No name ne rabis razumet ceprav nisem mislu da bi moral sploh komu kaj razlagat se najmanj pa tebi, ki vstrajas s k-jetom na prisilno polnjenem motorju in ki se na stavri spoznas bolj kot marsikdo tle. k jet sem dal na abfja iz vec razlogov eden je tudi ta da nisem imel abf racunalnika, vsec mi je k-jetova preprostost ter robustnost in rad naredim stvari malo po svoje. In glede na to da sem z delovanjem avta zadovoljen, sem preprican, da je k-jet na abfju bla prav poteza (zame). V elektroniki, gadgetih, racunalnikih, pametnih telefonih, pametnh hisah in podobnem sranju ne najdem zadovolstva zato se je izogibam v privat zivlenju...verjetno tudi zato ker jo imam poln kurac v sluzbi.
Res ne vem zakaj bi moje mnenje, da na svojem avtu nebi imel CVjev blo tako pomembno za druge. CV ji dokazano dobro ( zna bit da celo boljse od klasike) delujejo tudi v avtu in take predelave zlo podpiram in absolutno je pri nas premalo performance buildov sploh experimentiranja in prevec povdarka na izgledu za mene. Mogoce se ti to ne zdi v skladu z mojo izjavo glede CVjev ampak glede na to da bi se ze sel 'nazadovanja' z karburatorji bi sam zelel webre ker imajo vecje joske. To ni avto za dirke, kjer je pomembno iztisnit vsak zadnji gram moci ven. Whatever rocks your boat pravim jaz.
Zdaj naj se kdo rece da bi mogu kolekor v crno pobarvat namesto v hammerschlag zeleno in mi bo potrdil, da so moje odlocitve pravilne.
"Try not. Do. Or do not. There is no try." - Master Yoda