izpuh KR

Motor, menjalnik, diferenciali, pogonske osi, turbine, sesalni in izpušni sistem, ...

izpuh KR

OdgovorNapisal/-a pocesnkII dne Če Feb 19, 2015 9:11 am

ali je že kdo eksperimenteru z izpuhon na 1.8 16v ju?
nekje sem zasledil da naj bi bil originalen litoželezni prvi konec (4-2) že odlično narejen na tem motorju. potem dalje pa čim dlje pod avto peljati dve cevi in šele nato v 1 fi 60mm. ali lahko kdo potrdi/zavrže to tezo?
Servis, diagnostika osebnih in tovornih vozil--->PM
Uporabniški avatar
pocesnkII
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 2761
Pridružen: Ne Dec 16, 2007 8:39 pm
Kraj: Kamnik mi je predmestje
Avto: GTI VI KILLER->M5 touring

Re: izpuh KR

OdgovorNapisal/-a eugene dne Če Feb 19, 2015 9:45 am

Po moje ima prekratke primarije. Je pa sigurno najceneje to ponucat in samo naredit hlače za montirat v enko. Če ne imaš za 250e 4-2-1 za 16v v enki.
"Try not. Do. Or do not. There is no try." - Master Yoda
Uporabniški avatar
eugene
Valček s.p.
 
Prispevkov: 3819
Pridružen: To Avg 08, 2006 2:21 pm
Kraj: Vukojebina
Avto: Mk1 gti, hrošč '67, volvo 145 in 245 superpolar

Re: izpuh KR

OdgovorNapisal/-a Jurtz dne Če Feb 19, 2015 10:35 am

definitivno največja ovira pri serijski motorji so serijski izpušni kolektorji. tako da se strinjam z eugenom.
Uporabniški avatar
Jurtz
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 11471
Pridružen: To Jan 24, 2006 10:32 pm
Avto: '08 Golf GTI, '02 Polo Gr. A

Re: izpuh KR

OdgovorNapisal/-a no_name dne Če Feb 19, 2015 6:41 pm

Original 16V je odličen, dober za ~170km.
Skup ga spoji v 55mm ne 60mm.
Babooni so med nami !
Uporabniški avatar
no_name
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 1029
Pridružen: To Nov 24, 2009 9:48 pm
Kraj: Lesce
Avto: VW Golf 4 var. TDI 4mot., VW Corrado 16V


Vrni se na Pogonski sklop

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 6 gostov

cron