Zrak v hladilni tekočini

Motor, menjalnik, diferenciali, pogonske osi, turbine, sesalni in izpušni sistem, ...

Zrak v hladilni tekočini

OdgovorNapisal/-a smole dne Ne Dec 21, 2014 9:27 pm

Pozdravljeni,

imam sledeč problem, komplet sem obnovil 1.6d motor za dvojko, novi batni, ojnični ležaji, ležaji glavne gredi, nova vodna pumpa, obnovljena glava...

Sedaj pa imam problem, da mi od nekod tišči zrak v hladilno tekočino. Ko avto laufa na mestu je vse ok, zagreje se do prve črtice.. Ko pa naredim par kilometrov se avto zagreje do druge črtice ventilacija pa neha pihati toplo. Avto pustim, da se ohladi
ko odtegnem šrauf razstezne z posode zasike in špricne hladilna tekočina. V hladilni tekočini ni nobenih znakov olja!

Je imel že kdo podoben problem ? Sumim da mi pušča tesnilo na glavi, ampak ne razumem kako, saj je vendar glava na novo brušena.

Obstaja možnost da je glava kje poknjena in mi kopresija uhaja v hladilno tekočino ?

Edina razpoka ki sem jo opazil ko sem kupil glavo je bila med sedežema ventilov tretjega cilindra pa še ta je bila komaj vidna (man kot las).
Uporabniški avatar
smole
Novinec
 
Prispevkov: 32
Pridružen: Če Dec 22, 2011 6:25 pm
Kraj: šmarje pri jelšah
Avto: vw golf 2 1.6d (old smoker)

Re: Zrak v hladilni tekočini

OdgovorNapisal/-a test dummy dne To Dec 23, 2014 12:02 am

če ti uhaja kompresija boš to verjetno najlažje ugotovil tako, da potipaš cevi hladilne tekočine. Če so te zelo trde potem verjetno ni dileme.
Da pa malo špricne iz ekspanzije ko je avto dobro ogret pa verjetno ni hudega. Ampak malo, če ti ven vrže par deci pa spet ni v redu.
Ker pa praviš, da ti neha delati gretje v kabini pa mogoče tudi ni vse v redu z vodno pumpo, voda ne kroži kot mora, in potem vse skupaj malo kuha.
Uporabniški avatar
test dummy
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 485
Pridružen: To Jun 29, 2010 1:24 am
Kraj: lj
Avto: vw VR6

Re: Zrak v hladilni tekočini

OdgovorNapisal/-a malinuc dne To Dec 23, 2014 12:50 am

a hladilna tekočina izginja, ko se voziš? če izginja potem definitivno prihaja v izgorevanje. to da ne greje je lahko znak za zanič tesnilo na glavi ali počeno glavo, ker potisne zrak v notranji grelec.
možen vzrok je pri neravni površini bloka, sklepam da ni bil na površinski obdelavi? kakšna je bila površina, zelo zažrta? možnost je da je počena glava. pri teh motorjih so se glave še zategovale, ko si motor ogrel, odvisno od vrste tesnila.
Uporabniški avatar
malinuc
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 453
Pridružen: Pe Jun 04, 2010 4:39 pm
Kraj: Zagorje ob Savi
Avto: Golf II GL TDI, MB 190D 2.5

Re: Zrak v hladilni tekočini

OdgovorNapisal/-a hard dne To Dec 23, 2014 1:47 pm

Zračni mehur? Hladilno si kar v raztezno nalil ali snel cev iz hladilnika,ki vodi v glavo in not nalil tekočino?
Kris.
Uporabniški avatar
hard
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 734
Pridružen: To Feb 14, 2006 6:59 pm
Kraj: Maribor
Avto: 8D

Re: Zrak v hladilni tekočini

OdgovorNapisal/-a Jure dne To Dec 23, 2014 10:28 pm

Je bila glava poravnana, blok tudi?
Brdi fakin brdi!
Uporabniški avatar
Jure
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 627
Pridružen: Če Mar 08, 2007 6:03 pm
Kraj: Ilirska Bistrica
Avto: pussyshifter mk5 gti


Vrni se na Pogonski sklop

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 8 gostov