Kremni mi je dal misliti (K-jetronic)

Motor, menjalnik, diferenciali, pogonske osi, turbine, sesalni in izpušni sistem, ...

Kremni mi je dal misliti (K-jetronic)

OdgovorNapisal/-a WOB dne Po Feb 20, 2006 1:06 am

CABBY
Krema zadnjič si prišel do zaključka, da motor v mojem avtomobilu ni KR temveč PL. Šel sem se malo Šerloka Holmsa in teoretično prišel do naslednjega zaključka.
1. Vbrizg goriva pri PL je KE-Jetronic. Moj definitivno je K-Jetronic (warmlaufregler).
2. Sesalna kolektorja za passata in golfa sta dva: 50 mm in 42,5 mm. 50 mm samo za KR, 42,5 mm za KR in PL.
3. Sesalni kolektor za Corradotu takšen, ki si mi ga ti pokazal pa je samo 50 mm.
4. PL motor je bil s katalizatorjem. Jaz nimam lambde.

Torej teoretično sem prišel do zaključka da je motor kljub vsemu KR. Če imam prav boste povedali pa tisti, ki ste bolje seznanjeni s prakso. O podobni zadevi poteka pogovor na Doppel Wobber forumu.

K-Jetronic
Slika
KE-Jetronic
Slika

LP Luka
_________________
Hodim na selo, po dobro jelo
letim po hiši in iščem miši
seksam z ženo al pa kr z eno
poznam ljudi k pravjo da se jim FAVDL dobr zdi.

Spesnila moja debela rit.

kr3mn1 Van den BOSCH
čak se ti mal, mam jest še enga PLja v garaž, k ma isto warmlaufregler :)


BONGI vonn PIRELLI
Jes mam doma in KR in PL pa mata oba warmlauf regler!


CABBY
Pa kva je zdej. A vidva mene mal z elastiko nategujeta al kaj???
PL s KE-Jetronicom ni mogu met warmlaufreglerja.

KE-Jetronic is similar to the K-Jetronic, with a mechanical hydraulic injection system. However, it was an additional electronic control unit which increases flexibility and enables other performance enhancements.

Podobna sta si že, ampak je krmiljene drugačno kot pri K-Jetronicu.
Prav tako pa tudi po sesalnih kolektorjih tega ne moreš ugotovit, ker sta PL in KR v golfu uporabljala iste, v passatu pa PL tako ali tako ni bil nikoli serijsko vgrajen motor.

Kokr vem Bongi si pa ti men sam dejal da sta tista dva motorja oba KR-ja. Torej?????

Men je zanimiva tema, kaj pa vam??

LP Luka
_________________
Hodim na selo, po dobro jelo
letim po hiši in iščem miši
seksam z ženo al pa kr z eno
poznam ljudi k pravjo da se jim FAVDL dobr zdi.

Spesnila moja debela rit.


CABBY
No pa še ena primerjava samega vbrizga
KE-Jetronic (PL)
1. Electric fuel pump.
2. Fuel accumulator.
3. Fuel filter.
4. System pressure regulator
5. Injector.
6. Cold-start valve.
7. Fuel distributor.
8. Air-flow sensor.
9. Thermo-time switch.
10. Auxiliary-air regulator.
11. Engine-temperature sensor.
12. Throttle-valve switch.
13. Lambda sensor.
14. ECU.

K-Jetronic (KR)
1. Electric fuel pump.
2. Fuel accumulator.
3. Fuel filter.
4. Warm-up regulator.
5. Injector.
6. Electric start valve.
7. Fuel distributor.
8. Air-flow sensor.
9. Thermo-time switch.
10. Auxiliary-air regulator

A je sploh možno v praksi PL motor prilagodit K-Jetronicu??

Sorry ker sem tečen, sam me res zanimajo dejstva.

LP Luka
_________________
Hodim na selo, po dobro jelo
letim po hiši in iščem miši
seksam z ženo al pa kr z eno
poznam ljudi k pravjo da se jim FAVDL dobr zdi.

Spesnila moja debela rit.


sergio
Vidim da ste kle vsi mal zbegani. Zadeva je taka kr motorji so mel k-jet in so bili mehanski mel so sam elektronsko pumpo pa kaltstart ventil je bil električni.KE-jet pa je bil eletrični in je imel lahko vse stvari kot K-jet edina razlika je da KE ima racunalnik ki je pri audiju pri sovozniku spodaj za vw pa ne vemkje je.Pa ni blo obvezno da so mel katalizator.Drgač ti pa more pisat na bloku ker tip maš.LP Sašo.


BONGI vonn PIRELLI
Tule bom razložil delovanje teh dveh sistemov PO ŠOLSKO
vse kar bom napisal je osvežitev znanja iz srednješolskih let,ko sem delovanje vedel na pamet.
Prepisano iz skripte:Tehnologija motornih vozil za 3 letnik,smer:avtomehanik 4zvezek DOVOD GORIVA

Mehansko vbrizganje goriva(K-Jetronic in izvedenk):
Elektromotorna črpalka za gorivo dovaja gorivo preko hidravličnega akumolatorja in filtra za gorivo do razdelilnika.V razdelilniku je vgrajen regulacijski ventil,ki vzdržuje konstantni tlak v sistemu(sistemski tlak)ter vrača višek goriva nazaj v rezervoar.Sistemski tlak je sorazmerno visok,saj znaša od 3,5do5,5 bara.Razdelilnik preko krmilnega bata deli gorivo na mehanske vbrizgovalne šobe,ki so nameščene v sesalnih ceveh direktno pred vstopom v valj,ter tako brizgajo v lilijo sesalnega ventila.Krmilni bat se premika po valju z vzdolžnimi zarezami,ročica z zajezno ploščo v odvisnosti od podtlaka v sesalnih ceveh(kolektorju),ter s tem odreja količino vbrizganega goriva.Vse šobe brizgajo istočasno brez ozira na polžaj batov.Da bi lahko vplivali na količino goriva še z ozirom na vroč ali mrzel motor,ter zmes še obogatili pri polni obremenitvi,pa delujemo na krmilni bat še z proti pritiskom,ki ga z ozirom na temparturo motorja(bimetalno)ali za polno moč(s podtlakom)spreminjamo.
Elektronske variante KE so opremljene z elektromagnetnim ventilom sistemskega tlaka tako,da funkcijo prevzame elektronika.Tudi ročico z zajezno ploščo obrača poseben potenciometer tako,da elektronika lahko zazna položaj zajezne plošče.Na loputi za plin sta tudi dve stikali tako,da se lahko registrira položaj prostega teka in polna obreminitev.[/b]

Hladni zagon:
Vsesalni kolektor je vgrajena posebna elektromagnetna šoba,ki odpira preko bimetalnega časovnega stikala ob startu motorja.Bimetalno stikalo šobe pri temparaturi motorja nad 30*c ne vključuje več.

Prosti tek:
Uravnavanje prostega teka je pri K izvedbi rešeno kar z bimetalnim zapiralcem.Pri verzijah KEpa z elektromagnetnim zapiralcem.

To kar sem napisal je samo da si razčistim-o kakšna je razlika med tema dvema sistemoma.Se pravi K je osnovna različica z bimetalnim warmlaufreglerjem,KE pa je nadgradnja tega sistema z dodano elektroniko na Warmlaufu.

Najbolj pa me moti to kar sem še enkrat preveril in ugotovil da imam prav moja 16v-ja sta pl in kr se pravi različna in imata različne velikosti sesalnih kolektorjev na izpušnih pa imata oba luknjo za LS.

Jes nevem več čist točn kater motor imaš,ampak se vseeno še nagibam na PL.
_________________
Meine liebe ist PIRELLI!!!

CABBY
BONGI vonn PIRELLI je napisal/a:
Najbolj pa me moti to kar sem še enkrat preveril in ugotovil da imam prav moja 16v-ja sta pl in kr se pravi različna in imata različne velikosti sesalnih kolektorjev na izpušnih pa imata oba luknjo za LS.

Jes nevem več čist točn kater motor imaš,ampak se vseeno še nagibam na PL.

Bongi hvala za tole izčrpno razlago, mogoče še kdaj prav pride.

Za sesalne kolektorje je pa tako. Po ETKI je KR uporabljal dva različna sesalna kolektorja in sicer z premerom 50 mm in 42,5 mm, PL pa je prav tako uporabljal tega slednjega torej z 42,5 mm. To seveda govorim za Golfa. V Passata serijsko PL motorja niso vgrajevali. V Corradotu pa je sesalni kolektor bil le 50 mm. Sem pa zadnjič na bloku malo pošmirglal cifre, sam po cifrah se nič ne vidi, ker je blok od KR isti kot pri PL, do črk (tip motorja) pa ne pridem zraven.

Izpuh pa imam sigurno od KR-ja. Izpušni kolektor (brez LS), potem gre dvojna cev v dušilec in pride ven enojna cev (PL je imel to cev brez dušilca, ker je za njo bil katalizator).

Itak bom slej ko prej dal enkrat dol sesalne kolektorje, da bom lahko prišel do črk (tip motorja) in potem se mi bo razjasnilo nebo. Very Happy

LP Luka
_________________
Hodim na selo, po dobro jelo
letim po hiši in iščem miši
seksam z ženo al pa kr z eno
poznam ljudi k pravjo da se jim FAVDL dobr zdi.

Spesnila moja debela rit.


CABBY
No pa sem na najlažji možni način sam sebi in ostalim dokazal kva za en motor mam noter. Uspelo mi je pošmirglat rjo dol z bloka in glej ga zlomka. V mojem avtu se veselo vrti KR :D :D :D . Upam da v soboto pridem v Lj. da vam dokažem.

LP Luka

P.S.: Spet bom lažje spal.
_________________
Hodim na selo, po dobro jelo
letim po hiši in iščem miši
seksam z ženo al pa kr z eno
poznam ljudi k pravjo da se jim FAVDL dobr zdi.

Spesnila moja debela rit.
...ko zakoni fizike izginejo, in ko adrenalin zamenja kri..... Golf GTI G60
Uporabniški avatar
WOB
Kolpasan
 
Prispevkov: 2632
Pridružen: To Jan 24, 2006 11:40 pm
Kraj: Črnomelj
Avto: Mk1 GTI, Mk1 Cabrio, Mk2 G60

OdgovorNapisal/-a WOB dne Po Feb 20, 2006 1:10 am

Se opravičujem za tole sem probaval zbrisat uno navezavo do tukej kjer je bila premaknjena tema pa mi je zbrisal vse :evil:

Mi je pa ratalo zadevo rešt!
Vsaj mislem.

LP Dejan
...ko zakoni fizike izginejo, in ko adrenalin zamenja kri..... Golf GTI G60
Uporabniški avatar
WOB
Kolpasan
 
Prispevkov: 2632
Pridružen: To Jan 24, 2006 11:40 pm
Kraj: Črnomelj
Avto: Mk1 GTI, Mk1 Cabrio, Mk2 G60

OdgovorNapisal/-a CABBY dne Po Feb 20, 2006 10:38 am

Je lažje čitljivo.

LP Luka
A guy told me one time:" Don't let yourself get attached to anything you're not willing to walk out on in 30 seconds flat if you feel a heat around the corner."
Uporabniški avatar
CABBY
Vulvo
 
Prispevkov: 2548
Pridružen: Če Jan 26, 2006 12:01 pm
Kraj: Celje - pravo srce Slovenije
Avto: Alte Mercedes mit 4 ventil technik


Vrni se na Pogonski sklop

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 9 gostov