1998 Volvo V40 2.0 T

Podforum za opise večjih predelav, obnov in restavriranj ostalih vozil (Seat, Škoda, BMW, Mercedes-Benz, Porsche, ...)

Re: 1998 Volvo V40 2.0 T

OdgovorNapisal/-a samurai dne Ne Jan 03, 2010 8:04 pm

CABBY napisal/-a:Pa ka zej tu po forumu neki pišeš poklič raje za kavo. :mrgreen:


nimam cajta če moram corla delati - zdej se pa odloči ali me na kavo povabiš ali me boš teral delati corrada - bemti no kaj boš celo leto tako tečen :mrgreen:
ak hočeš vozit porsche-a, plati ga!!!!!!!! nemoj kukat kako je skup! nije on skup nego se nema para pa najlakše je kukat! a zapravo možeš vozit i stojadina i porše ti ne treba da bi živio...
Uporabniški avatar
samurai
Udarni sogovornik
 
Prispevkov: 2158
Pridružen: Če Okt 05, 2006 9:46 pm
Kraj: Celje
Avto: corrado

Re: 1998 Volvo V40 2.0 T

OdgovorNapisal/-a CABBY dne Po Jan 04, 2010 12:39 am

samurai napisal/-a:
CABBY napisal/-a:Pa ka zej tu po forumu neki pišeš poklič raje za kavo. :mrgreen:


nimam cajta če moram corla delati - zdej se pa odloči ali me na kavo povabiš ali me boš teral delati corrada - bemti no kaj boš celo leto tako tečen :mrgreen:


Jutri te pokličem, greva na kavo, danes gledam vse tri dele Lepe Brene. :mrgreen: :mrgreen:
A guy told me one time:" Don't let yourself get attached to anything you're not willing to walk out on in 30 seconds flat if you feel a heat around the corner."
Uporabniški avatar
CABBY
Vulvo
 
Prispevkov: 2548
Pridružen: Če Jan 26, 2006 12:01 pm
Kraj: Celje - pravo srce Slovenije
Avto: Alte Mercedes mit 4 ventil technik

Re: 1998 Volvo V40 2.0 T

OdgovorNapisal/-a samurai dne Po Jan 04, 2010 2:21 am

CABBY napisal/-a:Jutri te pokličem, greva na kavo, danes gledam vse tri dele Lepe Brene. :mrgreen: :mrgreen:


Katere tri dele: joške, rit in *izdo, ha, ha, ha, ha, ha :D
ak hočeš vozit porsche-a, plati ga!!!!!!!! nemoj kukat kako je skup! nije on skup nego se nema para pa najlakše je kukat! a zapravo možeš vozit i stojadina i porše ti ne treba da bi živio...
Uporabniški avatar
samurai
Udarni sogovornik
 
Prispevkov: 2158
Pridružen: Če Okt 05, 2006 9:46 pm
Kraj: Celje
Avto: corrado

Re: 1998 Volvo V40 2.0 T

OdgovorNapisal/-a CABBY dne Po Jan 04, 2010 12:14 pm

samurai napisal/-a:
CABBY napisal/-a:Jutri te pokličem, greva na kavo, danes gledam vse tri dele Lepe Brene. :mrgreen: :mrgreen:


Katere tri dele: joške, rit in *izdo, ha, ha, ha, ha, ha :D


Mater si tečen, ko sem te prebudil iz zimskega spanca. :lol: :lol:

Se slišmo popoldne.

Zdej pa dost off topica, če ne bo jurtz jezen. :mrgreen:
A guy told me one time:" Don't let yourself get attached to anything you're not willing to walk out on in 30 seconds flat if you feel a heat around the corner."
Uporabniški avatar
CABBY
Vulvo
 
Prispevkov: 2548
Pridružen: Če Jan 26, 2006 12:01 pm
Kraj: Celje - pravo srce Slovenije
Avto: Alte Mercedes mit 4 ventil technik

Re: 1998 Volvo V40 2.0 T

OdgovorNapisal/-a CABBY dne Ne Jan 17, 2010 8:43 pm

Takle mamo. 1 teden bom v Čaretovem razredu. Dobil nadomestnega Fiata.

Volvo pa je v dobrih rokah kleparja...................Samurai mi je pa itak obljubil Benneton Edition Volvota ko ga bo barval. Jupi.........mel bom rumena vrata. :lol:
A guy told me one time:" Don't let yourself get attached to anything you're not willing to walk out on in 30 seconds flat if you feel a heat around the corner."
Uporabniški avatar
CABBY
Vulvo
 
Prispevkov: 2548
Pridružen: Če Jan 26, 2006 12:01 pm
Kraj: Celje - pravo srce Slovenije
Avto: Alte Mercedes mit 4 ventil technik

Re: 1998 Volvo V40 2.0 T

OdgovorNapisal/-a samurai dne Ne Jan 17, 2010 9:13 pm

CABBY napisal/-a:... Dobil nadomestnega Fiata ...



ha, ha, ha, ha, ha, prav ti je :lol:
ak hočeš vozit porsche-a, plati ga!!!!!!!! nemoj kukat kako je skup! nije on skup nego se nema para pa najlakše je kukat! a zapravo možeš vozit i stojadina i porše ti ne treba da bi živio...
Uporabniški avatar
samurai
Udarni sogovornik
 
Prispevkov: 2158
Pridružen: Če Okt 05, 2006 9:46 pm
Kraj: Celje
Avto: corrado

Re: 1998 Volvo V40 2.0 T

OdgovorNapisal/-a jinx82 dne Ne Jan 17, 2010 9:38 pm

samurai napisal/-a:
CABBY napisal/-a:... Dobil nadomestnega Fiata ...



ha, ha, ha, ha, ha, prav ti je :lol:



:lol:
Uporabniški avatar
jinx82
Mati bwožja
 
Prispevkov: 12580
Pridružen: To Jan 24, 2006 11:57 pm

Re: 1998 Volvo V40 2.0 T

OdgovorNapisal/-a CABBY dne To Jan 19, 2010 7:20 pm

Evo ga na lepotni operaciji pri Samuraiu. Rumena S3 barva se že meša. :D :D

Slika

LP Luka
A guy told me one time:" Don't let yourself get attached to anything you're not willing to walk out on in 30 seconds flat if you feel a heat around the corner."
Uporabniški avatar
CABBY
Vulvo
 
Prispevkov: 2548
Pridružen: Če Jan 26, 2006 12:01 pm
Kraj: Celje - pravo srce Slovenije
Avto: Alte Mercedes mit 4 ventil technik

Re: 1998 Volvo V40 2.0 T

OdgovorNapisal/-a $küll dne To Jan 19, 2010 8:02 pm

hmm ta je bil na boku že a?

:lol:
Uporabniški avatar
$küll
Tabornik
 
Prispevkov: 8833
Pridružen: Sr Jan 25, 2006 3:02 pm
Kraj: Kolombanburg
Avto: Audi 80 competition + ///// Audi 80 CD 5E

Re: 1998 Volvo V40 2.0 T

OdgovorNapisal/-a CABBY dne To Jan 19, 2010 10:14 pm

$küll napisal/-a:hmm ta je bil na boku že a?

:lol:



hehehe, ja nekdo je bočno pridriftal v njega. :lol:
A guy told me one time:" Don't let yourself get attached to anything you're not willing to walk out on in 30 seconds flat if you feel a heat around the corner."
Uporabniški avatar
CABBY
Vulvo
 
Prispevkov: 2548
Pridružen: Če Jan 26, 2006 12:01 pm
Kraj: Celje - pravo srce Slovenije
Avto: Alte Mercedes mit 4 ventil technik

Re: 1998 Volvo V40 2.0 T

OdgovorNapisal/-a CABBY dne Ne Jan 24, 2010 3:54 pm

Tale naš Samurai se je spet izkazal.

99,7% polakirano u nulo, 0,3% smetk, bomo pa že rešili s poliranjem.

Hvala Andrej :)
A guy told me one time:" Don't let yourself get attached to anything you're not willing to walk out on in 30 seconds flat if you feel a heat around the corner."
Uporabniški avatar
CABBY
Vulvo
 
Prispevkov: 2548
Pridružen: Če Jan 26, 2006 12:01 pm
Kraj: Celje - pravo srce Slovenije
Avto: Alte Mercedes mit 4 ventil technik

Re: 1998 Volvo V40 2.0 T

OdgovorNapisal/-a samurai dne Ne Jan 24, 2010 9:34 pm

dej rukni še drugo stran, da ti jo spedenam, pa potem še malo spredaj, da dobiš novo haubo in na koncu še zadaj, da dobiš nov odbijač, pa smo zmagali - boš imel novega :wink:

pizda ej, še kakšen dan več bi bil avto pri meni, pa bi imel bok narejen kot testarossa - sem dobil navdih pri top chopu ha ha ha ha ha :lol: :lol:
ak hočeš vozit porsche-a, plati ga!!!!!!!! nemoj kukat kako je skup! nije on skup nego se nema para pa najlakše je kukat! a zapravo možeš vozit i stojadina i porše ti ne treba da bi živio...
Uporabniški avatar
samurai
Udarni sogovornik
 
Prispevkov: 2158
Pridružen: Če Okt 05, 2006 9:46 pm
Kraj: Celje
Avto: corrado

Re: 1998 Volvo V40 2.0 T

OdgovorNapisal/-a CABBY dne Po Jan 25, 2010 1:34 am

samurai napisal/-a:dej rukni še drugo stran, da ti jo spedenam, pa potem še malo spredaj, da dobiš novo haubo in na koncu še zadaj, da dobiš nov odbijač, pa smo zmagali - boš imel novega :wink:

pizda ej, še kakšen dan več bi bil avto pri meni, pa bi imel bok narejen kot testarossa - sem dobil navdih pri top chopu ha ha ha ha ha :lol: :lol:


mah ne klič hudiča, se mi ne da ukvarjat velik z zavarovalnicami. Važn da je desna stran tko ko mora bit.

Ne ti men top chop [smilie=angry.gif] [smilie=angry.gif]
A guy told me one time:" Don't let yourself get attached to anything you're not willing to walk out on in 30 seconds flat if you feel a heat around the corner."
Uporabniški avatar
CABBY
Vulvo
 
Prispevkov: 2548
Pridružen: Če Jan 26, 2006 12:01 pm
Kraj: Celje - pravo srce Slovenije
Avto: Alte Mercedes mit 4 ventil technik

Re: 1998 Volvo V40 2.0 T

OdgovorNapisal/-a CABBY dne Pe Feb 05, 2010 8:38 pm

Mal smo se danes prklopli na G Tech. Nastavljen je bil pravilno koliko so pa rezultati realni pa ne vem. Mokra cesta in slaba trakcija pripomorejo h kaki desetinki, drugače pa tudi tovarna obljublja 8,5 do 100.

157 KM
Slika

8,65 do 100, ma saj vem še 8V GTI II me dol poje.
Slika

LP Luka
A guy told me one time:" Don't let yourself get attached to anything you're not willing to walk out on in 30 seconds flat if you feel a heat around the corner."
Uporabniški avatar
CABBY
Vulvo
 
Prispevkov: 2548
Pridružen: Če Jan 26, 2006 12:01 pm
Kraj: Celje - pravo srce Slovenije
Avto: Alte Mercedes mit 4 ventil technik

Re: 1998 Volvo V40 2.0 T

OdgovorNapisal/-a sovec1 dne So Feb 06, 2010 6:49 pm

Vbistvu bi še dvojko ventilarja mogel zadaj pustit po teoriji ,ker ma preko 9 sec, če se prav spomnim.
Uporabniški avatar
sovec1
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 687
Pridružen: Sr Jun 10, 2009 10:52 pm
Kraj: majšperk city
Avto: BMW 525d

Re: 1998 Volvo V40 2.0 T

OdgovorNapisal/-a Piky dne So Feb 06, 2010 9:32 pm

sovec1 napisal/-a:Vbistvu bi še dvojko ventilarja mogel zadaj pustit po teoriji ,ker ma preko 9 sec, če se prav spomnim.

če se jaz ne motim ima GTI kar pod 8 do 100km/h... :mrgreen:
The best engine in the world is the vagina.It can be started with one finger,it is self-lubricating,it takes any size piston and it changes its own oil every four weeks.
It is only a pity that the management system is so fucking temperamental.
Dr.H.O.K.
Uporabniški avatar
Piky
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 1178
Pridružen: So Maj 10, 2008 11:25 am
Kraj: LJ
Avto: VW CORRADO VR6

Re: 1998 Volvo V40 2.0 T

OdgovorNapisal/-a BeniNorc dne So Feb 06, 2010 10:13 pm

Piky napisal/-a:
sovec1 napisal/-a:Vbistvu bi še dvojko ventilarja mogel zadaj pustit po teoriji ,ker ma preko 9 sec, če se prav spomnim.

če se jaz ne motim ima GTI kar pod 8 do 100km/h... :mrgreen:

nevem če, G60 ma 8,4s če se spomnem podatkov? čeprav se meni vidi da je realno malo manj..
Uporabniški avatar
BeniNorc
The Polish connection
 
Prispevkov: 3063
Pridružen: To Apr 08, 2008 5:02 pm
Kraj: Črnomelj
Avto: Golf .. na plinsko olje :)

Re: 1998 Volvo V40 2.0 T

OdgovorNapisal/-a BOND 007 dne So Feb 06, 2010 11:06 pm

GTI 1,8 / 107 PS PF -----> 10,3 sec
GTI 1,8 / 112 PS PB -----> 9,7 sec
GTI 1,8 / 129 PS PL -----> 9,0 sec
GTI 1,8 / 139 PS KR -----> 8,5 sec
G60 1,8 / 160 PS PG, 1H -----> 8,3 sec

http://www.doppel-wobber.de/wbb2/Inform ... rauch.html
My name is Bond. James Bond. 8)
Uporabniški avatar
BOND 007
Na skrivaj vozi Aston Martina
 
Prispevkov: 2489
Pridružen: Če Feb 16, 2006 8:16 pm
Kraj: Forme, Velenje
Avto: '09 Passat TDI, '90 GTI 8V

Re: 1998 Volvo V40 2.0 T

OdgovorNapisal/-a Jurtz dne So Feb 06, 2010 11:10 pm

To so verjetno fabrške številke. Bi blo zanimivo to zmert na enem "ulavfanem" GTIju.
Uporabniški avatar
Jurtz
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 11471
Pridružen: To Jan 24, 2006 10:32 pm
Avto: '08 Golf GTI, '02 Polo Gr. A

Re: 1998 Volvo V40 2.0 T

OdgovorNapisal/-a CABBY dne Ne Feb 07, 2010 11:13 am

Jurtz napisal/-a:To so verjetno fabrške številke. Bi blo zanimivo to zmert na enem "ulavfanem" GTIju.

Jaz skor stavim na PB-ja.................ker se spomnim, kako je kolega z čisto serijskim PB-jem poteptal ABF-a v III GTI 16V. Mene je od vseh GTI-jev do sedaj najbolj prepričal PB motor.

Bi blo pa enkrat za probat zmerit Danijevega G60, pa Jankotovega 16Vja, pa tvojga PBja. Mislim da so vaši najbolj "ulavfani".
A guy told me one time:" Don't let yourself get attached to anything you're not willing to walk out on in 30 seconds flat if you feel a heat around the corner."
Uporabniški avatar
CABBY
Vulvo
 
Prispevkov: 2548
Pridružen: Če Jan 26, 2006 12:01 pm
Kraj: Celje - pravo srce Slovenije
Avto: Alte Mercedes mit 4 ventil technik

Re: 1998 Volvo V40 2.0 T

OdgovorNapisal/-a Jurtz dne Ne Feb 07, 2010 1:01 pm

boš zrihtal to čudo tehnike, pa bomo probal enkrat zdej spomladi, ko se mal ogreje...
Uporabniški avatar
Jurtz
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 11471
Pridružen: To Jan 24, 2006 10:32 pm
Avto: '08 Golf GTI, '02 Polo Gr. A

Re: 1998 Volvo V40 2.0 T

OdgovorNapisal/-a BureK dne Ne Feb 07, 2010 1:15 pm

mene zanimajo performance mojega čučavca s passatovim menjalnikom :twisted:
Fritz unter alles
Uporabniški avatar
BureK
Z jogurtom
 
Prispevkov: 10864
Pridružen: Sr Jan 25, 2006 12:34 pm
Kraj: Višta vseh višt
Avto: Pony ROG

Re: 1998 Volvo V40 2.0 T

OdgovorNapisal/-a urs1 dne Ne Feb 07, 2010 1:39 pm

CABBY napisal/-a:
Jurtz napisal/-a:To so verjetno fabrške številke. Bi blo zanimivo to zmert na enem "ulavfanem" GTIju.

Jaz skor stavim na PB-ja.................ker se spomnim, kako je kolega z čisto serijskim PB-jem poteptal ABF-a v III GTI 16V. Mene je od vseh GTI-jev do sedaj najbolj prepričal PB motor.

Bi blo pa enkrat za probat zmerit Danijevega G60, pa Jankotovega 16Vja, pa tvojga PBja. Mislim da so vaši najbolj "ulavfani".


PB ostane zadaj v vsakem primeru , mam v svojem kabrioletu ecu od pb-ja , ker motor je identičen razlike so samo v ecu-jih in cat-ih pa me je trojka abf tko zadi pustil da mi ni blo nič jasn .... abf gre v pospeševanju malenkost manj kot vr6 ( 174 ) recimo da je do hitrosti 140 km/h razlike za dve dolžini avte , malo manj mogoče , se mu pa pri 180/190 začne približevati .... in do 220 sta že vštric ,vsaj moje izkušnje so take .... pa smo probal ene 6-7 krat
Boli te kurac sej si na morju sam plaža je mal daleč ;)
Uporabniški avatar
urs1
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 882
Pridružen: Če Jan 08, 2009 7:29 pm
Kraj: ljubljana
Avto: Golf mk1 Cabrio , MB W124CE

Re: 1998 Volvo V40 2.0 T

OdgovorNapisal/-a Gloga dne Ne Feb 07, 2010 1:50 pm

Pozabil si na to da je tvoj cabby vsaj 100kg tezji od dvojke.
Oh Nein, die Manta's!
Uporabniški avatar
Gloga
Blazen na cvick
 
Prispevkov: 5239
Pridružen: Sr Feb 01, 2006 3:22 am
Kraj: Scheraunitz
Avto: '97 Henri Lloyd Yachting

Re: 1998 Volvo V40 2.0 T

OdgovorNapisal/-a urs1 dne Ne Feb 07, 2010 1:53 pm

moj cabby ima max 1100 .... pb jih ima pa tut tam nekje , g60 jih ima cca 1080
Boli te kurac sej si na morju sam plaža je mal daleč ;)
Uporabniški avatar
urs1
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 882
Pridružen: Če Jan 08, 2009 7:29 pm
Kraj: ljubljana
Avto: Golf mk1 Cabrio , MB W124CE

PrejšnjaNaslednja

Vrni se na Ostali projekti

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 1 gost

cron