pocesnkII napisal/-a:ali si zamaknu fazo,
ali pa je nekaj narobe z kontroliranjam vakuma na turbu
ali pa imaš zapacan turbo
ali pa totalno zabit IC
cheff napisal/-a:Tak se je moj AEL obnašal ko sem mel katalizatora zabita. Na obratih si čutil ko je turbo dal nekaj od sebe ampak drugače pa kot, da ma 40 konjev. Pa še to prehlajenih...
pocesnkII napisal/-a:n75 ventil deluje?
aktuator lahko premikaš na roko nemoteno?
pocesnkII napisal/-a:aktuatorja NESMEŠ ''založit'' aktuator se more(ko mu snameš cevko za vakum) lepo gibati na roke vn/notr. lahko pa pogledaš,če deluje tako da nekdo štarta avto in vidiš če se po zagonu premakna. če ne ni vakuma ali pa je aktuator zanič.
vakum lahko med delovanjem motorja iztakneš iz katuatorja in daš gor prst, če vleče ko stara kurba je nekaj na vakumu, če pa vleče ko neka 25 letnica pol je dober
gogo napisal/-a:pocesnkII napisal/-a:aktuatorja NESMEŠ ''založit'' aktuator se more(ko mu snameš cevko za vakum) lepo gibati na roke vn/notr. lahko pa pogledaš,če deluje tako da nekdo štarta avto in vidiš če se po zagonu premakna. če ne ni vakuma ali pa je aktuator zanič.
vakum lahko med delovanjem motorja iztakneš iz katuatorja in daš gor prst, če vleče ko stara kurba je nekaj na vakumu, če pa vleče ko neka 25 letnica pol je dober
To mi je jasno..sam ce predpostavima da je nekaj na vakumu ali pa aktuator..
Ce sem ga jst fizicno odprl,bi mogu potem avto potegnit a ne??
A je drugace tale ko gre na aktuator izhaja iz vakuum pumpe,ki je za zavore??
creative napisal/-a:Isti problem sem imel jaz z enemu golfom problem je v variabilni turbini, da so zaštekale loputke. Če si kaj spreten lahko sam prepucas pa razgibaš loputke v turbini. Potem bi ti mogel delovati normalno.
pocesnkII napisal/-a:creative napisal/-a:Isti problem sem imel jaz z enemu golfom problem je v variabilni turbini, da so zaštekale loputke. Če si kaj spreten lahko sam prepucas pa razgibaš loputke v turbini. Potem bi ti mogel delovati normalno.
pa sej to mu jaz stalno pravim da naj proba kako se premika aktuator,......
čare napisal/-a:Da ni EGR stalno odprt pa gre pritisk turbine mimo,blindiraj ga! Ko avto zalavfaš vakum potegne štangco od variatorja vase?? Mogoče prebita membrana..
pocesnkII napisal/-a:kaj pa una loputa ki kao pomaga da avto lepše ugasne,............ probaj blindirati da je stalno odprta, lahko šteka.
čare napisal/-a:Pa napihuje turbo cevi,če na mestu nabijaš gas??Čudno vse skup.Katalizator si odpizdil,kaj je z lonci??Si se probal pelat z odklopljenim avspuhom (pred katalizatorjem ga daš pač narazen),EGR parviš da ni,aktuator praviš da lavfa,pa se turbina vrti al je zaribana ali mogoče celo zlomljena??Samo glede na to da aktuator premika bi mogla neki dajat od sebe.
pocesnkII napisal/-a:če je za en zob faljena še nekako dela zadeva.
glede na to da si snemal nazadnje jermen ko si pumpo menju, preveri točno fazo.
http://www.fixya.com/cars/t7078484-change_timing
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 5 gostov