6N 16V oddusek

Motor, menjalnik, diferenciali, pogonske osi, turbine, sesalni in izpušni sistem, ...

6N 16V oddusek

OdgovorNapisal/-a BureK dne Pe Feb 10, 2006 10:47 pm

imam eno vprasanje. sestrin polo ima menda 120kkm nekje in ne pije nic olja. jst se veckrat izzivljam z njim in ga nabijam do limitatorja tudi v vsaki prestavi in to recimo celo noc furanja po mestu in masina dela ko ura ze drugo leto. no ja zdaj so se pojavli problemi z dusilno loputo in sumim prav na ta problem z odduskom, namrec skozi njega pride ful olja v AirBox in zapaca vse mozno.

kaj bi lahko naredil ? a dodam kak "kondenzator" na oddusem, pred AB-om ?

recimo tle sem videl to
Slika

ampak je prevelika zadeva....

p.s.: a je sploh to kondenzator, ki je povezan na oddusek tega motorja ?
Uporabniški avatar
BureK
Z jogurtom
 
Prispevkov: 10874
Pridružen: Sr Jan 25, 2006 12:34 pm
Kraj: predor Markovec
Avto: Rallye Golf

OdgovorNapisal/-a BureK dne So Feb 11, 2006 7:05 pm

la la la la ?!?
Uporabniški avatar
BureK
Z jogurtom
 
Prispevkov: 10874
Pridružen: Sr Jan 25, 2006 12:34 pm
Kraj: predor Markovec
Avto: Rallye Golf

OdgovorNapisal/-a $küll dne So Feb 11, 2006 7:20 pm

To je rezervarček s filtrčkom, ki ustavi olje v hlapih in ga zbira v posodici. spodaj maš nekje pipico da ko se ga nabere malo več ga ven spustiš.
Uporabniški avatar
$küll
Tabornik
 
Prispevkov: 8833
Pridružen: Sr Jan 25, 2006 3:02 pm
Kraj: Kolombanburg
Avto: Audi 80 competition + ///// Audi 80 CD 5E

OdgovorNapisal/-a BureK dne So Feb 11, 2006 8:48 pm

....ja..kondenzator bi mu lahko bilo ime ker kondenzira hlape in jih pretvori v tekocino..torej drugo agregatno stanje.

zdaj me zanima kje bi lahko to dobil ali sam naredil...kako to sploh zgleda ?
Uporabniški avatar
BureK
Z jogurtom
 
Prispevkov: 10874
Pridružen: Sr Jan 25, 2006 12:34 pm
Kraj: predor Markovec
Avto: Rallye Golf

OdgovorNapisal/-a $küll dne So Feb 11, 2006 9:00 pm

sorry no z izrazi sem bolj v engleščini (oil catch tank)

tapravi so zajebani, ker morajo imet 2 komore, pa tisto kovinsko volno al kak se ji reče vmes. vem da so eni vag avti to imeli serijsko noter, sam ne mene prašat katiri. :D
Uporabniški avatar
$küll
Tabornik
 
Prispevkov: 8833
Pridružen: Sr Jan 25, 2006 3:02 pm
Kraj: Kolombanburg
Avto: Audi 80 competition + ///// Audi 80 CD 5E

OdgovorNapisal/-a BureK dne To Feb 14, 2006 11:35 am

problem je v tem, da se mi masti loputa in jo je treba non stop pucat. pa 15k mi res ni problem dat, zanima me samo ali se da to dobit, kje pa ce obstaja bolsa alternativa, kater je ?!
Uporabniški avatar
BureK
Z jogurtom
 
Prispevkov: 10874
Pridružen: Sr Jan 25, 2006 12:34 pm
Kraj: predor Markovec
Avto: Rallye Golf

OdgovorNapisal/-a super98 dne To Feb 14, 2006 1:43 pm

Pa ne komplicirat no, to je itak stndard fora pri teh motorjih. Ali spucaš loputo ob vsakem servisu, ali pa oddušek vn spelješ pa lukno na luftfiltru zablindiraš. Spel ga pa nekam čimbolj nazaj (kup en šlauf v bauhausu), da ti ne bo not smrdel. Pred tem pa odmontiraš komplet loputo in jo fajn spucaš da maš pol mir.
Pa nikol ne nalivat olja čez max ker takoj vn zmače čez loputo in vse zamasti...
TJUNING PA TO...
Uporabniški avatar
super98
Mirko
 
Prispevkov: 3563
Pridružen: Sr Jan 25, 2006 4:30 pm
Kraj: Ljubljana
Avto: Golf II G60, MB W123 coupe


Vrni se na Pogonski sklop

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 9 gostov

cron