bfranc napisal/-a:Ti kaj počaka preden prešaltaš v rikverc ali pa v prvo?Lahko imaš premalo olja v menjalniku, sam bi najprej menjal vsaj filter olja.
Result! Car away yesterday for 3 hours - came back perfect at last! Was, as my mech thought, the near side inner drive shaft coupling. Althought it didn't look knackered, apparently there is a tripod type arrangement and a series of bearings and one had seized up - giving the 'wobble/shake' effect... Super smooth now though! New Coupling was �130 plus a bit of labour - so cheap fix in the end!
bfranc napisal/-a:Ne pozabit, da menjalnik pobira informacije od motorja in se na podlagi tega odloči kdaj šalta.Zanimiva informacija, da je pomagala menjava olja, da vem zase...do zdaj imam sam prevoženih 240kkm in kolkor vem, še ni bilo menjano olje v menjalniku in tudi ne vem če je zdaj to smiselno, ker pri teh kilometrih, da dam notri novo olje bo menjalnik 100% odpovedal.Delam pa kalibracijo na ene pol leta in po tistem menjalnik res lepše šalta...vsaj prvi teden.
bfranc napisal/-a:Ne pozabit, da menjalnik pobira informacije od motorja in se na podlagi tega odloči kdaj šalta.Zanimiva informacija, da je pomagala menjava olja, da vem zase...do zdaj imam sam prevoženih 240kkm in kolkor vem, še ni bilo menjano olje v menjalniku in tudi ne vem če je zdaj to smiselno, ker pri teh kilometrih, da dam notri novo olje bo menjalnik 100% odpovedal.Delam pa kalibracijo na ene pol leta in po tistem menjalnik res lepše šalta...vsaj prvi teden.
bfranc napisal/-a:Buče majhne al pa velke, nimam jajc, da menjam pri teh kilometrih.
Nisem pa sam prevozil toliko kilometrov, ker sem drugi lastnik, avto pa je bil kupljen z 135000km, uvoz iz Francije, zgodovino pa ne morem pogledat, ker je bil servisiran na VW/Audi servisu in zato tudi ni možnega vpogleda.Vsaj tako mi je povedal pooblaščenec Škoda servisa, ko sem vprašal, če mi lahko pove kaj o tej menjavi olja.Za samo menjavo olja pa "menda" nimajo nobenih navodil iz tovarne, da se to sploh ne menja na 60kkm, ker je olje doživljensko.
Edino kar sem pogledal doma je bil filter, ki pa je bil še vedno bel in nič umazan.
Sem pa enkrat bral, da se pri velikih kilometrih priporoča menjat olje po delih, torej dvakrat menjava v kratkem času, ker je drugače lahko prevelik šok za menjalnik oz. odtrgajo se lahko obloge v samem mehatroniku in zamašijo oz. zablokirajo elektroventile in je kar nekajkrat bilo omenjeno na forumih, da je po menjavi olja crknil menjalnik - težava je bila samo v teh ventilih.Pa pomojem to niso neke buče.
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 2 gostov