Stran 1 od 1

G60 Tuning

OdgovorObjavljeno: Sr Jan 20, 2016 11:58 pm
Napisal/-a smudlek
Lp.Imam vprašanje. In sicer nekako se odločujem, da bi motor iz mojga corradota (1.8 g60) vzel ven iz avta zaradi enega samega razloga: dvig konjenice. Kar nekaj stvari sem prebral po tujih forumih vendar nikjer ni napisanega nič specifičnega kot samo pametovanje. Zato sedaj sprašujem tukaj. V mislih imam nekje od 200 - 300ps, kajti vse kar je več potegne za sabo preveč €.

Menjava chipa in predelava g-ladera v rs izvedbo ne pride v poštev kajti potem je treba ta g-lader obnavljat vaskih 30000km.
Zdaj se pa sprašujem če bi iz tega motorja vzel glader pa na njega naredil turbo? Bi ob tem še zamenjal 8v glavo za 16v iz kr-ja? (Kaj vse to potegne za sabo??)

Ali je najboljše prodat motor pa vrečt noter 1.8t, kar mi najmanj diši?

Re: G60 Tuning

OdgovorObjavljeno: Če Jan 21, 2016 7:58 pm
Napisal/-a pocesnkII
potem takem kot praviš bi bilo zate najbolje 1.8t ali 2.0t

drugače pa malo večja jermenica in recimo k tunercu na valje narediti mapo, pa bo že lepo šlo. kolk točno boš dobil bo pa odvisno od stanja motorja, g ladra, jermenice,..... bi pa upal reči da boš presegel mejo 200hp

Re: G60 Tuning

OdgovorObjavljeno: Pe Jan 22, 2016 1:45 am
Napisal/-a Jurtz
manjša jermenica, pocesnk ;)

Re: G60 Tuning

OdgovorObjavljeno: Pe Jan 22, 2016 8:29 am
Napisal/-a pocesnkII
Jurtz napisal/-a:manjša jermenica, pocesnk ;)


maš prov zaj sem [smilie=beer2.gif]

Re: G60 Tuning

OdgovorObjavljeno: So Jan 23, 2016 1:20 pm
Napisal/-a smudlek
Ni problem manjša jermenica. Problem je potem trajnost gladra in pa kolko sem bral nenormalne porabe, tudi po 18l na 100km.

Re: G60 Tuning

OdgovorObjavljeno: So Jan 23, 2016 5:15 pm
Napisal/-a fwcabrio
smudlek napisal/-a:Ni problem manjša jermenica. Problem je potem trajnost gladra in pa kolko sem bral nenormalne porabe, tudi po 18l na 100km.

Mislim da poraba pri takem avtu ni tak problem, ker verjetno z njemu ne boš naredil 15000km letno. [smilie=auto.gif]

Re: G60 Tuning

OdgovorObjavljeno: So Jan 23, 2016 6:11 pm
Napisal/-a pocesnkII
mislim da je tale tema brezpredmetna, ker; naviti motr in mala poraba negre skupaj, prav tako trajnost in premalo soli v glavi tudi ne [smilie=biggrin.gif]

Re: G60 Tuning

OdgovorObjavljeno: So Jan 23, 2016 9:06 pm
Napisal/-a luka1992
če misliš mesti 200-300 konjev pol boš mogu par stvari rihtat na 30 k

Re: G60 Tuning

OdgovorObjavljeno: Ne Jan 24, 2016 1:00 am
Napisal/-a eugene
16v g60 ima preko 200km in kolkor vem original velikost jermenice. torej so tudi servisni intervali normalni- kaj že 50 kkm za jermen in tesnila ? če hočeš 300km pa je čisto druga pesem. kaj ni to nekje max kaj so uspeli zvelč ven z vsemi možnimi triki na motorju in g-ladru.

Re: G60 Tuning

OdgovorObjavljeno: Ne Jan 24, 2016 1:30 am
Napisal/-a Jurtz
Ah kje... 280 je mel 8v grupa A, to je z vsemi FIA omejitvami.

Re: G60 Tuning

OdgovorObjavljeno: To Jan 26, 2016 6:21 pm
Napisal/-a no_name
Odloči se al 200 al 300 konjev, ker to sta dva različna svetova...
Kar pa se porabe tiče se naviti motorji lahko pohvalijo z nižjo specifično porabo kot "navadni"...
Če boš menjal glavo morš menjat tudi bate.

Re: G60 Tuning

OdgovorObjavljeno: Če Jan 28, 2016 11:02 pm
Napisal/-a smudlek
Kot pravim, če bi prilezo tja do 230 - 240 konjev bi bil prezadovoljen. Na vsem tujih forumih, ki jih berem, vsak govori drugače. Pač rad bi glader zamenjal z turbino in super bi bilo če bi prišel do teh konjev, ki sem jih napisal. Torej tja do 230-240. Zdaj pa bo vzdržal to motor, da kupim nevem k04 turbo, priredim izpušni kolektor, cevi, večji ic, pa elektronika. Bo vzdržal motor, brez da ga odpiram ali ne?

Re: G60 Tuning

OdgovorObjavljeno: Če Jan 28, 2016 11:05 pm
Napisal/-a smudlek
Ker g-lader za recimo jermenico fi68 je treba vsakih 15000km servisirat, kar pa tudi ni poceni oz je težko najti človeka, ki se spozna

Re: G60 Tuning

OdgovorObjavljeno: Pe Jan 29, 2016 10:12 am
Napisal/-a BureK
Ma ti imaš izkušnje iz prve roke z G-ladrom in servisnimi intervali le tega ?

Re: G60 Tuning

OdgovorObjavljeno: So Jan 30, 2016 6:00 pm
Napisal/-a smudlek
Nimam. To sem prebral na vortexu