Razlika v med nosilci oljnega filtra stari - novejši blok

Motor, menjalnik, diferenciali, pogonske osi, turbine, sesalni in izpušni sistem, ...

Razlika v med nosilci oljnega filtra stari - novejši blok

OdgovorNapisal/-a eugene dne Po Jan 27, 2014 10:02 am

Zanima me čemu služi zgornja luknja v bloku in nosilcu (flanži) filtra olja med starimi (mk1, mk2) in novejšimi (mk3) 1.6-2.0 bloki. Te lunje na starih blokih ni. Kam vodi ta vod v bloku in kam v nosilcu filtra? Mogoče samo do kakega dodatnega senzorja tlaka ( nizek tlak), ki ga tej nosilci imajo ali je kaka fora z nadtlakom?

Slika

Slika

Mi zna kdoto razjasnit ker googlanje do sedaj ni obrodilo neki uporabnega?

Hvala za pomoč.
"Try not. Do. Or do not. There is no try." - Master Yoda
Uporabniški avatar
eugene
Valček s.p.
 
Prispevkov: 3819
Pridružen: To Avg 08, 2006 2:21 pm
Kraj: Vukojebina
Avto: Mk1 gti, hrošč '67, volvo 145 in 245 superpolar

Re: Razlika v med nosilci oljnega filtra stari - novejši blo

OdgovorNapisal/-a hex dne Po Jan 27, 2014 5:00 pm

pri novih je not en ventil. kam vodi in cemu sluzi ne vem, se nisem poglabljal. mogoce da drzi olje v vodu, ki gre na odmicne? vzami inbus z 12 robi in odsraufaj ventil ven, pa s pistolo pihni skos :)
Chicks that dig dubs rule. Chicks that drive them is marriage material.
Uporabniški avatar
hex
Ima majhen penis
 
Prispevkov: 2660
Pridružen: Po Feb 27, 2006 1:04 am
Kraj: koroška bela
Avto: '89 GTI 16V (ABF), '06 Audi A4 3.0 TDI quattro

Re: Razlika v med nosilci oljnega filtra stari - novejši blo

OdgovorNapisal/-a eugene dne To Jan 28, 2014 1:07 pm

Tako je . Pri novejših blokh je zgornja luknja pelje do glave in dročnikov.V nosilcu filtra je na tem mestu nepovratni ventil, ki preprečuje da se dročniki prehitro spumpajo.

Zdaj mi ostaja vprašanje kako je bilo to rešeno pri starejših blokih , ki nimajo zgornje luknje in nepovratnega ventila v nosilcu. Predvidevam da tam ni bilo nobenega nepovratnega ventila, ker bi moral bit ali v bloku ali v glavi. Mi lahko kdo to zagotovo potrdi?
"Try not. Do. Or do not. There is no try." - Master Yoda
Uporabniški avatar
eugene
Valček s.p.
 
Prispevkov: 3819
Pridružen: To Avg 08, 2006 2:21 pm
Kraj: Vukojebina
Avto: Mk1 gti, hrošč '67, volvo 145 in 245 superpolar

Re: Razlika v med nosilci oljnega filtra stari - novejši blo

OdgovorNapisal/-a super98 dne Sr Jan 29, 2014 5:10 pm

Pomoje da ni ničesar in je pač steklo dol v karter?!?
TJUNING PA TO...
Uporabniški avatar
super98
Mirko
 
Prispevkov: 3563
Pridružen: Sr Jan 25, 2006 4:30 pm
Kraj: Ljubljana
Avto: Golf II G60, MB W123 coupe

Re: Razlika v med nosilci oljnega filtra stari - novejši blo

OdgovorNapisal/-a eugene dne Sr Jan 29, 2014 5:30 pm

Edino nepovratni ventil v oljnem filtru. baje.
"Try not. Do. Or do not. There is no try." - Master Yoda
Uporabniški avatar
eugene
Valček s.p.
 
Prispevkov: 3819
Pridružen: To Avg 08, 2006 2:21 pm
Kraj: Vukojebina
Avto: Mk1 gti, hrošč '67, volvo 145 in 245 superpolar

Re: Razlika v med nosilci oljnega filtra stari - novejši blo

OdgovorNapisal/-a hex dne Sr Jan 29, 2014 7:01 pm

ventil v filtru tudi ni pri vseh. drugace ni blo ventila drugje pri starejsih blokih. sej ce je avto stal dalj casa so na zacetku mal drocniki potolkli.
Chicks that dig dubs rule. Chicks that drive them is marriage material.
Uporabniški avatar
hex
Ima majhen penis
 
Prispevkov: 2660
Pridružen: Po Feb 27, 2006 1:04 am
Kraj: koroška bela
Avto: '89 GTI 16V (ABF), '06 Audi A4 3.0 TDI quattro


Vrni se na Pogonski sklop

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 11 gostov