Projekt Porsche 924 - Ferdo
Objavljeno: Po Dec 12, 2011 6:33 am
Torej, kot sem že v predstavitvi napisala, sem si avgusta letos namesto počitnic pod palmami privoščila poršejčka.
Podatki o avtu:
letnik: 1983
motor: 2.0 I4
moč: 92 kW HP: 125
teža: 1080 kg
Motor je nameščen spredaj, menjalnik pa zadaj, kjer je tudi pogon. Zaradi tega ima avto skoraj idealno razporeditev teže - 52/48.
Tisti, ki vas zanima zgodba tega avta, predlagam opis na http://en.wikipedia.org/wiki/Porsche_924#924, da ne bom odkrivala tople vode.
Moji plani s tem avtom so sledeči:
Najprej avto popolnoma razdret, speskat, poklepat in pošvasat vsako rjavo pikico, zadevo pokitat in polakirat.
Motor, menjalnik, kardan, diferencial gredo na popolno obnovo, pri čemer motor dobi novo odmično, morebiti pa tudi bate, če se odločimo, da se bo brusilo blok. To je odmična: http://www.dbilas-shop.com/Products/Per ... lf01rvrhj1 .
Pravijo, da bo to prineslo kar nekaj konjičkov Ker bo mašina močnejša, bo dobil temu primerne zavore - s tem se bomo ukvarjali, ko se bo avto sestavljalo.
Sledi predelava na plin, ker se nam kaj kmalu obetajo davki na izpuste, pa tudi benz se pridno draži. Ker bo Ferdo moj daily, sem se odločla, da se bo to naredilo kar sproti.
Ko bo prelakiran, bom rabila enga majstra (se priporočam), ki mi bo pomagal z elektriko. Rada bi namreč komplet žice in box z varovalkami zamenjala, pri čemer bi naredila dva boxa - enega pod havbo, kjer bi bile varovalke in releji za vso štromarijo v nosu avta, tako da bi bile lahko dostopne, predvsem pa novodobne - tiste stare ''kapsule'' so namreč en velik BS. Preostanek varovalk bi rada imela v zadnjem blatniku, deloma zaradi lažje dostopnosti, deloma pa tudi, ker nočem pod armaturko imeti absolutno ničesar. Se pravi, na podlagi originalne sheme bi bilo potrebno izrisati novo, narediti seznam stvari, ki jih je treba kupit, idelat box-e za varovalke in seveda tudi napeljat zadevo. Tukaj bo moral sodelovati tudi moj strokovnjak za akustiko, da se bo že v osnovi splanirala muzika. Kar se tiče napeljave v glavnem želim, da je vse clean - torej razen grelne žičke na zadnji šipi nočem videti niti končka štromarije v avtu
Notranjost bo v črnem usnju, razen armaturke, ki bo flockana - predvsem zato, ker se v tem avtu nizko sedi, in v lepem vremenu dostikrat vidiš svojo armaturko v šajbi namesto ceste. Sedeži bodo originalni, mogoče malo dodatno oblazinjeni ob straneh, da bodo bolj školjkasti. zunanji rob in naslanjač - usnje, notranji del alcantara, na centru notranjega dela pa izvezen Porsche logo. Nimaš kaj, nek se vidi razkoš Zadnji sedeži bodo narejeni po podobnem kopitu. Usnjene bodo tudi tapete, stebrički in streha. Panelce na vratih bodo brez tega predalčka, samo z kljuko. V usnje bi rada imela z lepim, rdečim šivom izvezeno PORSCHE 924, v isti pisavi kot je sedaj, z dodatkom 924. Sredinska konzola bo popolnoma spremenjena - krasila jo bo 7'' touchscreen navigacija, radio, bluetooth in CD player sistem, z obveznim iPod in aux izhodom. Kar se tiče akustike, še nisem ravno odločena za proizvajalca, ampak nekoč bo noter za cca 2k€ opreme, kar bi za nekega normalnega šoferja moralo zadostovati. Meni je važno samo, da ko poslušam Tattoo od BFM na max. jakosti, ki jo prenesem, zvočniki ne hreščijo . Če finančno ne bo šlo skozi, pride akustika naknadno.
Ostali drobnarije - sprednja havba bo na pritisk navzdol, ne več na tisto ročico, in se bo odpirala avtomatsko na teleskopčkih. Tudi zadnja havba bo avtomatska - clean look ključavica brez ključa, samo na daljinca. Tudi na voznikova in sovoznikova vrata pride centralno zaklepanje.
Trenutno stanje:
Avto se trenutno razdira in pripravlja za peskanje. V tem tednu se bo odpeljalo mašino, menjalnik in kardan k mehaniku, da bova pogledala, kaj se skriva noter. Večino dela sem nardila sama, tisto, kar so mi pa drugi pomagali, pa je reševalo tako sam projekt kot mojo motivacijo, ker včasih več enostavno ne veš, kaj bi še lahko probal, da bo nekaj šlo. Upam, da bo pleh do konca zime porihtan v nulo.
pa še nekaj slik:
Spredaj
Zadaj
Vrata prej
Vrata potem
Odkrivanje debeline kita pri odstranjevanju bodykit širitev zadnjih bokov
Delo strokovnjakov - vidi se razrezan originalni bok, zvit navzgor, da služi kot opora poliesterskemu
Še iz strani
Tudi purpen se najde v bokih
Brez širitve - spodaj pa kolo z 5 cm distančniki - popolnoma varno
Drugi bok je šel cel dol, ko smo enkrat vedeli, kako poteka
Pesek v pragu, prav tako poliesterski bodykit - ampak samo lev, desni je plehnat!
Podatki o avtu:
letnik: 1983
motor: 2.0 I4
moč: 92 kW HP: 125
teža: 1080 kg
Motor je nameščen spredaj, menjalnik pa zadaj, kjer je tudi pogon. Zaradi tega ima avto skoraj idealno razporeditev teže - 52/48.
Tisti, ki vas zanima zgodba tega avta, predlagam opis na http://en.wikipedia.org/wiki/Porsche_924#924, da ne bom odkrivala tople vode.
Moji plani s tem avtom so sledeči:
Najprej avto popolnoma razdret, speskat, poklepat in pošvasat vsako rjavo pikico, zadevo pokitat in polakirat.
Motor, menjalnik, kardan, diferencial gredo na popolno obnovo, pri čemer motor dobi novo odmično, morebiti pa tudi bate, če se odločimo, da se bo brusilo blok. To je odmična: http://www.dbilas-shop.com/Products/Per ... lf01rvrhj1 .
Pravijo, da bo to prineslo kar nekaj konjičkov Ker bo mašina močnejša, bo dobil temu primerne zavore - s tem se bomo ukvarjali, ko se bo avto sestavljalo.
Sledi predelava na plin, ker se nam kaj kmalu obetajo davki na izpuste, pa tudi benz se pridno draži. Ker bo Ferdo moj daily, sem se odločla, da se bo to naredilo kar sproti.
Ko bo prelakiran, bom rabila enga majstra (se priporočam), ki mi bo pomagal z elektriko. Rada bi namreč komplet žice in box z varovalkami zamenjala, pri čemer bi naredila dva boxa - enega pod havbo, kjer bi bile varovalke in releji za vso štromarijo v nosu avta, tako da bi bile lahko dostopne, predvsem pa novodobne - tiste stare ''kapsule'' so namreč en velik BS. Preostanek varovalk bi rada imela v zadnjem blatniku, deloma zaradi lažje dostopnosti, deloma pa tudi, ker nočem pod armaturko imeti absolutno ničesar. Se pravi, na podlagi originalne sheme bi bilo potrebno izrisati novo, narediti seznam stvari, ki jih je treba kupit, idelat box-e za varovalke in seveda tudi napeljat zadevo. Tukaj bo moral sodelovati tudi moj strokovnjak za akustiko, da se bo že v osnovi splanirala muzika. Kar se tiče napeljave v glavnem želim, da je vse clean - torej razen grelne žičke na zadnji šipi nočem videti niti končka štromarije v avtu
Notranjost bo v črnem usnju, razen armaturke, ki bo flockana - predvsem zato, ker se v tem avtu nizko sedi, in v lepem vremenu dostikrat vidiš svojo armaturko v šajbi namesto ceste. Sedeži bodo originalni, mogoče malo dodatno oblazinjeni ob straneh, da bodo bolj školjkasti. zunanji rob in naslanjač - usnje, notranji del alcantara, na centru notranjega dela pa izvezen Porsche logo. Nimaš kaj, nek se vidi razkoš Zadnji sedeži bodo narejeni po podobnem kopitu. Usnjene bodo tudi tapete, stebrički in streha. Panelce na vratih bodo brez tega predalčka, samo z kljuko. V usnje bi rada imela z lepim, rdečim šivom izvezeno PORSCHE 924, v isti pisavi kot je sedaj, z dodatkom 924. Sredinska konzola bo popolnoma spremenjena - krasila jo bo 7'' touchscreen navigacija, radio, bluetooth in CD player sistem, z obveznim iPod in aux izhodom. Kar se tiče akustike, še nisem ravno odločena za proizvajalca, ampak nekoč bo noter za cca 2k€ opreme, kar bi za nekega normalnega šoferja moralo zadostovati. Meni je važno samo, da ko poslušam Tattoo od BFM na max. jakosti, ki jo prenesem, zvočniki ne hreščijo . Če finančno ne bo šlo skozi, pride akustika naknadno.
Ostali drobnarije - sprednja havba bo na pritisk navzdol, ne več na tisto ročico, in se bo odpirala avtomatsko na teleskopčkih. Tudi zadnja havba bo avtomatska - clean look ključavica brez ključa, samo na daljinca. Tudi na voznikova in sovoznikova vrata pride centralno zaklepanje.
Trenutno stanje:
Avto se trenutno razdira in pripravlja za peskanje. V tem tednu se bo odpeljalo mašino, menjalnik in kardan k mehaniku, da bova pogledala, kaj se skriva noter. Večino dela sem nardila sama, tisto, kar so mi pa drugi pomagali, pa je reševalo tako sam projekt kot mojo motivacijo, ker včasih več enostavno ne veš, kaj bi še lahko probal, da bo nekaj šlo. Upam, da bo pleh do konca zime porihtan v nulo.
pa še nekaj slik:
Spredaj
Zadaj
Vrata prej
Vrata potem
Odkrivanje debeline kita pri odstranjevanju bodykit širitev zadnjih bokov
Delo strokovnjakov - vidi se razrezan originalni bok, zvit navzgor, da služi kot opora poliesterskemu
Še iz strani
Tudi purpen se najde v bokih
Brez širitve - spodaj pa kolo z 5 cm distančniki - popolnoma varno
Drugi bok je šel cel dol, ko smo enkrat vedeli, kako poteka
Pesek v pragu, prav tako poliesterski bodykit - ampak samo lev, desni je plehnat!