoljenih predelav pri izkušenih tekmovalcih (imeli smo bogat nabor tekmovalcev iz pokalov Daihatsu, Clio in starejših YU kategorij) in posledično diskvalifikacij ali samo opozoril: spomnem se lopute od močnejšega Puntota na Grgarju, uporabe nitra na gorski tekmi v Višnji gori, ...

A to je bil glede na dejansko stanje samo vrh ledene gor - pred krožno dirko na LJ obvoznici so nam med drugim stehtali avte: moj 'serijski' je bil recimo od Pavličevega težji dobrih 70kg: za približno 25kg sem vedel kje jih najti (na mojem Seicentu ni bila odstranjena izolacija in nisem imel karbonskega sedeža, ki je bil cca 15kg lažji od vgrajenega tekmovalnega s cevno konstrukcijo), za preostalih 40kg pa smo lahko le ugibali: govorilo se je, da so premožnejši tekmovalci iz GB vozili karoserijske dele iz tanjše pločevine, tanjša stekla, uporabljali so lažje ali celo izpraznjene gasilne aparate, motorje se je razdiralo in pililo v detajle, medtem ko nas je nekaj revnejših vozilo osnovno predelane motorje, kot jih je Valant dostavil. Posledično začetniki na krožnih nismo prišli blizu eliti, na gorskih pa se je dalo z vožnjo na nož kaj kompenzirati. :mrgreen:

Še platišča: poleg serijskih smo vozili platišča BWA, ki so bila z manjšim ET (pomaknjena bolj ven => slabšanje dinamične optike), težja in precej manj močna, zato so se vsaj na sprednji osi uporabljala serijska.



jaz ti lahko glede kilaze povem to da smo mi na ''naših dveh'' imeli namesto stekl, plexi, navrtano pločevino skoraj povsod kjer se je dalo, povarjena platišča kaj so bila zaena nevem več (zavarjene original luknje in navrtane nove da je pasalo na avto. motor se je pa pililo po potrebi, odvisno kaj je bilo razdrto. aja nekateri ''plehnati deli'' so bili iz carbona [smilie=biggrin.gif] .

Re: Fiat Seicento CUP

OdgovorObjavljeno: Če Nov 07, 2013 10:19 pm
Napisal/-a Jurtz
Burek: Ja sej za pokale in za tekmovanja pod okriljem FIA-e je vse zelo točno določeno in predpisano, kaj se lahko in kaj se ne sme. Imaš splošni FIA tehnični pravilnik in še posebej FIA homologacijo, izdano od proizvajalca in potrjeno s strani FIA-e za vsak model posebej, kjer je vse točno (do grama in milimetra) določeno.
Tako da se da vse preverit, po potrebi. Imaš tudi vedno (na/po dirki) opcijo protesta al pa priziva: plačaš kavcijo, komisija pogleda tisti del na katerega si dal protest in v kolikor je upravičen dobiš kavcijo nazaj in kršitelja se sankcionira. Čene pač popušiš kavcijo. Seicento cupa že dolgo let ni več in posledično tud nekega pametnega nadzora ne, niti se z avti resno kej dost ne dirka več, ker drugje kot v cupu niti niso konkurenčni. Zato pa so tud avti zdej taki kot so... ostalo je sam še ime "cup" za te seicentote, ki so nekoč vozili v seicento cupu.

To kar sva jest in malinuc govorila je sam kaj je možno v kakšni no-limit klasi, al pa za lasten gušt narest. lih zato tud yugoti po FIA grupi A nimajo 150 konjev, ampak bolj okrog 100 ;)

se je pa še povsod (in se tudi še) kjer se je dalo, vedno kej mučkalo, mutilo in goljufalo, dokler niso koga dobil in je ratala zadeva predraga :) Nekateri pač ne znajo športno zmagovat. ;)

pocesnk: plexi namesto stekel in karbonski deli namesto plehnatih zagotovo niso bili po pravilniku. banda goljufiva! :mrgreen:

Re: Fiat Seicento CUP

OdgovorObjavljeno: Pe Nov 08, 2013 12:01 am
Napisal/-a bertovtone
pocestnica vse ste mel pa noben ni nc vide kaj zej se bos zbudil ze enkrat iz teh tvojih sanj

Re: Fiat Seicento CUP

OdgovorObjavljeno: Pe Nov 08, 2013 8:30 am
Napisal/-a BureK
Jurtz: ja razumem. to je to ko sem pravil, da imajo limitiran Fi na vstopu zraka v turbino avti iz WRC-ja. sej tudi to sem slišal, da namontirajo nalašč te omejevalce bolj "preko kurca" zato da odpade sam med dirko in imaš pol unih 600 konjev na razpolago, ker drugače jih je 300. temu bi jaz reku "na hitro zgoljufano" ma da prideš na dirko s komplet prefukano mašino in da nihče od vseh udeleženih ne opazi, da ima od oka tvoj avto dvakrat večjo moč kot drugi - to mi je malo čudno.

pa bejba pravi da so italjani imeli vsi tako napiljene mašine na dirkah samo to je sigurno potem bla neka taka no limit kategorija ker kot sem prej omenil ime Cup pomeni to, da so avti 100% identični zato da se vidi kdo je pilot.

če spelješ ovinek lepše od vseh, in je doooolga ravnica po tem ovinku, je velika verjetnost da bo tvoja končna hitrost na koncu te ravnice bila višja od tiste od konkurence, ki niso speljali lepo ovinka. če ima nekdo od konkurentov že par kil lažje vozilo zaradi plexija ali kake luknje odveč, bo on lahko speljal preko kurca ovinek in te še vedno ulovil na koncu ravnine. zato pol debili ki nimajo pojma vozit - zmagujejo dirke in zato da se to ne bi dogajalo se sporazumno zmenijo za kateri avto in kakšno moč bo imel. že če si legenda in želiš SEBI dokazat da si pilot, ne boš šel goljufat. če si pa cepec pa so vse opcije odprte.


vglavnem...če se ti cel mesec jebeš v delavnici tam pilit in luknjat in izdelovat kose iz karbona zato da boš na dirki pometel s konkurenco - je to en mesec težkega jebanja in ne neko goljufanje na hitro.
in če se tolko truda vloži v goljufanje, si potem drek in ne pilot in se nimaš kaj hvalit o tvojih dosežkih na področju moči mašine, ker tvoj trud ni šel za nič pametnega ampak za zajebat vse ostale udeležence na dirki.

za vse ostale opcije v katerih smo vsi mi tu... neki swapi in predelave - to se mi zdi ok. ker na cesti nismo v kategorijah in nimamo nobenega Cup-a, zato mi prav dol visi kolko konjev se izstisne iz fiatovega ali renaultovega 1.1 ali 5.0 motorja. naredi si bolid in se vozi veselo z njim [smilie=auto.gif]

Re: Fiat Seicento CUP

OdgovorObjavljeno: Pe Nov 08, 2013 8:37 am
Napisal/-a pocesnkII
če se jaz prov spomnim da nekih hudih pravil ni bilo,(lahko se pa motim, sem mal pozabu to sceno) je bilo vse bolj ohlapno, zato je pomoje pihajalo do takšnih zadev.


pa da nebo kdo mislu da smo imeli prvi takšne zadeve na avtih, bolj bi reku da smo bili v zlati sredini.

Re: Fiat Seicento CUP

OdgovorObjavljeno: Pe Nov 08, 2013 8:38 am
Napisal/-a pocesnkII
bertovtone napisal/-a:pocestnica vse ste mel pa noben ni nc vide kaj zej se bos zbudil ze enkrat iz teh tvojih sanj



če bi kdaj podrobno spremljal avte, bi na dveh opazil lepo št. nalepk Steklarstvo Pxxxxxx, bel napis in zelena podlaga

Re: Fiat Seicento CUP

OdgovorObjavljeno: Pe Nov 08, 2013 10:09 am
Napisal/-a Jurtz
pocesnk: pri FIA pravilnikih velja, da kar ni izrecno dovoljeno, je prepovedano. Pol ti je loh jasno kaj vse ni blo prav :)

Re: Fiat Seicento CUP

OdgovorObjavljeno: Pe Nov 08, 2013 10:40 am
Napisal/-a pocesnkII
Jurtz napisal/-a:pocesnk: pri FIA pravilnikih velja, da kar ni izrecno dovoljeno, je prepovedano. Pol ti je loh jasno kaj vse ni blo prav :)

to zdej poveš [smilie=biggrin.gif]

Re: Fiat Seicento CUP

OdgovorObjavljeno: Pe Nov 08, 2013 12:26 pm
Napisal/-a _B3yBo_
BureK napisal/-a:
pa bejba pravi da so italjani imeli vsi tako napiljene mašine na dirkah samo to je sigurno potem bla neka taka no limit kategorija ker kot sem prej omenil ime Cup pomeni to, da so avti 100% identični zato da se vidi kdo je pilot.



v italiji to ni bil kot pri nas zacetniski oz vstopni ali najcenejsi cup da bi bil vsem dostopen. Tam so imeli vsi sekvenco not, itb-je, nastavliv podvozje, itd (ker je bilo dovoljeno)... ne pa kot pri nas samo par minimalnih predelav. Tudi njihoovi avti rableni so prodajajo po cca 15.000€

Re: Fiat Seicento CUP

OdgovorObjavljeno: Pe Nov 08, 2013 10:13 pm
Napisal/-a test dummy
sicer se na to sceno ne spoznam, ampak vsak ki je eno samo luknjo zavrtal v pleh in ni bil prvak je navaden pezde. Izgovora tipa 'saj on je tudi' in 'nisem bil prvi' so bizarni.
Sem pa včasih posodil služben Scudo in se nemesto z njim parkrat vozil z Seicentom, ki ga je imel Milosavljevič (ali kaj je že točno bil) za treninge pa tko mal za reklamo delat Avtotriglavu, in to je bil zabaven voziček. Vleklo ni ne vem kako dobro, ampak je znalo kar fajn gristi v ovinke.