Zdravo!
Opazil sem, da je moj Polo zacel pit nekoliko vec olja. Z avtomobilom (Variant) sem sicer zelo zadovoljen in ga imam namen obdrzat, kljub temu, pa se mi poraja par vprasanj glede moznosti nadaljevanja obstoja te dokaj posrecene zakonske zveze
1a. Menjava motorja: ALM za ALM - ima kdo obcutek o kaksnem strosku bi lahko tu govorili? (zgolj delo)
1b. Menjava motorja: ALM za AFT/AEK/AFL/APF/AUR (100 konjske verzije motorjev) - podobno kot zgoraj. Poleg tega me zanima, ce je taksna menjava sploh izvedljiva glede na to, da gre za drug tip motorja (Poloti so bili sicer na voljo z vsemi omenjenimi motorji).
2. Menjava prednjega mosta (na stičišču pri voznikovi strani je ze nekoliko nagnit) - v primeru menjave motorja bi se definitivno odlocil tudi za tole - enako vprasanje: strosek dela?
Sicer se mi ne mudi. Motor v avtu je sicer z izjemo apetita po olju ok. Se vedno prozen, se vedno lahko izjemno varcen (relacija z umirjeno vozno gladko okrog 6L ali manj). Z obzirom na trenutno vrednost vozila bi bila verjetno bolj smotrna kar menjava avta - hec je le v tem, da ima trenutni avto postimanih kar nekaj reci:
- komplet homologirano podvozje AP (vzmet/amortizer)
- homologirana temnjena stekla
- komplet menjane zavore zadaj
- komplet menjana izpušna cev
- menjan termostat
- menjani kolesni lezaji spredaj
... tako, da mi opcija o menjavi avta kot celote prvenstveno ne diši najbolj.
Vesel bom kakrsnegakoli mnenja, informacije ali predloga na to temo! Hvala vnaprej!
Lp,F