DIY injection

Motor, menjalnik, diferenciali, pogonske osi, turbine, sesalni in izpušni sistem, ...

DIY injection

OdgovorNapisal/-a eugene dne Ne Apr 29, 2007 2:54 pm

DIY throttle bodies, dušilne lopote, IDF mere. Narejene loput iz 750 suzukija. Premer opute je 42 mm. Vrh glave! Dal sem 100 eurof. Prirobnice so narjene na CNCju. Zrisal in naredu sam, pri bivšem šefu ki ima mali CNC rezkar, tako da je to blo to zastonj. Če bi dal delat bi blo verjetno drago. Luknje za injektorje je blo in še treba nekoliko predelat, ker so inj. za motor precej drugačnih mer. Razmaknit jih je blo treba za centim da pašejo na kolektorje za WEBER IDF karb.Originalni so prišravfani skupaj, tako da jih ni problem ločit. Rail je prežagan alfin. Prvo sem jih mislu navarit na prirobnice, a se bojim da bi kaj povilo, tako da jih bom prilepu in spel zgornjo in spodnjo prirobnico z kosom nav, palce M4. Ne najbol elegantno a who give a f.. Injektorji so pod večjim kotom kot bi sicer želel a mislim, da bo že podtlak povleku oblak v pravo smer. Če ima kdo kakšne injektorje tam okrog 250 ccm/min sem interesent.

Slika
Slika

Slika

Aja. Ni še končano. Pridejo še nosilci raila in še nosilci TPS senzorja ...
"Try not. Do. Or do not. There is no try." - Master Yoda
Uporabniški avatar
eugene
Valček s.p.
 
Prispevkov: 3819
Pridružen: To Avg 08, 2006 2:21 pm
Kraj: Vukojebina
Avto: Mk1 gti, hrošč '67, volvo 145 in 245 superpolar

OdgovorNapisal/-a kr3mn1 Van den BOSCH dne Ne Apr 29, 2007 3:04 pm

ke si dobu lopute? pa za kolk? če maš še, sm interesent.
rad tepem majhne otroke in Ĺženske z velikimi dojkami


Slika
Uporabniški avatar
kr3mn1 Van den BOSCH
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 2640
Pridružen: To Jan 24, 2006 11:07 pm
Kraj: Kranjcan - vsepovsod sam na babi ne

OdgovorNapisal/-a eugene dne Ne Apr 29, 2007 3:14 pm

Se peljes od trzina proti domžalah. Malo naprej od depale vasi je na desni trgovina ELISA. Motorji in to. Tam vprašaš v delavnici. Drugi dan sem jih imel. 100 evrov. Poceni če primerjaš kolko so aftermarket TB. Dvojni pod 300 eurov / kom jih nisem najdu.
"Try not. Do. Or do not. There is no try." - Master Yoda
Uporabniški avatar
eugene
Valček s.p.
 
Prispevkov: 3819
Pridružen: To Avg 08, 2006 2:21 pm
Kraj: Vukojebina
Avto: Mk1 gti, hrošč '67, volvo 145 in 245 superpolar

OdgovorNapisal/-a kr3mn1 Van den BOSCH dne Ne Apr 29, 2007 3:38 pm

čaka. za 2 loputi si dal 100 evrov? al za vse 4?

kaj sm še hotu...aja. jest mam tabelo vseh bosch injektorjev z specifikacijo in v katerih vozilih so največkrat vgrajeni bli. če rabiš, pomoje ti bo olajšalo iskanje.
rad tepem majhne otroke in Ĺženske z velikimi dojkami


Slika
Uporabniški avatar
kr3mn1 Van den BOSCH
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 2640
Pridružen: To Jan 24, 2006 11:07 pm
Kraj: Kranjcan - vsepovsod sam na babi ne

OdgovorNapisal/-a eugene dne Ne Apr 29, 2007 3:39 pm

vse 4. dobro ne?

Mam tudi jaz polno nekih tabel injektorjev. Primerni bi bli kakšni od kakšnega turbo motorja. Oz nekaj kar je imelo tam 150 konjev in 4 cilindre. oz. 220 km 6 cil ...

Ma nisem se še prav lotu iskanja. Bo treba na odpade v Italijo.

Vseeno. Bi se dalo da mi pošlješ tabelo na mail. Hvala.
"Try not. Do. Or do not. There is no try." - Master Yoda
Uporabniški avatar
eugene
Valček s.p.
 
Prispevkov: 3819
Pridružen: To Avg 08, 2006 2:21 pm
Kraj: Vukojebina
Avto: Mk1 gti, hrošč '67, volvo 145 in 245 superpolar

OdgovorNapisal/-a eugene dne Če Jul 05, 2007 3:35 am

Danes sem po dolgem času spet programiral in spisal del programa za warm up enrichment. Projekt gre naprej a počasi. Imam druge preukupacije. Zdaj po izpitih bom bolj plunu v roke in spisal večino. Finese se bo dodalo.
"Try not. Do. Or do not. There is no try." - Master Yoda
Uporabniški avatar
eugene
Valček s.p.
 
Prispevkov: 3819
Pridružen: To Avg 08, 2006 2:21 pm
Kraj: Vukojebina
Avto: Mk1 gti, hrošč '67, volvo 145 in 245 superpolar

OdgovorNapisal/-a eugene dne Sr Nov 21, 2007 4:23 pm

Rutam PCB. Na roko, ker autorute je za en k. To bo dvoslojna ploščica narejena v kuhnji (cheap bastard that i am) mešanica SMD in trought hole z čim manj viasi. Se mi zdi, da sem malo preveč optimistično določu velikost ploščice.
Ta vozel moram rešit
Slika
"Try not. Do. Or do not. There is no try." - Master Yoda
Uporabniški avatar
eugene
Valček s.p.
 
Prispevkov: 3819
Pridružen: To Avg 08, 2006 2:21 pm
Kraj: Vukojebina
Avto: Mk1 gti, hrošč '67, volvo 145 in 245 superpolar

OdgovorNapisal/-a kr3mn1 Van den BOSCH dne Sr Nov 21, 2007 4:34 pm

hehehe, en lep popoldan žeilm :)
rad tepem majhne otroke in Ĺženske z velikimi dojkami


Slika
Uporabniški avatar
kr3mn1 Van den BOSCH
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 2640
Pridružen: To Jan 24, 2006 11:07 pm
Kraj: Kranjcan - vsepovsod sam na babi ne

OdgovorNapisal/-a eugene dne Sr Nov 21, 2007 4:45 pm

Da, ki en popoldne.
"Try not. Do. Or do not. There is no try." - Master Yoda
Uporabniški avatar
eugene
Valček s.p.
 
Prispevkov: 3819
Pridružen: To Avg 08, 2006 2:21 pm
Kraj: Vukojebina
Avto: Mk1 gti, hrošč '67, volvo 145 in 245 superpolar

Re: DIY injection

OdgovorNapisal/-a eugene dne Sr Feb 20, 2008 8:42 pm

Kolega ki dela enga opla kadett c z 2.0 16V mašino si je tudi nabavu od gsxa lopute. In ker je bil na njegovih kot injektorja bolj ugoden , on pa ma inj. na kolektorju, sva menjala. Tako sem dobu te. Večje lopute, 47mm(prej 43mm) in zelo ugoden kot. Spodaj se zožajo na 40mm ampak jih bom verjetno odpru nekje na fi 45mm. Take ITBje ni tako lahko dobit , ker jih je večina po 2 skupaj in ne tako posamične vkup zašravfane kot te od gsxa. Vglavnem zakon stvar.
Slika
Slika
Slika

Ej fritz: lahko zrihtam ene 38mm komplet z injektorji za 50€. Za na 1.3 ha!? :twisted:
"Try not. Do. Or do not. There is no try." - Master Yoda
Uporabniški avatar
eugene
Valček s.p.
 
Prispevkov: 3819
Pridružen: To Avg 08, 2006 2:21 pm
Kraj: Vukojebina
Avto: Mk1 gti, hrošč '67, volvo 145 in 245 superpolar

Re: DIY injection

OdgovorNapisal/-a fritz dne Če Feb 21, 2008 12:40 am

kdo pravi da se 1.3 ne da zrihtat ? bo letelo ko hudic....
ce je to tapravo, zrihtaj. i wil kol ju.
Uporabniški avatar
fritz
Wheel whore
 
Prispevkov: 13403
Pridružen: Sr Jan 25, 2006 10:52 pm
Kraj: tanajtabujsiklima
Avto: Golf Rallye G60

Re: DIY injection

OdgovorNapisal/-a eugene dne To Feb 26, 2008 5:04 am

Evo ena referenca za razne ITBje:
http://forums.vwvortex.com/zerothread?id=2838896
"Try not. Do. Or do not. There is no try." - Master Yoda
Uporabniški avatar
eugene
Valček s.p.
 
Prispevkov: 3819
Pridružen: To Avg 08, 2006 2:21 pm
Kraj: Vukojebina
Avto: Mk1 gti, hrošč '67, volvo 145 in 245 superpolar

Re: DIY injection

OdgovorNapisal/-a jakich dne Pe Feb 29, 2008 10:59 pm

Dobri stari cajti ki so ko sm jih jaz od alfe peštal gor??? Lepo lepo [smilie=auto.gif]
PRIMORSKA POJE IDRIJA VABI
jakich
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 359
Pridružen: Če Feb 08, 2007 8:10 pm
Kraj: Bač
Avto: tdi dobil turbino

Re: DIY injection

OdgovorNapisal/-a kr3mn1 Van den BOSCH dne To Apr 22, 2008 7:35 pm

eh eugenij sm te klical pa teb telefon ne dela najbolj. maš kak link za izdelavo elektronke za ionsko krmiljenje namesto lambde?
rad tepem majhne otroke in Ĺženske z velikimi dojkami


Slika
Uporabniški avatar
kr3mn1 Van den BOSCH
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 2640
Pridružen: To Jan 24, 2006 11:07 pm
Kraj: Kranjcan - vsepovsod sam na babi ne

Re: DIY injection

OdgovorNapisal/-a eugene dne Sr Apr 23, 2008 2:00 am

Nimam. Nisem se poglabljal to. Če prav razumem je to neka alternativa lambdi. Se pravi nimaš senzorja na bazi Nernstovega principa- klasična labda in wide band lambda ampak neki ki meri ione, predvidevam kisikove v izpuhu. Ali je preko meritve jonskega toka skozi svečko- to je kao ful neki advanced. Obrazloži kaj si točno mislu , ker mi tu manka neki znanja. Mogoče kak link. Z veseljem bi kaj pomagal če lahko. Mobitel mi bo jutri delal. :) Ne bom pa cel teden pri compu.
"Try not. Do. Or do not. There is no try." - Master Yoda
Uporabniški avatar
eugene
Valček s.p.
 
Prispevkov: 3819
Pridružen: To Avg 08, 2006 2:21 pm
Kraj: Vukojebina
Avto: Mk1 gti, hrošč '67, volvo 145 in 245 superpolar

Re: DIY injection

OdgovorNapisal/-a kr3mn1 Van den BOSCH dne Sr Apr 23, 2008 3:03 pm

hebote advanced :) Harley Davidson ma to na svojih twincamih in VRSC-A modelih, elektronika je pa velika kot škatlica za cigarete z krmilnim modulom (predvidevam da EDIS - drugega ameroti itaq ne znajo skup spravit) in direkt na končno stopnjo. Zarad "strožjih" norm (he, kyoto sporazum amerika ni podpisala in sedaj uvaja normo ki je podobna naši E1 - UKat) tako da rabijo ionsko merjenje razbremenitve električne konice in iz tega ven po tabeli jakost gorenja v cilindrih. Zakaj ne lambde? ker je od strica Bosch-a in ne paše na "čoper"
rad tepem majhne otroke in Ĺženske z velikimi dojkami


Slika
Uporabniški avatar
kr3mn1 Van den BOSCH
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 2640
Pridružen: To Jan 24, 2006 11:07 pm
Kraj: Kranjcan - vsepovsod sam na babi ne

Re: DIY injection

OdgovorNapisal/-a eugene dne To Apr 29, 2008 2:26 pm

To je advanced. To imajo le zadnje generacije motorjev. In v bosch engine managment je samo omenjeno. Knjiga pa datira 2004. Prvo je bil samo preko tega implemeniran knock sensing in krmiljenje predvžiga zdaj pa še info o kvaliteti izgorevanja. sicer ne vem če so lahko čisto ipustili lambdo ampak gre proti temu. Novi M3 ima tak sistem- krmilna elektronika je kar v skatlici nad vžigalnimi tuljavami (skup z končno stopnjo) in info nazaj v comp. Kaj HDji imajo preko ion sensinga tudi korekcijo vbrizga ali samo predvžiga? Kaj je v tisti škatlici? Le par diskretnih elementov ala upori , kondiči in kako napajanje - preko svečke mora filat enosmerno nap da potem miri ionski tok-> rezultirajočo napetost. Ta napetostni signal je potem kaj obdelan- kaki filtri in potem filan k nekemu procesurju , ki ve kaj počet z njim.- je to vse v tisti škatlici ali je signal poslan glavnemu kompu. Kaj je stvar crkenla, al vam kaj ne dela- baje da so na haličih problemi z klenkanjem. al zakaj sploh to hočeš met. Tega ni še DIY ,ker je preveč novo. Če pa je stvar crkenla pa naj lastnik kupi novo- če je mel že dnarja za šminkirat z harličem. :twisted:
"Try not. Do. Or do not. There is no try." - Master Yoda
Uporabniški avatar
eugene
Valček s.p.
 
Prispevkov: 3819
Pridružen: To Avg 08, 2006 2:21 pm
Kraj: Vukojebina
Avto: Mk1 gti, hrošč '67, volvo 145 in 245 superpolar

Re: DIY injection

OdgovorNapisal/-a kr3mn1 Van den BOSCH dne To Apr 29, 2008 2:48 pm

mah zame ni advanced ampak je retardet. ker ta ionski signal glede na "kvaliteto" vžiga ni zame nekaj natančnega. Drgač ni nova zadeva e že malo starejša, samo ni bosch, ampak je pitaj boga kaj. vžig je EDIS, z končnimi stopnjami nad svečami, od vsake končne gre še en kabel nazaj v "edis" modul. kaj je not - pojma. Kaka motorola 68XX generacije najbrž, vžig jemlje iz zobnika na ketni, pa če je edis nima hallgeberja. knocksensing x2.
rad tepem majhne otroke in Ĺženske z velikimi dojkami


Slika
Uporabniški avatar
kr3mn1 Van den BOSCH
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 2640
Pridružen: To Jan 24, 2006 11:07 pm
Kraj: Kranjcan - vsepovsod sam na babi ne

Re: DIY injection

OdgovorNapisal/-a eugene dne Če Apr 02, 2009 10:47 pm

Bo? Bo! :D
Slika
Slika
"Try not. Do. Or do not. There is no try." - Master Yoda
Uporabniški avatar
eugene
Valček s.p.
 
Prispevkov: 3819
Pridružen: To Avg 08, 2006 2:21 pm
Kraj: Vukojebina
Avto: Mk1 gti, hrošč '67, volvo 145 in 245 superpolar

Re: DIY injection

OdgovorNapisal/-a Marcel dne Če Apr 02, 2009 11:34 pm

ti si res freak!
tebe bojo enkrat ugrabl pa te mel za izumitelja:D
naj bo pes auto al pa motor Nemc more bit!!!
MULTIVAN T4 VR6
AUDI 100 C3 (1986) (RIP)
VW HROŠČ (1975)
JAWA 350 ČZ
Uporabniški avatar
Marcel
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 1604
Pridružen: Ne Avg 19, 2007 12:19 pm
Kraj: Celje

Re: DIY injection

OdgovorNapisal/-a eugene dne Če Apr 02, 2009 11:40 pm

upam da me ugrabijo nizozemci. :mrgreen:
"Try not. Do. Or do not. There is no try." - Master Yoda
Uporabniški avatar
eugene
Valček s.p.
 
Prispevkov: 3819
Pridružen: To Avg 08, 2006 2:21 pm
Kraj: Vukojebina
Avto: Mk1 gti, hrošč '67, volvo 145 in 245 superpolar

Re: DIY injection

OdgovorNapisal/-a fritz dne Pe Apr 03, 2009 12:33 am

dej nehi no k bos ratu zelen :D
Uporabniški avatar
fritz
Wheel whore
 
Prispevkov: 13403
Pridružen: Sr Jan 25, 2006 10:52 pm
Kraj: tanajtabujsiklima
Avto: Golf Rallye G60

Re: DIY injection

OdgovorNapisal/-a jinx82 dne Ne Apr 05, 2009 6:06 pm

Sej to ni res? Je to iz Star Wars? :mrgreen:
Uporabniški avatar
jinx82
Mati bwožja
 
Prispevkov: 12580
Pridružen: To Jan 24, 2006 11:57 pm

Re: DIY injection

OdgovorNapisal/-a Jurtz dne Ne Apr 05, 2009 10:14 pm

eugene ti si psihič :D
Uporabniški avatar
Jurtz
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 11471
Pridružen: To Jan 24, 2006 10:32 pm
Avto: '08 Golf GTI, '02 Polo Gr. A

Re: DIY injection

OdgovorNapisal/-a eugene dne Po Apr 06, 2009 2:04 am

Jurtz napisal/-a:eugene ti si psihič :D


to bom vzel za dobro :mrgreen:

saj bi vam še kaj na dolgo obrazložu samo trenutno nimam cajta. bom. še kake screen shote od programa za tunat. v bistvu je cel projekt kopija megasquirta samo je vse bolj hekersko narjeno+ neke malenkosti , ki jih ms nima - nekaj kar mi ne rabi. ploščica je zrutana tako da jo lahko zjedkaš doma- tudi zato sem uporabu smd upore in kondiče da ni terba tolko lukenj vrtat. z smd-ji je tako lepo delat - cinit, da mi je žal , da nisem še teh malih signalnih tranzistorjev dal smd. ker sem rutal praktično na roke sem pazu , da je vijasov čim manj- samo 7. avtorut ti jih naserje 100 kom na tako ploščico in ti se jebi. je pa malo tricki za scinit skupaj ker treba elemente cinit z obeh strani ker so ene nogice v bistvu vijasi- ampak za nekoga z zlatimi rokami ni to problem :mrgreen: . sem pa preklinjal ko pes ker v celi ljubljani ni za kupit flixa- baje da se ga ne da naročit ker ne sme na letalo. ke bale. razmišljam , da bi blo lepo če bi bil tuning program tudi v slovenščini. Ha?
"Try not. Do. Or do not. There is no try." - Master Yoda
Uporabniški avatar
eugene
Valček s.p.
 
Prispevkov: 3819
Pridružen: To Avg 08, 2006 2:21 pm
Kraj: Vukojebina
Avto: Mk1 gti, hrošč '67, volvo 145 in 245 superpolar

Naslednja

Vrni se na Pogonski sklop

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 9 gostov

cron