Zdravo mene pa zanima če je mogoče mel kdo enake probleme in sicer na golf 1, mi po kakih 10 min k se vozim začne avto cukat... najprej začne zmanjkovat gasa potem pa avto tudi ogasne..po kakih 5-10 min avto začne lavfat....Mogoče je kaj na fergazerju? namreč ko začne to delat sem filter dol vzel in glej ga zlomka k gas mi sploh bencin ne priteče v fergazer....Sam pač k prajim po 5-10 min pa spet prteče normalno?? Če mogoče kdo ve kaj bi lahko bilo prosim za kak odgovor....
Lp
Drgače sem zamenjal bencin pumpo in je isto...Danes še pogledal neko gumo ki je pod fergazerju in je mal napokana...govori se o te gumi za lažjo predstavo
preveri ''ventil prostega teka'', tista zadeva ki je privijačena v fergazer iz leve strani in je nanjo priklopljen kabel. poizkusi potegnt + direkt iz akumulatorja na tist ventil.
ventil zapira in odpira normalno..probal drgač še z drugimi pa še vedno isto sranje...
-spucal dizo ki se odšravfa od zunaj..dela isto -drgače spucal dizo oz plovček v fergazerjo ..dela isto -zamenjal svečke...pač ni blo veze sam vsen da sem videl če zaliva...
-zdaj bom pa že počasi zgubljam potrpljenje.... k se mi res neda več ttega frgazra šravfat...jutrbom verjetn še enkrat celega dol dobim pa spucal da vidmo kaj je od znotraj...
ce njemu ne trokira, sam zmanjka benza, ce odpres pokrov na fergazerju potem ko mu avto ugasne, pa das gas, bi mogla spricdiza spricnt noter, v tem primeru pa ne, pol ko parkrat navijes gas, zacne pocasi pluvat, pol spricne kot bi mogl, pol pa tut avto lavfa.
kaj je lahk razn benzpumpe? kk je ta fergazer narejen?
jaaaaaooo ne bari zdaj sm zamejo fergazer ....zdaj je šele tema.... avto mi sploh noče lavfat v prostem teku...že ko mal spostim gas mi ugasne....matro 2 urci da ga bi naštimo....rajtam prejebo ni da ni
cinšpulo zamejo ja pa fergazer drug nastajo...pa vsen jebe.... ja pa še to....5 min mi pol sploh ne užge...tko da morm mal počakat pol pa zalavfa?? je komo kaj jasno?
Da nimas pri rezervoarju se en filter za gorivo, zabit do amena. Probaj se z odprtim pokrovckom rezvoarja, lahko je zabita cev za dovod zraka v rezervoar.
Servis, diagnostika osebnih in tovornih vozil--->PM
meni je na 1.3 nagajala dihtunga med frgazerjem in glavo oz. sesalnim kolektorjem...
vžgi avto in s start-sprejem špricni malo okoli frgazerja in spojev. če bo nekje dvignil obrate, tam imaš "razpoko" in vleče falš luft. obrate je pa dvignil zato, ker je potegnil vase start-sprej skozi to razpoko in je dobil bogatejšo mešanico. ko ti med vožnjo skoznjo vleče le dodatni luft, tista mešanica ne odgovarja in zna fajn nagajat pole.
“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience.” - Mark Twain
jocker napisal/-a:cinšpulo zamejo ja pa fergazer drug nastajo...pa vsen jebe.... ja pa še to....5 min mi pol sploh ne užge...tko da morm mal počakat pol pa zalavfa?? je komo kaj jasno?
Ej men je isto začel, kar nenkrat Samo nisem še preverjal, stoji v garži in čaka, da bo malo časa.
zamenjaj benz pumpo na motorju verjetn je membrana zanic,
lp
old volkswagens never die,they just get lower ---------------------------------------------------------- luža pod starim avtomobilom je švic od konjev -----------------------------------------------------------
ce ga nimas na latungi spredaj ko pride na frgazar, pol je lahko edino se zadaj na desni strani ko pride iz rezervoarja vn. lahko pa tut da si mel zamaseno kaksno iberlavf cevko, ali pa oddusek za zrak.
Servis, diagnostika osebnih in tovornih vozil--->PM
jo včera tut mal tank počekero pa tok drožja da me kr mine....mam spreda filter drgač ja..sam sm mislo da je tut zadi še kak...drgač pa kaka ideja kako ga bi spuco ne da bi ga dol dobo..ker je lepo izolacija spoda in še nč kaj ni rjavo...