Frgazarji

Motor, menjalnik, diferenciali, pogonske osi, turbine, sesalni in izpušni sistem, ...

Frgazarji

OdgovorNapisal/-a pocesnkII dne To Maj 27, 2014 2:49 pm

Če je že za vsak drek tema pa naj bo še za to.

Kaj menite o teh predelavah, na frgazarje? kakšne so kaj posebnosti, pasti pri predelavah? Nastavitve,.......
uglavnem vaše izkušnje,...........
Servis, diagnostika osebnih in tovornih vozil--->PM
Uporabniški avatar
pocesnkII
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 2761
Pridružen: Ne Dec 16, 2007 8:39 pm
Kraj: Kamnik mi je predmestje
Avto: GTI VI KILLER->M5 touring

Re: Frgazarji

OdgovorNapisal/-a no_name dne Če Maj 29, 2014 11:27 am

-na kateri motor
-kakšen tip uplinjačev
-željeni rezultati

Načeloma je vbrizg precej boljši od uplinjačev...
Babooni so med nami !
Uporabniški avatar
no_name
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 1029
Pridružen: To Nov 24, 2009 9:48 pm
Kraj: Lesce
Avto: VW Golf 4 var. TDI 4mot., VW Corrado 16V

Re: Frgazarji

OdgovorNapisal/-a pocesnkII dne Če Maj 29, 2014 8:14 pm

ma tko nasplošno, na worterju, jih je mel že vsak pasji jac, namontirane.
Servis, diagnostika osebnih in tovornih vozil--->PM
Uporabniški avatar
pocesnkII
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 2761
Pridružen: Ne Dec 16, 2007 8:39 pm
Kraj: Kamnik mi je predmestje
Avto: GTI VI KILLER->M5 touring

Re: Frgazarji

OdgovorNapisal/-a BureK dne Če Maj 29, 2014 8:41 pm

tanti šoldi, tanta muzika [smilie=auto.gif]

Slika

Slika
Uporabniški avatar
BureK
Z jogurtom
 
Prispevkov: 10874
Pridružen: Sr Jan 25, 2006 12:34 pm
Kraj: predor Markovec
Avto: Rallye Golf

Re: Frgazarji

OdgovorNapisal/-a strme dne Če Maj 29, 2014 9:15 pm

Tudi jaz razmišljam, da bi na mojo prdulo 1.3 od enke vgradil frgazerje od motocikla. Kolektor bi izdelal sam. Samo bi potreboval malo inštrukcij o notranjih dimenzijah kolektorja, kakšni morajo biti prehodi ali jih sploh ne sme bit..itd.

Zanimivo poglavje.
bolje vrabec na strehi, kot Lovrenc na Pohorju
Uporabniški avatar
strme
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 915
Pridružen: Pe Feb 13, 2009 10:03 am
Kraj: Vače
Avto: GOLF l

Re: Frgazarji

OdgovorNapisal/-a eugene dne Če Maj 29, 2014 10:08 pm

Pizda burek ti si ITBje nalimal. [smilie=zeppelin.gif]
"Try not. Do. Or do not. There is no try." - Master Yoda
Uporabniški avatar
eugene
Valček s.p.
 
Prispevkov: 3819
Pridružen: To Avg 08, 2006 2:21 pm
Kraj: Vukojebina
Avto: Mk1 gti, hrošč '67, volvo 145 in 245 superpolar

Re: Frgazarji

OdgovorNapisal/-a 4m4t3r dne Če Maj 29, 2014 10:24 pm

enkrat sn v eni reviji vido en vr6 motor s 3x dopellweber vergaseri [smilie=biggrin.gif] to bi rad ču v živo 8)
THATS ME---->>>> THATS ME

d(>_<)b Was ist besser als sex? Audi V sechs!!!
Audi 80 Cabrio 2.8 & Audi A6 c4 2.5 TDI d(>_<)b
Uporabniški avatar
4m4t3r
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 3231
Pridružen: Po Dec 18, 2006 10:31 pm
Kraj: Pettau aka. Ptuj
Avto: Audi 80 Cabrio 2.8 & A6 2.5

Re: Frgazarji

OdgovorNapisal/-a BureK dne Pe Maj 30, 2014 5:26 am

eugene napisal/-a:Pizda burek ti si ITBje nalimal. [smilie=zeppelin.gif]



Zato ker to je top shit in pika [smilie=biggrin.gif]
Uporabniški avatar
BureK
Z jogurtom
 
Prispevkov: 10874
Pridružen: Sr Jan 25, 2006 12:34 pm
Kraj: predor Markovec
Avto: Rallye Golf

Re: Frgazarji

OdgovorNapisal/-a no_name dne Pe Maj 30, 2014 10:51 am

Izbira frgazerjov od motociklov je sigurn "way to go".
To so CV frgazerji; se prav konstant venturi.
Nastavitve so zelo simpl. Pilotni krog in glavni krog.
Pa za glavni krog ne poslušat angležov k v R1 frgazarje glavno dizo z 1,7mm svedrom vrtajo pa je to to.
So zelo občutljivi na tip airboxa. Npr pri mojem motociklu sem zaradi odprtja airboxa moral z 132dize na 155. Moč je neznatno povečana, samo zvok je drgačn.
Kar se dovoda goriva tiče pa nobenih ne vem kakšnih predelav ampak se samo T-kos da med vor in rucklauf. Pumpa za Kjet ima tolk flowa da že sam pretok ustvari dovolj "tlaka" goriva za v frgazerje.
Izbira frgazerjov je pa odvisna od moči, ne od kubikov. Npr od stare R1 k ima 150PS so odlični za 1,8 ali 2,0 16V.
Prirasta moči ne bo, prineslo bo samo probleme s hladnim vžigom. Zaug pa te fore...
Babooni so med nami !
Uporabniški avatar
no_name
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 1029
Pridružen: To Nov 24, 2009 9:48 pm
Kraj: Lesce
Avto: VW Golf 4 var. TDI 4mot., VW Corrado 16V

Re: Frgazarji

OdgovorNapisal/-a eugene dne Pe Maj 30, 2014 10:55 am

To t T kosom sem tudi jaz študiral. T kos na dovod in mogoče kak malpassi filter king regulator z filtrom. Mogoče bi potrebno samo kako dušilko ( puša z manjšo luknjo) dat na odvod nazav v tank.
"Try not. Do. Or do not. There is no try." - Master Yoda
Uporabniški avatar
eugene
Valček s.p.
 
Prispevkov: 3819
Pridružen: To Avg 08, 2006 2:21 pm
Kraj: Vukojebina
Avto: Mk1 gti, hrošč '67, volvo 145 in 245 superpolar

Re: Frgazarji

OdgovorNapisal/-a no_name dne Pe Maj 30, 2014 10:57 am

eugene napisal/-a:Mogoče bi potrebno samo kako dušilko ( puša z manjšo luknjo) dat na odvod nazav v tank.

To je največ kar bi bilo potrebno.

Mam že vse naštudirano za kolega za v 16V; samo opogumt se še more 8)

Je pa ena zelo važna stvar pr teh frgazerjih! Njihov naklon. morajo biti pod pravim kotom zaradi pravilnega delovanja plovca.
Babooni so med nami !
Uporabniški avatar
no_name
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 1029
Pridružen: To Nov 24, 2009 9:48 pm
Kraj: Lesce
Avto: VW Golf 4 var. TDI 4mot., VW Corrado 16V

Re: Frgazarji

OdgovorNapisal/-a strme dne Pe Maj 30, 2014 12:49 pm

no_name napisal/-a:Izbira frgazerjov od motociklov je sigurn "way to go".
To so CV frgazerji; se prav konstant venturi.
Nastavitve so zelo simpl. Pilotni krog in glavni krog.
Pa za glavni krog ne poslušat angležov k v R1 frgazarje glavno dizo z 1,7mm svedrom vrtajo pa je to to.
So zelo občutljivi na tip airboxa. Npr pri mojem motociklu sem zaradi odprtja airboxa moral z 132dize na 155. Moč je neznatno povečana, samo zvok je drgačn.
Kar se dovoda goriva tiče pa nobenih ne vem kakšnih predelav ampak se samo T-kos da med vor in rucklauf. Pumpa za Kjet ima tolk flowa da že sam pretok ustvari dovolj "tlaka" goriva za v frgazerje.
Izbira frgazerjov je pa odvisna od moči, ne od kubikov. Npr od stare R1 k ima 150PS so odlični za 1,8 ali 2,0 16V.
Prirasta moči ne bo, prineslo bo samo probleme s hladnim vžigom. Zaug pa te fore...


Kaj pa za 1,3 motor, od koliko ccm motocikla bi delovali.
A kdo pozna enega tipa, ki je bil 2 ali 3 leta nazaj na favdl-srečanju z zeleno jeto mk1, v kateri je bil 1,3 motor na fergazerjih od motocikla?
bolje vrabec na strehi, kot Lovrenc na Pohorju
Uporabniški avatar
strme
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 915
Pridružen: Pe Feb 13, 2009 10:03 am
Kraj: Vače
Avto: GOLF l

Re: Frgazarji

OdgovorNapisal/-a eugene dne Pe Maj 30, 2014 1:05 pm

zaka ne bi ti KRja vtaknu že enkrat noter.
"Try not. Do. Or do not. There is no try." - Master Yoda
Uporabniški avatar
eugene
Valček s.p.
 
Prispevkov: 3819
Pridružen: To Avg 08, 2006 2:21 pm
Kraj: Vukojebina
Avto: Mk1 gti, hrošč '67, volvo 145 in 245 superpolar

Re: Frgazarji

OdgovorNapisal/-a strme dne Pe Maj 30, 2014 2:32 pm

:oops: silno rad, sej ga bom. To bi uštimal za tačas ko je še ta motor not.
bolje vrabec na strehi, kot Lovrenc na Pohorju
Uporabniški avatar
strme
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 915
Pridružen: Pe Feb 13, 2009 10:03 am
Kraj: Vače
Avto: GOLF l

Re: Frgazarji

OdgovorNapisal/-a pocesnkII dne Pe Maj 30, 2014 2:55 pm

men pa tili od motocikla frgazarji čisto nič nedišijo, raje , če bi delu 2x weber ali pa 2x mikuni namenski, vsekakor ne od motociklov.
Servis, diagnostika osebnih in tovornih vozil--->PM
Uporabniški avatar
pocesnkII
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 2761
Pridružen: Ne Dec 16, 2007 8:39 pm
Kraj: Kamnik mi je predmestje
Avto: GTI VI KILLER->M5 touring

Re: Frgazarji

OdgovorNapisal/-a no_name dne Pe Maj 30, 2014 3:15 pm

Kakšen pa je nenamenski uplinjač :roll:
Babooni so med nami !
Uporabniški avatar
no_name
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 1029
Pridružen: To Nov 24, 2009 9:48 pm
Kraj: Lesce
Avto: VW Golf 4 var. TDI 4mot., VW Corrado 16V

Re: Frgazarji

OdgovorNapisal/-a bajta dne Pe Maj 30, 2014 4:37 pm

js se pa res nebi jebal z tem.

itb-je pa je mir. pa en megasquirt, sirokopasovno lambdo...
Uporabniški avatar
bajta
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 857
Pridružen: Ne Mar 11, 2007 5:05 pm
Kraj: Ravne na Koroškem.

Re: Frgazarji

OdgovorNapisal/-a pocesnkII dne Pe Maj 30, 2014 8:21 pm

no_name napisal/-a:Kakšen pa je nenamenski uplinjač :roll:

mal sem se narobe izrazu, hotu sem poudarit da klassika rula
klassika
Slika

spački od moped frgazarjev
Slika
Servis, diagnostika osebnih in tovornih vozil--->PM
Uporabniški avatar
pocesnkII
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 2761
Pridružen: Ne Dec 16, 2007 8:39 pm
Kraj: Kamnik mi je predmestje
Avto: GTI VI KILLER->M5 touring

Re: Frgazarji

OdgovorNapisal/-a bajta dne Pe Maj 30, 2014 8:31 pm

poraba, voznost? kolk časa da se prvo in drugo nastavi kot je treba..

ni lih primerjave.
Uporabniški avatar
bajta
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 857
Pridružen: Ne Mar 11, 2007 5:05 pm
Kraj: Ravne na Koroškem.

Re: Frgazarji

OdgovorNapisal/-a pocesnkII dne Pe Maj 30, 2014 8:36 pm

mene bl zanima ce je sploh kaki stručko ki bi to nastavu
Servis, diagnostika osebnih in tovornih vozil--->PM
Uporabniški avatar
pocesnkII
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 2761
Pridružen: Ne Dec 16, 2007 8:39 pm
Kraj: Kamnik mi je predmestje
Avto: GTI VI KILLER->M5 touring

Re: Frgazarji

OdgovorNapisal/-a no_name dne So Maj 31, 2014 8:10 am

CVji niso problem.
Z Webri bi bla pa precej daljša igra ampak bi tud naredu.
Babooni so med nami !
Uporabniški avatar
no_name
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 1029
Pridružen: To Nov 24, 2009 9:48 pm
Kraj: Lesce
Avto: VW Golf 4 var. TDI 4mot., VW Corrado 16V

Re: Frgazarji

OdgovorNapisal/-a BureK dne So Maj 31, 2014 10:34 am

pocesnkII napisal/-a:mene bl zanima ce je sploh kaki stručko ki bi to nastavu


treba se je lotit in izpeljat delo do konca, pa postaneš tudi sam stručko.
ne moreš pa pričakovat da boš kdaj kaj vedel in komu pomagal, če se lotiš prvo enega projekta pa ga ne dokončaš pa drugega in ga ne dokončaš pa tretjega itd.
Uporabniški avatar
BureK
Z jogurtom
 
Prispevkov: 10874
Pridružen: Sr Jan 25, 2006 12:34 pm
Kraj: predor Markovec
Avto: Rallye Golf

Re: Frgazarji

OdgovorNapisal/-a 4m4t3r dne So Maj 31, 2014 10:07 pm

BureK napisal/-a:
pocesnkII napisal/-a:mene bl zanima ce je sploh kaki stručko ki bi to nastavu


treba se je lotit in izpeljat delo do konca, pa postaneš tudi sam stručko.
ne moreš pa pričakovat da boš kdaj kaj vedel in komu pomagal, če se lotiš prvo enega projekta pa ga ne dokončaš pa drugega in ga ne dokončaš pa tretjega itd.

hehehehe :)
THATS ME---->>>> THATS ME

d(>_<)b Was ist besser als sex? Audi V sechs!!!
Audi 80 Cabrio 2.8 & Audi A6 c4 2.5 TDI d(>_<)b
Uporabniški avatar
4m4t3r
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 3231
Pridružen: Po Dec 18, 2006 10:31 pm
Kraj: Pettau aka. Ptuj
Avto: Audi 80 Cabrio 2.8 & A6 2.5

Re: Frgazarji

OdgovorNapisal/-a Tine dne Po Jun 30, 2014 12:14 am

Sej pa se da dobit namenske avtomobilistične fergazerje s svojim grlom, ki so že v štartu mišljeni za avto motorje. Ko vidiš kolk stane ostala potrebna periferija ( filtri, gasgeštenge, zaugrori itd) je cena samih fergazerjev neodločljiva. Pri motorističnih včasih tud fali sistem za pospeševalno obogatitev, kar je pri avtomobilskih motorjih kritično. Polek tega se vsaj za osnovno delovanje webrov /dellortov ve kako in kaj jih je treba zdizirat, da zadeva laufa - fine nastavitve pa se naredijo kasneje ali po občutku, ogledovanjem svečk in nasplošno uporaba skozi čas ali s kakšno wideband lambdo če jo maš kje za dobit.

Fora vsega je, da vzameš pravilen venturi glede na potrebe motorja. Nekako naj bi se zgledoval po tej tabeli:
Slika

Slika je za webrove DCOE, za dellorte je slična. Pač, po tej shemi si glede na velikost enega cilindra in območja delovanja motorja izbereš potreben venturi, za njim pa še potrebne dize po par preprostih formulah. Ni znanstvena fantastika, treba je pa malo razmišlat pa potem tud poslušat motor kako dela. Jaz sem v svojem 1.6 nardil direktno po teh navodilih, pa tudi Vlado je po svojih izkušnjah predlagal iste dize, zadeva se še danes veselo premika ( oziroma se ne, hehe, šel v kurac menjalnik. Nepovezava napaka z fergi sicer).

Komur se ljubi brat, tukaj je ena kratka proza o izbirti komponent za fergaziranje.

Če je boljše od injectiona? Sigurno ne. Ipak je to zastarela tehnologija, ki modernim vbrizgom ne pride do kolen po sami učinkovitosti delovanja v različnih pogojih, porabi in muhavosti. Imajo pa svoj čar pri vožnji - INSTANTNA odzivnost, zvok, karakter. Morte probat da boste vedli o čem govorim. Downshift v tretjo in šprint čez tunel z odprtimi okni, zvokom posameznih grl pri čisto odprtih loputah ti garantirano nariše nasmeh na dušo!
Glavno je, da je še vedno vse pod kontrolo.
Uporabniški avatar
Tine
Kmetavzar
 
Prispevkov: 1626
Pridružen: To Nov 04, 2008 1:30 pm
Kraj: Maribor
Avto: Renault Clio 1.5 dCi

Re: Frgazarji

OdgovorNapisal/-a no_name dne To Jul 01, 2014 1:05 pm

Tine napisal/-a:Pri motorističnih včasih tud fali sistem za pospeševalno obogatitev


ga še nisem srečal...
Babooni so med nami !
Uporabniški avatar
no_name
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 1029
Pridružen: To Nov 24, 2009 9:48 pm
Kraj: Lesce
Avto: VW Golf 4 var. TDI 4mot., VW Corrado 16V

Naslednja

Vrni se na Pogonski sklop

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 6 gostov