eugene napisal/-a:Pizda burek ti si ITBje nalimal.
eugene napisal/-a:Mogoče bi potrebno samo kako dušilko ( puša z manjšo luknjo) dat na odvod nazav v tank.
no_name napisal/-a:Izbira frgazerjov od motociklov je sigurn "way to go".
To so CV frgazerji; se prav konstant venturi.
Nastavitve so zelo simpl. Pilotni krog in glavni krog.
Pa za glavni krog ne poslušat angležov k v R1 frgazarje glavno dizo z 1,7mm svedrom vrtajo pa je to to.
So zelo občutljivi na tip airboxa. Npr pri mojem motociklu sem zaradi odprtja airboxa moral z 132dize na 155. Moč je neznatno povečana, samo zvok je drgačn.
Kar se dovoda goriva tiče pa nobenih ne vem kakšnih predelav ampak se samo T-kos da med vor in rucklauf. Pumpa za Kjet ima tolk flowa da že sam pretok ustvari dovolj "tlaka" goriva za v frgazerje.
Izbira frgazerjov je pa odvisna od moči, ne od kubikov. Npr od stare R1 k ima 150PS so odlični za 1,8 ali 2,0 16V.
Prirasta moči ne bo, prineslo bo samo probleme s hladnim vžigom. Zaug pa te fore...
no_name napisal/-a:Kakšen pa je nenamenski uplinjač
pocesnkII napisal/-a:mene bl zanima ce je sploh kaki stručko ki bi to nastavu
BureK napisal/-a:pocesnkII napisal/-a:mene bl zanima ce je sploh kaki stručko ki bi to nastavu
treba se je lotit in izpeljat delo do konca, pa postaneš tudi sam stručko.
ne moreš pa pričakovat da boš kdaj kaj vedel in komu pomagal, če se lotiš prvo enega projekta pa ga ne dokončaš pa drugega in ga ne dokončaš pa tretjega itd.
Tine napisal/-a:Pri motorističnih včasih tud fali sistem za pospeševalno obogatitev
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 6 gostov