1.9 TDI po obnovi diz - klenkanje

Motor, menjalnik, diferenciali, pogonske osi, turbine, sesalni in izpušni sistem, ...

1.9 TDI po obnovi diz - klenkanje

OdgovorNapisal/-a Partizan dne So Mar 29, 2014 2:40 pm

Zdravo !

Passat, 1.9 TDI, 101 KM, tip motorja AVB, letnik 2001.

Crknil luftmesser, sem menjal z novim, pa se mi je še vedno zdelo, da zadnje čase auto ne gre čisto tako kot bi moral. Peljem k mehaniku, priklopima na računalnik, etoga: četrta diza odstopanje od ostalih za več kot 1.00 vrednosti...

Pobere mehanik dize ven, jih nese k majstru, dve naj bi očistil, vse testiral. Mehanik men to naredi skup, na računalniku zdaj vrednosti vse normalne, avto gre tako kot treba - le da se od takrat naprej (teden dni) sliši klenkanje, ala kak dročnik. Peljem nazaj k mehaniku, mi še enkrat naštela dize.. Še vedno tok tok tok. In zaključek je bil, da je pač en dročnik hin.


Čeprav sem drugače zelo zadovoljen s tem mehanikom, se mi vseeno zdi malo čudno vse skupaj, da je zdaj naenkrat pa še dročnik hin. Zato vas prosim za kakšno mnenje, ideje, da ne bom slučajno plačeval njegovih napak.

Sam nisem neki mehanik, zato me zanima, če je/kaj je možno, da je on kiksnil ? Je lahko vzrok še kje drugje ?

Drugače avto ne kadi ni malo, zaenkrat na novo še nisem opazil, da bi pil olje, gre v redu, vžiga vredu, dize bi kar verjel, da so zdaj v redu naštelane...


Zlo bi bil vesel vaše pomoči, majstori :) Hvala !
Uporabniški avatar
Partizan
Novinec
 
Prispevkov: 22
Pridružen: Ne Feb 10, 2013 2:37 am
Kraj: Oplotnica
Avto: VW Passat Variant 1.9 TDI

Re: 1.9 TDI po obnovi diz - klenkanje

OdgovorNapisal/-a ŽucMac dne Ne Mar 30, 2014 10:44 am

za ropotanje dročnikov je puhno vzrokov.

tiste bolj strokovne bo kak mehanik razložil kako in kaj z njimi, je pa tud kak čisto banalen vzrok.
na mojem vr-u je začil tiktakat en dročnik takrat, ko avto vroč ni vedno vžgal in sem ga predolgo verglal (verjetno).
vžig sem zrihtal, tik-tak je ostal in je k sreči slišen le v mrzlih jutrih.
zadnje dni sem malo brskal po nekih informacijah o ve-erih in sproti prebral še nekaj komentarjev lih o tem.

kar nekaj lastnikov vr-jev se je pohvalilo, da je klockanje nehalo z menjavo olja, iz 5W40 so šli na 10W40 in je mende nehalo. Ste dali sedaj dali enako olje v motor kot pred servisom ? sprememba bi sodeč po prebranem, lahko bila vzrok.

jaz še nekaj 1.000km nimam na sporedu servisa, zato sem se odločil sprobat nekaj drugega, dokler je še (bilo) hladno zunaj. Nabavil sem liqui moly aditiv za dročnike, naj bi očistil zapacane in zlepljene dročnike. sam sem sicer prej skeptik kot zagovornik raznih čirul-čarul, ampak sem bil presenečen na celi črti. naslednje jutro se dročnik ni več slišal, sedaj po nekaj dneh in nekaj 100 prevoženih kilometrih, je tudi poraba po kompu manjša. In doslej je bila poraba po kompu enaka tisti izračunani na roke, da ne bo kakih komentarjev zdaj na to :wink:

Slika

če so dročniki slabi, puščajo ali zaribani, tole verjetno ne bo pomagalo, jih bo treba menjat.
sicer pa avto s klackalico v nosu laufa, le nadležno je ku hudič.

aja, pa pri meni je še vedno problem, za katerega je Suad enkrat podal vzrok, namreč previsok pritisk iz oljne pumpe razširi dročnike in to jih seveda ustavlja ali celo ustavi, vsaj pri meni če mrzel motor preveč poženem. ker pa večinoma vozim v čiča-modusu, to ni bil problem. bo pa zgleda res treba menjat pumpo, imel sem jo že zunaj, pa überlauf ventil na njej ni štekal, tak da... ajd, to ni tema.
“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience.” - Mark Twain
Uporabniški avatar
ŽucMac
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 6697
Pridružen: Sr Feb 11, 2009 12:57 am

Re: 1.9 TDI po obnovi diz - klenkanje

OdgovorNapisal/-a Partizan dne Ne Mar 30, 2014 1:42 pm

Aha, super. Bom probal s tem aditivom, zakaj pa ne.

Olje je isto, Aral Hightronic (ala Tronic 431).

Edin še vedno sm v dilemi, je možno, da je mehanik kaj zafural zdaj, ko je menjaval dize, oz. kje bi lahko bil vzrok, da se je to začelo točno takrat.. ?


Drgač pa najlepša ti dala za odgovor ;)
Uporabniški avatar
Partizan
Novinec
 
Prispevkov: 22
Pridružen: Ne Feb 10, 2013 2:37 am
Kraj: Oplotnica
Avto: VW Passat Variant 1.9 TDI

Re: 1.9 TDI po obnovi diz - klenkanje

OdgovorNapisal/-a apokalipso dne Ne Mar 30, 2014 11:53 pm

Me prav zanima, kaj boste našli . To je neuničljiv motor z neuničljivimi šobami. Kadar je napaka na sistemu vbrizgavanja , je krivo vse kaj druzga kot pa šobe. Pri posegu v ta predel motorja pa je potrebno upoštevati določena pravila in navodila , sicer res nastanejo težave.
Uporabniški avatar
apokalipso
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 1623
Pridružen: Sr Feb 17, 2010 4:00 pm

Re: 1.9 TDI po obnovi diz - klenkanje

OdgovorNapisal/-a Gloga dne Po Mar 31, 2014 6:44 pm

Sicer sem imel mk2, ampak z aralovim oljem so mi tolkli drocniki, zamenjal za motula, delalo brez problema, do obnove glave.
Oh Nein, die Manta's!
Uporabniški avatar
Gloga
Blazen na cvick
 
Prispevkov: 5239
Pridružen: Sr Feb 01, 2006 3:22 am
Kraj: Scheraunitz
Avto: '97 Henri Lloyd Yachting

Re: 1.9 TDI po obnovi diz - klenkanje

OdgovorNapisal/-a Steiner dne Po Mar 31, 2014 7:05 pm

apokalipso napisal/-a:Me prav zanima, kaj boste našli . To je neuničljiv motor z neuničljivimi šobami. Kadar je napaka na sistemu vbrizgavanja , je krivo vse kaj druzga kot pa šobe. Pri posegu v ta predel motorja pa je potrebno upoštevati določena pravila in navodila , sicer res nastanejo težave.

A bi dal roko v ogenj za svojo trditev? Sosedu sem jih pometal ven, ker mu je mešalo nafto v olje, poslal Arčonu na testiranje in so bile vse 4 hin pri 240.000km. Da ne omenjam koliko bi prišla obnova in nastavitev.
Audi A6 Avant 2.5TDi Sold
Golf II wannabe GTi Parted
Golf II GTi RIP
Golf I 1.6D Sold
Golf II synchro Sold
Passat W8 Sold
Golf 3 VR6
Audi S3 Daily
Uporabniški avatar
Steiner
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 193
Pridružen: Sr Okt 31, 2012 7:12 pm
Kraj: Wochein
Avto: Audi S3

Re: 1.9 TDI po obnovi diz - klenkanje

OdgovorNapisal/-a apokalipso dne Po Mar 31, 2014 10:50 pm

Steiner napisal/-a:
apokalipso napisal/-a:Me prav zanima, kaj boste našli . To je neuničljiv motor z neuničljivimi šobami. Kadar je napaka na sistemu vbrizgavanja , je krivo vse kaj druzga kot pa šobe. Pri posegu v ta predel motorja pa je potrebno upoštevati določena pravila in navodila , sicer res nastanejo težave.

A bi dal roko v ogenj za svojo trditev? Sosedu sem jih pometal ven, ker mu je mešalo nafto v olje, poslal Arčonu na testiranje in so bile vse 4 hin pri 240.000km. Da ne omenjam koliko bi prišla obnova in nastavitev.


Seveda !Če so ulivale gorivo , je temu moral biti negdo kriv, da so se istrošile.

Sicer pa že dejstvo , da imajo te šobe 200.000 km garancije nekaj pove. Torej morajo držat vsaj 400.000 km brez da jih pipneš. Seveda da tankaš gorivo , ne vodo . Tudi obnova ni tako draga , da se nebi splačala , če je že prišlo do poškodb zaradi slabega goriva.

Jaz imam nekaj strank , ki imajo PD motorje z dosti preko 400.000 km še v originalnem stanju in delujejo bp , in tudi sam imam krepko preko 300.000 km in nisem druzga kot jih enkrat pri 300.000 km nastavil , kar ne stane...nič :wink:
Uporabniški avatar
apokalipso
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 1623
Pridružen: Sr Feb 17, 2010 4:00 pm

Re: 1.9 TDI po obnovi diz - klenkanje

OdgovorNapisal/-a Steiner dne To Apr 01, 2014 6:56 pm

apokalipso napisal/-a:
Steiner napisal/-a:
apokalipso napisal/-a:Me prav zanima, kaj boste našli . To je neuničljiv motor z neuničljivimi šobami. Kadar je napaka na sistemu vbrizgavanja , je krivo vse kaj druzga kot pa šobe. Pri posegu v ta predel motorja pa je potrebno upoštevati določena pravila in navodila , sicer res nastanejo težave.

A bi dal roko v ogenj za svojo trditev? Sosedu sem jih pometal ven, ker mu je mešalo nafto v olje, poslal Arčonu na testiranje in so bile vse 4 hin pri 240.000km. Da ne omenjam koliko bi prišla obnova in nastavitev.


Seveda !Če so ulivale gorivo , je temu moral biti negdo kriv, da so se istrošile.

Sicer pa že dejstvo , da imajo te šobe 200.000 km garancije nekaj pove. Torej morajo držat vsaj 400.000 km brez da jih pipneš. Seveda da tankaš gorivo , ne vodo . Tudi obnova ni tako draga , da se nebi splačala , če je že prišlo do poškodb zaradi slabega goriva.

Jaz imam nekaj strank , ki imajo PD motorje z dosti preko 400.000 km še v originalnem stanju in delujejo bp , in tudi sam imam krepko preko 300.000 km in nisem druzga kot jih enkrat pri 300.000 km nastavil , kar ne stane...nič :wink:

Ni v tej temi govora o PD šobah, ampak o navadnih mehanskih od "bošpumparskih" 1.9TDI-jev. Obnova šob z nastavitvijo z original Boschevim materijalom bi bila čez 500€ (1 bosch vložek 127€) z Bosio-vimi enostopenjsko nastavljivimi pa slabih 300€ z tem, da ni garancije kako bo avto deloval z temi vložki. + to da Arčon ni poznan kot nek nategun in mu nekako od bosch serviserjev najbolj zaupam.
Audi A6 Avant 2.5TDi Sold
Golf II wannabe GTi Parted
Golf II GTi RIP
Golf I 1.6D Sold
Golf II synchro Sold
Passat W8 Sold
Golf 3 VR6
Audi S3 Daily
Uporabniški avatar
Steiner
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 193
Pridružen: Sr Okt 31, 2012 7:12 pm
Kraj: Wochein
Avto: Audi S3

Re: 1.9 TDI po obnovi diz - klenkanje

OdgovorNapisal/-a apokalipso dne To Apr 01, 2014 9:31 pm

Steiner , preberi še enkrat. Partizan sprašuje za svoj AVB motor , ki pa je PD !! Lp.
Uporabniški avatar
apokalipso
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 1623
Pridružen: Sr Feb 17, 2010 4:00 pm

Re: 1.9 TDI po obnovi diz - klenkanje

OdgovorNapisal/-a Steiner dne To Apr 01, 2014 9:37 pm

apokalipso napisal/-a:Steiner , preberi še enkrat. Partizan sprašuje za svoj AVB motor , ki pa je PD !! Lp.

Opa pomota osebno sem govoril o AGRu, AVB sm pa mislil da je 110konjska verzija na bošpumpo.
Audi A6 Avant 2.5TDi Sold
Golf II wannabe GTi Parted
Golf II GTi RIP
Golf I 1.6D Sold
Golf II synchro Sold
Passat W8 Sold
Golf 3 VR6
Audi S3 Daily
Uporabniški avatar
Steiner
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 193
Pridružen: Sr Okt 31, 2012 7:12 pm
Kraj: Wochein
Avto: Audi S3

Re: 1.9 TDI po obnovi diz - klenkanje

OdgovorNapisal/-a čare dne To Apr 01, 2014 10:29 pm

Obnova "bošpumparskih" šob 500€?? To je mal precej dost,tok je obnova CR šob .
Svi mi volimo pičić,samo Mile Kitić
Uporabniški avatar
čare
Tiger
 
Prispevkov: 3465
Pridružen: Ne Feb 12, 2006 7:32 pm
Kraj: ljubljana
Avto: FIAT Marea JTD

Re: 1.9 TDI po obnovi diz - klenkanje

OdgovorNapisal/-a bfranc dne Sr Apr 02, 2014 8:50 am

PD motorji imajo težave z odmičnimi gredmi.Primer je na tem videu.



dročnik na 4.cilindru in odmična

Uporabniški avatar
bfranc
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 266
Pridružen: Po Avg 06, 2012 2:54 pm
Kraj: Kompolje/Dobrepolje
Avto: Škoda Octavia II 1.9 tdi DSG

Re: 1.9 TDI po obnovi diz - klenkanje

OdgovorNapisal/-a Steiner dne Sr Apr 02, 2014 3:53 pm

čare napisal/-a:Obnova "bošpumparskih" šob 500€?? To je mal precej dost,tok je obnova CR šob .

Mhm, Bosch servis jelen bi jih obnovil za 420€. Nakoncu sem dobil rabljene za 2 pira.
Audi A6 Avant 2.5TDi Sold
Golf II wannabe GTi Parted
Golf II GTi RIP
Golf I 1.6D Sold
Golf II synchro Sold
Passat W8 Sold
Golf 3 VR6
Audi S3 Daily
Uporabniški avatar
Steiner
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 193
Pridružen: Sr Okt 31, 2012 7:12 pm
Kraj: Wochein
Avto: Audi S3

Re: 1.9 TDI po obnovi diz - klenkanje

OdgovorNapisal/-a Partizan dne Pe Avg 29, 2014 7:31 pm

Zdravo !

Hja, evo spet en bolj žalosten razplet.. Sicer pozno, ampak bolje kot nikoli, se morda kdo kaj nauči iz tega ;).

Torej, da nadaljujem. Po tem, ko sem tu odprl temo, pa do junija sem bil še trikrat pri mehaniku, in ga opozoril, da enostavno stvar ne laufa tako, kot treba (klockanje itd.). Sicer se mi ni zdelo, da bi hitro šlo na slabše, in nisem paničaril. Na koncu mi je menjal olje, kao če je vseeno še kaj nafte prišlo v olje pri menjavi diz in da zato dročniki klopočejo.

Kaj dosti bolje ni blo, no potem smo se že menli, da mogoče čujem vztrajnik, ki je že tudi bil kar obrabljen. Avto je junija vedno bolj in bolj tresel, ko si ga pohodil do konca v peti, in na koncu že v četrti in tretji prestavi, zato sem vztrajnik menjal.

Menjal sem ga z rabljenim, po menjavi spet ni bilo bistveno bolje, pa sem še vseeno mislil, da sem se pač nategnil z rabljenim delom.

Par dni kasneje, grem na morje in se odločim, da ko pridem nazaj, menjam in dam nov vztrajnik. No, pa ni bilo treba.

Že malo naprej od Zagreba, je bilo v 20min vsega konc. Avto je začel trest vedno bolj in bolj, ko sem ustavil na pumpi se je sam še mojga slišalo, tak glasno je že postalo to ropotanje naenkrat, hočem zapeljat sam do naslednjega izvoza 1km vstran, da bi prišel do kakšnega mehanika (nisem vedel, kako hudo je z autom), pa je že blo prepozno, prižgala se je lučka za olje. Takoj ustavim, auto sem sam ugasnil, pogledam pod haubo.. Luknja na ventildeklu, povsod polno olja. Mi je že blo vse jasno ;).


No, tule so slike za lažje razumevanje.. Po tem sem menjal motor, vse skupaj z vlekami in vsem je spet koštalo jurja.

Me pa zlo zanima, kaj vi mislite o tem.. Kaj se je tu dogajalo ?? Kje je bil kiks ? Nevem, sicer nisem mehanik, ampak.. Da se v roku 10, 15.000 km zgodi tole kao zarad obrabljenosti kar naenkrat... Ne bi rekel ?

+ Če kdo ve za kakšnega normalnega mehanika, sam da se potrud in nared kar je treba natančno tko kot je treba in brez zajebancij, kar na dan z besedo ;)

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika
Uporabniški avatar
Partizan
Novinec
 
Prispevkov: 22
Pridružen: Ne Feb 10, 2013 2:37 am
Kraj: Oplotnica
Avto: VW Passat Variant 1.9 TDI

Re: 1.9 TDI po obnovi diz - klenkanje

OdgovorNapisal/-a čare dne Pe Avg 29, 2014 7:42 pm

Glede na to da ti je odlomilo kos odmične za dize bi rekel da se je ali pa je bila losana oz. preveč zategnjena pa posnet navoj in mogoče mehanikovo razmišljanje "ah saj jih ostalih 7 (al kolikor jih pač je ) dovolj drži
Svi mi volimo pičić,samo Mile Kitić
Uporabniški avatar
čare
Tiger
 
Prispevkov: 3465
Pridružen: Ne Feb 12, 2006 7:32 pm
Kraj: ljubljana
Avto: FIAT Marea JTD

Re: 1.9 TDI po obnovi diz - klenkanje

OdgovorNapisal/-a Partizan dne Pe Avg 29, 2014 7:47 pm

Tud jst po vsem, kar sem že zvedel, mislim nekako tako.. Ti vijaki bi naj itak bili menjani in zategnjeni na kile, ko jih enkrat vzameš ven ? ..
Uporabniški avatar
Partizan
Novinec
 
Prispevkov: 22
Pridružen: Ne Feb 10, 2013 2:37 am
Kraj: Oplotnica
Avto: VW Passat Variant 1.9 TDI


Vrni se na Pogonski sklop

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 9 gostov

cron