Pozdravljeni.
Rad bi vam predstavil še mojo zgodbo kako sem prišel do avtoja.
Dolgo dolgo sem vztrajal pri tem, da si želim kupiti golfa 4, 1.9 TDI. Zdel se mi je »traktor« in to sem hotel. Trdno sem bil prepričan da rabim dizla, sej iz ekonomskega vidika bi blo tako bolje…Vmes, ko se je na netu pojavil kak čedn G3 oz. če je bil zelo čedn G2, sem se navdušil tudi nad temi modeli. Samo da je golf. No, nekega večera pa najdem na netu toledona. Sploh nevem zakaj sem kliknil na oglas, bil je namreč bencinar. Ampak gledam js tisti oglas, ni mi šel iz glave. Opreme je imel ogromno, in proti G4 1.9 TDI je bil neverjetno poceni. Avto je bil lep-črn, s strešnim oknom in čednimi felgami-meni najboljše(najlepše) lastnosti avtomobila. Notri (ohranjeno)usnje, elektro sedeži s gretjem in spomini, avtomatska klima, les. Ampak bencinar. In ni bil golf.
Naslednji dan kličem, s očetom grema pogledat in ga pripeljema domov(februarja).
Sej nevem kaj me je takrat primlo, ampak danes mi ni žal. Čeprav golfa še zmeraj rad pogledam. Ampak TDI mi pa sedaj v ušesih reeeees ropota.
Kupil sem ga z skoraj 197.000 prevoženimi, avto je letnik 2000. Gre za 1.8 mašino 20V 125KM Sport. Kar hitro sem mu privoščil preventivni pregled, če je vse ok z avtom. Zaskrbljen sem bil predvsem zaradi porabe(12.5-13l), in pa avto se mi je pozimi znotraj zelo rosil. Mehanik mi je takrat menjal filter za kabino, poraba pa naj bi bila taka kot pač je. Sem mislil, zdj je kar je, poceni ne bo, ampak lep pa je. In res mi je bil vsak dan lepši. Sploh 15.marca ko je dobil gor 17ke, in se znebil original 15k(2 kompleta ALU sem dobil zraven). Tudi muzko je meu solidno poštimano, ojačevalec in woofer v prtljažniku, original radio in menjalnik za 6 CDjev v kabini. Za takega mulca idealno. Pa temne šipe woooha.
S pomladjo(aprila) je prišel čas da sem ga moral registrirati in zavarovati za celo leto, se pravi najprej sem moral skos tehničnega. Seveda nism dvomu da bi blo kej narobe. Ampak je blo. Izpušni plini so bili previsoki(9). Seveda šok, nato pa mehanik. Najprej so ugotovili da je pokvarjena lamda sonda. To je bil tudi vzrok za visoko porabo. Zamenjajo, pa ni bilo nič bolje. Nato pa ugotovimo da je prejšni lastnik odstranil katalizator. Original 1100€. Nabijemo gor nek univerzalni za 100€. Štima(0.01). Pa smo ga registrirali.
21. junija, 13. dan moje polnoletnosti sem opravil še izpit in mimogrede popravil matematiko. Se lahko poletje sploh lepše začne kot z izpitom in spričevalom v žepu, in ključi v roki?
Sedaj je Toledo že leto dni pri hiši, tudi izpit še imam, letošnje ocene bomo pa proti koncu leta poštimali hehe.
Z njim sem maximalno zadovoljen. Do marca jih bova obrnila 210.000. Užitek z njim je predvsem na relacijah, je le limuzina. V ovinkih pa z letnimi vseeno »prime« kot je treba. Poraba se je nekoliko normalizirala, 9.2 po potovalnem, 10 dejansko. Se pa ocenjujem za nekoliko bolj dinamičnega voznika, in pa 80% vožnje je mestne. Velik servis je opravil že prejšni lastnik, mene pa sedaj čaka majhen. V tem času sem moral 2x dotočiti servo olje, in pa v kabini mi, sicer manj, ampak še vseeno nekoliko rosi. Nekih načrtov zanj nimam, zraven sem dobil sicer še -40 fedre, ampak ga ne bom spušal, je le daily, pa tudi sicer mi je dokaj nizek. Saj veste, hotel sem traktor. Mogoče, če najdem kake čedne in poceni na rob in me bo zagrablo, potem bo še te dobil. In pa eno poliranje spomladi.
ena poletna, na sveže pokošeni zelenici
pripravljen za na morje.
v belo-črni kombinaciji
pokrit s slano...
prva slikca sploh.
iz druge strani
še ena zimska
tale je pa z morja..