A3 2.0tdi 103kW DSG problem

Motor, menjalnik, diferenciali, pogonske osi, turbine, sesalni in izpušni sistem, ...

A3 2.0tdi 103kW DSG problem

OdgovorNapisal/-a cheff dne So Maj 03, 2014 5:08 pm

S sledečim avtom mam problem in sicer DSG menjalnik, na katerega se pa ne spoznam pretirano zato bom tukaj vprašal.
Ko se pelješ cca 105-110 v D (6. prestava) z nekje četrt gasa (rahlo pospeševanje) avto začne malo drevenet, če mu takrat dodaš gas neha. Pol pa če dam v ročno prestavljanje pa se v četrti od 1300 do 1900rpm s polnim gasom čuti malo bolj drevenenje, če dam v peto še bolj + začne cukat (isto območje obratov in poln gas), ko pa dam v šesto pa začne nenormalno drevenet in cukat. Nad 1900rpm pa popolnoma neha.
Občutek ko začne cukat pa je podoben kot, da bi bla na navadnem avtu sklopka čist zanič in ko hočeš spelat se čuti tisto preskakovanje. Avto ma na števcu 130 000 km.

Naredil sem kalibracijo po postopku na linku in je isto...
http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.ph ... x_(DSG/02E)

Poslikal sem tudi distance sinhronov:
Slika
Slika
Slika
Slika

Je kdo, ki je mel podoben problem ali pa se bolj spozna na to? Verjetno je menjalnik zrel za servis?

Edit: na menjalniku mi ne izpiše nobene napake.
Kupim oldruknbatnfilterklemungo.
Uporabniški avatar
cheff
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 1028
Pridružen: Po Nov 03, 2008 11:04 pm
Kraj: Benedikt
Avto: SLK

Re: A3 2.0tdi 103kW DSG problem

OdgovorNapisal/-a bfranc dne So Maj 03, 2014 5:45 pm

Ti kaj počaka preden prešaltaš v rikverc ali pa v prvo?Lahko imaš premalo olja v menjalniku, sam bi najprej menjal vsaj filter olja.
Uporabniški avatar
bfranc
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 266
Pridružen: Po Avg 06, 2012 2:54 pm
Kraj: Kompolje/Dobrepolje
Avto: Škoda Octavia II 1.9 tdi DSG

Re: A3 2.0tdi 103kW DSG problem

OdgovorNapisal/-a bfranc dne So Maj 03, 2014 6:01 pm

Čeprav imaš ti najbrž tole napako na injektorjih.

http://www.audi-sport.net/vb/a3-s3-spor ... shake.html
Uporabniški avatar
bfranc
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 266
Pridružen: Po Avg 06, 2012 2:54 pm
Kraj: Kompolje/Dobrepolje
Avto: Škoda Octavia II 1.9 tdi DSG

Re: A3 2.0tdi 103kW DSG problem

OdgovorNapisal/-a cheff dne So Maj 03, 2014 6:22 pm

bfranc napisal/-a:Ti kaj počaka preden prešaltaš v rikverc ali pa v prvo?Lahko imaš premalo olja v menjalniku, sam bi najprej menjal vsaj filter olja.


Ne, takoj menja. Olje in filter se bo zamenjalo.

Na linku ko je opisana napaka za injektorje se to dogaja med 3500 in 4200 rpm. Ta je pa čisto miren med temi obrati, sem ga v S gnal do konca in ni problema. Vibrira samo kot sem zgoraj omenil

Je pa uporabnik iz linka spodaj napisal kaj je blo krivo:
Result! Car away yesterday for 3 hours - came back perfect at last! Was, as my mech thought, the near side inner drive shaft coupling. Althought it didn't look knackered, apparently there is a tripod type arrangement and a series of bearings and one had seized up - giving the 'wobble/shake' effect... Super smooth now though! New Coupling was �130 plus a bit of labour - so cheap fix in the end!


To je mislil verjetno notranji zglob? Ali je še kako uležajenje poleg?
Kupim oldruknbatnfilterklemungo.
Uporabniški avatar
cheff
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 1028
Pridružen: Po Nov 03, 2008 11:04 pm
Kraj: Benedikt
Avto: SLK

Re: A3 2.0tdi 103kW DSG problem

OdgovorNapisal/-a bajta dne Ne Maj 04, 2014 2:08 am

js bi o vztrajniku pomislu,

pa ja, saj je dsg, sam vseen jebe komu vztrajnik na njem..
Uporabniški avatar
bajta
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 857
Pridružen: Ne Mar 11, 2007 5:05 pm
Kraj: Ravne na Koroškem.

Re: A3 2.0tdi 103kW DSG problem

OdgovorNapisal/-a bfranc dne Ne Maj 04, 2014 7:37 am

Lansko leto menjal vztrajnik na dsg-ju, ki je bil totalno uničen, pa se ni nič občutlo med vožnjo.Jest tukaj ne verjamem, da je kaj narobe z menjalnikom ali pa z zglobi, ker to dvoje nima kaj cukat med vožnjo.

Kaj maf in map senzor ter egr si preveril z testerjem?
Uporabniški avatar
bfranc
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 266
Pridružen: Po Avg 06, 2012 2:54 pm
Kraj: Kompolje/Dobrepolje
Avto: Škoda Octavia II 1.9 tdi DSG

Re: A3 2.0tdi 103kW DSG problem

OdgovorNapisal/-a cheff dne Ne Maj 04, 2014 9:30 pm

Ne, tisto nisem preveril. Zdaj se bo menjalo olje pol pa bomo vidli.
Kupim oldruknbatnfilterklemungo.
Uporabniški avatar
cheff
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 1028
Pridružen: Po Nov 03, 2008 11:04 pm
Kraj: Benedikt
Avto: SLK

Re: A3 2.0tdi 103kW DSG problem

OdgovorNapisal/-a pocesnkII dne Po Maj 05, 2014 7:33 am

tudi menjava olja ti nebo rešila problema,...

p.s. iščeš na napačnem koncu napako
Servis, diagnostika osebnih in tovornih vozil--->PM
Uporabniški avatar
pocesnkII
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 2761
Pridružen: Ne Dec 16, 2007 8:39 pm
Kraj: Kamnik mi je predmestje
Avto: GTI VI KILLER->M5 touring

Re: A3 2.0tdi 103kW DSG problem

OdgovorNapisal/-a cheff dne To Maj 06, 2014 5:22 pm

Menjava olja nebo škodla, ker avto nima najbolj znane zgodovine in da bo lastnik vedel pri čem je.

Samo, če bi motor povzročal cukanje bi občutil, ta občutek ki pa ga avto da, je pa drugačen + močne vibracije... Tak kot sem v prvem postu napisal.
Kupim oldruknbatnfilterklemungo.
Uporabniški avatar
cheff
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 1028
Pridružen: Po Nov 03, 2008 11:04 pm
Kraj: Benedikt
Avto: SLK

Re: A3 2.0tdi 103kW DSG problem

OdgovorNapisal/-a cheff dne Če Maj 08, 2014 9:27 am

Včeraj sem peljal avto na menjavo olja in avto sploh več ne cuka/vibrira (lastnik je komaj včeraj povedal :D ). Očitno je kalibracija pomagala in se je še mogel samo nastavit, čeprav sem delal tisti postopek ko moreš 5min vozit v 3 ali 5 in 4 ali 6 prestavi, kickdown in bremza na nulo. Pa tudi se mi zdi da šalta kanček lepše kot prej.
Opazil sem pa tudi, da prej sem lahko v peti pri 1400 pohodil poln gas in takrat je začel cukat (ni menjal nižje), zdaj pa ni šans takoj menja nižje. Lahko, da je prej htel menjat in ker ni mogel zaradi verjetno teh nastavitev je začel vibrirat in cukat...
Kupim oldruknbatnfilterklemungo.
Uporabniški avatar
cheff
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 1028
Pridružen: Po Nov 03, 2008 11:04 pm
Kraj: Benedikt
Avto: SLK

Re: A3 2.0tdi 103kW DSG problem

OdgovorNapisal/-a bfranc dne Če Maj 08, 2014 11:16 am

Ne pozabit, da menjalnik pobira informacije od motorja in se na podlagi tega odloči kdaj šalta.Zanimiva informacija, da je pomagala menjava olja, da vem zase...do zdaj imam sam prevoženih 240kkm in kolkor vem, še ni bilo menjano olje v menjalniku in tudi ne vem če je zdaj to smiselno, ker pri teh kilometrih, da dam notri novo olje bo menjalnik 100% odpovedal.Delam pa kalibracijo na ene pol leta in po tistem menjalnik res lepše šalta...vsaj prvi teden.
Uporabniški avatar
bfranc
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 266
Pridružen: Po Avg 06, 2012 2:54 pm
Kraj: Kompolje/Dobrepolje
Avto: Škoda Octavia II 1.9 tdi DSG

Re: A3 2.0tdi 103kW DSG problem

OdgovorNapisal/-a pocesnkII dne Če Maj 08, 2014 1:17 pm

bfranc napisal/-a:Ne pozabit, da menjalnik pobira informacije od motorja in se na podlagi tega odloči kdaj šalta.Zanimiva informacija, da je pomagala menjava olja, da vem zase...do zdaj imam sam prevoženih 240kkm in kolkor vem, še ni bilo menjano olje v menjalniku in tudi ne vem če je zdaj to smiselno, ker pri teh kilometrih, da dam notri novo olje bo menjalnik 100% odpovedal.Delam pa kalibracijo na ene pol leta in po tistem menjalnik res lepše šalta...vsaj prvi teden.


Buče
Servis, diagnostika osebnih in tovornih vozil--->PM
Uporabniški avatar
pocesnkII
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 2761
Pridružen: Ne Dec 16, 2007 8:39 pm
Kraj: Kamnik mi je predmestje
Avto: GTI VI KILLER->M5 touring

Re: A3 2.0tdi 103kW DSG problem

OdgovorNapisal/-a cheff dne Če Maj 08, 2014 2:15 pm

bfranc napisal/-a:Ne pozabit, da menjalnik pobira informacije od motorja in se na podlagi tega odloči kdaj šalta.Zanimiva informacija, da je pomagala menjava olja, da vem zase...do zdaj imam sam prevoženih 240kkm in kolkor vem, še ni bilo menjano olje v menjalniku in tudi ne vem če je zdaj to smiselno, ker pri teh kilometrih, da dam notri novo olje bo menjalnik 100% odpovedal.Delam pa kalibracijo na ene pol leta in po tistem menjalnik res lepše šalta...vsaj prvi teden.


Zadeva se je izboljšala že pred menjavo olja. Na dan ko sem odprl temo se je naredila kalibracija, včeraj sem pa peljal avto od lastnika na menjavo olja in mi je včeraj povedal, da je že prenehal vibrirati/cukati... Olje se je pa včeraj vseeno zamenjalo, interval menjave olja pa mi je avstrijec rekel, da je na 60.000km. Jaz bi ga na tvojem mestu zamenjal čimprej, če praviš da si prevozil z enim oljem tolko km.
Kupim oldruknbatnfilterklemungo.
Uporabniški avatar
cheff
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 1028
Pridružen: Po Nov 03, 2008 11:04 pm
Kraj: Benedikt
Avto: SLK

Re: A3 2.0tdi 103kW DSG problem

OdgovorNapisal/-a bfranc dne Če Maj 08, 2014 3:19 pm

Buče majhne al pa velke, nimam jajc, da menjam pri teh kilometrih.

Nisem pa sam prevozil toliko kilometrov, ker sem drugi lastnik, avto pa je bil kupljen z 135000km, uvoz iz Francije, zgodovino pa ne morem pogledat, ker je bil servisiran na VW/Audi servisu in zato tudi ni možnega vpogleda.Vsaj tako mi je povedal pooblaščenec Škoda servisa, ko sem vprašal, če mi lahko pove kaj o tej menjavi olja.Za samo menjavo olja pa "menda" nimajo nobenih navodil iz tovarne, da se to sploh ne menja na 60kkm, ker je olje doživljensko.
Edino kar sem pogledal doma je bil filter, ki pa je bil še vedno bel in nič umazan.

Sem pa enkrat bral, da se pri velikih kilometrih priporoča menjat olje po delih, torej dvakrat menjava v kratkem času, ker je drugače lahko prevelik šok za menjalnik oz. odtrgajo se lahko obloge v samem mehatroniku in zamašijo oz. zablokirajo elektroventile in je kar nekajkrat bilo omenjeno na forumih, da je po menjavi olja crknil menjalnik - težava je bila samo v teh ventilih.Pa pomojem to niso neke buče.
Uporabniški avatar
bfranc
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 266
Pridružen: Po Avg 06, 2012 2:54 pm
Kraj: Kompolje/Dobrepolje
Avto: Škoda Octavia II 1.9 tdi DSG

Re: A3 2.0tdi 103kW DSG problem

OdgovorNapisal/-a Steiner dne Če Maj 08, 2014 5:20 pm

Sej je bila pri Multitronicih ista fora kot ti opisuješ, zato pa so crknili vsi po spisku. Kmalu se boš lahko poslovil od menjalnika, če neboš zamenjal, predpisana menjava je na 60.000km. V vsaki VW/Audi servisni knjižici je to lepo napisano, Škoda ni nobena izjema.
Audi A6 Avant 2.5TDi Sold
Golf II wannabe GTi Parted
Golf II GTi RIP
Golf I 1.6D Sold
Golf II synchro Sold
Passat W8 Sold
Golf 3 VR6
Audi S3 Daily
Uporabniški avatar
Steiner
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 193
Pridružen: Sr Okt 31, 2012 7:12 pm
Kraj: Wochein
Avto: Audi S3

Re: A3 2.0tdi 103kW DSG problem

OdgovorNapisal/-a pocesnkII dne Pe Maj 09, 2014 9:01 am

bfranc napisal/-a:Buče majhne al pa velke, nimam jajc, da menjam pri teh kilometrih.

Nisem pa sam prevozil toliko kilometrov, ker sem drugi lastnik, avto pa je bil kupljen z 135000km, uvoz iz Francije, zgodovino pa ne morem pogledat, ker je bil servisiran na VW/Audi servisu in zato tudi ni možnega vpogleda.Vsaj tako mi je povedal pooblaščenec Škoda servisa, ko sem vprašal, če mi lahko pove kaj o tej menjavi olja.Za samo menjavo olja pa "menda" nimajo nobenih navodil iz tovarne, da se to sploh ne menja na 60kkm, ker je olje doživljensko.
Edino kar sem pogledal doma je bil filter, ki pa je bil še vedno bel in nič umazan.

Sem pa enkrat bral, da se pri velikih kilometrih priporoča menjat olje po delih, torej dvakrat menjava v kratkem času, ker je drugače lahko prevelik šok za menjalnik oz. odtrgajo se lahko obloge v samem mehatroniku in zamašijo oz. zablokirajo elektroventile in je kar nekajkrat bilo omenjeno na forumih, da je po menjavi olja crknil menjalnik - težava je bila samo v teh ventilih.Pa pomojem to niso neke buče.


Lej BUČE še enkrat

to je isto ko bi v motorju dolgo nemenjal olja, potem po določenem času pa ga nebi upal več zamenjati, ker bi bilo novo olje preveč šok za motor [smilie=zeppelin.gif] [smilie=zeppelin.gif] . če ti je kolikor toliko jasno kakšno nalogo ima še olje poleg mazanja, boš kaj hitro menjal olje.

p.s. olje odstranjuje mikro opilke ki nastajajo pri stikanju zobnikov, lamel,..... ko je olje prenesičeno z temi mikor opiki začne delovati ko polir pasta, vedno bolj groba. kaj sledi pa si lahko sam predstavljaš. da bi pa novo olje zabilo ventile in kanale :lol:

p.s.2 ja tudi sam sem slišu da je po menjavi olja mnjalnik crknu. si se kdaj uprašal zakaj ravno po mnjavi: samo dva razloga:
prvi da je bil menjalnik že tolko na koncu in so mislili da ga bo menjava olja rešila [smilie=zeppelin.gif] in pa druga je nepravilna menjava olja (če ga samo spodaj vn spustiš in zamenjaš filter, ga je še vedno skoraj polovico starega v menjalniku)
Servis, diagnostika osebnih in tovornih vozil--->PM
Uporabniški avatar
pocesnkII
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 2761
Pridružen: Ne Dec 16, 2007 8:39 pm
Kraj: Kamnik mi je predmestje
Avto: GTI VI KILLER->M5 touring


Vrni se na Pogonski sklop

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 4 gostov