Stran 22 od 22

Re: Opel MANTA B 400

OdgovorObjavljeno: Sr Avg 07, 2013 1:01 pm
Napisal/-a urs1
DS71 napisal/-a:aja ..ne to ne rabi ..tukaj je Seba poštukal podne in je varjeno na stik .. gre samo body čez

Dihtani so samo prekrivni spoji ki so točkovno varjeni .. kar je že v večini bilo tako narejeno tudi original :wink:


Mimogrede ostane kakšna majhna luknjica na kateri bo naredil mehurček :?

Re: Opel MANTA B 400

OdgovorObjavljeno: Sr Avg 07, 2013 1:21 pm
Napisal/-a DS71
a se ti je mimogrede to kdaj že zgodilo?

Re: Opel MANTA B 400

OdgovorObjavljeno: Sr Avg 07, 2013 2:48 pm
Napisal/-a urs1
ja mimogrede se je , pa ne sam men :wink: gre se za to da vedno ko variš bok ali podn nikoli ne potegneš celotnega vara ker ti skrivi pleh, zatorej ga moraš počas oz. po posameznih švasih :) pri boku to rešiš z cinjenjem pa še manj kita gre pri podnu pa z fugirno maso. Lohk pa kakšnega kleparja ali pa ličarja vprašaš pa ti bo povedal

Re: Opel MANTA B 400

OdgovorObjavljeno: Po Avg 19, 2013 5:17 pm
Napisal/-a w107
@DS71: Lepo napredujete z deli. Še malo pa bo... :wink:
Delavnica je pa super zrihtana :D .

@urs1: Ja, to kar omenjaš se seveda dogaja. Kako to najbolje rešit je vedno vprašanje in stvar debate.
Seveda se pri meni vedno vari tako kot si že sam zapisal, točkovno po delih, da se vmes pločevina ohladi, ali pa se uporablja avtogeno varjenje, tam kjer je to smiselno/nujno/mogoče :wink: .

Iz izkušenj je znano, da rja udari ven pri zvaru, ampak ponavadi iz obstoječe stare pločevine, ki je precej polna žvepla - sami zvari pa ne rjavijo kar tako, sploh ne če je ustrezno izvedena predpriprava, samo varjenje in obdelava varov (brušenje in zaščita). Star, precej načet pleh, kot ga imajo nekatera vozila, najsi bodo to švedski, francoski ali nemški avti, so imeli predvsem v šestedestih in sedemdestih precejšnjo vsebnost žvepla (in drugih nečistoč) v jekleni pločevini. Zaradi tega ti avti bistveno bolj rjavijo (po tem so znani tudi Opli iz tega obdobja in tudi kasneje :? ) in zato je večja verjetnost da bo rja udarila tam iz obstoječega materiala, torej iz starega jekla/pločevine.
Mnogo manj verjetno je da bi rjavelo ravno na pravilno izvedenem varu, saj je varilna žica (dodajni material) vedno dosti večje kvalitete, kot osnovni material.

Kar se pa cinjenja tiče pa je potrebno imeti več stvari v mislih. Ne le cene cinjenja (celotnih bokov), ki je hitro zelo visoka ampak tudi to, kako kvalitetna je originalna pločevina. Pri nečistih pločevinah se kaj hitro lahko zgodi, da kislina paste za cinjenje iz pločevine potegne (dodatno spodbudi/aktivira) vse nečistoče in potem je situacija precej slabša, kot če je pločevina na varu le dobro zaščitena, kitana in lakirana. Mnogokrat ravno tam kjer je cinjeno nastanejo mehurji pod barvo, ker kislina (kljub temu, da je površinsko ustrezno nevtralizirana) različno odreagira na nečistoče v pločevini. Tudi to smo že sprobali in videli posledice :( .
Drugače pa ja, cinjenje je ok, če je sestava pločevine ustrezno čista in sploh kadar je kakovost vara pod vprašajem.
Sem se pa ''naučil'', da je kakovost pločevine vedno treba pred cinjenjem stestirati, da ni potem kasnejših presenečenj :o - poleg tega taka presenečenja niso poceni za živce in denarnico :wink: .

Re: Opel MANTA B 400

OdgovorObjavljeno: Ne Sep 08, 2013 8:54 pm
Napisal/-a VWg6016V
fritz napisal/-a:zdaj se antirombo gor, pa bo gvisen tale opel za ene dve leti :)

je ze/se/bo pofarban ?

sm vidu relija.....
je zacveteu en malo [smilie=blushing.gif]

Re: Opel MANTA B 400

OdgovorObjavljeno: Ne Sep 08, 2013 9:18 pm
Napisal/-a fritz
ma se zmeraj ni opel :)

Re: Opel MANTA B 400

OdgovorObjavljeno: Ne Sep 08, 2013 9:29 pm
Napisal/-a gti tdi
fritz napisal/-a:ma se zmeraj ni opel :)

:lol:

Re: Opel MANTA B 400

OdgovorObjavljeno: Ne Sep 08, 2013 10:01 pm
Napisal/-a VWg6016V
fritz napisal/-a:ma se zmeraj ni opel :)

je kar je :wink:

Re: Opel MANTA B 400

OdgovorObjavljeno: Ne Sep 08, 2013 10:18 pm
Napisal/-a fritz
itak. vsak je s svojim zadovoljen in svojega namaka :)