tunning - dovod zraka

Motor, menjalnik, diferenciali, pogonske osi, turbine, sesalni in izpušni sistem, ...

tunning - dovod zraka

OdgovorNapisal/-a samurai dne Po Jun 23, 2008 9:03 pm

Dejmo udarit eno debato o temi zrak - dovod zraka v izgorevalni prostor. Res je, da o tem že ptički čivkajo, ampak jst jih ne zastopim in ostaja mi precej nejasnih (beri nelogičnih) stvari. Seveda bomo debatirali o "starih" 16 ventilerjih (KR, PL, 9A, ABF), katere dele bi nekako (ene bolj, druge manj) lahko med sabo sestavili. Na svojem KR-ju bi rad sestavil dovod zraka od K-Jet-a do vžigalne iskre, oziroma izgorevalnega prostora, ki bi bil med sabo kar najbolj kompatibilen in bi, kar je najvažneje, na koncu imel tudi efekt. Pa začnimo najprej pri sesalnih kolektorjih. Torej, vsem je bolj ali manj znano, da obstajajo trije različni sesalni kolektorji, ki se med sabo razlikujejo že po videzu in kar je najpomembneje tudi po premeru (tako notranjem, kot zunanjem) dovodnih cevi. Na sliki sta največji in najmanjši....
Slika

.... in pa še eden nekje vmes :lol: - torej srednji
Slika

Zdej na katerih avtomobilih je bil kateri, je težko reči, načeloma je bil srednji na motorjih 9A in PL, medtem ko si je KR lastil najmanjšega in največjega. Seveda so možne tudi kakšne druge kombinacije, ampak tale je najbolj pogosta. Jst osebno sem na motorjih 9A in PL videl samo srednjega, medtem, ko sem v corradih z KR motorjem videl samo najmanjšega. Največji sesalni kolektor naj bi imeli samo golfi mkII z KR motorjem (leto izdelave 1988), pa še to po nekaterih podatkih samo določeno časovno obdobje izdelave. Neke datume so sicer vgravirali na zadnjo stran kolektorjev, vendar mi ni znano kaj naj bi pomenili.
Tale je največji. notranjega premera 50 mm in na levi je lepo viden datum 5.1.88
Slika

Najmanjši ima premera 40 mm, vendar na njemu ni nikakršnega datuma
Slika

Premer sesalnega kolektorja seveda vpliva na delovanje motorja in kar je najpomembneje, na njegovo moč. Ob večjem premeru sesalnega kolektorja motor bolje deluje pod visokimi obrati, medtem ko je manjši premer nudi večji navor pri manjših obratih. Po nekaterih podatkih naj bi KR motor z največjim sesalnim kolektorjem imel moč 102kW, z najmanjšim pa "samo" 98kW. Vse lepo in prav, ter logično, ampak se pri moji teoriji vse ustavi pri tistem delu, ki povezuje motorno glavo in sesalni kolektor - poimenoval ga bom koleno. Na sliki so tri kolena: PL, KR, 9A (od leve proti desni)
Slika

Na zunaj povsem identični. Razlika se opazi pri preverjanju oznak in ko vzamemo v roke pomično ravnilo, ter izmerimo notranji premer cevi. Ĺ˝e na pogled je videti, da je premer pri kolenu od 9A motorja za malenkost večji od ostalih dveh.
Slika

Koleno od 9A. Njegov notranji premer je skoraj 43 mm ...
Slika

... medtem ko imata koleni od KR in PL motorja premer približno 41 mm.
Slika

Po poizvedovanju na vseh mogočih straneh in pri vseh poznanih, ki bi lahko kaj več vedeli, so mi skoraj vsi zatrdili, da večje koleno ne obstaja, pravzaprav je večina odgovorila, da naj bi obstajalo samo eno koleno, kar pa ni res, kar sem spoznal tudi sam. Zanimivo je tudi to, da na pooblaščenemu servisu ne obstaja tesnilo, ki pride med kolektor in koleno in ki bi imelo premer odprtin 50 mm, ampak ima samo 43 mm. In tukaj se logika podira: če je največje koleno z notranjim premerom 43 mm, sesalni kolektor (največji) pa ima notranji premer 50 mm, potem stvar ne more imeti efekta. Rob notranje odprtine na kolenu je oster, kakor tudi notranji rob pri kolektorju, kateri itak pride 3,5 mm bolj ven in tu ne vidim potrebe, oziroma logike po večjem kolektorju, ker zrak, ki ga sesa v izgorevalni prostor ne teče gladko zaradi ostrega roba odprtine na kolenu. Tu se sesani zrak "zabija" v 3,5 mm debelo steno kolena in začne ga vrtinčiti in ustvarjati; recimo temu; nekakšne turbolence. Po tej logiki ne vidim poante v večjem sesalnem kolektorju. Seveda bi bila vsa zadeva (vsaj po logiki) drugačana, če bi tudi odprtina na kolenu imela enak premer kot ga ima sesalni kolektor - ampak nima. Dokler ne izvem ali obstaja morda res tudi večje koleno in ga po možnosti tudi nakako nekje dobim, bom zadevo rešil sledeče: koleno od 9A motorja (43 mm) sem odnesel orodjarju in mu naročil, naj mi povrta kanale na zunanji premer 50 mm, da bo identičen premeru, kot ga ima kolektor. Seveda ne bo povrtal ali povečal ali kakorkoli že celo odprtino, ampak bo naredil nekakšen konus iz 50 mm na 43 mm, da bo prehod zraka bolj gladki in se ne bo zabijal v steno kolena. Posledično bi s tem lahko po neki teoriji dosegel tudi večjo hitrost sesanega zraka, kar bi za posledico imelo dovod večje količine zraka v izgorevalni prostor - smpl ko pasulj, po teoriji seveda :lol: .Če ta problem rešim tako v teoriji kot v praksi, se mi postavlja novo vprašanje: kaj pa odprtine pri dušilnih loputah?
Na sliki je lepo razvidno, da so odprtine pri dušilnih loputah identični tako pri najmanjšem, kot tudi pri največjem sesalnem kolektorju :roll:
Slika

Tukaj se mi spet podira vsa teorija od prej. Kaj mi pomaga konus in gladki pretok zraka, po možnosti še hitrejši in v večji količini, če pa je odprtina pri dušilnih loputah identična, kar bi po neki logiki spet pomenilo, da spusti enako količino zraka v kolektor, tako pri majhnem, kot pri velikem kolektorju, razen, če obstajajo morda različne dušilne lopute, tu imam v mislih predvsem premer loput - tega še ne vem.

In sedaj vprašanja, kar zadeva sesalnega kolektorja, oziroma kolena:

1. Ali mi lahko kdo zagotovo zatrdi, da obstaja tudi koleno, ki ima premer notranje odprtine 50 mm?
2. Ali morda kdo ve, če obstajajo različne velikosti dušilnih loput?

hvala

lp
Andrej
ak hočeš vozit porsche-a, plati ga!!!!!!!! nemoj kukat kako je skup! nije on skup nego se nema para pa najlakše je kukat! a zapravo možeš vozit i stojadina i porše ti ne treba da bi živio...
Uporabniški avatar
samurai
Udarni sogovornik
 
Prispevkov: 2158
Pridružen: Če Okt 05, 2006 9:46 pm
Kraj: Celje
Avto: corrado

Re: tunning - dovod zraka

OdgovorNapisal/-a $küll dne Po Jun 23, 2008 9:58 pm

za audija ti lahko povem, da obstajajo tudi večje širine loput, in se tudi tam dela tunning. 4m4t3r je nekaj že delal in ti lahko kako blekne okoli tega...
Uporabniški avatar
$küll
Tabornik
 
Prispevkov: 8833
Pridružen: Sr Jan 25, 2006 3:02 pm
Kraj: Kolombanburg
Avto: Audi 80 competition + ///// Audi 80 CD 5E

Re: tunning - dovod zraka

OdgovorNapisal/-a eugene dne Po Jun 23, 2008 11:27 pm

Na nekih audijih so lopute z večjimi loputami, ki pašejo gor baje. Al pa kot sem zasledu se original telo loput sporta in vgradi večje lopute- kje jih dobit ne vem. Tisto pa da je kolektor večji od odprtine na kolenu pa ni prav. Če že kaj mora biti odprtina v glavi nekoliko večja od izhoda kolektorja in tista stopnička je ugodna proti reverziji vstopajočega zraka. Na izpušni strani pa je bolje da je port nekoliko ožji kot vhod kolektorja- bolje kot da je prehod gladek.
"Try not. Do. Or do not. There is no try." - Master Yoda
Uporabniški avatar
eugene
Valček s.p.
 
Prispevkov: 3819
Pridružen: To Avg 08, 2006 2:21 pm
Kraj: Vukojebina
Avto: Mk1 gti, hrošč '67, volvo 145 in 245 superpolar

Re: tunning - dovod zraka

OdgovorNapisal/-a 4m4t3r dne To Jun 24, 2008 12:37 am

tukaj je meni zelo dosti pomagalo pri tuning motorja
http://www.20v-sauger-tuning.de/

zdaj nevem če ima vw tudi na loputi mali kajlo?če jo ima se dol da..
tukaj imaš za lopute,treba jim povečat fi ter spolirat..poglej si

http://www.20v-sauger-tuning.de/drosselklappenbearbeitung.htm
jaz sem samo loputo povečal pa kajlo na loputi dol vzel ter malo povečal stike kot jih ti zdaj delaš na sesalnih in se je kar lepo poznalo za tak malo predelano stvar..
THATS ME---->>>> THATS ME

d(>_<)b Was ist besser als sex? Audi V sechs!!!
Audi 80 Cabrio 2.8 & Audi A6 c4 2.5 TDI d(>_<)b
Uporabniški avatar
4m4t3r
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 3231
Pridružen: Po Dec 18, 2006 10:31 pm
Kraj: Pettau aka. Ptuj
Avto: Audi 80 Cabrio 2.8 & A6 2.5

Re: tunning - dovod zraka

OdgovorNapisal/-a samurai dne Po Jun 30, 2008 1:59 am

O.K. 4m4t3r - thanks :wink: , uporaben link.
Jst bom vseeno prej poiskal, če obstajajo še kakšne večje lopute, katere lahko samo plug and play zmontiram. Sedaj sem malo pregledal te lopute, ki so bile zraven kolektorja in glede na to, da so bile nameščene na kolektor, sklepam, da so to največje možne lopute od vw-ja.
Slika

Slika

Slika

Pa še nekaj oznak, oziroma kataloških številk - najprej difuzorja, ...
Slika

... in potem še dela v katerem so lopute.
Slika

Pa še k samim loputam.
Slika
Torej, tele številke imajo sigurno kakšno "funkcijo" katera pa meni ni poznana. Predvidevam pač da so s temi številkami označene velikosti ali pa typ loput.

In če jih izmerim, dobim naslednje mere: mala loputa v premeru meri 35,50 mm ...
Slika

.... premer velike lopute pa znaša 51,80 mm.
Slika

Pa še k difuzorju.
Slika

Tudi tule me "moti" tisti rob od loput. Difuzor je večji za kakšen poldrugi milimeter in to spet onemogoča gladki pretok zraka, enako kot med kolektorjem in kolenom. Tudi tale rob bom posnel, da bo prehod gladek, seveda pa bo potrebno obrezati tudi tesnilo, ki se natančno prilagaja loputam - torej je njegov premer tudi manjši od premera v difuzorju :?
Slika

Po nekaterih podatkih naj bi na kolektor sedle lopute od audi-ja petaka, ki naj bi tudi bile večje. Le teh nimam in jih še nisem imel priložnosti videti, da bi zadevo preveril, oziroma izmeril. 4m4t3r, če imaš kakšno doma, daj jo malo izmeri in poslikaj, da vidimo koliko je na tej stvari - prosim.

Evo še mere, ki so potrebne, da lopute sedejo na luknje na kolektor: višina 45 mm ....
Slika

... širina 91,30 mm (recimo :lol: )
Slika

lp
Andrej
ak hočeš vozit porsche-a, plati ga!!!!!!!! nemoj kukat kako je skup! nije on skup nego se nema para pa najlakše je kukat! a zapravo možeš vozit i stojadina i porše ti ne treba da bi živio...
Uporabniški avatar
samurai
Udarni sogovornik
 
Prispevkov: 2158
Pridružen: Če Okt 05, 2006 9:46 pm
Kraj: Celje
Avto: corrado

Re: tunning - dovod zraka

OdgovorNapisal/-a fritz dne Po Jun 30, 2008 11:48 am

sicer nisem fizik in mi stvari niso znane, ampak, kaj ce so stopnice namerno narejene in povzrocajo namerno vrtincenje zraka z dolocenim namenom ?
(kopoavtostradivoziszakamjonom.press)
Uporabniški avatar
fritz
Wheel whore
 
Prispevkov: 13403
Pridružen: Sr Jan 25, 2006 10:52 pm
Kraj: tanajtabujsiklima
Avto: Golf Rallye G60

Re: tunning - dovod zraka

OdgovorNapisal/-a 4m4t3r dne Po Jun 30, 2008 10:28 pm

ni kaj!!več bomo znali o predelavi loput bolje bo!
tukaj sem ti označil to vse sem jaz zbrusil pa spoliral..
Slika
ono na sredini ko je v krogu zbrusiš da je ostro pa zgornji rob tudi,kaj pa plavo pa odvzemeš čim več materiala vstran potem pa sploiraš samo da je večji Fi

tukaj a še moje slike od predelave..bom pa ti zmero ko bom dol vzel loputo št 8 na loputi pa ti pove
Das der Rand der Klappe mit acht Grad angefast ist Wink

/=============/ <- 8 Grad
kot lopute saj razumeš nemško


original
Slika
predelana
Slika

tukaj pa še kakšni so bli stiki vmes proti tesnilu
original
Slika
malo pobrušeno
Slika
kolko sem zasledil pri nemcih pobrusijo cel kolektor še od znotraj da ima večji fi..pa ga ne polirajo da se bolje vrtinčenje..samo žal nimama takiga orodja..
tu sem ti najdo še podatke za audi loputo

VAG 52mm/35mm Drosselklappe (podatki pri vrednosti delta p = 1000 Pa)
ter kak je pretok po predelavi!!
1.) z Kajlo (original)
399 kg/h

2.) brez Kajle (nasploh original)
444 kg/h

3.) brez kajle ter pobrušeno in polirano
464 kg/h


pa tu še z enga foruma

original loputa
Slika
potem na grobo zbrušena
Slika
ter končano
Slika
ta se mi zdi res dobro narejena
THATS ME---->>>> THATS ME

d(>_<)b Was ist besser als sex? Audi V sechs!!!
Audi 80 Cabrio 2.8 & Audi A6 c4 2.5 TDI d(>_<)b
Uporabniški avatar
4m4t3r
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 3231
Pridružen: Po Dec 18, 2006 10:31 pm
Kraj: Pettau aka. Ptuj
Avto: Audi 80 Cabrio 2.8 & A6 2.5

Re: tunning - dovod zraka

OdgovorNapisal/-a kr3mn1 Van den BOSCH dne To Jul 01, 2008 1:50 pm

rahlo bolano, to bi pomenilo da ti zbrušena loputa da skoraj 15 procentov več moči. Dejte sanjat....
rad tepem majhne otroke in Ĺženske z velikimi dojkami


Slika
Uporabniški avatar
kr3mn1 Van den BOSCH
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 2640
Pridružen: To Jan 24, 2006 11:07 pm
Kraj: Kranjcan - vsepovsod sam na babi ne

Re: tunning - dovod zraka

OdgovorNapisal/-a 4m4t3r dne To Jul 01, 2008 4:42 pm

kr3mn1 Van den BOSCH napisal/-a:rahlo bolano, to bi pomenilo da ti zbrušena loputa da skoraj 15 procentov več moči. Dejte sanjat....

po čem to sklepaš?
če si gledo one cifre tisto je samo kolko je večji pretok zraka skozi loputo po predelavi..
THATS ME---->>>> THATS ME

d(>_<)b Was ist besser als sex? Audi V sechs!!!
Audi 80 Cabrio 2.8 & Audi A6 c4 2.5 TDI d(>_<)b
Uporabniški avatar
4m4t3r
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 3231
Pridružen: Po Dec 18, 2006 10:31 pm
Kraj: Pettau aka. Ptuj
Avto: Audi 80 Cabrio 2.8 & A6 2.5

Re: tunning - dovod zraka

OdgovorNapisal/-a kr3mn1 Van den BOSCH dne To Jul 01, 2008 4:51 pm

ja...kaj boš rekel da še zmer isto bencina kur čeprav je 15 posto več zraka? pri tej logiki bi vsem pokuril motorje.
rad tepem majhne otroke in Ĺženske z velikimi dojkami


Slika
Uporabniški avatar
kr3mn1 Van den BOSCH
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 2640
Pridružen: To Jan 24, 2006 11:07 pm
Kraj: Kranjcan - vsepovsod sam na babi ne

Re: tunning - dovod zraka

OdgovorNapisal/-a 4m4t3r dne To Jul 01, 2008 10:06 pm

mislim da več spije,zato pa se pozna mala razlika da bolje potegne
THATS ME---->>>> THATS ME

d(>_<)b Was ist besser als sex? Audi V sechs!!!
Audi 80 Cabrio 2.8 & Audi A6 c4 2.5 TDI d(>_<)b
Uporabniški avatar
4m4t3r
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 3231
Pridružen: Po Dec 18, 2006 10:31 pm
Kraj: Pettau aka. Ptuj
Avto: Audi 80 Cabrio 2.8 & A6 2.5

Re: tunning - dovod zraka

OdgovorNapisal/-a samurai dne To Jul 01, 2008 11:17 pm

Dej krema povej kaj konstruktivnega ne pa smetit temo :roll: - kapiš. Pa ne prehitevajta z gorivom in njega porabo, ker še nismo tako daleč. Najprej zrak, potem gorivo in iskre, pa izpušni kanali, ....etc........ poraba goriva je pri tem nepomembna :lol: seveda če je v sorazmerju porabljeno/dano :wink:

Ockay, zdej smo obdelali pot v obratnem vrstnem redu. Začeli smo pri glavi, kjer je bilo ugotovljeno, da je bolje imeti sesalni kanal v glavi kakšen milimeter večji od kolena - thx eugene. Ugotovili smo, da ni dobro imeti odprtino v kolenu manjšo, kot pa jo ima kolektor (ta problem smo tudi rešili), pri loputah je 4m4t3r lepo razložil zadeve in podkrepil z linki - torej vidim, da tako dela večina, torej mora biti nekaj na temu. Sedaj nam ostane še famozni K-Jet :lol: . Če smo do sem omogočili zraku lažjo pretočnost in s tem tudi večjo količino, je še vedno loputa v K-Jet-u tista, ki določa pretok in količino zraka do loput. Vse tiste predelave so po mojem brezpredmetne, če pa loputa ne dovoli večje količine zraka. Kako zadevo spedenati na K-Jet-u? Imamo vijak, ki nastavlja loputo, vendar smo omejeni na določen hod, oziroma toleranco, ki jo je predpisala tovarna :roll: Kako spraviti večjo količino zraka mimo lopute v K-Jet-u ? Prva stvar je seveda filter. Torej vstaviti filter, ki bo imel večji pretok zraka, kar je logično, nekaj v stilu tistih filtrov K&N, kateri so skoraj večni in je njihovo edino vzdrževanje samo pranje. Kaj pa spodnji del škatle (pod filtrom). Glede na to da je edina cev, skozi katero vsrkava zrak, tam zadaj luči, bi bilo mogoče dobro to škatlo malo "navrtati", ali pa odrezati nekaj materiala in narediti še kašno odprtino ali pa dve??? Ne vem no, razmišljam na glas kaj pravite??
ak hočeš vozit porsche-a, plati ga!!!!!!!! nemoj kukat kako je skup! nije on skup nego se nema para pa najlakše je kukat! a zapravo možeš vozit i stojadina i porše ti ne treba da bi živio...
Uporabniški avatar
samurai
Udarni sogovornik
 
Prispevkov: 2158
Pridružen: Če Okt 05, 2006 9:46 pm
Kraj: Celje
Avto: corrado

Re: tunning - dovod zraka

OdgovorNapisal/-a BureK dne Sr Jul 02, 2008 1:32 am

omembe vredno je, da se navrta ali odžaga tista stran filterja, ki gleda na blatnik...ne pa tam okoli motorja da potem voda iz luž preko jermenov ne šprica tam okoli (če nimaš ustrezne zaščite pod motorjem) ali pa vleče vroč zrak iz motornega prostora.

mislim, da bi mogla bit neka snemljiva cev, na vstopu zraka v filter pa odmontiraš njo ali pa če ti to ni dovolj pač navrtaš še kako luknjo zraven ali razširiš pač to obstoječo luknjo.
Uporabniški avatar
BureK
Z jogurtom
 
Prispevkov: 10874
Pridružen: Sr Jan 25, 2006 12:34 pm
Kraj: predor Markovec
Avto: Rallye Golf

Re: tunning - dovod zraka

OdgovorNapisal/-a super98 dne Sr Jul 02, 2008 2:01 am

@kremni: če upoštevamo tvojo logiko...ja bi imel probleme s preveliko količino zraka, ampak samo pri ful gasu. kokr se js zastopim v K-jet se doziranje bencina izvaja z loputo, in ta dozira benz glede na vlek oz. pretok zraka. če naredimo tako kot je napisal/pokazal samurai (pobrusimo metuljčka) povečamo pretok zraka, se pravi da se bo posledično tudi loputa tolko bolj dvignila in s tem dozirala več benza v motor. problem bi lahko nastal pri full gasu in ful obratih, kjer bi loputo lahko zabilo do konca in mešanca zrak/benz ne bi bila taprava. samo loputo se pa tudi da nastavljat, tako da ne vidim problema v tem.
zelo priljubljena predelava pri 8V k-jetih je zamenjava originalnega metulčka z audijevo, in sicer z metulčkom od 100ke 5E iz začetka 80ih, ki je večja, paše direkt na kolektor in omogoča večji pretok zraka...no pa še nisem zasledil da bi komu stopilo motor.
TJUNING PA TO...
Uporabniški avatar
super98
Mirko
 
Prispevkov: 3563
Pridružen: Sr Jan 25, 2006 4:30 pm
Kraj: Ljubljana
Avto: Golf II G60, MB W123 coupe

Re: tunning - dovod zraka

OdgovorNapisal/-a eugene dne Sr Jul 02, 2008 9:34 am

Original loputa ne pomeni praktično nobene restrikcije za original ali skoraj original motor.
"Try not. Do. Or do not. There is no try." - Master Yoda
Uporabniški avatar
eugene
Valček s.p.
 
Prispevkov: 3819
Pridružen: To Avg 08, 2006 2:21 pm
Kraj: Vukojebina
Avto: Mk1 gti, hrošč '67, volvo 145 in 245 superpolar

Re: tunning - dovod zraka

OdgovorNapisal/-a eugene dne Sr Jul 02, 2008 9:49 am

Slika
Slika
"Try not. Do. Or do not. There is no try." - Master Yoda
Uporabniški avatar
eugene
Valček s.p.
 
Prispevkov: 3819
Pridružen: To Avg 08, 2006 2:21 pm
Kraj: Vukojebina
Avto: Mk1 gti, hrošč '67, volvo 145 in 245 superpolar

Re: tunning - dovod zraka

OdgovorNapisal/-a kr3mn1 Van den BOSCH dne Sr Jul 02, 2008 4:03 pm

andrej: sm ti po telefonu že razložil 1 teden nazaj kako je okol tega. V tej smeri ne boste nič novega pogruntal. Napačna smer. Flowbench z PVC kolektrom in fog-strobičam.

K-Jeta ne morš odpirat z "žaganjem boksa". Kamena doba. In to v sivih celicah. Glede na lamele v sekundarnem pretočnem (!!!)je to to, tolk kot jo dvigne tolk da. Če hočeš šprint avto mu nabiješ mengetajler od NGja, če hočeš navor mu daš gor 100 100 ali 100 150 mengetajler, če bi rad samo močnejše "šprintdize efekt" mu zabiješ gor KRjev regulator. Ideje z loputo...prosim

Dani: ja, zadel si bistvo, seveda je neizkoriščen večino časa povečan volumenski pretok, s tem da se malo višje bleščijo cifre pretočnih količin, ki so dobre za? Za fouš luft, za vožnjo nad 200km/h pri 5 cilindrcu in pri segreti mašini za trokiranje v zgornjem segmentu obratov. Ljudje tud mislijo če bojo odrezal filtrbox ali dal drug filter bo avto več šel. Pri samem zagonu, ko motor vrti svojih 100 obratov na minuto je vakuum v sesalnem traktu tako močan da te po 10 sekundah začne koža pečt če zapreš cev z roko. Un filter je pičkin dim pri navijanju avta.

Tlaki, pretoki, začetna in prehodna vbrizgalna razmerja, to nima veze. Filtrbox stran, pa večjo loputo gor! jupi. Pol se pa kdo sprašuje zakaj avto trokira ko je topel, zakaj ne jemlje gasa ko je mrzel, zakaj samo na 60 stopinjah od 1000 do 4000 obratov vleče.

To da se k-jeta da zazaugat ko je vroč in da imaš potem 1 minuto dela da ga vžgeš, ni tukaj relevantno. Zakaj sploh cevi in filtre? direkt loputo, pa na isti vzvod k-jeta. al pa blatnik kr stran. Se bo vsaj drlo, če nikamor ne gre.
rad tepem majhne otroke in Ĺženske z velikimi dojkami


Slika
Uporabniški avatar
kr3mn1 Van den BOSCH
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 2640
Pridružen: To Jan 24, 2006 11:07 pm
Kraj: Kranjcan - vsepovsod sam na babi ne

Re: tunning - dovod zraka

OdgovorNapisal/-a eugene dne Sr Jul 02, 2008 4:25 pm

Kaj je 100 100 in 100 150 mengenteiler?
"Try not. Do. Or do not. There is no try." - Master Yoda
Uporabniški avatar
eugene
Valček s.p.
 
Prispevkov: 3819
Pridružen: To Avg 08, 2006 2:21 pm
Kraj: Vukojebina
Avto: Mk1 gti, hrošč '67, volvo 145 in 245 superpolar

Re: tunning - dovod zraka

OdgovorNapisal/-a samurai dne Sr Jul 02, 2008 5:29 pm

kr3mn1 Van den BOSCH napisal/-a:.
... Napačna smer. Flowbench z PVC kolektrom in fog-strobičam...
... Kamena doba. In to v sivih celicah. Ideje z loputo...prosim ...
... Un filter je pičkin dim pri navijanju avta...
... Filtrbox stran, pa večjo loputo gor! jupi...
... Zakaj sploh cevi in filtre? direkt loputo, pa na isti vzvod k-jeta. al pa blatnik kr stran. Se bo vsaj drlo, če nikamor ne gre.


.... hvala lepa :wink:
ak hočeš vozit porsche-a, plati ga!!!!!!!! nemoj kukat kako je skup! nije on skup nego se nema para pa najlakše je kukat! a zapravo možeš vozit i stojadina i porše ti ne treba da bi živio...
Uporabniški avatar
samurai
Udarni sogovornik
 
Prispevkov: 2158
Pridružen: Če Okt 05, 2006 9:46 pm
Kraj: Celje
Avto: corrado

Re: tunning - dovod zraka

OdgovorNapisal/-a Gloga dne Sr Jul 02, 2008 6:18 pm

Super branje :lol:
Oh Nein, die Manta's!
Uporabniški avatar
Gloga
Blazen na cvick
 
Prispevkov: 5239
Pridružen: Sr Feb 01, 2006 3:22 am
Kraj: Scheraunitz
Avto: '97 Henri Lloyd Yachting

Re: tunning - dovod zraka

OdgovorNapisal/-a fritz dne Sr Jul 02, 2008 6:42 pm

The first step in aftermarket tuning is to buy a free flow performance air filter and exhaust. The filter costs about ÂŁ20 and the exhaust upwards of ÂŁ250. It is possible to improve the airflow into the engine further by modifying your air box. This will help extract the most from your filter and is a completely free mod. We won't begin to claim that it drastically improves your power output but it gave a noticeable improvement on a k-jet Gti (although this would be magnified by the other performance mods already in place) and so is worth a try. If nothing else the mod gives the car a greatly improved induction roar.

NB : Having improved the air flow with the filter and air box mods you may need to increase the fuelling to compensate otherwise the engine might run slightly lean.

POST 88 Mk2 8v:

The air enters the air box trough a highly restrictive baffle on the front face of the air box (designed to reduce engine noise). Disconnect the rubber air intake pipe from the air flow meter and remove the rubber hoops that hold the air box in place (located on the front passenger side and rear of the box). Remove any other vacuum hoses and then remove the air box from the car. Un do the clips that hold the bottom of the box to the top and separate the two halves. The restrictive baffle should be clearly visible on the front of the box. It should be removed by gripping the lower half of the box in a vice and prising the baffle off with a screwdriver. This will dramatically open up the airway. If you already have a performance filter now would be a good time to wash and re oil it; if not now would be a good time to buy one. For further improvement try drilling as many holes as possible down the wing side of the box. Do not drill down the engine side of the box, as this will cause hot air to be drawn into the engine rather than cold air. If there is room then it would help to drill more holes in the front of the box. Also take care not to drill through the strengthening ribs as this will weaken the box. Refitting is then the reversal of removal, and if you haven't already then remove the plastic trim that sits behind the grill and mates with the now obsolete baffle.

PRE 88MK2 / 16v [K-Jet injection]

The air enters the box through the side of the air box via a very pointless looking plastic 'thing' with a very small air hole in the bottom of it. Jack up the car and remove the front driver's side wheel. Remove the wheel arch liner by undoing the Philips head screws. You will then see a large black plastic 'thing' sitting behind the wing. Unclip the top half of the air box and remove the rubber rings that hold the lower part in place. Separate the lower part of the box from the tube that runs into the inner wing and remove both the tube and lower half of the air box. Discard the tube. Remove the big plastic thing from the under the wing and bin it. If you are concerned about neatness then plug the large square hole in the inner wing with a VAG blanking plate as available in most scrappies on 1.3s and driver's etc. To further improve the airflow you should cut two largish rectangles out of the front of the air box and then drill further holes down the wing side. Do not put any holes in the engine side of the box, as this will cause hot air to be drawn into the engine and do not drill through the supporting ribs. Refitting is the reversal of removal remembering to put the air filter back in the air box when refitting.

Polo G40:

Contrary to popular belief, fitting an induction kit (cone filter or equivalent) to a forced aspiration engine where the air is being forced into the single most expensive part of the whole car is not always to be recommended.

Free flow filters achieve their 'free flow' by (obviously) letting in more air (or offering it less resistance) the problem here of course then is that larger granules of cack can make it through the filter and start roaring around within the delicate vanes of the supercharger.

To improve airflow on a G40 the single most important modification is to remove the restrictor flange within the lid of the standard airbox. This flange was (allegedly) placed there by VW during development to starve airflow in the final part of the rev-range so the car hit the limiter less!! - as we all know this is the place where the G40 is at its neck-wrenching best, so get out your file / Stanley knife and trim away the flange from the shoulder-spur at the top of the airbox until the whole pipe is the same diameter throughout.

Whilst you have the airbox open, pull out the silencer trumpet that connects the airbox to the fairing around the headlight for a more convincing roar, discard all of the fairing gubbins to ensure more air flows from around the headlight, and finally garnish with a good quality aftermarket panel filter (if you are prepared to slightly shorten the life of your re-built supercharger!).

........author o this articles accept no responsibility for any of the information contained within this document or the accuracy thereof. It is intended as a helpful guide and is solely based on personal experience. The authors also wish to stress that the methods highlighted are centred around personal opinion and there may be other equally credible ways of performing this conversion.
Uporabniški avatar
fritz
Wheel whore
 
Prispevkov: 13403
Pridružen: Sr Jan 25, 2006 10:52 pm
Kraj: tanajtabujsiklima
Avto: Golf Rallye G60

Re: tunning - dovod zraka

OdgovorNapisal/-a kr3mn1 Van den BOSCH dne Sr Jul 02, 2008 7:01 pm

andrej : tud tko se da.
rad tepem majhne otroke in Ĺženske z velikimi dojkami


Slika
Uporabniški avatar
kr3mn1 Van den BOSCH
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 2640
Pridružen: To Jan 24, 2006 11:07 pm
Kraj: Kranjcan - vsepovsod sam na babi ne

Re: tunning - dovod zraka

OdgovorNapisal/-a 4m4t3r dne Sr Jul 02, 2008 7:37 pm

samurai napisal/-a: Prva stvar je seveda filter. Tor[img]e[/img]j vstaviti filter, ki bo imel večji pretok zraka, kar je logično, nekaj v stilu tistih filtrov K&N, kateri so skoraj večni in je njihovo edino vzdrževanje samo pranje. Kaj pa spodnji del škatle (pod filtrom). Glede na to da je edina cev, skozi katero vsrkava zrak, tam zadaj luči, bi bilo mogoče dobro to škatlo malo "navrtati", ali pa odrezati nekaj materiala in narediti še kašno odprtino ali pa dve??? Ne vem no, razmišljam na glas kaj pravite??

evo tudi jaz sem si to predelal..dosti folka je proti temu ker s tem vleče kao topel zrak iz motornega prostora in nebi šel dobro,ampak meni se je v praxi drugač izkazalo,avto je z predelano loputo pa vzrezanim boxom bolje potegno,nisem mel probleme z prižiganjem ne z kakim torkiranjem..
Slika

drugač pa si večina dela ram air predelavo kar doda pri končni za kake 10 kmh do 20kmh..to še nisem sprobal samo kolko sem bral!
Slika

tukaj še link
http://www.meckisforum.de/phpBB2/viewtopic.php?t=119737
THATS ME---->>>> THATS ME

d(>_<)b Was ist besser als sex? Audi V sechs!!!
Audi 80 Cabrio 2.8 & Audi A6 c4 2.5 TDI d(>_<)b
Uporabniški avatar
4m4t3r
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 3231
Pridružen: Po Dec 18, 2006 10:31 pm
Kraj: Pettau aka. Ptuj
Avto: Audi 80 Cabrio 2.8 & A6 2.5

Re: tunning - dovod zraka

OdgovorNapisal/-a samurai dne Sr Jul 02, 2008 7:49 pm

4m4t3r napisal/-a: ... ram air predelavo...
Slika


Ja, ja, vidiš tudi na tole sem pomislil, samo bi potem moral blatnik razrezati, kar pa mi ni najbolj všeč (ker se mi ne da spet variti in lakirati :wink: ), sem pa slišal precej dobrih in pa seveda tudi slabih strani takšne predelave, še najbolj me moti to, ker je takšna predelava vezana na hitrost :roll:
ak hočeš vozit porsche-a, plati ga!!!!!!!! nemoj kukat kako je skup! nije on skup nego se nema para pa najlakše je kukat! a zapravo možeš vozit i stojadina i porše ti ne treba da bi živio...
Uporabniški avatar
samurai
Udarni sogovornik
 
Prispevkov: 2158
Pridružen: Če Okt 05, 2006 9:46 pm
Kraj: Celje
Avto: corrado

Re: tunning - dovod zraka

OdgovorNapisal/-a 4m4t3r dne Sr Jul 02, 2008 9:02 pm

pri mojem audiu se nerabi nič rezat,na srečo samo spredi nekam nastaviš ta dovod pa cev na box..samo res škoda da se to pozna samo na končni..
THATS ME---->>>> THATS ME

d(>_<)b Was ist besser als sex? Audi V sechs!!!
Audi 80 Cabrio 2.8 & Audi A6 c4 2.5 TDI d(>_<)b
Uporabniški avatar
4m4t3r
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 3231
Pridružen: Po Dec 18, 2006 10:31 pm
Kraj: Pettau aka. Ptuj
Avto: Audi 80 Cabrio 2.8 & A6 2.5

Naslednja

Vrni se na Pogonski sklop

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 8 gostov

cron