G-lader

Motor, menjalnik, diferenciali, pogonske osi, turbine, sesalni in izpušni sistem, ...

G-lader

OdgovorNapisal/-a WolfSLO dne To Feb 21, 2006 5:30 pm

Slika

A mi lahko nekdo razloži princip delovanja G-ladra?
Uporabniški avatar
WolfSLO
Novinec
 
Prispevkov: 41
Pridružen: Ne Feb 05, 2006 3:36 pm

OdgovorNapisal/-a WOB dne To Feb 21, 2006 8:56 pm

Tukaj na sliki se lepo vidi dve odmični gredi da se polž lepo ekscentrično vrti
Slika
tukej je slika rotiranja
Slika

pri 5800U/min (motorja) se g-lader suče z 11000U/m ter ustvarja pritisk 0,7bara.

pa še slika poti zraka skozi lader
Slika

To je nekej na brzino, če te pa še kaj posebno zanima pa kar prašej!

LP Dejan
...ko zakoni fizike izginejo, in ko adrenalin zamenja kri..... Golf GTI G60
Uporabniški avatar
WOB
Kolpasan
 
Prispevkov: 2632
Pridružen: To Jan 24, 2006 11:40 pm
Kraj: Črnomelj
Avto: Mk1 GTI, Mk1 Cabrio, Mk2 G60

OdgovorNapisal/-a MrLi dne To Feb 21, 2006 9:09 pm

Mene nekaj zanima.. Kakšna je točna definicja G-Ladra... Jest rečem kdaj kar kompresor.. hmm, no sej ubistu tut je.. ni turbina, pa ni un običn kompresor.. to je čist VW-jeva pogruntavščina. Kako se ga označi, al imaš pač... turbine, kompresorje... pa G-Ladre? :D [smilie=huh.gif] [smilie=ermm.gif]
DOBER PASULJ SE DALEČ SLIŠI!
Uporabniški avatar
MrLi
Resen človek :)
 
Prispevkov: 455
Pridružen: Sr Jan 25, 2006 10:45 pm
Kraj: Idrje
Avto: Mk2 Gti 8v

OdgovorNapisal/-a WolfSLO dne To Feb 21, 2006 9:30 pm

Tud mene zanima kakšne so prednosti/ slabosti proti ˝običajni˝ turbini?
Uporabniški avatar
WolfSLO
Novinec
 
Prispevkov: 41
Pridružen: Ne Feb 05, 2006 3:36 pm

OdgovorNapisal/-a BureK dne To Feb 21, 2006 9:41 pm

turbina je ubistvu turbokompresor ker ima en del, torej turbina, ki jo poganjajo izpusni plini ter kompresor ki nabija zrak v masino.

pomoje se mu rece kar kompresor, pac poseben.
Uporabniški avatar
BureK
Z jogurtom
 
Prispevkov: 10874
Pridružen: Sr Jan 25, 2006 12:34 pm
Kraj: predor Markovec
Avto: Rallye Golf

OdgovorNapisal/-a WOB dne To Feb 21, 2006 10:34 pm

Zgodovina g-ladra ali špiralni lader sega v leto 1905, patentiral ga je neki Francoz. V sedemestih letih ga je pri VW izpopolnjeval neki razvojni šef, ter leta 1987 so poskusno naredili 500 kosov (Polo G40), kasneje so razvili še G60. (Golf Corrado)
G-lader = špiralni kompresor, kot na primer od MB SLK ki ima vijačni kompresor

Prednosti kompresorja pred turbino je da avto vleče že iz štarta ter ne pozna turbo luknje. Turbo luknja se lepo pokrije z tako imenovanim Beng Bengom.
Lep primer: Lancia S4, kompresor za speljevanje ter pospešovanje za vse naprej je skrbela turbina, pa še turbo luknjo je pokrival kompresor.
Bomo vidl kakšen bo tanovi motor od VW-ja ki je kombiniran kompresor + turbina.

Ima pa G-Lader velik slabih lastnosti, njegova življenska doba je bila zelo kratka zato so ga tako hitro umaknili iz proizvodnje. Original kosi za obnavljanje g-ladra so pa hudičevo dragi, tok da si moral z njim full lepo delat če si hotel z njim naredit 100.000 km. Za 50.000km je bila že priporočena popolna obnaova razen ležajev če se jih ni slišalo.

Z drugimi kompresorji ni toliko problemov!

Sam v VW-ju more bit G-lader ker to paše tam not :D , pa še zvok je neverjetn :twisted:

LP Dejan
...ko zakoni fizike izginejo, in ko adrenalin zamenja kri..... Golf GTI G60
Uporabniški avatar
WOB
Kolpasan
 
Prispevkov: 2632
Pridružen: To Jan 24, 2006 11:40 pm
Kraj: Črnomelj
Avto: Mk1 GTI, Mk1 Cabrio, Mk2 G60


Vrni se na Pogonski sklop

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 4 gostov

cron