Stran 1 od 1

Golf IV, V

OdgovorObjavljeno: So Sep 26, 2015 9:54 pm
Napisal/-a piko
Mogoče tema že obstaja, pa je ne najdem, žal.

Iščem golfa, IV ali V, dizla seveda. Kateri motor je najmanj težaven, z najmanj hibami. Koliko konj vzeti? 90, 105, 130, 140?
SDI tudi mogoče, samo tam so težavni menjalniki. Kakšne sorte vbrizg imajo kateri motorji? So še klasične dize ali je že kaj elektronskega sranja?
Rabim nekaj, za tankaj-vozi, pa da ni nekaj težavno.

kaj priporočate?

Re: Golf IV, V

OdgovorObjavljeno: Ne Sep 27, 2015 1:12 pm
Napisal/-a luka32
Jaz sem mel štirko 101km pd pet let, pa ni blo nobenga problema z motorjem. Je pa dosti bolj poskočen od bošpumpe.

Re: Golf IV, V

OdgovorObjavljeno: Ne Sep 27, 2015 2:14 pm
Napisal/-a piko
torej močnješi od 90 KS imajo kao common rail oz elektronsko nadzorovane dize?

Re: Golf IV, V

OdgovorObjavljeno: Ne Sep 27, 2015 4:32 pm
Napisal/-a nevednez
Ne.

90 in 110 konjski dizli v 4ki imajo klasicno vp37 bosch crpalko in mehanske sobe. Nahajajo se v 4ki do letnika 2001 (priblizno)

101, 115, 130 konjski so PD (pumpe-dize) motorji, kjer je ze nekaj elektronike zraven.

Oba tipa motorjev veljata za zelo dobre. Klasicni dizli so še malo bolj zaneslivi ker imajo pol manj elektronike kot PD, pa malo bolj šparovni od PD motorjev. So pa pd motorji bolj poskočni. Oba motoja sta pa ob primernem vzdrzevanju prakticno neunicljiva in sposobna prevozit 600k+ km.

105 (1.9), 140 (2.0) so pa common rail motorji. V primerjavi z zgornjima dvema dosti manj zanesljivi.

Re: Golf IV, V

OdgovorObjavljeno: Ne Sep 27, 2015 6:59 pm
Napisal/-a bfranc
Samo novejsi 2.0 motorji od 2010 naprej imajo common rail sistem.1.9 so ali PD ali pa bosh pumpa sistem.Pa izogibaj se PD motorja, ker to je pozresno in kvarljivo.

Re: Golf IV, V

OdgovorObjavljeno: Ne Sep 27, 2015 7:40 pm
Napisal/-a piko
Hvala za nasvete.

eden PD hvali, drugi ne. Ima kdo slabe izkušnje? Jaz imam trenutno drago izkušnjo na cdi-ju, pa ne vem, če jo bom reševal. Je kdo obnavljal common rail dize? jaz se niti še nisem zanimal, sodeč po prebranem pa ne bi bilo malo.

Re: Golf IV, V

OdgovorObjavljeno: Ne Sep 27, 2015 8:16 pm
Napisal/-a apokalipso
Če je kateri motor dober , potem je PD , a ne vsak. Starejši je , bolj je vzdržliv . Novejši PD imajo določene hibe ( 2007 dalje ) . 5-tka ima več drugih hib kot z motorjem . Za najbolj trpežne veljajo 100 KM PD v štiricah . Poraba od 4.5 do 7.5 kako pač voziš . Od VP motorjev so boljši zaradi navora in pa predvsem zaradi emisij . VP je precej večji onesnaževalec . Elektronike imata pa oba enako , samo malo drugače rasporejeno . Velik servis je na PD cenejši kot na VP . Če se pa kaj zalomi , pa enega ali drugege vržeš na odpad.

Re: Golf IV, V

OdgovorObjavljeno: Ne Sep 27, 2015 8:55 pm
Napisal/-a bfranc
Jest sem imel slabo izkušnjo z PD BXE motorjem letnik 2006, kateri je po oznaki veljal za izboljšan model in ga ne smem več videt pri bajti.Imel znucano odmično (standard napaka,strošek 360 eur plus dročniki), seveda nisem menjal.Poraba konstantno 8+ litra, računalnik je bil optimist in mi je kazal 4.8 porabe, drugih okvar ne bom pisal...šrot od šrota.
VP37 motor letnik 1999, tam samo tankal in vozil, poraba tudi 3 litre, če sem ga šparal.

Re: Golf IV, V

OdgovorObjavljeno: Po Sep 28, 2015 7:44 am
Napisal/-a apokalipso
Si imel pa smolo . Tvoj primer ni osamljen , je pa redek . Ma za popravilo si sigurno našel enega zlatarja , ker odmična stane okoli 150 e kopija. Cel motor je na voljo na netu med 400 in 800 e., odvisno kdo in kaj prodaja seveda. Da ti je trošil 8 in več , si moral imeti kamp prikolico priklopljeno non stop , ali pa sama avtocesta 180km/h+
BXE ima druge , bolj resne težave.
Moj AVB v audiju je navit , zato troši malce več , če ga gonim. Ima 400.000 km , z 62 l naredim od 1000 do 1250 km , odvisno od vožnje. Motor mi ni vzel tudi evra ne . Dvakrat sem menjal jermen in rolce , to je 300 e skupaj. Samo prede in prede :D
Na VP golfu ASV motor.... 30.000 km. Zagrabilo rotor v črpalki brez vzroka ( ni bilo krivo gorivo ). Jermen se je popeljal na avtocesti za pest zobov naokoli . Kaj je sledilo , verjetno ni potrebno razlagat. Škode za 5000 e , če bi popravljal z novimi konci . Sicer je na splošno res zlati agregat , samo smrdi pa za njemu , da je joj. In pozimi naredi tri kubike modrega dima , ko ga zaženeš , pa oči pečejo kot strela od njegovga dima in... Sicer je pa neuničljiv :wink:

Re: Golf IV, V

OdgovorObjavljeno: Ne Okt 04, 2015 12:10 am
Napisal/-a piko
Hvala za diskusijo. Je 100 km ok za vozit? Me en 130 km mika, pa ima blizu 300000 km. Je tu za pricakovat kaksno tezavo glede na kilometre, ce recemo, da je vredu vzdrzevan?

Re: Golf IV, V

OdgovorObjavljeno: To Okt 06, 2015 12:10 am
Napisal/-a malinuc
100 ps je čist ok, 130 je pa bomba, vsaj po mojih izkušnjah.
Sem pa že menjal glavo na 2.0 140 ps PD (16 vetilska glava) po števcu cca 220 000 km, bil pa je uvožen s francije, in pa na istem motorju sem menjal ta 5 turbino pri tem lastniku :D prejšnje 4 so menjali drugi.
na 1.9 101 ps PD pa sem že doživel da je bila glava na mestu, kjer so tesnilne gumice od PD tlačilk tako globoko zažrta (cca 2mm) da je nafta začela uhajati mimo po cca 5000 prevoženih kilometrih, na števcu je imel dobrih 300 000 km, vendar uvožen z nemčije..

Kakšne težave so na cdi - ju? tip motorja? mogoče bi se našel kak nasvet oziroma kakšna šoba ...

Re: Golf IV, V

OdgovorObjavljeno: To Okt 06, 2015 8:12 am
Napisal/-a piko
Na cdiju umrle dize. Gre za w202 kišto. Avto je pač rjast, mehansko pa v top formi. Če ne dobim diz,gre v kose. V zadjih 6 letih nisem vanj vlozil 300 eur, razen servisov seveda. Crknu je en kolesni lezaj in klimakiler. Ni to moj zadnji mb:)