Stran 1 od 1

356 headwork

OdgovorObjavljeno: Ne Dec 25, 2016 5:05 pm
Napisal/-a eugene
Lih ker je božič. evo vam 8)

Glave so za 912 mašino z 90mm nickisi torej 1883ccm- 1.9l

Ok. stanje prej. Ena glava je bla kasnejša od 912ke ali 356sc ena a starejša od kake 356 B ali C. porti in velikost ventilov (38 in 34mm) so sicer enaki ampak te poznejše so imele recimo en EGR port in pa 30°cut v komori tako da je naveč razlike prav tu v volumnu in obliki komore.

Slika

starejša komora
Slika

30° komora:
Slika

izpuh
Slika

vsis:
Slika

Slika

Re: 356 headwork

OdgovorObjavljeno: Ne Dec 25, 2016 5:06 pm
Napisal/-a eugene
Prvo stvar sem sevada na netu prebral kar je blo uporabnega o teh glavah. Med drugim sem najdu tudi dober članek nekega tunerja z postopnimi dodelavami in meritvami tako da sem dobu neko idejo kje so možne nejvečje pridobitve in kaj ne prinese nekih gainov. Velikost portov je recimo zadostna kar se, da ocenit že na oko, medtem pa so vsisni ventili tako zasenčeni da nek unsrouding prinesel precejšen narast cfmjev sploh pri nizkih in srednjih odprtjih ventilov.

Ventili in vodila je bilo namen menjat tako da sem vodila zvleku ven, kar mi je omogočlo tudi enostavnejše portanje in poliranje kanalov. Samo velikost kanalov na strani kolektorja sem pustu praktično isto sem pa se posvetu predvsem območju okoli vodila.
Ko sem bil z porti zadovoljen je bil čaz za vprešat nova vodila notri. Zmeru sem luknje in ugotovu , da so nekatere že ble povečane, večina ostalih pa nad mero novih vodil. Tako da je blo treba nabavit vodila z oversize zunanjo mero, katera sem postružu tako da so mela z vsako pripadajočo izvrtino v glavi 3-4 stote nakrčnaga naseda.

Slika

Porti:
Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Re: 356 headwork

OdgovorObjavljeno: Ne Dec 25, 2016 5:07 pm
Napisal/-a eugene
Ko so bla vodila notri sem se lotu unsroudinga.

prej:
Slika

poberem z grezilom za sedeže ventilov primernega preseka:
Slika

Slika

že boljše.
Slika

za pobrat stopničko sem iz ene igle naredu nož z radiusom ki gre v ročno držalo ( tudi DiY).
Slika

Re: 356 headwork

OdgovorObjavljeno: Ne Dec 25, 2016 5:08 pm
Napisal/-a eugene
Slika

Slika

Slika

Re: 356 headwork

OdgovorObjavljeno: Ne Dec 25, 2016 5:08 pm
Napisal/-a eugene
Na eni glavi je blo treba vrezat 30° kot. Za to sem si naredu en 30st nož za nastavljivo vrtalno glavo in kot vrezal na službenem rezkarju. Isti kot je tudi na aftermarket JE kovanih batih iz 1.9 l nickies kita. Bati so bli že kupljeni in naj bi imeli z 60.5-62,5 ccm komori 9.5:1 kompresijsko.

Slika

Slika

Slika

Re: 356 headwork

OdgovorObjavljeno: Ne Dec 25, 2016 5:09 pm
Napisal/-a eugene
Naslednje so bli sedeži ventilov. Prvo sem pomeru višine ventilov glede na rob komore kjer sedi cilinder ter koregiral osnove na 5stot natančno. Nato vrezal ostale 30 st in 70 st kote. Ker ima glava že po defaultu notranji diameter sedežev precej velik glede na ventile( razmerje 0,91 IN in 0,92 Ex ) le tega nisem povečeval. pobral sem tudi nakaj spodnjega roba na vsisnih ventilih in naredu en izi swirl polish. Ventili iso novi original dimenzij in sicer 38mm in 34mm z debelim 10mm steblom.

Slika

45 st sedež je pomaknjen kako desetinko od zunanjega roba na vsisu in kake 2 na izpušnih. Širine so pa 1,3mm na vsisu in 1,5 na izpušnem. Tu sem raje malo bolj konzervativen. recimo da bi lahko šel do 1.1mm vsis in 1,4 na izpuhu.

Slika

Ko sem bil nekje približno zadovoljen sem zmeru še volumne. Ina glava je bla 64ccm na obeh ena pa 64,7 in 62,5 na drugi. To sem mogu še malo popravit da sem jo spravu na 63,5ccm kar se mi je zdelo dovolj dobro.

Slika

Končno sem še malo polapal ventile z pasto in očenu komore z šmirglom.

Slika

Slika

Slika

Re: 356 headwork

OdgovorObjavljeno: Ne Dec 25, 2016 5:10 pm
Napisal/-a eugene
Pa en navoj na izpušnem kolektorju je bil pojeban. kar se je tudi povarilo in vrezalo na novo.
Slika


to je to.
Slika

Slika

Slika

Re: 356 headwork

OdgovorObjavljeno: Po Dec 26, 2016 12:53 am
Napisal/-a Jurtz
hudo. we want more! :)

Re: 356 headwork

OdgovorObjavljeno: Po Dec 26, 2016 7:49 am
Napisal/-a ŽucMac
eugene napisal/-a:Pa en navoj na izpušnem kolektorju je bil pojeban. kar se je tudi povarilo in vrezalo na novo.
Slika


lej ga fanta kako zna zrihtat :mrgreen:
a EG bloka pa nisi znal pošvasat in vrezat nove navoje ? [smilie=blink.gif] :lol:
škoda, meni so zrihtali vse tri, s tem da za enega mi niso niti računali,
ker so pač poštenjakarji in ne dajo roke v ogenj zanj.

kolko računaš za take zadeve, če ni skrivnost (da vidim če sem preplačal popravilo mojih blokov) :wink: [smilie=biggrin.gif]

Re: 356 headwork

OdgovorObjavljeno: Po Dec 26, 2016 10:14 am
Napisal/-a eugene
Eno je varit alu drugo pa gus. Jaz ne znam varit gusa. Še alu se komaj učim za rečt. To sem naredu lih usput ker sem imel glave v delu. Kaj ti vem eno tako popravilo po moje je tam 15-20 evrov vredno ( varjenje, ravnanje in nov navoj). Ko sem bil še v Lj so bli Jermani iz depale vasi zakon za teke zadeve. Glede bloka pa kot si reku. Niti oni ne upajo dat roke v ogenj zanj.

Re: 356 headwork

OdgovorObjavljeno: To Feb 28, 2017 5:06 pm
Napisal/-a ŽucMac
eugene napisal/-a:Eno je varit alu drugo pa gus. Jaz ne znam varit gusa. Še alu se komaj učim za rečt. To sem naredu lih usput ker sem imel glave v delu. Kaj ti vem eno tako popravilo po moje je tam 15-20 evrov vredno ( varjenje, ravnanje in nov navoj). Ko sem bil še v Lj so bli Jermani iz depale vasi zakon za teke zadeve. Glede bloka pa kot si reku. Niti oni ne upajo dat roke v ogenj zanj.


je tudi bilo nekako tako, kot si napisal.
gre pa še en blok na pregled in morebitno popravilo na Vrhniko, mende je dec rešil že boga in pol, bomo vidli kako bo.


---
edited by moderator
počasi bo dosti tega spama v resnih delih foruma! smatraj to kot zadnje opozorilo!
---