golf 2 gti 8v glave in vprašanje o lucka za olje

Motor, menjalnik, diferenciali, pogonske osi, turbine, sesalni in izpušni sistem, ...

golf 2 gti 8v glave in vprašanje o lucka za olje

OdgovorNapisal/-a hb bingo dne Če Feb 26, 2015 1:26 am

Zdravo, kot prvo me zanima ali so vse 8v glave pri dvojki iste ali različne?
Imam problem z lučko za pritisk olja,ko je avto mrzel je vse uredi,ko se pa segreje ali med tem ko je segret se včasih prizge oz utripa lucka za olje pri 2100vrt/min in če ga pohodim Al dam v višjo se lucka ugasne in neha piskač se oglasiti,res da je že 13tkm od menjave olje in avto mi tudi nekaj olja kuri,poraba goriva je normalna, vedno okoli 7l.
hb bingo
Novinec
 
Prispevkov: 35
Pridružen: So Avg 24, 2013 3:54 pm
Kraj: domžale okoliš
Avto: vw golf 2

Re: golf 2 gti 8v glave in vprašanje o lucka za olje

OdgovorNapisal/-a eugene dne Če Feb 26, 2015 1:55 am

Ma ja sistem za pritisk olja je pr vw malo zakompliciran. Imaš dve stikali eno za nizek tlak 0.3 bare in eno za visok 1.8 bara. nad 2k oratov gleda taga za visok tlak in ta sproži piskač. Ta za nizek pa sproži samo lučko do 2k obratov. Glede da tabi obe stikali kažeta nizek tlak imaš bodisi napako nekje v tem sistemu za detekcijo ali pa zares nizek tlak. Če imaš olja dovolj bi moral tlak bit zadosten ne glede na to kolko je staro. Če je tlak olja zares prenizek pa je lahko močna obraba na ležajih ojnic ali glavne gredi ampak to dvomim ali pa je pumpa ali je kaj z ventilom za nadtlak olja, ki je v pokrovu od pumpe. Jaz bi proval prvo najt električni bug v detekciji tlaka, če pa vse dela kot mora pa bi vzel dok karter in pogledal kaj je z pumpo , da ni preveč obrabljena. Ko imaš karter dol je do pumpe zelo lahko prit in jo odmontirat. Nebi se pa vozu dokler ne odkriješ napake.
"Try not. Do. Or do not. There is no try." - Master Yoda
Uporabniški avatar
eugene
Valček s.p.
 
Prispevkov: 3819
Pridružen: To Avg 08, 2006 2:21 pm
Kraj: Vukojebina
Avto: Mk1 gti, hrošč '67, volvo 145 in 245 superpolar

Re: golf 2 gti 8v glave in vprašanje o lucka za olje

OdgovorNapisal/-a hb bingo dne Če Feb 26, 2015 8:38 pm

evo zgleda sem zadevi prišel do dna.
danes namontiram barometer pri ogretem motorju in izmerim pri prostem teku 0,8bar ter pri 2000vrt 2bar,pri višjih obratih skoči tam 4-5bar.doma najdem eno masino od dizla zamenjam spodnji senzor in grem stestiram,lučka se čudežno ne oglaša več.
hb bingo
Novinec
 
Prispevkov: 35
Pridružen: So Avg 24, 2013 3:54 pm
Kraj: domžale okoliš
Avto: vw golf 2


Vrni se na Pogonski sklop

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 7 gostov

cron