Golf IV, V

Motor, menjalnik, diferenciali, pogonske osi, turbine, sesalni in izpušni sistem, ...

Golf IV, V

OdgovorNapisal/-a piko dne So Sep 26, 2015 9:54 pm

Mogoče tema že obstaja, pa je ne najdem, žal.

Iščem golfa, IV ali V, dizla seveda. Kateri motor je najmanj težaven, z najmanj hibami. Koliko konj vzeti? 90, 105, 130, 140?
SDI tudi mogoče, samo tam so težavni menjalniki. Kakšne sorte vbrizg imajo kateri motorji? So še klasične dize ali je že kaj elektronskega sranja?
Rabim nekaj, za tankaj-vozi, pa da ni nekaj težavno.

kaj priporočate?
Uporabniški avatar
piko
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 581
Pridružen: Ne Jan 17, 2010 1:50 pm
Kraj: žiri
Avto: MB C220cdi, VW Scirocco II

Re: Golf IV, V

OdgovorNapisal/-a luka32 dne Ne Sep 27, 2015 1:12 pm

Jaz sem mel štirko 101km pd pet let, pa ni blo nobenga problema z motorjem. Je pa dosti bolj poskočen od bošpumpe.
Uporabniški avatar
luka32
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 1353
Pridružen: Pe Feb 29, 2008 8:03 pm
Kraj: Litija
Avto: golf iv, type 3 68'

Re: Golf IV, V

OdgovorNapisal/-a piko dne Ne Sep 27, 2015 2:14 pm

torej močnješi od 90 KS imajo kao common rail oz elektronsko nadzorovane dize?
Uporabniški avatar
piko
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 581
Pridružen: Ne Jan 17, 2010 1:50 pm
Kraj: žiri
Avto: MB C220cdi, VW Scirocco II

Re: Golf IV, V

OdgovorNapisal/-a nevednez dne Ne Sep 27, 2015 4:32 pm

Ne.

90 in 110 konjski dizli v 4ki imajo klasicno vp37 bosch crpalko in mehanske sobe. Nahajajo se v 4ki do letnika 2001 (priblizno)

101, 115, 130 konjski so PD (pumpe-dize) motorji, kjer je ze nekaj elektronike zraven.

Oba tipa motorjev veljata za zelo dobre. Klasicni dizli so še malo bolj zaneslivi ker imajo pol manj elektronike kot PD, pa malo bolj šparovni od PD motorjev. So pa pd motorji bolj poskočni. Oba motoja sta pa ob primernem vzdrzevanju prakticno neunicljiva in sposobna prevozit 600k+ km.

105 (1.9), 140 (2.0) so pa common rail motorji. V primerjavi z zgornjima dvema dosti manj zanesljivi.
Uporabniški avatar
nevednez
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 779
Pridružen: Pe Feb 16, 2007 3:33 pm
Avto: štirje krogci

Re: Golf IV, V

OdgovorNapisal/-a bfranc dne Ne Sep 27, 2015 6:59 pm

Samo novejsi 2.0 motorji od 2010 naprej imajo common rail sistem.1.9 so ali PD ali pa bosh pumpa sistem.Pa izogibaj se PD motorja, ker to je pozresno in kvarljivo.
Uporabniški avatar
bfranc
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 266
Pridružen: Po Avg 06, 2012 2:54 pm
Kraj: Kompolje/Dobrepolje
Avto: Škoda Octavia II 1.9 tdi DSG

Re: Golf IV, V

OdgovorNapisal/-a piko dne Ne Sep 27, 2015 7:40 pm

Hvala za nasvete.

eden PD hvali, drugi ne. Ima kdo slabe izkušnje? Jaz imam trenutno drago izkušnjo na cdi-ju, pa ne vem, če jo bom reševal. Je kdo obnavljal common rail dize? jaz se niti še nisem zanimal, sodeč po prebranem pa ne bi bilo malo.
Uporabniški avatar
piko
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 581
Pridružen: Ne Jan 17, 2010 1:50 pm
Kraj: žiri
Avto: MB C220cdi, VW Scirocco II

Re: Golf IV, V

OdgovorNapisal/-a apokalipso dne Ne Sep 27, 2015 8:16 pm

Če je kateri motor dober , potem je PD , a ne vsak. Starejši je , bolj je vzdržliv . Novejši PD imajo določene hibe ( 2007 dalje ) . 5-tka ima več drugih hib kot z motorjem . Za najbolj trpežne veljajo 100 KM PD v štiricah . Poraba od 4.5 do 7.5 kako pač voziš . Od VP motorjev so boljši zaradi navora in pa predvsem zaradi emisij . VP je precej večji onesnaževalec . Elektronike imata pa oba enako , samo malo drugače rasporejeno . Velik servis je na PD cenejši kot na VP . Če se pa kaj zalomi , pa enega ali drugege vržeš na odpad.
Uporabniški avatar
apokalipso
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 1623
Pridružen: Sr Feb 17, 2010 4:00 pm

Re: Golf IV, V

OdgovorNapisal/-a bfranc dne Ne Sep 27, 2015 8:55 pm

Jest sem imel slabo izkušnjo z PD BXE motorjem letnik 2006, kateri je po oznaki veljal za izboljšan model in ga ne smem več videt pri bajti.Imel znucano odmično (standard napaka,strošek 360 eur plus dročniki), seveda nisem menjal.Poraba konstantno 8+ litra, računalnik je bil optimist in mi je kazal 4.8 porabe, drugih okvar ne bom pisal...šrot od šrota.
VP37 motor letnik 1999, tam samo tankal in vozil, poraba tudi 3 litre, če sem ga šparal.
Uporabniški avatar
bfranc
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 266
Pridružen: Po Avg 06, 2012 2:54 pm
Kraj: Kompolje/Dobrepolje
Avto: Škoda Octavia II 1.9 tdi DSG

Re: Golf IV, V

OdgovorNapisal/-a apokalipso dne Po Sep 28, 2015 7:44 am

Si imel pa smolo . Tvoj primer ni osamljen , je pa redek . Ma za popravilo si sigurno našel enega zlatarja , ker odmična stane okoli 150 e kopija. Cel motor je na voljo na netu med 400 in 800 e., odvisno kdo in kaj prodaja seveda. Da ti je trošil 8 in več , si moral imeti kamp prikolico priklopljeno non stop , ali pa sama avtocesta 180km/h+
BXE ima druge , bolj resne težave.
Moj AVB v audiju je navit , zato troši malce več , če ga gonim. Ima 400.000 km , z 62 l naredim od 1000 do 1250 km , odvisno od vožnje. Motor mi ni vzel tudi evra ne . Dvakrat sem menjal jermen in rolce , to je 300 e skupaj. Samo prede in prede :D
Na VP golfu ASV motor.... 30.000 km. Zagrabilo rotor v črpalki brez vzroka ( ni bilo krivo gorivo ). Jermen se je popeljal na avtocesti za pest zobov naokoli . Kaj je sledilo , verjetno ni potrebno razlagat. Škode za 5000 e , če bi popravljal z novimi konci . Sicer je na splošno res zlati agregat , samo smrdi pa za njemu , da je joj. In pozimi naredi tri kubike modrega dima , ko ga zaženeš , pa oči pečejo kot strela od njegovga dima in... Sicer je pa neuničljiv :wink:
Uporabniški avatar
apokalipso
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 1623
Pridružen: Sr Feb 17, 2010 4:00 pm

Re: Golf IV, V

OdgovorNapisal/-a piko dne Ne Okt 04, 2015 12:10 am

Hvala za diskusijo. Je 100 km ok za vozit? Me en 130 km mika, pa ima blizu 300000 km. Je tu za pricakovat kaksno tezavo glede na kilometre, ce recemo, da je vredu vzdrzevan?
Uporabniški avatar
piko
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 581
Pridružen: Ne Jan 17, 2010 1:50 pm
Kraj: žiri
Avto: MB C220cdi, VW Scirocco II

Re: Golf IV, V

OdgovorNapisal/-a malinuc dne To Okt 06, 2015 12:10 am

100 ps je čist ok, 130 je pa bomba, vsaj po mojih izkušnjah.
Sem pa že menjal glavo na 2.0 140 ps PD (16 vetilska glava) po števcu cca 220 000 km, bil pa je uvožen s francije, in pa na istem motorju sem menjal ta 5 turbino pri tem lastniku :D prejšnje 4 so menjali drugi.
na 1.9 101 ps PD pa sem že doživel da je bila glava na mestu, kjer so tesnilne gumice od PD tlačilk tako globoko zažrta (cca 2mm) da je nafta začela uhajati mimo po cca 5000 prevoženih kilometrih, na števcu je imel dobrih 300 000 km, vendar uvožen z nemčije..

Kakšne težave so na cdi - ju? tip motorja? mogoče bi se našel kak nasvet oziroma kakšna šoba ...
Uporabniški avatar
malinuc
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 453
Pridružen: Pe Jun 04, 2010 4:39 pm
Kraj: Zagorje ob Savi
Avto: Golf II GL TDI, MB 190D 2.5

Re: Golf IV, V

OdgovorNapisal/-a piko dne To Okt 06, 2015 8:12 am

Na cdiju umrle dize. Gre za w202 kišto. Avto je pač rjast, mehansko pa v top formi. Če ne dobim diz,gre v kose. V zadjih 6 letih nisem vanj vlozil 300 eur, razen servisov seveda. Crknu je en kolesni lezaj in klimakiler. Ni to moj zadnji mb:)
Uporabniški avatar
piko
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 581
Pridružen: Ne Jan 17, 2010 1:50 pm
Kraj: žiri
Avto: MB C220cdi, VW Scirocco II


Vrni se na Pogonski sklop

Kdo je na strani

Po forumu brska: Google [Bot] in 8 gostov