mk4 1.8T servis

Motor, menjalnik, diferenciali, pogonske osi, turbine, sesalni in izpušni sistem, ...

mk4 1.8T servis

OdgovorNapisal/-a BureK dne Po Mar 13, 2006 6:52 pm

kmalu bo treba nardit en mali sevis na masini pa ne vem tocno kaj bi naredil.
avto je bil kupljen 10.2000 in je imel 18k km, ko sem ga kupil. zdaj jih ima 32k.

preden sen ga dobil je avto neki casa stal...ubistvu ni bil sploh vozen saj je naredil 18k km v 4ih letih. pred nakupom je uni tip menjal olje in filter olja. zdaj pa bi jst mogu nardit servis pa me zanima kaj menjat. pomislil sem na svecke, olje, filter olja, zavorno tekocino.....nevem...kaj se ?

aja...gori mi tista oranzna lucka na keteri je narisana masina....obcasno ko ga po teden dni furam pocasi, se lucka ugasne...cim ga zacnem nabijat na obrate in gas do daske, pa se spet prizge. tko da bom tudi to dal resit ob servisu. ( se komu sanja kaj bi lahko bilo ? ce ne, ni panike itak bo mehanik ugotovil preko racunalnika)

no skratka, zanima me kaj je priporoceno da menjam,

p.s.: ko sem kupil avto sem menjal tudi jermene in spanerje vse
Uporabniški avatar
BureK
Z jogurtom
 
Prispevkov: 10874
Pridružen: Sr Jan 25, 2006 12:34 pm
Kraj: predor Markovec
Avto: Rallye Golf

OdgovorNapisal/-a BureK dne Če Mar 16, 2006 1:46 am

burchy zalosten ker nihce ne pomaga ;(
Uporabniški avatar
BureK
Z jogurtom
 
Prispevkov: 10874
Pridružen: Sr Jan 25, 2006 12:34 pm
Kraj: predor Markovec
Avto: Rallye Golf

OdgovorNapisal/-a Gloga dne Če Mar 16, 2006 1:53 am

Midva mava se najnovej avte tlelele, pa se nobenmu ne da stimat teh jajc, bo treba kupt 2jko, a burchy? :P
Oh Nein, die Manta's!
Uporabniški avatar
Gloga
Blazen na cvick
 
Prispevkov: 5239
Pridružen: Sr Feb 01, 2006 3:22 am
Kraj: Scheraunitz
Avto: '97 Henri Lloyd Yachting

OdgovorNapisal/-a Hondi dne Če Mar 16, 2006 1:58 am

oranžna lučka kjer je narisana mašina ne pomeni nič dobrega
sumim na napako v zmesi goriva BERI: al je kaj narobe z loputo za plin ali pa s samo lambdo, potrebno bi se bilo zapeljati en krog s testerjem da se vidi kaj in kako je z vrednostjo lambde med samo vožnjo in "teranjem" ko je avto na obratih

skratka rabiš DOBREGA diagnostika ki ve kaj gleda oz kaj mora gledat med vožnjo

pomojem je avto "zalit" ali pa je zmes prerevna ko greš po gasu, lahko da je čipan in to slabo lahko je kaj drugega
AUDI S3 APY,PASSI 4m AVF
Hondi
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 378
Pridružen: To Jan 31, 2006 9:18 pm

OdgovorNapisal/-a BureK dne Če Mar 16, 2006 2:18 am

chipan ni sploh, z loputo ne verjamem da bi lahko blo kaj narobe ker ima relativno malo kilometrov in se sigurno ni se zapacala...jst sem tudi pomislil na lambdo.

lahko bi se dobil v ljubljani s kom ki ima tester na prenosnem, pa da to zmerimo ? seveda lahko placam s polnimi plocevinkami ali pa dnarjem :)
Uporabniški avatar
BureK
Z jogurtom
 
Prispevkov: 10874
Pridružen: Sr Jan 25, 2006 12:34 pm
Kraj: predor Markovec
Avto: Rallye Golf

OdgovorNapisal/-a Hondi dne Če Mar 16, 2006 2:56 am

Stručko v LJ za 1.8T motorje je jasno RSR.

Mislim da če se naročiš pri njem ti bo hitro našel "okvaro" pa še kak nasvet iz dolgoletne prakse z 1.8T motorji ti bo dal.

Cena pa ne bo pretirana vsaj po mojih izkušnjah ne.
AUDI S3 APY,PASSI 4m AVF
Hondi
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 378
Pridružen: To Jan 31, 2006 9:18 pm

OdgovorNapisal/-a BureK dne Če Mar 16, 2006 5:17 pm

oki. glede elektronike bi res lahko skocil na RSR. kaj pa nasveti glede potrosnega materiala za menjavo pri rednem servisu ?
Uporabniški avatar
BureK
Z jogurtom
 
Prispevkov: 10874
Pridružen: Sr Jan 25, 2006 12:34 pm
Kraj: predor Markovec
Avto: Rallye Golf

OdgovorNapisal/-a Hondi dne Če Mar 16, 2006 7:42 pm

nisem sicer gledal kaj zakaj kako glede kilometrov ki jih iamš

vem samo da so imeli al še imajo neki 1.8T motorji plastične vetrnice na vodnih pumpah tako da je fino dobit od SKF al kera firma že dela vodne pumpe nachbau pa da je spanrolle in umlenkrolle fajn menjat naenkrat

veliko je o tem pisal že BLUEgti na Mobisuxu tako da tam poišči je ogromno info o 1.8T vzdrževanje, tuning itd.
AUDI S3 APY,PASSI 4m AVF
Hondi
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 378
Pridružen: To Jan 31, 2006 9:18 pm

OdgovorNapisal/-a BureK dne Če Mar 16, 2006 8:41 pm

original fabriske kose sem dobil zelo poceni in sem menjal ko je imel avto nekje 19-20k km. ne spomnem se kaksna je bila vodna pumpa in ali sem jo sploh dobil v kompletu ampak mislim, da sem jo mogu kupit sam in je kovinska.

ubistvu me ne zanima kaj se menja pri rednem servisu ker je to mali servis in bi bilo za menjat olje in filter olja. mene zanima kaj je se priporoceno menjat, glede na to da ima avto 5 let in tolko malo kilometrov ?


aja...ker olje naj kupim ?
Uporabniški avatar
BureK
Z jogurtom
 
Prispevkov: 10874
Pridružen: Sr Jan 25, 2006 12:34 pm
Kraj: predor Markovec
Avto: Rallye Golf

OdgovorNapisal/-a jinx82 dne Če Mar 16, 2006 8:44 pm

Če vzameš Castrol TXT ne boš falil.

Če ne pa skoči na Petrol po par litr unga na kilo :D
Uporabniški avatar
jinx82
Mati bwožja
 
Prispevkov: 12580
Pridružen: To Jan 24, 2006 11:57 pm

OdgovorNapisal/-a BureK dne Pe Mar 17, 2006 1:41 am

:twisted: ne sovrazim dovol golfa, da bi mu petrolovo olje nalil :D

torej ti pravis TXT ? kaj pa uni forumla RS ali kaj je ze ?
Uporabniški avatar
BureK
Z jogurtom
 
Prispevkov: 10874
Pridružen: Sr Jan 25, 2006 12:34 pm
Kraj: predor Markovec
Avto: Rallye Golf

OdgovorNapisal/-a jinx82 dne Pe Mar 17, 2006 12:15 pm

BureK napisal/-a::twisted: ne sovrazim dovol golfa, da bi mu petrolovo olje nalil :D

torej ti pravis TXT ? kaj pa uni forumla RS ali kaj je ze ?


Formula RS pa ne poznam (nisem uporabljal)... TXT uporabljamo doma in smo zadovoljni, predvsem oče ki naredi veliko kilometrov.
Uporabniški avatar
jinx82
Mati bwožja
 
Prispevkov: 12580
Pridružen: To Jan 24, 2006 11:57 pm

OdgovorNapisal/-a BureK dne So Mar 18, 2006 1:57 pm

ne vem ali je zavorne tekocine zmanjkalo malo ali je ze slaba. vglavnem vceraj zvecer sem se z dvema frendoma in novim wooferjem peljal malo hitreje po enem klancu in zaslisim tisti grd zvok (alarm) ter zagledam STOP! na FISu. seveda sem se prvo usral, potem pa malo pomiril, ko je pisalo da je prenizek nivo zavorne tekocine. to se mi je vsecarj zgodilo dva krat in to prvic odkar imam avto. se dobro, da me je skrbela ta zavorna tekocina saj sem vedel, da pise v navodilih avta, da jo je treba menjati vsake dve leti....pomoje je to neglede na stevilo kilometrov. kot vemo zavorna tekocina vpija vlago in se verjetno po dveh letih njene lastnosti spremenijo.

tko da bom na servisu dal menjat kr olje, filter olja, zavorno tekocino, svecke pa priklopu na racunalnik da pregledamo malo kaj je to s tisto kontrolno lucko.

no zanima me se, ali bi mi se kdo znal malo svetovat glede olja ?

jinx prasvi TXT...bi se kdo rad predlagal kaj drugega ?

LP
Uporabniški avatar
BureK
Z jogurtom
 
Prispevkov: 10874
Pridružen: Sr Jan 25, 2006 12:34 pm
Kraj: predor Markovec
Avto: Rallye Golf

OdgovorNapisal/-a WolfSLO dne So Mar 18, 2006 2:16 pm

Po dosedanjih izkušnjah se je Castrol TXT dobro obnesel, tko da ga mi dajemo v skoraj vse novejše mašince.
Uporabniški avatar
WolfSLO
Novinec
 
Prispevkov: 41
Pridružen: Ne Feb 05, 2006 3:36 pm


Vrni se na Pogonski sklop

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 4 gostov