Frgazarji

Motor, menjalnik, diferenciali, pogonske osi, turbine, sesalni in izpušni sistem, ...

Re: Frgazarji

OdgovorNapisal/-a pocesnkII dne To Jul 01, 2014 4:51 pm

no_name napisal/-a:
Tine napisal/-a:Pri motorističnih včasih tud fali sistem za pospeševalno obogatitev


ga še nisem srečal...


to zadevo so imeli recimo stari Hearly ji, k je kar spricnilo noter, si prov vidu curek bencina in potem zadaj črn dim [smilie=biggrin.gif] ,........ novejši imajo sedaj rešeno z dvojnimi dizami, druge se aktivirajo nekje nad 8k rpm, tu pa povsej verjetnosti tiči razlog zakaj tega ni, ko se ''frgazarji'' od motorjev montirajo na avte,.....
Servis, diagnostika osebnih in tovornih vozil--->PM
Uporabniški avatar
pocesnkII
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 2761
Pridružen: Ne Dec 16, 2007 8:39 pm
Kraj: Kamnik mi je predmestje
Avto: GTI VI KILLER->M5 touring

Re: Frgazarji

OdgovorNapisal/-a Tine dne To Jul 01, 2014 6:31 pm

no_name napisal/-a:
Tine napisal/-a:Pri motorističnih včasih tud fali sistem za pospeševalno obogatitev


ga še nisem srečal...


Mikuniji starejših izvedb in predvsem za manjše kubikaže.

pocesnkII napisal/-a:
to zadevo so imeli recimo stari Hearly ji, k je kar spricnilo noter, si prov vidu curek bencina in potem zadaj črn dim [smilie=biggrin.gif] ,........ novejši imajo sedaj rešeno z dvojnimi dizami, druge se aktivirajo nekje nad 8k rpm, tu pa povsej verjetnosti tiči razlog zakaj tega ni, ko se ''frgazarji'' od motorjev montirajo na avte,.....


Sej tud avtomobilistični imajo identičen sistem, dobesedno plunejo curek goriva ob nenadnem odprtju lopute. Dellorti, webri, solexi, vsi. Če je Harli skadil črno je bilo tega bencina očitno preveč :)
Glavno je, da je še vedno vse pod kontrolo.
Uporabniški avatar
Tine
Kmetavzar
 
Prispevkov: 1626
Pridružen: To Nov 04, 2008 1:30 pm
Kraj: Maribor
Avto: Renault Clio 1.5 dCi

Re: Frgazarji

OdgovorNapisal/-a no_name dne Sr Jul 02, 2014 8:58 am

@pocesnk
nism še srečal frgazerja, ki bi mu to falilo....

Slika
predvidevam, da boste rekl, da ta ferg nima "pospeševalne" obogatitve...
Babooni so med nami !
Uporabniški avatar
no_name
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 1029
Pridružen: To Nov 24, 2009 9:48 pm
Kraj: Lesce
Avto: VW Golf 4 var. TDI 4mot., VW Corrado 16V

Re: Frgazarji

OdgovorNapisal/-a eugene dne Sr Jul 02, 2014 2:40 pm

Jaz nimam pojma o teh CVjih ali malo googlanja rodi to:

CV carb has no accelerator pump. Accelerator pumps generally provide a brief mixture enrichment during sudden throttle openings for increased power and hence acceleration. They are usually mechanically operated rather than vacuum operated. But the principle of the CV carb produces an effect very similar to that of the more traditional pump. Because of inertia, the piston of the CV carb does not rise as quickly as air velocity increases when the venturi is suddenly exposed to greater vacuum (throttle opening). The temporarily disproportionate air speed therefore creates an even lower pressure in the venturi, which draws off more fuel from the needle/main-jet, enriching the mixture. The result is a very satisfying surge of acceleration without the mechanical complexity of an accelerator pump.

kaj se da to kako stelat? Obtezit slide ali?

Zakaj imajo dirkalni motocikli flatslide karburatorje? le zaradi hitrejsega odziva li se kaj?

jpm jih uporablja tako da ne morejo delat lih slabo.
"Try not. Do. Or do not. There is no try." - Master Yoda
Uporabniški avatar
eugene
Valček s.p.
 
Prispevkov: 3819
Pridružen: To Avg 08, 2006 2:21 pm
Kraj: Vukojebina
Avto: Mk1 gti, hrošč '67, volvo 145 in 245 superpolar

Re: Frgazarji

OdgovorNapisal/-a Marcel dne Sr Jul 02, 2014 11:24 pm

No takle frgazer kot je zgoraj v prerezu ima recimo honda transalp 650 katero sem slučajno glih učiri servisiral in štelal ventile in uplinjače in sem ravno to probo če obogati zmes ob nenadnem dodanem plinu... Jo! če dodaš počasi gas deluje vse lepo kot pač deluje, ko pa na hitro daš gas pa se vidi ko iz dize pod batom z iglo špricne bencin ki se v par mm spremeni v meglico ki jo zaužije motor. Nima pumpice kot stari frgazerji ampak očitno podtlak v difuzorju povleče bencin ven...
naj bo pes auto al pa motor Nemc more bit!!!
MULTIVAN T4 VR6
AUDI 100 C3 (1986) (RIP)
VW HROŠČ (1975)
JAWA 350 ČZ
Uporabniški avatar
Marcel
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 1604
Pridružen: Ne Avg 19, 2007 12:19 pm
Kraj: Celje

Re: Frgazarji

OdgovorNapisal/-a no_name dne Če Jul 03, 2014 10:03 am

Točno to!
Ti frgazarji so odlični. Imajo vse kar imajo "veliki" :lol: .
Ponavadi nepoznavanje teh vodi v razne ideje da niso primerni za to in ono...

Obogatitev na prehodu lahko povečaš z bypass dizami na zgornjo membrano ali s povečanjem lukenj zravn igle v šiber.
Flahšiberji se uporabljajo zaradi malo boljšega odziva in "popolne" sesalne luknje. Pri CV ti še zmer ostane igla in loputa.
Babooni so med nami !
Uporabniški avatar
no_name
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 1029
Pridružen: To Nov 24, 2009 9:48 pm
Kraj: Lesce
Avto: VW Golf 4 var. TDI 4mot., VW Corrado 16V

Re: Frgazarji

OdgovorNapisal/-a Tine dne Če Jul 03, 2014 5:08 pm

No, očitno ste naštudirali vse potrebne modifikacije motorističnih fergov v avtomobilistične namene. Kdaj lahko pričakujem poplavo predstavitev predelav na ferge med projekti? :)
Glavno je, da je še vedno vse pod kontrolo.
Uporabniški avatar
Tine
Kmetavzar
 
Prispevkov: 1626
Pridružen: To Nov 04, 2008 1:30 pm
Kraj: Maribor
Avto: Renault Clio 1.5 dCi

Re: Frgazarji

OdgovorNapisal/-a eugene dne Če Jul 03, 2014 11:47 pm

jaz bi montiral karburatorje samo zaradi izgleda in Cvji mi zgledajo nikakvo. se pravi zame samo weber, dellorto in kaki mikuni dupli ali SK ce bi fural kakega japonca. Soleksi so pogreb.
"Try not. Do. Or do not. There is no try." - Master Yoda
Uporabniški avatar
eugene
Valček s.p.
 
Prispevkov: 3819
Pridružen: To Avg 08, 2006 2:21 pm
Kraj: Vukojebina
Avto: Mk1 gti, hrošč '67, volvo 145 in 245 superpolar

Re: Frgazarji

OdgovorNapisal/-a no_name dne So Jul 05, 2014 10:13 am

Pr takem razmišljanju sem prepričan da na FAVDLu ne bo agregata na CV frgazerje.
Ne razumem, kako lahko nekdo, ki je mimogrede "referenca" kar se tiče glav, vžiga, vbrizga, predelav... vtakne v avto "sodoben" motor, mu odstrani sekvenčni vbrizg, knock senzorje in ga posili z jetronikom. Pa to je sprehod, ne samo korak nazaj.
Standalone+ITB je prava stvar za atmosferca je burek že davno povedal, kle bi pa frgazarje montirali zaradi izgleda ?!
Pa karbon zaradi izgleda?! Rad bi enkrat vidu nekej, ki je šlo na avto zaradi funkcionalnosti.
Zdej vem, zakaj ne predstavljam več predelav na svojem vozilu...

Kar se pa unga tiče, k je bil par let nazaj v ilirski z jetto pa sam s tako nastavljenim in sinhroniziranimi tud iz garaže ne bi upal it, kje šele da bi upal na zbor pokazat.
Babooni so med nami !
Uporabniški avatar
no_name
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 1029
Pridružen: To Nov 24, 2009 9:48 pm
Kraj: Lesce
Avto: VW Golf 4 var. TDI 4mot., VW Corrado 16V

Re: Frgazarji

OdgovorNapisal/-a strme dne So Jul 05, 2014 11:56 am

Kar se pa unga tiče, k je bil par let nazaj v ilirski z jetto pa sam s tako nastavljenim in sinhroniziranimi tud iz garaže ne bi upal it, kje šele da bi upal na zbor pokazat.


Zakaj?
bolje vrabec na strehi, kot Lovrenc na Pohorju
Uporabniški avatar
strme
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 915
Pridružen: Pe Feb 13, 2009 10:03 am
Kraj: Vače
Avto: GOLF l

Re: Frgazarji

OdgovorNapisal/-a eugene dne So Jul 05, 2014 1:00 pm

No name ne rabis razumet ceprav nisem mislu da bi moral sploh komu kaj razlagat se najmanj pa tebi, ki vstrajas s k-jetom na prisilno polnjenem motorju in ki se na stavri spoznas bolj kot marsikdo tle. k jet sem dal na abfja iz vec razlogov eden je tudi ta da nisem imel abf racunalnika, vsec mi je k-jetova preprostost ter robustnost in rad naredim stvari malo po svoje. In glede na to da sem z delovanjem avta zadovoljen, sem preprican, da je k-jet na abfju bla prav poteza (zame). V elektroniki, gadgetih, racunalnikih, pametnih telefonih, pametnh hisah in podobnem sranju ne najdem zadovolstva zato se je izogibam v privat zivlenju...verjetno tudi zato ker jo imam poln kurac v sluzbi.

Res ne vem zakaj bi moje mnenje, da na svojem avtu nebi imel CVjev blo tako pomembno za druge. CV ji dokazano dobro ( zna bit da celo boljse od klasike) delujejo tudi v avtu in take predelave zlo podpiram in absolutno je pri nas premalo performance buildov sploh experimentiranja in prevec povdarka na izgledu za mene. Mogoce se ti to ne zdi v skladu z mojo izjavo glede CVjev ampak glede na to da bi se ze sel 'nazadovanja' z karburatorji bi sam zelel webre ker imajo vecje joske. To ni avto za dirke, kjer je pomembno iztisnit vsak zadnji gram moci ven. Whatever rocks your boat pravim jaz.

Zdaj naj se kdo rece da bi mogu kolekor v crno pobarvat namesto v hammerschlag zeleno in mi bo potrdil, da so moje odlocitve pravilne. :D
"Try not. Do. Or do not. There is no try." - Master Yoda
Uporabniški avatar
eugene
Valček s.p.
 
Prispevkov: 3819
Pridružen: To Avg 08, 2006 2:21 pm
Kraj: Vukojebina
Avto: Mk1 gti, hrošč '67, volvo 145 in 245 superpolar

Re: Frgazarji

OdgovorNapisal/-a strme dne So Jul 05, 2014 1:15 pm

Kolektor bi mogu pobarvat v črno :)
bolje vrabec na strehi, kot Lovrenc na Pohorju
Uporabniški avatar
strme
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 915
Pridružen: Pe Feb 13, 2009 10:03 am
Kraj: Vače
Avto: GOLF l

Re: Frgazarji

OdgovorNapisal/-a no_name dne Ne Jul 06, 2014 8:51 am

strme napisal/-a:
Zakaj?


žal ne smem povedat...
Babooni so med nami !
Uporabniški avatar
no_name
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 1029
Pridružen: To Nov 24, 2009 9:48 pm
Kraj: Lesce
Avto: VW Golf 4 var. TDI 4mot., VW Corrado 16V

Re: Frgazarji

OdgovorNapisal/-a strme dne Ne Jul 06, 2014 12:35 pm

eh, se hecaš

Ma mene zanima ker imam željo to na mašin k jo imam zdej not neki takega naredit.
bolje vrabec na strehi, kot Lovrenc na Pohorju
Uporabniški avatar
strme
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 915
Pridružen: Pe Feb 13, 2009 10:03 am
Kraj: Vače
Avto: GOLF l

Prejšnja

Vrni se na Pogonski sklop

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 8 gostov