Opel MANTA B 400

Podforum za opise večjih predelav, obnov in restavriranj ostalih vozil (Seat, Škoda, BMW, Mercedes-Benz, Porsche, ...)

Re: Opel MANTA B 400

OdgovorNapisal/-a urs1 dne Sr Avg 07, 2013 1:01 pm

DS71 napisal/-a:aja ..ne to ne rabi ..tukaj je Seba poštukal podne in je varjeno na stik .. gre samo body čez

Dihtani so samo prekrivni spoji ki so točkovno varjeni .. kar je že v večini bilo tako narejeno tudi original :wink:


Mimogrede ostane kakšna majhna luknjica na kateri bo naredil mehurček :?
Boli te kurac sej si na morju sam plaža je mal daleč ;)
Uporabniški avatar
urs1
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 882
Pridružen: Če Jan 08, 2009 7:29 pm
Kraj: ljubljana
Avto: Golf mk1 Cabrio , MB W124CE

Re: Opel MANTA B 400

OdgovorNapisal/-a DS71 dne Sr Avg 07, 2013 1:21 pm

a se ti je mimogrede to kdaj že zgodilo?
..THERE WILL NEVER BE ANYTHING LIKE THEM AGAIN...the NOISE...the SPEED...the POWER...the GROUP B...
Uporabniški avatar
DS71
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 1966
Pridružen: Če Feb 05, 2009 9:51 pm
Kraj: Il. Bistrica
Avto: zoom zoom

Re: Opel MANTA B 400

OdgovorNapisal/-a urs1 dne Sr Avg 07, 2013 2:48 pm

ja mimogrede se je , pa ne sam men :wink: gre se za to da vedno ko variš bok ali podn nikoli ne potegneš celotnega vara ker ti skrivi pleh, zatorej ga moraš počas oz. po posameznih švasih :) pri boku to rešiš z cinjenjem pa še manj kita gre pri podnu pa z fugirno maso. Lohk pa kakšnega kleparja ali pa ličarja vprašaš pa ti bo povedal
Boli te kurac sej si na morju sam plaža je mal daleč ;)
Uporabniški avatar
urs1
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 882
Pridružen: Če Jan 08, 2009 7:29 pm
Kraj: ljubljana
Avto: Golf mk1 Cabrio , MB W124CE

Re: Opel MANTA B 400

OdgovorNapisal/-a w107 dne Po Avg 19, 2013 5:17 pm

@DS71: Lepo napredujete z deli. Še malo pa bo... :wink:
Delavnica je pa super zrihtana :D .

@urs1: Ja, to kar omenjaš se seveda dogaja. Kako to najbolje rešit je vedno vprašanje in stvar debate.
Seveda se pri meni vedno vari tako kot si že sam zapisal, točkovno po delih, da se vmes pločevina ohladi, ali pa se uporablja avtogeno varjenje, tam kjer je to smiselno/nujno/mogoče :wink: .

Iz izkušenj je znano, da rja udari ven pri zvaru, ampak ponavadi iz obstoječe stare pločevine, ki je precej polna žvepla - sami zvari pa ne rjavijo kar tako, sploh ne če je ustrezno izvedena predpriprava, samo varjenje in obdelava varov (brušenje in zaščita). Star, precej načet pleh, kot ga imajo nekatera vozila, najsi bodo to švedski, francoski ali nemški avti, so imeli predvsem v šestedestih in sedemdestih precejšnjo vsebnost žvepla (in drugih nečistoč) v jekleni pločevini. Zaradi tega ti avti bistveno bolj rjavijo (po tem so znani tudi Opli iz tega obdobja in tudi kasneje :? ) in zato je večja verjetnost da bo rja udarila tam iz obstoječega materiala, torej iz starega jekla/pločevine.
Mnogo manj verjetno je da bi rjavelo ravno na pravilno izvedenem varu, saj je varilna žica (dodajni material) vedno dosti večje kvalitete, kot osnovni material.

Kar se pa cinjenja tiče pa je potrebno imeti več stvari v mislih. Ne le cene cinjenja (celotnih bokov), ki je hitro zelo visoka ampak tudi to, kako kvalitetna je originalna pločevina. Pri nečistih pločevinah se kaj hitro lahko zgodi, da kislina paste za cinjenje iz pločevine potegne (dodatno spodbudi/aktivira) vse nečistoče in potem je situacija precej slabša, kot če je pločevina na varu le dobro zaščitena, kitana in lakirana. Mnogokrat ravno tam kjer je cinjeno nastanejo mehurji pod barvo, ker kislina (kljub temu, da je površinsko ustrezno nevtralizirana) različno odreagira na nečistoče v pločevini. Tudi to smo že sprobali in videli posledice :( .
Drugače pa ja, cinjenje je ok, če je sestava pločevine ustrezno čista in sploh kadar je kakovost vara pod vprašajem.
Sem se pa ''naučil'', da je kakovost pločevine vedno treba pred cinjenjem stestirati, da ni potem kasnejših presenečenj :o - poleg tega taka presenečenja niso poceni za živce in denarnico :wink: .
Uporabniški avatar
w107
Novinec
 
Prispevkov: 37
Pridružen: Sr Sep 02, 2009 3:58 pm
Kraj: Ljubljana
Avto: R Twingo, MB R170, MB C107

Re: Opel MANTA B 400

OdgovorNapisal/-a VWg6016V dne Ne Sep 08, 2013 8:54 pm

fritz napisal/-a:zdaj se antirombo gor, pa bo gvisen tale opel za ene dve leti :)

je ze/se/bo pofarban ?

sm vidu relija.....
je zacveteu en malo [smilie=blushing.gif]
Uporabniški avatar
VWg6016V
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 388
Pridružen: So Feb 12, 2011 2:33 pm
Kraj: bistrc
Avto: MB 190 2.6 SportLine

Re: Opel MANTA B 400

OdgovorNapisal/-a fritz dne Ne Sep 08, 2013 9:18 pm

ma se zmeraj ni opel :)
Uporabniški avatar
fritz
Wheel whore
 
Prispevkov: 13403
Pridružen: Sr Jan 25, 2006 10:52 pm
Kraj: tanajtabujsiklima
Avto: Golf Rallye G60

Re: Opel MANTA B 400

OdgovorNapisal/-a gti tdi dne Ne Sep 08, 2013 9:29 pm

fritz napisal/-a:ma se zmeraj ni opel :)

:lol:
Your first Corrado? If so try not crash while watching the spoiler in the rear view mirror
Uporabniški avatar
gti tdi
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 572
Pridružen: Če Okt 05, 2006 4:50 pm
Kraj: CH Zurich
Avto: Corrado G60, E91 2.0D

Re: Opel MANTA B 400

OdgovorNapisal/-a VWg6016V dne Ne Sep 08, 2013 10:01 pm

fritz napisal/-a:ma se zmeraj ni opel :)

je kar je :wink:
Uporabniški avatar
VWg6016V
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 388
Pridružen: So Feb 12, 2011 2:33 pm
Kraj: bistrc
Avto: MB 190 2.6 SportLine

Re: Opel MANTA B 400

OdgovorNapisal/-a fritz dne Ne Sep 08, 2013 10:18 pm

itak. vsak je s svojim zadovoljen in svojega namaka :)
Uporabniški avatar
fritz
Wheel whore
 
Prispevkov: 13403
Pridružen: Sr Jan 25, 2006 10:52 pm
Kraj: tanajtabujsiklima
Avto: Golf Rallye G60

Prejšnja

Vrni se na Ostali projekti

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 2 gostov