Napisal/-a eugene dne Če Feb 26, 2015 1:55 am
Ma ja sistem za pritisk olja je pr vw malo zakompliciran. Imaš dve stikali eno za nizek tlak 0.3 bare in eno za visok 1.8 bara. nad 2k oratov gleda taga za visok tlak in ta sproži piskač. Ta za nizek pa sproži samo lučko do 2k obratov. Glede da tabi obe stikali kažeta nizek tlak imaš bodisi napako nekje v tem sistemu za detekcijo ali pa zares nizek tlak. Če imaš olja dovolj bi moral tlak bit zadosten ne glede na to kolko je staro. Če je tlak olja zares prenizek pa je lahko močna obraba na ležajih ojnic ali glavne gredi ampak to dvomim ali pa je pumpa ali je kaj z ventilom za nadtlak olja, ki je v pokrovu od pumpe. Jaz bi proval prvo najt električni bug v detekciji tlaka, če pa vse dela kot mora pa bi vzel dok karter in pogledal kaj je z pumpo , da ni preveč obrabljena. Ko imaš karter dol je do pumpe zelo lahko prit in jo odmontirat. Nebi se pa vozu dokler ne odkriješ napake.
"Try not. Do. Or do not. There is no try." - Master Yoda